Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Accent 2001, 1500 cc. Καίει λάδι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai Accent 2001, 1500 cc. Καίει λάδι...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    1723
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Γεια σας,

      μετα το Lanos του φίλου, (http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=48218 σειρά έχει το δικό μου αυτοκίνητο για τις παρατηρήσεις σας...

      Hyundai Accent, αγορά καινούριο 01/2001, 1500 cc, 185.200 ταλαιπωρημένα χιλιόμετρα.... δεν έχει ζητήσει τίποτα, δεν του έχω προσφέρει τίποτα. Σκυλί ανελέητο.

      Καίει λάδια κάργα, εδώ και 30.000 περίπου. αλλαξα λαδια φίλτρο στις 185.000 και προχτές έβαλα το 3ο λίτρο λάδι σαν συμπλήρωμα για να φτάσει στο max του δείκτη. Αρα μιλαμε για ~572cc λάδια ανα 1000 χλμ

      Συνήθως το παω σε ένα Fit & Go, και ο τυπος εκει μου είπε να αλλαξω τσιμουχάκια βαλβίδων και '99% θα ειναι καλα τα πράγματα', απλα να το κανονίσω να αλλαξουμε και ιμάντα εκκεντροφόρου για να μην έχω διπλή εργασία... σύνολο κανα 400 άρι.

      Ρώτησα σήμερα σε 'εξουσιοδοτημενο επισκευαστή' για τον ιμάντα, μου είπε 180 € σύνολο αλλαγή όλοι οι ιμαντες γενικα... ειπε αντίστοιχα για τσιμουχάκια βαλβίδων 200€ και μετα όταν κατάλαβε οτι μιλάμε για 1500αρι ειπε:

      ' όχι, άστο, αμα ήταν 1300cc θα σου έλεγα οτι το πρόβλημα του λαδιού θα λυνόταν σίγουρα, στο 1500άρι δεν γίνεται τίποτα, αντε να σου κόψει 30% απο αυτό που χάνεις, μην κάνεις τίποτα, δεν θελω να σου φάω τα λεφτά. Μόνο αν βγάλουμε κυλινδροκεφαλή κλπ θα σου αλλαξω διάφορες φλάντζες κλπ, αλλα μη φαντάζεσαι τρελλή βελτίωση, άστο όπως ειναι'

      Τι αλλο μπορώ να κοιτάξω ή τι νακάνω? έτσι και αλλιώς θα μπώ στη φαση αλλαγης ιμάντα εκκεντροφόρου γιατι τον έχω ήδη 60.000 χλμ και αλλαγή γινεται καθε 45.000 χλμ Ο Fit&Go μου κανει διάφορες δουλειες κατα καιρούς, δεν ειμαστε κουμπαροι και τέτοια, αλλα έχω μια σχετική εμπιστοσύνη. Στον εξουσιοδοτημένο εχω κανει αλλαγες καδενας εκκεντροφόρων και αλλα σερβις παλιότερα ειναι λιγο μαγκάκος και δεν μου πάει το στύλ αλλα δεν ειχα και παράπονο απο δουλειά.

      Ο σχετικά άσχετος πελάτης (εγώ) ποιόν να πιστέψει? Προτάσεις, απορίες, αν θελετε διευκρινίσεις πείτε.

      ααα βαζω Castrol Magnatec 10-40 εδω και πολύ καιρό. Μια φορά που έβαλα ένα αλλο 10-40 μου φάνηκε οτι το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μία, σκάλωνε σαν να πήγαινα φρεναριστός, δεν ανεβαζε στροφές γρήγορα κλπ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Γεια σας,

        μετα το Lanos του φίλου, (http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=48218 σειρά έχει το δικό μου αυτοκίνητο για τις παρατηρήσεις σας...

        Hyundai Accent, αγορά καινούριο 01/2001, 1500 cc, 185.200 ταλαιπωρημένα χιλιόμετρα.... δεν έχει ζητήσει τίποτα, δεν του έχω προσφέρει τίποτα. Σκυλί ανελέητο.

