-
'Αντε και η VW να πληρώνει royalties για την Giulietta, το καταλαβαίνω. Η FIAT από την άλλη γιατί να εξελίξει καινούριο μοντέλο αν ήξερε οτι θα σουτάρει την AR; Βούτυρο στο ψωμί της VW βάζει η FIAT;
-
Σε δύο χρόνια δηλ θα ξανασυζητήσουμε για πώληση?
Δεν νομίζω να αρέσει αυτό... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σε δύο χρόνια δηλ θα ξανασυζητήσουμε για πώληση?
Δεν νομίζω να αρέσει αυτό...Σε μερικούς η αλήθεια είναι πως όχι.
-
http://www.autoblog.gr/2010/08/23/volks ... lfa-romeo/
Ο τόπος έχει γεμίσει παπαγάλους .Κοίτα θράσος έβαλαν το σήμα του VW πάνω από το όνομα Giulietta. .Ετσι μου έρχεται να -
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
'Αντε και η VW να πληρώνει royalties για την Giulietta, το καταλαβαίνω. Η FIAT από την άλλη γιατί να εξελίξει καινούριο μοντέλο αν ήξερε οτι θα σουτάρει την AR; Βούτυρο στο ψωμί της VW βάζει η FIAT;Διότι σε αυτό το μοντέλο θα βασιστεί το επόμενο Bravo, η επόμενη Delta και μερικά ακόμα μοντέλα.
-
Φαντάζομαι μία Ιουλιέτα του γρουπ VAG..Δεν θα περιμένουμε 5 χρόνια για το καινούργιο μοντέλο, όπως με την 147 και την Ιουλιέτα...Δύο φανάρια διαφορετικά εμπρός, δύο πίσω...άλλος πίνακας οργάνων και ... ετοιμο το καινούργιο μοντέλο...απλά πράγματα: Ιουλιέτα 2...Ξανά τα φανάρια αλλαγή, άντε και πιο διαφορετινό κόψιμο στο καπό και την πίσω πόρτα...και να η Ιουλιέτα 3...
Δεν ξέρω τι θα γίνει, δεν έχω μετοχές πουθενά...αλλά αν η Alfa πάει στην WV, εγώ σταματάω να την κοιτάω και να ενημερώνομαι για την φίρμα, αυτό που κάνω τώρα (ή μάλλον δεν κάνω τώρα) με τα μοντέλα του γκρούπ VAG...μου είναι παντελώς αδιάφορα...
Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε καλημέρα Fiat-Lancia-Abarth...( δεν μπορεί, κάποιο κενό της Αλφα θα συμπληρώσουν και θα μου αρέσει -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Alba το πατωμα της Giulietta που θα χρησιμοποηθει σε αλλα μοντελα του ομιλου μπορει να πωληθει? Μπορουν 2 ανταγωνιστες να πουλανε αυτοκινητα με το ιδιο πατωμα?Δεν πρόκειται για πώληση,αλλά για καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας στο δημιουργό/ιδιοκτήτη του δαπέδου(Fiat),προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να το χρησιμοποιεί για λογαριασμό του στα δικά του μοντέλα (για κάθε τεμάχιο που θα πωλείται ένα μέρος της εργοστασιακής τιμής του καταλήγει στην τσέπη του πνευματικού δημιουργού).Στην υποθετική περίπτωση εξαγοράς της AR και ενώ η Giulietta θα ήταν ακόμα στη μέση της εμπορικής της καριέρας,η VW λογικά θα την κρατούσε στη ζωή μέχρι να ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής της ως μοντέλο.Σε μια τέτοια περίπτωση όμως θα ακολουθείτο φυσικά η λύση του outsource,ως η μόνη οικονομικά εφικτή(καθώς θα επρόκειτο για αντιγραφή όλου του αυτοκινήτου και όχι απλά για χρήση ενός δαπέδου...ενώ θα ήταν οικονομικά αδύνατο να στήθει γραμμή παραγωγής από την VW -ακόμα και αν μπορούσαν να ξεπερασθούν οι λοιποί νομικοί περιορισμοί- για ένα και μόνο αποκλειστικά μοντέλο).
Το να μπορούσε φυσικά ένας κατασκευαστής να εισπράττει royalties από δεξιά και αριστερά,παραχωρώντας την χρήση ενός ή και περισσοτέρων δαπέδων του σε άλλους κατασκευαστές, θα ήταν μέγιστο επιχειρηματικό επίτευγμα....και απόλυτη ονείρωξη του κάθε manager.
