-
Δεν μπορείς να συγκρίνεις τους χρόνους σε μια Ε.Δ με παλαιότερα έτη.Οι συνθήκες μεταβάλλονται.Επίσης,μπορεί να είναι γρηγορότερα στις ευθείες και να χάνουν στις εισόδους των στροφών.
-
Γρηγοροτερα στις ευθειες απο τα 2λιτρα; Λιγο δυσκολο...
Ειπαμε, οι συνθηκες μεταβαλλονται... Σε ολα τα ραλλυ λοιπον μεχρι τωρα μεταβληθηκαν υπερ για τα νεα;
Και τα ελαστικα επισης μερος του αυτοκινητου δεν ειναι; Αν ενα ελαστικο ειναι πιο γρηγορο, ολο το αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο απο τα παλια. -
Αν δεν μπορείς να συγκρίνεις χρόνους ειδικών (έχεις κάποιο δίκιο στο ό,τι η κατάσταση του δρόμου μπορεί να είναι διαφορετική μεταξύ 2 διαφορετικών ετών, αν και φέτος οι δρόμοι ήταν χειρότεροι, λόγω των βροχών μέχρι την τελευταία στιγμή που και άνοιξαν νεροφαγώματα και δεν άφησαν την οργάνωση να κάνει το στρώσιμο που κάνει συνήθως) τότε πως μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα 'τα καινούργια είναι αργότερα / γρηγορότερα' ?
Η γενική εντύπωση πάντως στους περισσότερους εμπλεκόμενους είναι ότι τα καινούργια είναι ταχύτερα στα κλειστά λόγω διαστάσεων (παρά το έλλειμα σε ροπή που δεν τα βοηθάει να 'ξεκολάνε') και παρόμοια στα μέτρια, ενώ χάνουν στα πολύ πατημένα λόγω αεροδυναμικής και μικρότερων διαστάσεων -αλλά δεν έχουμε πολλά τέτοια στο Ακρόπολις, ας περιμένουμε τη Φινλανδία...
-
Εγώ το λέω καθαρά με κριτήριο το πώς δείχνουν.Και όπως θα έχεις αντιληφθεί,δεν είμαι ο μόνος που έχει την ίδια άποψη.
Στην Ελάτεια ήμουν σε μια δεξιά κλειστή ανηφορική,που όμως έρχονταν από μια μέτρια αριστερή με πολλά χλμ.Για να ανέβουν ζορίζονταν.Φαινόταν ιδιαίτερα.Θυμάμαι παλιότερα τα WRC σε ανάλογες στροφές,όπως στο Δίστομο ή πιο παλιά στον Κιθαιρώνα τα Group A να ανεβαίνουν με άνεση.Σήμερα στους Αγ.Θεοδώρους,στην έξοδο μιας δεξιάς όπου καθόμουν,έβλεπες τα αμάξια πολύ ώρα.Σαν να είχαν πρόβλημα να αναπτύξουν ταχύτητα στα πρώτα μέτρα.Μετά επιτάχυναν καλά. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο Λάμπρος ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Το λέω μόνο βάσει όσων είδα, χωρίς καν να ξέρω τους χρόνους του. (...) Έχασε ελάχιστα μόνο στα κομμάτια 5ης και 6ης που είδα ενώ σε όλα τα μέτρια και κλειστά κομμάτια ήταν στο ίδιο επίπεδο με τους καλύτερους ξένους, με τα ελάχιστα αφήματα, τα ελάχιστα φρένα, τα ίδια χλμ εισόδου και εξόδου, χωρίς περιττά γυρίσματα και τέλειο κοντρόλ.Χωρις να εχω παρακοκουθησει καθολου απο κοντα, ο Αθανασουλας δεν συμφωνει μαζι σου:
Κάναμε αυτό που θέλαμε, να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο WRC. Είχαμε κάποιους καλούς χρόνους σε μερικές ειδικές, περισσότερο σε γρήγορα κομμάτια. Στα κλειστά και στα ανηφορικά δεν τα καταφέραμε καλά. Είχαμε ωραία περάσματα. Αν δεν είχε τύχει το σπασμένο ψαλίδι, πιστεύω ότι θα ήμασταν στη 10άδα.
