Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και η ποδηλατάδα ΝΟΜΙΜΑ γίνεται. Γιατί η δική σου νομιμότητα υπερισχύει αυτή του ποδηλάτη; Είναι γραμμένο πουθενά ότι τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερα δικαιώματα από αυτά των ποδηλάτων σε αστικούς δρόμους;
Το νομιμα το τονιζω για σενα που συνεχεια μιλας για σφηνες, παρανομες ταχυτητες κλπ αλλαζοντας τα λογια μου ή απλα προσπερνωντας τα. Για αυτο και μονο. Επειδη προσπερνας τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ οτι μια διαδρομη που γινεται σε Χ χρονο και Χ ταλαιπωρια με το ΙΧ οταν κινεισαι ΝΟΜΙΜΑ και οχι πηγαινωντας σαν τρελος μαλακας, θα χρειαστει 3χ χρονο και τουλαχιστον 2χ ταλαιπωρια αμα τη κανεις με τα ΜΜΜ που προτεινεις ως εναλλακτικη, για να μπορεις εσυ να κανεις ποδηλαταδα στους κεντρικοτερους δρομους της Αττικης.
Το να γράφεις και να ξαναγράφεις ότι οι ποδηλάτες είναι που δημιουργούν το πρόβλημα δείχνει μόνο ένα πράγμα. Δεν μπορείς -ή δεν θέλεις- να αντιληφθείς το τι πραγματικά είναι η κίνηση και πως δημιουργείται. Οι ποδηλάτες δεν είναι το πρόβλημα σε κανένα δρόμο της πόλης, σε καμία πόλη του κόσμου. Είναι η λύση. Κίνηση είσαι εσύ και εγώ κάθε φορά που μπαίνουμε στο αμάξι μας. Εκτός και αν πιστεύεις πραγματικά ότι η παραλιακή θα είχε καλή ροή, αλλά κάθε φορά βρίσκονται μερικοί κακοί ποδηλάτες και την χαλάνε.
Οπως σου εχουν πει και αλλοι πολλοι εδω μεσα, ακομα και ακριβως απο κατω απο το ποστ σου
(παραδειγμα:)
Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;
50-100 κινητα εμποδια, διασπαρτα ανα 50-100-200 μετρα και 2-3-5 μαζι, που κινουνται με πολυ μικροτερη ταχυτητα απο τη μεση των υπολοιπων, καταλαμβανοντας το 33% του οδοστρωματος και αναγκαζοντας αυτο το 33% του ογκου ειτε να κινειται με 20-30 χαω ειτε να μπαινοβγαινει στη μεσαια, δημιουργουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα. Και δεν ειναι ΕΝΑ αυτοκινητο που πρεπει να προσπερασει ΕΝΑ ποδηλατο, ειναι δυνητικα χιλιαδες (και τουλαχιστον εκατονταδες) αυτοκινητα που αναγκαζονται να προσπερνουν δεκαδες ποδηλατα, ανα 2-3 καθε τρεις και λιγο.
Αν δεν μπορεις να καταλαβεις το ποσο γαμαει τη ΡΟΗ της κινησης και τελικα ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ κινηση (ενω ο αριθμος των οχηματων τη δεδομενη στιγμη δεν θα τη δημιουργουσε) αυτο το κινητο εμποδιο Χ 100 κομματια, τοτε εισαι πραγματικα χαζος. Αλλα επειδη ξερουμε οτι δεν εισαι χαζος, τοτε απλα δεν θες να το παραδεχτεις.
Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Ε καλά τώρα γτπ.
Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.
Ωπ, εδω σε εχω. Πως θα πανε οι αργοι (πχ 50 χαω) στη δεξια λωριδα, ωστε οι πιο γρηγοροι (πχ 70 χαω) να πηγαινουν (χωρις δεξια αριστερα οπως λες) στη μεσαια, ωστε να μενει η αριστερη για τους (νομιμα ε?) 90αρηδες, οταν καθε τρεις+λιγο εχεις ενα μαλακα να κανει ποδηλαταδα με 20? Ασε μου το απαντησες:
'Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.'
Ε ναι βεβαια, θα καθονται υπομονετικα στη δεξια πισω απο το ποδηλατη κινουμενοι με 20-30χαω.
Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιά επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.
Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.
Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΕ 50-100-200 ΜΕΤΡΑ. ΕΠΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.
Αν ο ταριφας δεν σταματαει για να αφησει πελατη ή για να παρει πελατη ενω ειναι αδειος (και μονο τοτε), τοτε γαμιεται και αυτος.
Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;
Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.
Τι να κανουμε ρε μαστορα, δεν ειναι ολοι τερατα του fitness οπως εσυ για να τριγυρνανε με ποδηλατο οταν θελουν να πανε για βολτα. Στη παραλιακη μαλιστα που μπορει αυτος που τη χρησιμοποιει να εχει να κανει διαδρομη 20-30-40 χλμ.
Υπέροχο, Grey
Για να το σκεφτούμε τώρα λίγο περισσότερο: Δες στο https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 4_G8#t=148 που κινούνται τα ποδήλατα και πες μου τι θα υπήρχε εκεί στην Ελλάδα.
Τι δουλεια εχει ρε μαστορα αυτος ο δρομος (επιπεδου Χαριλαου Τρικουπη στο κεντρο της Αθηνας οταν δεν εχει παρανομα παρκαρισμενα) με τη παραλιακη? Αντε πια μωρε ξεκολλα.
Tι να πούμε και για τους ποδηλάτες του Stelvio Pass, πως τολμάνε να βγούνε σε τέτοιον δρόμο και κόβουνε τον κάθε καβλωμένο με m3, αίσχος+αίσχος.
Αλλος δρομος με το μεγεθος και τον ογκο που εξυπηρετει η παραλιακη. Τι Stelvio τι Ποσειδωνος μωρε...
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
Γιατί εγώ νομίζω ότι δεν επιτρέπεται αυτη η διάταξη παρα μόνο ο ένας πίσω απο τον άλλο;
[/quote]
Δεν επιτρεπεται αλλα εδω αφου ειναι για το καλο τους, γραφουν το νομο στα @@ τους. Αυτον μωρε που τους λεει οτι εχουν δικαιωμα να ποδηλατουν εκει και για αυτο γαμανε ολους τους απο πισω τους? Τι δεν καταλαβαινεις?