Τέλος το δάπεδο xover (στις εκδόσεις C και D-evo) θα αποτελέσει τη βάση για Ν μοντέλα του ομίλου στο άμεσο μέλλον (από Bravo/Delta/Caliber/Neon/c segm crossover..σε Avenger/Sebring/Giulia/Lancia D segm και πάει λέγοντας).Μην συγχέεις λοιπόν το καινούριο δάπεδο με το λανσάρισμα του progetto 940.
-
Πάντως από σήμερα και μέχρι τα τέλη του 2012 (χοντρικά μια διετία δηλαδή)η AR λογικά θα πορευθεί χωρίς να εμφανίσει στην αγορά κανένα νέο μοντέλο (το 5πορτο B segment προγραμματίζεται για το 2013,ενώ η Giulietta cross και το D segment για το τέλος του 2012)....έχοντας στη γκάμα της μόνο τις MiTo,Giulietta και 159 σε παρατεταμένη διαδικασία phase out.
Σε όλο αυτό το διάστημα μπορεί να δρέψει τους καρπούς των πωλήσεων της Giulietta (πράγμα που ενδιαφέρει άμεσα τη Fiat)....τηρώντας στάση αναμονής και φυσικά έχοντας την πολυτέλεια χρόνου να αλλάξει στάση σχετικά με την πώληση του brand. -
Σεπτέμβρη, θα έχουμε τελικά MiTo με το νέο κιβώτιο Alfa TCT;
Γιατί υπάρχει στον τιμοκατάλογο του http://www.alfaromeo.gr ,
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Φαντάζομαι μία Ιουλιέτα του γρουπ VAG..Δεν θα περιμένουμε 5 χρόνια για το καινούργιο μοντέλο, όπως με την 147 και την Ιουλιέτα...Δύο φανάρια διαφορετικά εμπρός, δύο πίσω...άλλος πίνακας οργάνων και ... ετοιμο το καινούργιο μοντέλο...απλά πράγματα: Ιουλιέτα 2...Ξανά τα φανάρια αλλαγή, άντε και πιο διαφορετινό κόψιμο στο καπό και την πίσω πόρτα...και να η Ιουλιέτα 3...Δεν ξέρω τι θα γίνει, δεν έχω μετοχές πουθενά...αλλά αν η Alfa πάει στην WV, εγώ σταματάω να την κοιτάω και να ενημερώνομαι για την φίρμα, αυτό που κάνω τώρα (ή μάλλον δεν κάνω τώρα) με τα μοντέλα του γκρούπ VAG...μου είναι παντελώς αδιάφορα...
Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε καλημέρα Fiat-Lancia-Abarth...( δεν μπορεί, κάποιο κενό της Αλφα θα συμπληρώσουν και θα μου αρέσειΓια καποιο λογο κι εγω νιωθω ακριβως ετσι.. Μου χαλαει την εικονα...
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Σεπτέμβρη, θα έχουμε τελικά MiTo με το νέο κιβώτιο Alfa TCT;Γιατί υπάρχει στον τιμοκατάλογο του http://www.alfaromeo.gr ,
Eίναι ήδη διαθέσιμo εδώ και καιρό στη βρετανική και ιαπωνική αγορά.
Το πρόβλημα με την αγορά της ηπειρωτικής ευρώπης εντοπίζεται σε μια γραφειοκρατική τυπικότητα που απαιτείται για το ομολογκάρισμα (ο χρόνος μπλοκαρίσματος της κλειδαριάς του τιμονιού όταν βγαίνει το κλειδί από αυτήν).Από όσο γνωρίζω το θέμα λύθηκε...άρα λογικά από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη θα είναι διαθέσιμο το TCT στη MiTo και από το νέο χρόνο προφανώς και στη Giulietta. -
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Αφαιρεθηκαν τα τελευταια trolling ποστ.Λιγη αυτοσυγκρατηση απο τα 'νεα' μελη δεν θα εκανε κακο [mod]
Συγνώμη, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της παραίνεσης σου περί 'νέου' μέλους και 'αυτοσυγκράτησης'....
Το κειμενό μου δεν εμπεριείχε ίχνος προσβολής, ύβρεως ή απρεπούς φρασεολογίας πρός οποιοδήποτε.