Υ.Γ. Όσον αφορά αυτούς που λένε για το θέαμα, ρε παιδιά, επιτέλους, το 90% των θεατών δεν ξέρει να επιλέξει σε ποιο κομμάτι να κάτσει ή βαριέται να περπατήσει μέχρι να βρει το σωστό κομμάτι. Πριν ξεκινήσετε από το σπίτι σας για να κάτσετε στις ανηφόρες των Αγ. Θεοδώρων δείτε μήπως υπάρχει και τίποτε άλλο (έστω και από τις ισοϋψείς γραμμές του χάρτη). Αφήστε τα κλειστά κομμάτια και κάποια φορά επιλέξτε κομμάτια με κεκτημένες ταχύτητες, όπου τα αυτοκίνητα μένουν αρκετά στο γκάζι και δε βρίσκονται πολύ ώρα στα φρένα, όπου η κλίση είναι σύμμαχος του θεάματος και όπου δεν είναι το πρώτο μέλημα των οδηγών να μην 'χαζολογήσουν' με περιττά γυρίσματα. Το κυριώτερο, περπατήστε.
+1 σε αυτα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Υ.Γ. Όσον αφορά αυτούς που λένε για το θέαμα, ρε παιδιά, επιτέλους, το 90% των θεατών δεν ξέρει να επιλέξει σε ποιο κομμάτι να κάτσει ή βαριέται να περπατήσει μέχρι να βρει το σωστό κομμάτι. Πριν ξεκινήσετε από το σπίτι σας για να κάτσετε στις ανηφόρες των Αγ. Θεοδώρων δείτε μήπως υπάρχει και τίποτε άλλο (έστω και από τις ισοϋψείς γραμμές του χάρτη). Αφήστε τα κλειστά κομμάτια και κάποια φορά επιλέξτε κομμάτια με κεκτημένες ταχύτητες, όπου τα αυτοκίνητα μένουν αρκετά στο γκάζι και δε βρίσκονται πολύ ώρα στα φρένα, όπου η κλίση είναι σύμμαχος του θεάματος και όπου δεν είναι το πρώτο μέλημα των οδηγών να μην 'χαζολογήσουν' με περιττά γυρίσματα. Το κυριώτερο, περπατήστε.
Για να βρεις το καλό κομμάτι πρέπει να υπάρχει πληροφόρηση και για την κατάσταση των προσβάσεων.Εγώ σήμερα πήγαινα για την πρόσβαση 1 των Αγ.Θεοδώρων που είχε την επισήμανση 'πολύ καλή κατάσταση'.Τελικά από λάθος μου πήγα στην εκκίνηση.Με τα πόδια ανέβηκα πιο πάνω από την πρόσβαση 1.Βρήκα ένα σημείο που θεωρούσα καλό και έκατσα.Αν οι προσβάσεις για άλλα σημεία ήταν καλές θα πήγαινα εκεί.Δε νομίζω να περπατούν πολλοί 10χλμ για να βρουν να κάτσουν.Πριν 20 χρόνια το έκανα,τώρα όχι.Εκτός αν πας πολύ πρωί και μπεις με το αμάξι μέσα ή να έχεις μηχανή για τέτοιες δουλειές.Στην Ελάτεια με ανέβασαν κάτι κριτές μέχρι το 7χλμ.Και πάλι εκεί πήγα στην αφετηρία λόγω άγνοιας της πρόσβασης προς το συνδετικό του Ρεγγινίου.Δεν κάθισα όμως σε ένα κομμάτι ευθείας.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στους φιλους θεατες για την αψογη σταση τους κατα τη διαρκεια του αγωνα.
