-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Επίσης μια (όσο γίνεται αντικειμενική) άποψη για την αξιοπιστία της!
Αντικειμενικότατα, 1 στα 3 δεν βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα.
Υποκειμενικά, ίσως ότι χειρότερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή απο θέμα αξιοπιστίας...Διαφωνώ. Κι έχω καλό δείγμα (alfisti club).
-
Είναι και το τι περιμένει κανείς από την κατασκευή.
Αν μια AR κάψει το μοτέρ από τους καθαριστήρες τότε θεωρείται από τον ιδιοκτήτη της μικροζημιά και θα σπεύσει να την επιδιορθώσει. Αν αυτό συμβεί στον ιδιοκτήτη Lexus τότε θα ζητήσει ανάκληση! Οι αλφίστι δεν είναι το τυπικό δείγμα γιατί αφενός μεν είναι 'σκληραγωγημένοι' αφετέρου δεν πήραν την αλφα από σπόντα για να απογοητευτούν με το παραμικρό.
Πως να το κάνουμε, κάποια αυτοκίνητα είναι πιο απαιτητικά από κάποια άλλα.
No pain-no gain που λένε και οι Αμερικάνοι. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Είναι και το τι περιμένει κανείς από την κατασκευή.
Αν μια AR κάψει το μοτέρ από τους καθαριστήρες τότε θεωρείται από τον ιδιοκτήτη της μικροζημιά και θα σπεύσει να την επιδιορθώσει. Αν αυτό συμβεί στον ιδιοκτήτη Lexus τότε θα ζητήσει ανάκληση! Οι αλφίστι δεν είναι το τυπικό δείγμα **γιατί αφενός μεν είναι 'σκληραγωγημένοι' **αφετέρου δεν πήραν την αλφα από σπόντα για να απογοητευτούν με το παραμικρό.
Πως να το κάνουμε, κάποια αυτοκίνητα είναι πιο απαιτητικά από κάποια άλλα.
No pain-no gain που λένε και οι Αμερικάνοι.με τί? με το διαγνωστικό?
-
Και εγώ πάντα γαλλικά βλέπω. Αλλά να σου πω το μυστικό; Το κάνουμε για μειώνουμε την κατανάλωση στο spirit monitor... Δοκίμασέ το, πιάνει...
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
εγω στις οδικες ολα γερμανικα κ γαλλικα βλεπω.ιταλικα ποτε κ συγκεκριμενα αλφαρομεο.
ουτε καν δεξια στα πιτστοπ των εθνικων που σταματανε καποιοι δηθεν για πιπιστοπ κ οχι για να πεσει η θερμοκρασια..sales exclusivity
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
εγω στις οδικες ολα γερμανικα κ γαλλικα βλεπω.ιταλικα ποτε κ συγκεκριμενα αλφαρομεο.
ουτε καν δεξια στα πιτστοπ των εθνικων που σταματανε καποιοι δηθεν για πιπιστοπ κ οχι για να πεσει η θερμοκρασια..Μπαα...για αυτό υπάρχει ο Λεβέντης και Πιασάκος ...πιπι σε πολιτισμένο περιβάλλον με συνοδεία φραπεδούμπας και τυρομπουγάτσας...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
με το διαγνωστικό?Με το κινητό, πλέον!
εγω στις οδικες ολα γερμανικα κ γαλλικα βλεπω.ιταλικα ποτε κ συγκεκριμενα αλφαρομεο.
ουτε καν δεξια στα πιτστοπ των εθνικων που σταματανε καποιοι δηθεν για πιπιστοπ κ οχι για να πεσει η θερμοκρασια..Εμ βέβαια... εσείς τα φτιάχνετε στην άκρη του δρόμου!!!
Παραδέξου το!Το μισό πορτ-μπαγκάζ το έχετε γεμάτο ανταλλακτικά και κλειδιά! Αμα ρωτήσεις το μέσο οδηγό ΜΒ δεν ξέρει ούτε να βάλει αέρα στα λάστιχα! -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
:lol: σιγουρα οι καλυτεροι μηχανικοι η ειχαν η εχουν αλφαρομεο.αφου προτιμουνται κ απ τα αφεντικα συνεργειων αν στο βιογραφικο γραψουν οτι ειχαν αλφα..
περα απ τα αστεια ομως το τι μερκεντια φορτωναν τα διασωστικα της interamerican αλλο πραμα.ολα τα C-E 220-270cdi καταριπτονταν σαν μπεκατσες λαβωμενες απ αεροβολο.
ακομα κ η δικια μου που την δουλευα μονος μου με ολα τα σερβις κ αποφευγα πολλες βαλιτσες η μεσημεριανες ωρες μου μεινε δυο φορες απο καργιο κ στρα-ι-στο χωρις να εχω ξεπερασει τις 70χχλμ..