        Καίει λάδια κάργα, εδώ και 30.000 περίπου. αλλαξα λαδια φίλτρο στις 185.000 και προχτές έβαλα το 3ο λίτρο λάδι σαν συμπλήρωμα για να φτάσει στο max του δείκτη. Αρα μιλαμε για ~572cc λάδια ανα 1000 χλμ

        Συνήθως το παω σε ένα Fit & Go, και ο τυπος εκει μου είπε να αλλαξω τσιμουχάκια βαλβίδων και '99% θα ειναι καλα τα πράγματα', απλα να το κανονίσω να αλλαξουμε και ιμάντα εκκεντροφόρου για να μην έχω διπλή εργασία... σύνολο κανα 400 άρι.

        Ρώτησα σήμερα σε 'εξουσιοδοτημενο επισκευαστή' για τον ιμάντα, μου είπε 180 € σύνολο αλλαγή όλοι οι ιμαντες γενικα... ειπε αντίστοιχα για τσιμουχάκια βαλβίδων 200€ και μετα όταν κατάλαβε οτι μιλάμε για 1500αρι ειπε:

        ' όχι, άστο, αμα ήταν 1300cc θα σου έλεγα οτι το πρόβλημα του λαδιού θα λυνόταν σίγουρα, στο 1500άρι δεν γίνεται τίποτα, αντε να σου κόψει 30% απο αυτό που χάνεις, μην κάνεις τίποτα, δεν θελω να σου φάω τα λεφτά. Μόνο αν βγάλουμε κυλινδροκεφαλή κλπ θα σου αλλαξω διάφορες φλάντζες κλπ, αλλα μη φαντάζεσαι τρελλή βελτίωση, άστο όπως ειναι'

        Τι αλλο μπορώ να κοιτάξω ή τι νακάνω? έτσι και αλλιώς θα μπώ στη φαση αλλαγης ιμάντα εκκεντροφόρου γιατι τον έχω ήδη 60.000 χλμ και αλλαγή γινεται καθε 45.000 χλμ Ο Fit&Go μου κανει διάφορες δουλειες κατα καιρούς, δεν ειμαστε κουμπαροι και τέτοια, αλλα έχω μια σχετική εμπιστοσύνη. Στον εξουσιοδοτημένο εχω κανει αλλαγες καδενας εκκεντροφόρων και αλλα σερβις παλιότερα ειναι λιγο μαγκάκος και δεν μου πάει το στύλ αλλα δεν ειχα και παράπονο απο δουλειά.

        Ο σχετικά άσχετος πελάτης (εγώ) ποιόν να πιστέψει? Προτάσεις, απορίες, αν θελετε διευκρινίσεις πείτε.

        ααα βαζω Castrol Magnatec 10-40 εδω και πολύ καιρό. Μια φορά που έβαλα ένα αλλο 10-40 μου φάνηκε οτι το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μία, σκάλωνε σαν να πήγαινα φρεναριστός, δεν ανεβαζε στροφές γρήγορα κλπ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Γεια σας,

          μετα το Lanos του φίλου, (http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=48218 σειρά έχει το δικό μου αυτοκίνητο για τις παρατηρήσεις σας...

          Hyundai Accent, αγορά καινούριο 01/2001, 1500 cc, 185.200 ταλαιπωρημένα χιλιόμετρα.... δεν έχει ζητήσει τίποτα, δεν του έχω προσφέρει τίποτα. Σκυλί ανελέητο.

          Καίει λάδια κάργα, εδώ και 30.000 περίπου. αλλαξα λαδια φίλτρο στις 185.000 και προχτές έβαλα το 3ο λίτρο λάδι σαν συμπλήρωμα για να φτάσει στο max του δείκτη. Αρα μιλαμε για ~572cc λάδια ανα 1000 χλμ

          Συνήθως το παω σε ένα Fit & Go, και ο τυπος εκει μου είπε να αλλαξω τσιμουχάκια βαλβίδων και '99% θα ειναι καλα τα πράγματα', απλα να το κανονίσω να αλλαξουμε και ιμάντα εκκεντροφόρου για να μην έχω διπλή εργασία... σύνολο κανα 400 άρι.