Συγγνώμη αλλά δε συμμερίζομαι την άποψη σας,όσον αφορά τη σημερινή Ε.Δ Άγιοι Θεόδωροι και το σημείο που βρέθηκα φυσικά,διότι ενώ υπήρχαν σε μια στροφή κορδέλες με ταμπέλα 'Απαγορεύεται η παραμονή εδώ,κίνδυνος διακοπής' (αυτό ήταν το νόημα,ίσως όχι η ακριβής διατύπωση) ήταν εκεί κόσμος αλλά-το κυριότερο-και κριτές.Προφανώς εγώ που πέρασα από το σημείο και δεν κάθισα εκεί,αλλά πήγα πιο πάνω πίσω από ένα πλέγμα,ήμουν κορόιδο.Και μου άρεσε όταν βγήκα από το πλέγμα,πού ήταν 4μ από το δρόμο,για 50 πόντους,προκειμένου να αποφύγω τα κεφάλια κάποιων που ήταν πιο μπροστά,εκτός πλέγματος,ένας κριτής μου είπε 'πήγαινε πίσω από το πλέγμα'.
Eγραψα πιο πανω για καποιες ε.δ. βρισκομουν Θηβα,Κλενια κ power stage απο τα μεσα κ μετα σαν βοηθεια στην ομαδα που εκανε τους αγιους γι αυτα τα κομματια μιλω γι αυτα γνωριζω κ γι αυτα ευχαριστω τον κοσμο που ηταν αψογος.
Καλη ξεκουραση -
Για μένα το φετεινό Ακρόπολις, αγωνιστικά ήταν μια πλήρης καταγραφή της φετεινής κατάστασης του WRC.
Ένας αγώνας πολλών ταχυτήτων μέσα στο ίδιο αγώνα.
Στην πρώτη ταχύτητα οι 4 εργοστασιακοί οδηγοί των δύο ομάδων, που έχουν στα χέρια τους κορυφαίο υλικό και οι διαφορές μεταξύ τους είναι αποτέλεσμα λεπτομερειών, συγκυριών και διαχείρισης (δικής τους ή των προϊστάμενων τους) της όλης κατάστασης.
Λίγο πιο πίσω κάποιοι οδηγοί (P. Solberg, Ostberg) που θέλουν (για διαφορετικούς λόγους ο καθένας) και μπορούν, αλλά το υλικό που έχουν στα χέρια τους είναι σαφέστατα υποδιαίστερο από το υλικό των εργοστασιακών. Ειδικά στην περίπτωση Solberg το αυτοκίνητο του φαινόταν σαφέσταστα υποδιαίστερο.
Μετά, κάποιες συμμετοχές που είτε δεν μπορούν (ή δεν θέλουν) να προσαρμοσθούν στον χώρο (Raikkonen) είτε δεν έχουν το κάτι παραπάνω από θέμα ικανότητας (H. Solberg) και αντιμετωπίζουν την κατάσταση με κάποια απάθεια και ερασιτεχνισμό (με την καλή έννοια).
Και τέλος, όλοι οι υπόλοιποι που διαθέτουν αγωνιστικό bucket κορυφής, λόγω γνωριμιών, οικονομικής άνεσης, ή δεν ξέρω και εγώ για πιο λόγο και που στην ουσία συμπληρώνουν τον θίασο, ανεπιτυχώς κατά την γνώμη μου, έτσι για να κάνουμε χαρά όταν παίρνουμε τις συμμετοχές του αγώνα στα χέρια μας και να απογοητευόμαστε μετά όταν τους βλέπουμε στην πράξη.Για το SWRC ειδική αναφορά
Οι περισσότεροι υπέροχοι με πρώτο βιολί τον καταπληκτικό Hanninen που σύντομα πρέπει να μεταπηδήσει στα μεγάλα, για να ξαναδούν πρωτάθλημα οι Φινλανδοί.
Αναρίχιαζα όταν τον άκουγα να περνάει μια παραπάνω ταχύτητα εκεί οι περισσότεροι από τους υπολοίπους έμεναν στην ίδια!Οι Έλληνες... ταλαιπωρήθηκαν και μας ταλαιπώρησαν...
Στο τέλος δυο λόγια για τον Αθανασούλα.
Εύγε, όχι για τους χρόνους και την εθνική υπερηφάνεια και άλλα τέτοια μεγαλόστομα και σπουδαία, αλλά για την φιλοσοφία που αντιμετώπισε τον αγώνα (το κάνει από την αρχή της εμπλοκής του στους αγώνες) δηλαδή το να κινείται στο μέγιστο των δυνατοτήτων εμψύχων και αψύχων γιατί στην ουσία αυτό η πεμπτουσία των αγώνων αυτοκινήτου.
Είναι η ίδια φιλοσοφία που έκανε θρύλο τον Ιαβέρη, που στα αχνάρια της πάτησε και ο Βωβός ,αλλά και αρκετοί άλλοι Έλληνες που δεν είχαν την τύχη να έχουν κορυφαία όπλα στα χέρια τους, αλλά μας ανάγκαζαν πάντα να περιμένουμε να τους δούμε στο Ακρόπολις με το ίδιο ενδιαφέρον που περιμέναμε τους 'μεγάλους'.Δυο λόγια για τα 'κανούργια αυτοκίνητα'
Εμένα σύντροφοι δεν μου άρεσαν. Δεν ξέρω τι έδειξαν τα χρονόμετρα και δεν με ενδιαφέρει. Ξέρω ό,τι στο μάτι μου φάνηκαν νευρικά, ασταθή και το θέαμα που πρόσφεραν δεν είχε την αρμονία των παλιών μακριών WRC.
Γιατί δεν προσάρμοζαν τους καινούργιους κανονισμούς στα παλιά WRC αλλά με τα μεγάλα μοτέρ;
Ίσως ήθελαν να ανανεώσουν δομικά το προϊόν WRC οπότε η αλλαγή των αυτοκινήτων ήταν αναγκαία.
Όσο για το περιβόητο θόρυβο που επέστρεψε στο WRC, συγνώμη αλλά εγώ δεν τον άκουσα.
Καλύτερα ηχητικώς τα πριόνια SWRC και ειδικά τα SKODA όπου ακόμα και παρκαρισμένα βγάζουν θόρυβο από παντού. (μοτέρ, εξατμίσεις, σασμάν, αναρτήσεις μέχρι και η τελευταία βίδα σκούζει )Μια εικόνα που θα με συντροφεύει από το Ακρόπολις του WRC;
Αυτή που είχα την τύχη να δω από κοντά (στα τελειώματα των Μυκηνών 2) και που μάλλον τη έχετε δει όλoι στην τηλεόραση.
Ο Mikko Hirvonen να προσπαθεί με τέρμα γκάζι να επαναφέρει το Fiesta που είχε κρεμαστεί στο πρανές της κατηφορικής δεξιάς ενώ ένα τεράστιο δέντρο 'ερχόταν' καταπάνω του!Θα πούμε και άλλα στην πορεία.
Το rally Ακρόπολις σηματοδότησε και φέτος την έναρξη του Ελληνικού καλοκαιριού, όπως κάθε σχεδόν καλοκαίρι.
Περιμένουμε πλέον το επόμενο για να κάνει το ίδιο.
Και του χρόνου για όλους μας με υγεία! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Γιατί δεν προσάρμοζαν τους καινούργιους κανονισμούς στα παλιά WRC αλλά με τα μεγάλα μοτέρ;Γιατί αν το έκαναν δε θα έρχονταν ούτε η Mini, ούτε η VW που θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες που έχουν ήδη εξελιχθεί για το WTCC. Με ξεχωριστούς κανονισμούς το WRC δεν είναι βιώσιμο εμπορικά, έτσι απλά.
Αααα από την άλλη ο κινητήρας της Ford ανακοινώθηκε σήμερα ότι θα βρίσκεται από το 2012 στο WTCC με μερική χρηματοδότηση από την Αμερικάνικη πλευρά της Ford. Ενδεχομένως οι μέρες της ομάδας του Wilson να είναι μετρημένες αφού το πιο πιθανό είναι και το Abu Dhabi να του κουνήσει μαντίλι.
-
Συγχαρητήρια σε όλους (θεατές - οδηγούς - οργανωτές) για αυτόν τον υπέροχο αγώνα που τα είχε όλα !!
Μερικές φωτο από τον αγώνα και θα ακοιλουθήσουν και βιντεο
http://imageshack.us/photo/my-images/7/ ... inish.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/638/1000298s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/1000299.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/607/1000300m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/864/1000301.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/1000302kt.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... inisi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... nisi1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... nisi2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/finisha.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... enia1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/39/kefalari.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/90 ... oroi2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... inish.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... enia1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... oroi2.jpg/ -
-
Για οσους δεν εχουν δει τι κανει ο ανθρωπος
http://www.youtube.com/watch?v=ZU_LOJJEgiU
Αν εχεις κοχονες φαινεται ρε παιδι μου.
Αυτο πρεπει να ηταν το 20ο ακροπολις που βλεπω και καταλαβαινω τα παιδια που λενε οτι δεν ειχε οσο θεαμα ειχαν τα προηγούμενα ,ισως πρεπει να σκεφτουν και την διαφορα ογκου των σημερινων αυτοκινητων σε σχεση με τα παλια.Σκεφτειτε ενα C1 να 'βγαινει' με τα 1000 απο μια στροφη και συγκρινετε το με ενα Octavia που βγαινει με 1000 απο μια στροφη ,ποιο απο τα 2 θα ειναι πιο εντυπωσιακό? Θυμάστε τον αγγελιδη με την Mercedes ?
Αυτο εξηγει και τους καλυτερους χρονους σε σχεση με τα παλια WRC και το λιγοτερο θεαμα.
Για να πω την αληθεια εμενα δεν με χαλασε ,μου αρεσε το στροφαρισμα τους και οταν ο αλλος εχει χερια (και κοχονες) αξιζει να τον βλεπεις ακομα και αν οδηγα τρικυκλο.
Συμφωνω οτι καλα κανει η FIA και χαμηλωνει τον πυχη γιατι αυτο το πραγμα με τα 2 αυτοκινητα 4 οδηγοι να ειναι ολο το πρωτάθλημα δεν αντεχεται. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Γιατί δεν προσάρμοζαν τους καινούργιους κανονισμούς στα παλιά WRC αλλά με τα μεγάλα μοτέρ;
Γιατί αν το έκαναν δε θα έρχονταν ούτε η Mini, ούτε η VW που θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες που έχουν ήδη εξελιχθεί για το WTCC. Με ξεχωριστούς κανονισμούς το WRC δεν είναι βιώσιμο εμπορικά, έτσι απλά.
Αααα από την άλλη ο κινητήρας της Ford ανακοινώθηκε σήμερα ότι θα βρίσκεται από το 2012 στο WTCC με μερική χρηματοδότηση από την Αμερικάνικη πλευρά της Ford. Ενδεχομένως οι μέρες της ομάδας του Wilson να είναι μετρημένες αφού το πιο πιθανό είναι και το Abu Dhabi να του κουνήσει μαντίλι.
