-
Τσέκαρε το σωληνάκι που στέλνει το νερό. Ξεραίνεται και κόβεται. Το χε πάθει και η δικιά μου. Το σωληνάκι είναι όπως βλέπεις φάτσα το αμάξι πάνω αριστερά στο καπό.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τσέκαρε το σωληνάκι που στέλνει το νερό. Ξεραίνεται και κόβεται. Το χε πάθει και η δικιά μου. Το σωληνάκι είναι όπως βλέπεις φάτσα το αμάξι πάνω αριστερά στο καπό.Μάλλον έχουν χαλάσει τα πιτσιλιστήρια στο καπώ.
Μαλλί;Καθίστε τώρα γιατί θα με τρελάνετε
Τα πιστιλιστήρια που κολλάνε? Και ρωτάω γιατί τη Δευτέρα που μας πέρασε πήγα και άλλαξα ένα σωληνάκι, αυτό που λέτε στο καπό, γιατί έκανε τρύπα. Δεν πιτσιλούσε καλά στα τζάμια, ανοίγω το καπό, πατάω με το διακόπτη και βλέπω το νερό να πιτσιλάει από το σωληνάκι!!! -
Ε απ' ότι φαίνεται αυτό το σωληνάκι έχει ημερομηνία λήξεως...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ε απ' ότι φαίνεται αυτό το σωληνάκι έχει ημερομηνία λήξεως...Σε μένα η ιστορία του μπορεί να ξεκινάει παραπάνω από 1 χρόνο.
Νόμιζα πως είχαν μπουκώσει τα ψεκαστήρια πάνω στο καπό. Αραιά και που τα ξεμπούκωνα με καρφίτσα θεωρώντας πως έχουν πιάσει άλατα. Είχα σταματήσει λόγω βαρεμάρας να αγοράζω αποστειρωμένο νερό και έβαζα μόνο βρύσης και θεώρησα πιθανό τα άλατα. Όλο και χειροτέρευε και την προηγούμενη Παρασκευή είδα το τρυπημένο σωληνάκι. Είναι αυτό που είναι φανερό όπως ανοίγεις το καπό, στα αριστερά όπως είπες. Το οποίο χαλάει γιατί με το άνοιξε κλείσε του καπό, αυτό φέρνει σβούρες γύρω από τον εαυτό του και τρυπάει με το χρόνο και τη φθορά αυτού.Το θέμα είναι που κολλάει με το κλιματιστικό?
Σήμερα πήγα να χρησιμοποιήσω το clima μετά από πολύ καιρό, δυστυχώς δεν το χρησιμοποιώ ούτε ενδεικτικά καν το χειμώνα για να δω αν λειτουργεί. Το βάζω 10 λεπτά και βλέπω ότι δεν παγώνει, και μετά τα 7-8 λεπτά ξεκίνησε να κάνει ένα ήχο (σαν φφσσσσςςς) από τον οποίο κατάλαβα ότι έχει τρυπήσει κάποια σωλήνωση. Το είχα ξαναπάθει πριν 1 ή 2 χρόνια, δε θυμάμαι τώρα ακριβώς, όταν άλλαξα το ψυγείο του κλιματιστικού που μου είχε τρυπήσει από τα πετραδάκια προπορευόμενων αυτοκινήτων.
Στο 10λεπτο το έκλεισα, και όπως είδα στο συνεργείο είχαν μείνει περίπου 100ml ψυκτικού υγρού από τα 450ml που παίρνει συνολικά. -
Το κλιματιστικό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Εμένα που είχε να δουλέψει κανονικά σχεδόν 3 χρόνια, ο τυπάς που την πήρε την προηγούμενη βδομάδα έκανε ταξιδάκι Αθήνα-Ναύπλιο κύριος με 35+ βαθμούς. Ο δε μηχανικός που έκανε το τσεκ πριν κάνουμε το deal έμεινε μλκ όταν είδε ότι δεν λείπει ούτε ml ψυκτικού. Άρα θέμα τύχης.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά απο session που μπόρεσα να πατήσω λίγο επιτέλους σε στροφές την τζουλιέτα αναφέρω τα εξής:Σαν πλαίσιο φαίνεται διαμαντάκι, πολύ σωστά στημένο. Το τιμόνι είναι λίγο άλλα 'ντ άλλα και το D δεν φαίνεται να κάνει τίποτα ιδιαίτερο εκτός απο το να το βαραίνει λίγο. Τα φρένα έχουν υπερβολική υποβοήθηση για τα γούστα μου. Πιέσεις στα λάστιχα δεν είδα, και κάνουν αρκετή διαφορά, αλλά ψιλοσωστές μου φάνηκαν με το μάτι
Στις στροφές όμως ντουβάρι. Σε απόλυτη ταχύτητα (δηλαδή grip με άλλα λόγια) πλησιάζει το WRX με τα τελειωμένα αμορτισέρ, σε αίσθηση εμπιστοσύνης το ξεπερνάει. Σε επικοινωνία seat of the pants αρκετά καλή, πάλι όμως λίιιγο απομονωμένο για τα γούστα μου. Η ουρίτσα όμως βοηθάει πολύ στο στρίψιμο, αρκετά ζωντανή θα έλεγα.