ευτυχως δηλ που επαιζε το mobilo life αλλιως οτι εβγαζα στα διασωστικα θα πηγαινανε.κ δη την δευτερη φορα που επεσε στην μαχη η interamerican εστειλε μερτσ για οχημα περισσυλογης κ μετα απο δεκα χλμ κ πριν το συνεργειο εμεινε κ αυτο απο τρομπα..για ταξούμπες...μόνο Οκτάβιες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:lol: σιγουρα οι καλυτεροι μηχανικοι η ειχαν η εχουν αλφαρομεο.αφου προτιμουνται κ απ τα αφεντικα συνεργειων αν στο βιογραφικο γραψουν οτι ειχαν αλφα..
περα απ τα αστεια ομως το τι μερκεντια φορτωναν τα διασωστικα της interamerican αλλο πραμα.ολα τα C-E 220-270cdi καταριπτονταν σαν μπεκατσες λαβωμενες απ αεροβολο.
ακομα κ η δικια μου που την δουλευα μονος μου με ολα τα σερβις κ αποφευγα πολλες βαλιτσες η μεσημεριανες ωρες μου μεινε δυο φορες απο καργιο κ στρα-ι-στο χωρις να εχω ξεπερασει τις 70χχλμ..
ευτυχως δηλ που επαιζε το mobilo life αλλιως οτι εβγαζα στα διασωστικα θα πηγαινανε.κ δη την δευτερη φορα που επεσε στην μαχη η interamerican εστειλε μερτσ για οχημα περισσυλογης κ μετα απο δεκα χλμ κ πριν το συνεργειο εμεινε κ αυτο απο τρομπα..για ταξούμπες...μόνο Οκτάβιες...
η αλήθεια είναι οτι οι ταξιτζήδες την πάτησαν με τις C,E diesel....
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Είναι και το τι περιμένει κανείς από την κατασκευή.
Αν μια AR κάψει το μοτέρ από τους καθαριστήρες τότε θεωρείται από τον ιδιοκτήτη της μικροζημιά και θα σπεύσει να την επιδιορθώσει. Αν αυτό συμβεί στον ιδιοκτήτη Lexus τότε θα ζητήσει ανάκληση! Οι αλφίστι δεν είναι το τυπικό δείγμα γιατί αφενός μεν είναι 'σκληραγωγημένοι' αφετέρου δεν πήραν την αλφα από σπόντα για να απογοητευτούν με το παραμικρό.
Πως να το κάνουμε, κάποια αυτοκίνητα είναι πιο απαιτητικά από κάποια άλλα.
No pain-no gain που λένε και οι Αμερικάνοι.καμμια σχεση,μα καμμια
αυτα τα λενε οι παππουδες μας,αλλαξαν οι εποχες πλεον -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Είναι και το τι περιμένει κανείς από την κατασκευή.
Αν μια AR κάψει το μοτέρ από τους καθαριστήρες τότε θεωρείται από τον ιδιοκτήτη της μικροζημιά και θα σπεύσει να την επιδιορθώσει. Αν αυτό συμβεί στον ιδιοκτήτη Lexus τότε θα ζητήσει ανάκληση! Οι αλφίστι δεν είναι το τυπικό δείγμα γιατί αφενός μεν είναι 'σκληραγωγημένοι' αφετέρου δεν πήραν την αλφα από σπόντα για να απογοητευτούν με το παραμικρό.
Πως να το κάνουμε, κάποια αυτοκίνητα είναι πιο απαιτητικά από κάποια άλλα.
No pain-no gain που λένε και οι Αμερικάνοι.καμμια σχεση,μα καμμια
αυτα τα λενε οι παππουδες μας,αλλαξαν οι εποχες πλεονΆλλαξαν, αλλά όχι εντελώς. Προσωπικά, ΕΙΜΑΙ από αυτούς που δε με ενδιαφέρουν τα μικροπροβλήματα αρκεί να γουστάρω το αμάξι μου, αλλά οι σύγχρονες Alfa Romeo δεν έχουν απαλλαγεί ΕΝΤΕΛΩΣ από αυτά. Και, πίστεψέ με, έχω οδηγήσει κάμποσες.
Τα τελευταία χρόνια παίζει και το άλλο βέβαια: ΟΛΕΣ οι μάρκες, στον αγώνα μείωσης του κόστους, τα χαζοπροβληματάκια τους θα τα βγάλουν. Μηδεμιάς εξαιρουμένης. Αφήνω έξω την Λέξους φυσικά, είναι σε άλλο γαλαξία οι άνθρωποι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι και το τι περιμένει κανείς από την κατασκευή.