Το μόνο το οποίο μπορεί να μου προσάψει κανείς είναι η χιουμοριστική διάθεση & ύφος- 27/08/10 12:49
BILL33: Catch the egg and give it a haircut -
η οποία ήταν ανάλογη του δικού σχόλιου που παραθέτω...
Φερε την μυγα πισω φιλε μου γιατι δεν ειναι δικια σου ,φυσικο ειναι να μην καταλαβεις την παραινεση αφου δεν ηταν για εσενα.
Σε αυτα που αφαιρεθηκαν δεν ηταν μονο το δικο σου ποστ viewtopic.php?f=15&t=45128 αλλα και αλλων μελων .
Το δικο μου σχολιο αφορουσε την δαιδαλωδη κατασταση στα οικονομικα στοιχεια της Fiat .
Οτι αλλο θελεις μεσω πμ,οπως επρεπε να κανεις απο την αρχη. - 27/08/10 12:49
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μην συγχέεις λοιπόν το καινούριο δάπεδο με το λανσάρισμα του progetto 940.Το συγχυσα?
Περα απο τις νομικες (και οικονομικες?) δυσκολιες για να γινει αυτη η πωληση (που η Φιατ δεν θελει να πουλησει), ειναι ολα εκτος λογικης. Απο 50% πιθανοτητα στο προηγουμενο ποστ πηγαμε στο αποκλειεται η πωληση για τουλαχιστον 2 χρονια. Φιλοσοφικες συζητησεις δηλαδη.
Το γκρουπ βακ θα πουλαει Τζουλιεττα με μουλτιαιρ, D.N.A, TCT κλπ και η φιατ θα πουλαει το Bravo με τα ιδια πραγματα? Μονο στα παραμυθια
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Μην συγχέεις λοιπόν το καινούριο δάπεδο με το λανσάρισμα του progetto 940.
Το συγχυσα?
Περα απο τις νομικες (και οικονομικες?) δυσκολιες για να γινει αυτη η πωληση (που η Φιατ δεν θελει να πουλησει), ειναι ολα εκτος λογικης. Απο 50% πιθανοτητα στο προηγουμενο ποστ πηγαμε στο αποκλειεται η πωληση για τουλαχιστον 2 χρονια. Φιλοσοφικες συζητησεις δηλαδη.
Το γκρουπ βακ θα πουλαει Τζουλιεττα με μουλτιαιρ, D.N.A, TCT κλπ και η φιατ θα πουλαει το Bravo με τα ιδια πραγματα? Μονο στα παραμυθια
Δεκακυμία εν κρανίοις.
Τελευταία φορά.
Δεν υπάρχουν ούτε νομικές ούτε οικονομικές δυσκολίες στην πώληση.Αυτή μπορεί να γίνει αύριο το πρωί σε έναν συμβολαιόγραφο,αφού σύμφωνα με τον ιταλικό νόμο μιλάμε για ανώνυμη εταιρεία μεν,μη εισηγμένη στο χρηματιστήριο όμως (άρα δεν χρειάζεται κατάθεση δημόσιας προσφοράς στο χρηματιστήριο).Η πρόταση του VAG είναι η μοναδική που υπάρχει και η πιθανότητα να καταλήξει σε συμφωνία είναι 50-50......... ΑΛΛΑ μια ενδεχόμενη πώληση ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ΓΙΑΤΙ η Fiat θέλει να κάνει την αρπαχτή από τις πωλήσεις της Giulietta.
Σε ένα ενδεχόμενο πώλησης η VAG θα πουλάει την Giulietta (ή όπως αλλιώς ήθελε ονομάσει το μελλοντικό c segment)κατασκευασμένη σε δάπεδο Golf/A3 και με κινητήρες TSi τους οποίους.........φυσικά θα ονόμαζε Turbo benzina.
Αν η πώληση ήθελε πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί (πράγμα αδύνατο) η υπάρχουσα Giulietta θα αποτελούσε μέρος της συμφωνίας, ως περιουσιακό στοιχείο του VAG, AΛΛΑ για τους λόγους που εξήγησα θα ΣΥΝΕΧΙΖΕ να την κατασκευάζει η FIAT στα εργοστάσια της, για λογαριασμό του VAG.....με τα ανάλογα οφέλη για την ίδια (royalties και κατασκευαστικό κόστος).Με τα μυαλά που κουβαλάς δεν απορώ γιατί η Fiat πιστεύει ότι έχει δεξαμενή πελατών.... ακόμα και αν αποφασίσει να σου πουλήσει για AR το Winnie the Pooh(nto) ή μεθαύριο την....... Bravetta.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
ΑΛΛΑ μια ενδεχόμενη πώληση ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ΓΙΑΤΙ η Fiat θέλει να κάνει την αρπαχτή από τις πωλήσεις της Giulietta.εαν οι πωλησεις της G δεν ειναι οι αναμενομενες, υπαρχει πιθανοτητα να επισπευθει η πωληση?
με την ευκαιρια, οι πωλησεις της G ειναι εντος προβλεψεων? -
Ναι. Εάν πουληθούν 100,000 δεν θα την πουλήσουν.
Εάν πουληθούν 99,950 και κάτω θα την πουλήσουν.
Ψύχωση σας έχει γίνει, Βαγκέλιδες η Άλφα. Άλλοι έχουν ψύχωση με το πρωτάθλημα, άλλοι με την Άλφα.
Γιατί δεν ανοίγεται ένα θέμα στα
με τίτλο με rendering, spy shots, rumors. Ωραία θα ήταν. -
Lemon3 έγραψε:
'Αντε και η VW να πληρώνει royalties για την Giulietta, το καταλαβαίνω. Η FIAT από την άλλη γιατί να εξελίξει καινούριο μοντέλο αν ήξερε οτι θα σουτάρει την AR; Βούτυρο στο ψωμί της VW βάζει η FIAT;Ο καλός ο πωλητής, και κατιμάδες να πουλάει, κοιτάει να τους δώσει λάμψη, προίκα, προστιθέμενη αξία κ.τ.λ. Αλλιώς τι τιμή να πιάσει άμα δείχνει ότι πουλάει σκέτους κατιμάδες? Και ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, ο επονομαζόμενος και τζάμπας, αυτό το γνωρίζει καλά.
από tsargy » 28/08/10 0:05
Δεν ξέρω τι θα γίνει, δεν έχω μετοχές πουθενά...αλλά αν η Alfa πάει στην WV, εγώ σταματάω να την κοιτάω και να ενημερώνομαι για την φίρμα, αυτό που κάνω τώρα (ή μάλλον δεν κάνω τώρα) με τα μοντέλα του γκρούπ VAG...μου είναι παντελώς αδιάφορα...
Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε καλημέρα Fiat-Lancia-Abarth...( δεν μπορεί, κάποιο κενό της Αλφα θα συμπληρώσουν και θα μου αρέσειΗ τελευταία πρόταση-wishfull thinking πολλών είναι όλα τα λεφτά.
Και, φυσικά, δείχνει ότι η αναγέννηση των Λαζάρων της Άμπαρθ μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά μέρος ίσως ενός μακροπρόθεσμου μαρκετινίστικου σχεδίου. Ανασταίνουμε μετά από χρόνια το λείψανο, του φτιάχνουμε μια γκάμα, το πλασσάρουμε στην αγορά με τους όρους που θέλουμε/μπορούμε, και άμα συνεχιστεί το απροχώρητο στην Άλφα, είτε την κλείνουμε, είτε την δίνουμε σε κανέναν (κατά προτίμηση σε άσχετο μανδαρίνο) και μένουμε με τον νέο.
Κανένας Οιδίπους οπαδός αλφίστι δεν θα πάει με τον κινέζο τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα/μεσοπρόθεσμα, σε 50 χρόνια δεν ξέρουμε. Όλοι θα έχουν για εικόνισμα τις παλιές Άλφα (εννοείται αποκυρρήσοντας μετά βδελυγμίας τις νέες ), αλλά στην προσευχή τους θα λένε πλέον οι περισσότεροι : Άμπαρθ ο θεός, Άμπαρθ ισχυρός, Άμπαρθ αθάνατος ελέηcον ημάς. Μπορεί και να γυρίσουν πίσω στο μαντρί και κάποιοι που ενδιάμεσα αλλαξοπίστησαν, σου λέει θα βγάλουμε κι' από εκεί, η Άλφα τα τελευταία χρόνια από τις σχεδόν 240.000 πωλήσεις που έπιασε πρόσκαιρα, περισσότερους έχασε παρά διατήρησε.
Δεν είναι τυχαίο ότι κάποιοι αλφίστες είδαν από την αρχή με στραβό μάτι την Άμπαρθ, διότι έβλεπαν ότι έχαναν τρόπο τινά την αποκλειστικότητα στο ρόλο του προσιτού σπορ εντός του ομίλου. Tώρα όμως τα πράγματα ίσως πάρουν άλλη τροπή.Η συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων της Άμπαρθ στο Ντράιβ τον περασμένο μήνα αποκαλύπτει πολλά μέσα στην απέλπιδα προσπάθεια που κάνει να συγκαλύψει και να αρνηθεί όσα περισσότερα γίνεται. Διαβάστε με ευρύ πνεύμα (ήτοι αλφίστι mode off για λίγο...) μόνο μία ερώτηση, αυτή που τον ρωτάνε αν η γκάμα της Άμπαρθ είναι ανταγωνιστική εσωτερικά της Άλφα, και θα καταλάβετε πολλά.
Λίγες ημέρες μετά από την συνέντευξη, η Άμπαρθ ανακοίνωσε, ανεπίσημα προς το παρόν, την πρόθεσή της να διευρύνει την γκάμα της περισσότερο, με την κατασκευή ενός κεντρομήχανου πισωκίνητου σπορ μοντέλου κάμποσων ίππων! Είναι η καλύτερη απάντηση στην ρήση 'ότι επικεντρωνόμαστε σε μικρότερα αυτοκίνητα από αυτά της Άλφα' κ.α. ευτράπελων που ειπώθηκαν σε λίγες γραμμούλες και μόνο.
http://www.autoblog.com/2010/08/03/rumormill-abarth-roadster-based-on-ktm-x-bow/Ο βασιλεύς (σχεδόν) απέθανε, ζήτω ο βασιλεύς? Μπορεί.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
ΑΛΛΑ μια ενδεχόμενη πώληση ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ΓΙΑΤΙ η Fiat θέλει να κάνει την αρπαχτή από τις πωλήσεις της Giulietta.Και πως θα κάνει αρπαχτή απαξιώνοντας το αυτοκίνητο ; δν νομίζω να είναι καλό το συγκεκριμένο κλίμα για τους μελλοντικούς αγοραστές .
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Με τα μυαλά που κουβαλάς δεν απορώ γιατί η Fiat πιστεύει ότι έχει δεξαμενή πελατών.... ακόμα και αν αποφασίσει να σου πουλήσει για AR το Winnie the Pooh(nto) ή μεθαύριο την....... Bravetta.Μαλιστα, εγινε και μπραβεττα τωρα. Το μονο καλο που θα εφερνε το ανυπαρκτο ενδεχομενο πωλησης της ΑΡ θα ηταν οτι θα μετακομιζες την γκρινια για την φιατ και την καταστροφολογια στο βαγκελης φορουμ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εαν οι πωλησεις της G δεν ειναι οι αναμενομενες, υπαρχει πιθανοτητα να επισπευθει η πωληση?
με την ευκαιρια, οι πωλησεις της G ειναι εντος προβλεψεων?Aν είναι κακές θα σταματήσουν κάθε επένδυση στο brand και είτε θα πουλήσουν είτε θα βάλουν λουκέτο.
Αν είναι μέτριες θα σκεφτούν σοβαρά την πώληση.
Αν είναι εξαιρετικά καλές θα εμφανίσουν την Giulia....χτυπώντας την πόρτα της Αμερικής.Οι προβλέψεις τους είναι 40 χιλιάδες πωλήσεις το 2010 και 100 χιλιάδες το 2011.Αισιόδοξα νούμερα,δεδομένης της αλλαγής του προφίλ των πωλήσεων στο c segment....αλλά όχι απραγματοποίητα.Μέχρι τις αρχές Αυγούστου είχαν δεχθεί περίπου 22.000 παραγγελίες έχοντας εκτελέσει γύρω στις 4500 στην Ιταλία και περίπου 1000 σε Γερμανία και Γαλλία μαζί.
Ούτως ή άλλως καλές πωλήσεις συμφέρουν διπλά τη Fiat:της εξασφαλίζουν και κέρδος και ένα δυνατό διαπραγματευτικό χαρτί, ώστε να χρυσοπουλήσει τα royalties αν αποφασίσει να πουλήσει τη μάρκα.
ΑLFA ROMEO FORUM