Συνοπτικά πρόκειται για πλαίσιο με βάθος, που δεν βασίζεται σε λαστιχάρες για να καλύψει ατέλειες. Είναι μια πολύ καλή βάση για επερχόμενα μοντέλα. Άκαμπτο, προοδευτικό, σαφές. Το μόνο αρνητικό είναι ότι χάνει λίγο σε αίσθηση για τα γούστα μου. Έχω την υπόνοια οτι με 16αρες και στενότερα λάστιχα θα ήταν ακόμα καλύτερο.
Νταξ, δεν είμαι και ο Βαλεντίνο Ρόσσι, ούτε αυτά που λέω είναι the gospel. Σχόλια και διαφωνίες δεκτές
Ψιτ κύριος, για αυτοκίνητα μιλάμε εδώ.
Το τιμόνι είναι μια χαρά για ηλεκτρικό. Πιο άμεσο και κοφτερό από του Φοκους 1 που θεωρείται από τα κορυφαία αλλά φυσικά χωρίς το ανάλογο feedback λόγω ηλεκτρικής υποβοήθησης. Το μόνο τιμόνι που μπορούσες να πεις ότι ήταν σαφώς ανώτερο ήταν της 147.
Την 170άρα έχεις;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψιτ κύριος, για αυτοκίνητα μιλάμε εδώ.
Στην ομορφιά αναφερόμουνα, όχι στις οδηγικές ικανότητες
Θααα σας στεναχωρήσω τώρα λίγο τους petrolheads. Είναι 1,6 jtd οπότε οι παραπάνω παρατηρήσεις έχουν να κάνουν με το 'στρίβω με τη φόρα'
Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο 1400 κιλά αυτοκίνητο έχει μέση 5 και κάτι, έχει 6άρι σαζμάν που δεν σε αφήνει πουθενά ξεκρέμαστο και σε γενικές γραμμές επαρκεί πλήρως για να πηγαίνεις στη δουλειά σου αξιοπρεπώς. Χώρια που στρώνεις και χαρακτήρα και δεν κακομαθαίνεις με το να σε ξελασπώνει η δύναμη του αυτοκινήτου
Σαν μοτεράκι είναι καλό πάντως, άμα το δουλέψεις στην καλή περιοχή και δεν ψοφάει ψηλά. Ευτυχώς δεν έχει την κλασσική βλακεία που κάνουν τώρα τελευταία στη χαρτογράφηση, με 50% διαδρομή γκαζιού να δίνει 90% της ροπής, για να σε ξεγελάνε στο test driveΤο σαζμάν ούτε κρύο ούτε ζέστη σαν αίσθηση, επαρκές. Αλλά είπαμε, άμα μάθεις μία σε fuller ασυγχρόνιστο και subaru το οποίο έχει παρόμοιο δούλεμα με το fuller, τα άλλα σου φαίνονται οδοντόκρεμες
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται απο συγγενικό πρόσωπο που κάνει ένα σκασμό χιλιόμετρα ετησίως, οπότε ήταν αναγκαίο το ντηζελάκι. Όταν με το καλό τα τινάξει τα πέταλα το subaru το σκέφτομαι σοβαρά για τζουλιετίτσα και για μένα. Σε μτχ όμως, εκτός αν έχει βγάλει καινούριο fiat bravo με τα ίδια μηχανικά μέρη. Αλλά ως να τα τινάξει ο σουμπαρόσαυρος μάλλον θα έχει βγεί giulietta mk2
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Αλλά ως να τα τινάξει ο σουμπαρόσαυρος μάλλον θα έχει βγεί giulietta mk2Η ανανέωση των μοντέλων της Alfa Romeo ξεπερνά σε διάρκεια την ιαπωνική αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
... Το μόνο τιμόνι που μπορούσες να πεις ότι ήταν σαφώς ανώτερο ήταν της 147...
Kαλα το τιμονι της 147 το χωριζει σχεδον το...χαος με αυτο της Giulietta, ειδικα σε επιπεδο πληροφορησης...
Τουλαχιστον το τελευταιο σωζεται γενικως για τιμονι της AR, επειδη εχει πολυ κοντη κρεμαγιερα, και καλυτερη αισθηση βαρους απο την καπως πιο συνθετικη της Mito πχ. Για ηλεκτρικο ειναι σχεδον στην κορυφη της κατηγοριας βεβαια, με αυτο της σειρας 1 (με το variable sport steering) να αποτελει σημειο αναφορας, κατα την γνωμη μου... -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
... Το μόνο τιμόνι που μπορούσες να πεις ότι ήταν σαφώς ανώτερο ήταν της 147...
Kαλα το τιμονι της 147 το χωριζει σχεδον το...χαος με αυτο της Giulietta, ειδικα σε επιπεδο πληροφορησης...