Αν μια AR κάψει το μοτέρ από τους καθαριστήρες τότε θεωρείται από τον ιδιοκτήτη της μικροζημιά και θα σπεύσει να την επιδιορθώσει. Αν αυτό συμβεί στον ιδιοκτήτη Lexus τότε θα ζητήσει ανάκληση! Οι αλφίστι δεν είναι το τυπικό δείγμα γιατί αφενός μεν είναι 'σκληραγωγημένοι' αφετέρου δεν πήραν την αλφα από σπόντα για να απογοητευτούν με το παραμικρό.
Πως να το κάνουμε, κάποια αυτοκίνητα είναι πιο απαιτητικά από κάποια άλλα.
No pain-no gain που λένε και οι Αμερικάνοι.καμμια σχεση,μα καμμια
αυτα τα λενε οι παππουδες μας,αλλαξαν οι εποχες πλεονΆλλαξαν, αλλά όχι εντελώς. Προσωπικά, ΕΙΜΑΙ από αυτούς που δε με ενδιαφέρουν τα μικροπροβλήματα αρκεί να γουστάρω το αμάξι μου, αλλά οι σύγχρονες Alfa Romeo δεν έχουν απαλλαγεί ΕΝΤΕΛΩΣ από αυτά. Και, πίστεψέ με, έχω οδηγήσει κάμποσες.
Τα τελευταία χρόνια παίζει και το άλλο βέβαια: ΟΛΕΣ οι μάρκες, στον αγώνα μείωσης του κόστους, τα χαζοπροβληματάκια τους θα τα βγάλουν. Μηδεμιάς εξαιρουμένης. Αφήνω έξω την Λέξους φυσικά, είναι σε άλλο γαλαξία οι άνθρωποι.
και της Porsche, BMW θα συμπλήρωνα...ιδίως της πρώτης...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα τελευταία χρόνια παίζει και το άλλο βέβαια: ΟΛΕΣ οι μάρκες, στον αγώνα μείωσης του κόστους, τα χαζοπροβληματάκια τους θα τα βγάλουν. Μηδεμιάς εξαιρουμένης. Αφήνω έξω την Λέξους φυσικά, είναι σε άλλο γαλαξία οι άνθρωποι.
και της Porsche, BMW θα συμπλήρωνα...ιδίως της πρώτης...
Κι αυτές, παίζει να τους βρεις κάποιο χαζό προβληματάκι. ΚΑΝΕΙΣ σήμερα δεν φτιάχνει αυτοκίνητα όπως η Λέξους. Έβαλαν το στοίχημα οι Ιάπωνες και το κέρδισαν, με τα άπειρα λεφτά που τους προσφέρει ο σωρός πωλήσεων των 'meinstream' Toyota φυσικά. Οι άλλες δεν έχουν αυτό το πλεονέκτημα του ποταμού χρημάτων. ΟΚ, το έχει η Audi ως premium brand ενός μεγάλου γκρουπ, αλλά Λέξους δεν έχει γίνει ακόμα. Μιλάω για επίπεδο κατασκευής, συναρμογής και διαδικασία παραγωγής πάντα, μην παρεξηγηθώ. Είμαστε και offtopic
-
δηλαδη τα Lexus δεν χαλανε?
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
αυτα τα λενε οι παππουδες μας,αλλαξαν οι εποχες πλεον
Μα... και εγώ παππούς είμαι!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
αυτα τα λενε οι παππουδες μας,αλλαξαν οι εποχες πλεον
Μα... και εγώ παππούς είμαι!
Σιγά ρε μπάρμπα-Άλεξ!
-
http://www.carmagazine.co.uk/news.php?sid=780&page=1
νέο design boss στην AR
μετά τον Walter de Silva, και ο Wolfgang Egger στην Audi
-
AlfaRomeo, αν δεν σου αρέσει το 4ΤΦ μπορείς να μην συμμετέχεις.
Υπονοούμενα, σπόντες, μείωσεις των μελών του Φόρουν δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτά!
Θεώρησε αυτή την δημοσίευση προειδοποίηση για ΒΑΝ!Σου εφιστώ την προσοχή.
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=62698
-
Aνακοινωθηκε η τιμη της 8c
Alfa 8C price confirmed
Alfa Romeo announces the super-coupe 8C's launch price, and a return to the USAThe price of the Alfa 8C has been confirmed, but only in euros for the moment. It is 159,300 euros – or around £108,000 at current conversion rates, including taxes.
additional info:
The first cars are due to reach customers at the end of the year, and Alfa has also announced that the last 99 examples of the 500-car run will be built to a special US spec, marking the company’s return to a market it abandoned in 1995.
ΑLFA ROMEO FORUM