          Ρώτησα σήμερα σε 'εξουσιοδοτημενο επισκευαστή' για τον ιμάντα, μου είπε 180 € σύνολο αλλαγή όλοι οι ιμαντες γενικα... ειπε αντίστοιχα για τσιμουχάκια βαλβίδων 200€ και μετα όταν κατάλαβε οτι μιλάμε για 1500αρι ειπε:

          ' όχι, άστο, αμα ήταν 1300cc θα σου έλεγα οτι το πρόβλημα του λαδιού θα λυνόταν σίγουρα, στο 1500άρι δεν γίνεται τίποτα, αντε να σου κόψει 30% απο αυτό που χάνεις, μην κάνεις τίποτα, δεν θελω να σου φάω τα λεφτά. Μόνο αν βγάλουμε κυλινδροκεφαλή κλπ θα σου αλλαξω διάφορες φλάντζες κλπ, αλλα μη φαντάζεσαι τρελλή βελτίωση, άστο όπως ειναι'

          Τι αλλο μπορώ να κοιτάξω ή τι νακάνω? έτσι και αλλιώς θα μπώ στη φαση αλλαγης ιμάντα εκκεντροφόρου γιατι τον έχω ήδη 60.000 χλμ και αλλαγή γινεται καθε 45.000 χλμ Ο Fit&Go μου κανει διάφορες δουλειες κατα καιρούς, δεν ειμαστε κουμπαροι και τέτοια, αλλα έχω μια σχετική εμπιστοσύνη. Στον εξουσιοδοτημένο εχω κανει αλλαγες καδενας εκκεντροφόρων και αλλα σερβις παλιότερα ειναι λιγο μαγκάκος και δεν μου πάει το στύλ αλλα δεν ειχα και παράπονο απο δουλειά.

          Ο σχετικά άσχετος πελάτης (εγώ) ποιόν να πιστέψει? Προτάσεις, απορίες, αν θελετε διευκρινίσεις πείτε.

          ααα βαζω Castrol Magnatec 10-40 εδω και πολύ καιρό. Μια φορά που έβαλα ένα αλλο 10-40 μου φάνηκε οτι το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μία, σκάλωνε σαν να πήγαινα φρεναριστός, δεν ανεβαζε στροφές γρήγορα κλπ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Γνωστός μου που είχε πάνω από 220.000χλμ με τον 1300αρη κινητήρα και είχε αρκετά μεγάλη κατανάλωση λαδιού, άλλαξε μοτερ. Έβαλε ένα μεταχειρισμένο (μετά από έλεγχο και το οκ του μηχανικού του) και του ήρθε πιο οικονομικά από το να ανακατασκεύαζε τον παλιό κινητήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Δεν καίει υπερβολικά πολύ λάδι.
              Μπορείς να βάζεις ένα πιο φθηνό 10W40 και να συμπληρώνεις συχνά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                postruck last edited by