Τουλαχιστον το τελευταιο σωζεται γενικως για τιμονι της AR, επειδη εχει πολυ κοντη κρεμαγιερα, και καλυτερη αισθηση βαρους απο την καπως πιο συνθετικη της Mito πχ. Για ηλεκτρικο ειναι σχεδον στην κορυφη της κατηγοριας βεβαια, με αυτο της σειρας 1 (με το variable sport steering) να αποτελει σημειο αναφορας, κατα την γνωμη μου...εγω παλι που της έχω κανει και 23000 χλμ, εκανα τεστ και στον ασσο μετα τα διθυραμβικα σου (και καποιων αλλων) σχολια, καθως διαβαζω πανω απο 2 χρονια το φορουμ, κι αυτη την ανωτεροτητα την ειδα μονο στα γραπτα σου κειμενα...τα τιμονια τους εχουν πανομοιοτυπη αισθηση.- και της τζουλιετα ειναι ενα κλικ πιο γρηγορο...οπως και τα κιβωτια στα οποια επισης δεν καταλαβα διαφορα..
-
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
... Το μόνο τιμόνι που μπορούσες να πεις ότι ήταν σαφώς ανώτερο ήταν της 147...
Kαλα το τιμονι της 147 το χωριζει σχεδον το...χαος με αυτο της Giulietta, ειδικα σε επιπεδο πληροφορησης...
Τουλαχιστον το τελευταιο σωζεται γενικως για τιμονι της AR, επειδη εχει πολυ κοντη κρεμαγιερα, και καλυτερη αισθηση βαρους απο την καπως πιο συνθετικη της Mito πχ. Για ηλεκτρικο ειναι σχεδον στην κορυφη της κατηγοριας βεβαια, με αυτο της σειρας 1 (με το variable sport steering) να αποτελει σημειο αναφορας, κατα την γνωμη μου...εγω παλι που της έχω κανει και 23000 χλμ, εκανα τεστ και στον ασσο μετα τα διθυραμβικα σου (και καποιων αλλων) σχολια, καθως διαβαζω πανω απο 2 χρονια το φορουμ, κι αυτη την ανωτεροτητα την ειδα μονο στα γραπτα σου κειμενα...τα τιμονια τους εχουν πανομοιοτυπη αισθηση.- και της τζουλιετα ειναι ενα κλικ πιο γρηγορο...οπως και τα κιβωτια στα οποια επισης δεν καταλαβα διαφορα..
Οδηγησες τον νεο ασσο με το variable sport steering? Tης G μου φανηκε να ειναι λιγο πιο γρηγορο, αλλα η αισθηση βαρους απο την αλλη της Bmw μου θυμισε περισσοτερο ενα καλορυθμισμενο υδραυλικο, παρα ηλεκτρικο. Εκει τουλαχιστον ειδα εγω μια μικρη αλλα υπαρκτη διαφορα.
Για τα κιβωτια, ισως ειναι και θεμα του τι εχει συνηθισει, τι βολευει περισσοτερο τον καθενα.
Για το C635 παντως του Ιταλικου ομιλου εχω τις καλυτερες εντυπωσεις. [τουλαχιστον στα 2 απο τα 3 test drive, στο ενα σκαλωνε η 1η σχεση ακομα και με λιγο γκαζακι πριν εμπλακει, και εχουν αναφερθει καποιες μεμονωμενες(?) τετοιες περιπτωσεις] Κορυφαια αισθηση, -για την κατηγορια και οχι μονο- πολυ ευκολα και γρηγορα μπορουν να γινουν οι αλλαγες, και οι διαδρομες δεν ειναι μεγαλες.
Της Bmw ειναι επισης εξαιρετικο, ενιωσα οτι εχει λιγο πιο στιβαρη και σφιχτη αισθηση απο το C635, με το τελευταιο ομως να μου δινει την εντυπωση οτι εχει λιγο πιο κονες διαδρομες απο της Bmw.
Kαταπληκτικα παντως τα βρηκα και τα δυο... -
Αυτός ρυθμίζει καλά τα υδραυλικά.
-
η 147 ειχε πολυ καλο τιμονι,αλλα απο οσα εχω δοκιμασει κ παλι το τιμονι του μινι ρ53 κτλ δεν το ειχε..ισως εφταιγε οτι η 147 που δοκιμασα ηταν με 195 ελαστικα κ το μινι μου με 175..
-
Εγώ πάντως σε mini cooper που είχα οδηγήσει, το τιμόνι που είχε φανεί υπερβολικά ως τεχνητά βαρύ.
-
αλλο μινι οδηγησες.-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εγώ πάντως σε mini cooper που είχα οδηγήσει, το τιμόνι που είχε φανεί υπερβολικά ως τεχνητά βαρύ.Παίζει να είχε και πρόβλημα το συγκεκριμένο, δεν είναι δα και λίγα που έβγαλαν πρόβλημα στο τιμόνι!
-
-
-
Απο το γεγονος που ποσταρε ο eddie...
Holly molly........
ΑLFA ROMEO FORUM