Και ο συνειρμός σου που τελειώνει; Ο,τι η FORD εγκαταλείπει το WRC;
-
Η αλλαγή των κανονισμών και η επιλογή των κινητήρων έγινε για να προσελκυστούν κι άλλοι κατασκευαστές, οι οποίοι προφανώς θα εκμεταλλευτούν εμπορικά τους κινητήρες που έχουν στην παραγωγή. Από τη στιγμή που συμβαίνει αυτό και είναι για το καλό του σπορ, ας μην έχουν ανάλογο ήχο, ας είναι προσωρινά λιγότερο θεαματικά. Μην ξεχνάμε οτι και στη θέσπιση του Γκρουπ. Α είχαμε ανάλογες διαμαρτυρίες (δικαίως σε σύγκριση με το Γκρουπ Β), αλλά γρήγορα το θέαμα αποκαταστάθηκε και βιώσαμε μια από τις πιο όμορφες και θεαματικές, πολυπρόσωπες εποχές των ράλλυ! Ας κάνουμε υπομονή και θα δούμε τι θα γίνει - ας κατακλύζουμε εμείς τα βουνά και θα το πάρουν το μήνυμα οι κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και ο συνειρμός σου που τελειώνει; Ο,τι η FORD εγκαταλείπει το WRC;Είτε αυτό, είτε η ομάδα θα ρίξει ακόμη περισσότερο τον πήχη στους οδηγούς. Ο Wilson πρακτικά είναι μια ιδιωτική ομάδα με κάποια υποστήριξη από τον κατασκευαστή και τα υπόλοιπα από χορηγούς και ενοικιάσεις/πωλήσεις αγωνιστικών αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρει άλλο χορηγό σαν το Abu Dhabi των 10 εκατομμυρίων ευρώ και ένα ενδεχόμενο ρεφάρισμα από την μαμά Ford στο μπάτζετ του Ευρωπαϊκού τμήματος της εταιρίας είναι πλέον δύσκολη υπόθεση. Αν προσθέσεις ότι έχασε τον Stobbart αλλά και το μονοπώλιο στις ενοικιάσεις/πωλήσεις WRC νέας γενειάς (που του επέτρεπε να ζητά 130+ χιλιάδες για ένα αγώνα ) τότε υποψιάζομαι ότι ξημερώνουν δύσκολες μέρες.
-
Απ'ότι καταλαβαίνω η παγκόσμια ομοσπονδία έχει απαξιώσει το θεσμό του Rally και οι εταιρείες δεν έχουν λόγο να ενδιαφέρονται.Με μεγάλα εργοστάσια,με παράδοση στο θεσμό,να τον έχουν εγκαταλείψει προ πολλού,σε λίγο θα τρέχουν μόνο ερασιτέχνες ή στην καλύτερη περίπτωση ημιεπαγγελματίες.
-
Η ομοσπονδία δεν έχει κανένα όφελος να απαξιώσει τον θεσμό των ράλυ, το αντίθετο μάλιστα.
-
Με τους κανονισμούς που θέτει αυτό κάνει.Άλλωστε περισσότερα οικονομικά οφέλη έχει από την F1.Το rally είναι αντιτηλεοπτικό.
-
Δεν υπάρχει θέμα από που βγάζει περισσότερα, για τον απλούστατο λόγο ότι ο οποιοσδήποτε εχέφρωνας διοργανωτής θέλει να βγάλει τον άμπακα από ΟΛΟΥΣ τους θεσμούς που διοργανώνει. Άλλωστε είναι διαφορετικοί αναμεταξύ τους, με διαφορετικές ανάγκες οργάνωσης και σχεδιασμού, και διαφορετικούς συνδιοργανωτές.
Τα εργοστάσια κάνουν όλο το κρίσιμο παιχνίδι, όχι οι ομοσπονδίες. Μπορεί κάποιος να κατηγορεί έναν οργανωτή π.χ. για άστοχους χειρισμούς σε κάποια θέματα, αλλά ότι θέλει να απαξιώσει αυτό που του δίνει ψωμί και κύρος σε καμμία περίπτωση. -
Τα εργοστάσια πάνε εκεί που έχει περισσότερο χρήμα.Η Toyota έφυγε από τα Ραλι και πήγε στην F-1 για προφανείς λόγους.Έστω και αν λόγω των Rally πούλαγε περισσότερα αμάξια.Η Mitsubishi παράτησε τους αγώνες διότι έχανε περισσότερα απ'οτι κέρδιζε.Σε λίγο θα δούμε καμιά Dacia να συμμετέχει για να προωθήσει τα οχήματά της...
Ράλλυ Ακρόπολις 2011 [νέο θέμα]