                Εχουμε το ιδιο αυτοκινητο φιλε μου.Εμενα εχει 147000 χλμ και μεχρι στιγμης ευτυχως δεν καιει γραμμαριο με λαδια και σερβις παντοτε στην ωρα τους, στον επισημο αντιπροσωπο του νομου με τα λαδια τα δικα τους.Υποψιν οτι εκτος απο εμενα το οδηγουν απο καινουργιο,πατερας,αδελφος και συζηγος,τα 50000 χλμ τα εχουν κανει αυτοι,ο δισκος ειναι ακομα ο δικος του,απο καινουργια ειχαν ενα θεμα με τον δισκο και την επιλογη της πρωτης ταχυτητας αν δεν ειναι εντελως ακινητο.Τωρα σε αυτα που σου ειπε ο εξουσιοδοτημενος επισκευαστης εχει 100% δικιο για το 1300 και το 1500.Και μην ξεχνας και κατι αλλο οτι 1500 ειχαν πουληθει πολυ λιγοτερα απο 1300 οποτε ο fit&go δεν νομιζω να τον ξερει πολυ καλα τον 1500 απο αυτα που σου προτεινε.Επισης παντοτε τα λαδια που μου βαζουν ειναι διαφορετικα απο τα 1300.Εγω θα πηγαινα μονο στο εξουσιοδουτημενο.Το δικο μου παντως μεχρι στιγμης ειναι σκυλι και εχει κανει και αρκετα χλμ μεσα στην αθηνα.Εχω αλλαξει μια φορα τακακια, μπουζοκαλωδια προληπτικα,αναρτηση στα 60000 και κανιστρο αναθυμιασεων στο τεποζιτο.Παντως 1500 να καιει λαδι μονο ενα εχω δει το οποιο ομως δεν ηταν και σε καλη κατασταση γενικως.Συγνωμη για το σεντονι ελπιζω να βοηθεισα λιγο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Postruck
                  Δεν εχουμε την ιδια εμπειρια, καλώς η κακώς εγω έκανα σερβις όποτε το θυμόμουν, λαδια άλλαζα όποτε αρχιζε να ακούγεται, κλπ.
                  Παρεπιπτόντως ο τεχνικός του εξουσιοδοτημένου μου ειχε πει περίπου 2,5 χρόνια πρίν όταν του το ανέφερα οτι 'πόσα χλμ έχει? 165.000? Μην τρελαίνεσαι, όλα τα 1500άρια καινε λαδια μετα τα 150.000 χλμ'. Δεν θελω να γίνω μάντης κακών αλλα εσυ δεν εχεις περάσει αυτό το όριο και μακάρι οι τακτικές συντηρήσεις που έκανες να αποδώσουν και να μην το δεις ποτε.

                  Vasgti
                  για πόσο 'οικονομικά' μιλάμε για νεο κινητήρα?

                  Εχω την αμυδρά εντύπωση οτι ο 1.5 16v κινητήρας που έχω, ειναι ο 'alpha' της Ηyundai, ο οποίος και έπαιζε σε διαφορες εκδοχες (και 1.6 στο scoupe και στο μετεπειτα coupe το λεγόμενο καρχαρία) και μια μερα βρηκα τον τυπα του fit&go να αλλαζει τσιμουχάκια σε ένα τετοιο. Βέβαια δεν ξερουμε την έκβαση του θεματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    postruck last edited by

                    Δεν ειναι θεμα εμπειριας,απλα τους εμπιστευομε.Αληθεια τι κοστος σου ειπαν για τις συγκεκριμενες εργασειες? Ο 1500 οντως εχει μερικα κοινα με τον 1600 των fx coupe και lantra j2 και οχι με των scoupe.Για κανε και μια ερωτηση στην ευρωκορεατικη και στον κορεατη που ασχολουντε πιο πολυ με huyndai για κανενα μοτερ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      αλλαξε τσιμουχακια και θα εισαι οκ.....μην σου λενε οτι θελουν!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Postruck
                        Με τον όρο 'εμπειρία' εννοούσα τι μας εχει συμβει στο παρελθόν , εσυ έχεις διαφορετικες εμπειρίες κανοντας τακτικό σερβις απο εμενα που το έκανα όποτε τυχαινε και αν το θυμόμουν. Η φράση 'δεν εχουμε τις ίδιες εμπειρίες' θα ήταν πιο σωστή αν την έγραφα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Φίλος με accent (δεν θυμάμαι κυβικά) είχε τέτοιο κάψιμο και άλλαξε τσιμουχάκια με άλλα με σιλικόνη μέσα και είναι οκ. Ομοίως φίλος με ατος.

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr