-
Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες
EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα
Ας δώσω το καλό παράδειγμα
993 GT2
Ferrari 288 GTO
Ford Sierra RS500
Renault 5 Turbo
Ford Escort RS
Mercedes 190E 2,5/16 EVO
Citroen BX 4x4
Skoda 130 RS
BMW M3 E30 Sport EVO
Toyota Celica Carlos Sainth
-
Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες
EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα
Ας δώσω το καλό παράδειγμα
993 GT2
Ferrari 288 GTO
Ford Sierra RS500
Renault 5 Turbo
Ford Escort RS
Mercedes 190E 2,5/16 EVO
Citroen BX 4x4
Skoda 130 RS
BMW M3 E30 Sport EVO
Toyota Celica Carlos Sainth
-
Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες
EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα
Ας δώσω το καλό παράδειγμα
993 GT2
Ferrari 288 GTO
Ford Sierra RS500
Renault 5 Turbo
Ford Escort RS
Mercedes 190E 2,5/16 EVO
Citroen BX 4x4
Skoda 130 RS
BMW M3 E30 Sport EVO
Toyota Celica Carlos Sainth
-
Και λιγα ακόμα
Porsche 924 Carrera GTS
Ford Escort RS Cosworth
Talbot
Mercedes CLK DTM
VW Beetle RS
-
Porsche 911 GT1
Peugeot 205 T16
Audi Quattro SWB
Ford RS200
Lancia Rally
-
Fiat 131 Abarth
Lancia Delta Integrale
Porsche 968 Turbo S
-
Mc Laren F1 GTR
Alfa Romeo GTA
Mini Cooper (S)
Lotus Cortina
Jaguar D-type
Ferrari 250 GTO
Lotus Elan 26R
BMW E9 CSL
Austin Healey 100 S
BMW 1800 TiSa
Lotus Elise GT1
Opel Ascona 400
-
Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).
-
Metro 6R4
Lancia Delta S4
VW Golf G60 Rally
ford escort 1800 rs
Citroen AX Sport
Talbot Samba Rallye
Porsche 911 R
Porsche 911 S/T
Porsche 959
Maserati Barchetta
Alfa TZ
Alfa TZ2
Alfa SZ
Alfa 8C 2900 MM
BMW 328 MM
Bristol 450
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα
art911 η πρώτη κόκκινη CLK είναι GTR όχι DTM (άλλο special αυτό αλλά πιο γήινο)
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).
πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα
art911 η πρώτη κόκκινη CLK είναι GTR όχι DTM (άλλο special αυτό αλλά πιο γήινο)
Σωστός ...!!!!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).
πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα
Εχω ακούσει κι εγώ οτι υπάρχει GT1 στην Ελλάδα, αλλά δεν την εχω δει ποτέ.
Παρκάρει-λένε- σε private garage στο Κολωνάκι. -
Ενα αληθινό κόσμημα σε τέσσερις τροχούς, που κατασκευάστηκε το 1971 ειδικά για την πριγκίπισσα Σοράγια, βρίσκεται στην Ελλάδα. Ιδιοκτήτης του είναι ο συλλέκτης Εντουαρντ Νορούσνια, πρόεδρος του Ομίλου Εταιριών Alpha, ο οποίος μοιράζει την καταγωγή του ανάμεσα στην Ελλάδα και την Περσία. «Πρόκειται για ένα χειροποίητο Fiat Moretti 125, το οποίο αγόρασα το 1998, αλλά ανακάλυψα τη μοναδικότητά του σχετικά πρόσφατα, έπειτα από έναν... μαραθώνιο ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που είχα με τους ιθύνοντες του Club Moretti στην Ελβετία» λέει ο γνωστός επιχειρηματίας στη «δημοκρατία», αρχίζοντας έτσι να ξετυλίγει το νήμα μιας ενδιαφέρουσας ιστορίας. «Η αγάπη μου για τα παλιά αυτοκίνητα ξεκίνησε όταν ήμουν πιτσιρικάς. Το πρώτο που αγόρασα στα τέλη της δεκαετίας του '70, όταν πήρα το δίπλωμα οδήγησης, ήταν ένα Ford Thunderbird. Στη συνέχεια απέκτησα δύο Fiat Moretti 128 κι ένα BMW του 1968. Το συγκεκριμένο τράβηξε το ενδιαφέρον μου. Ισως γιατί μέσα μου γνώριζα πόσο μοναδικό είναι».Θέλοντας να μάθει αν είχε πειραχτεί οτιδήποτε στο αυτοκίνητό του, ο Εντουαρντ επικοινώνησε το 2009 με το Club Moretti ζητώντας να του στείλουν φωτογραφίες του συγκεκριμένου μοντέλου. Λαμβάνοντας ωστόσο το υλικό, έπεσε από τα σύννεφα. «Στις φωτογραφίες δεν είδα το δικό μου Fiat Moretti 125 του 1971, αλλά ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο». Χρειάστηκε να σταλούν πολλά e-mails μέχρι οι ιθύνοντες της Moretti και ο Εντουαρντ Νορούσνια μπορέσουν να καταλάβουν τι είχε συμβεί. «Ηταν μυστήριο. Και για εκείνους και για μένα» συνεχίζει ο επιχειρηματίας. «Στην αρχή υποψιάστηκαν πως είχε γίνει κάποια παρέμβαση στο αυτοκίνητο, αλλάζοντας έτσι την αρχική μορφή του. Οταν με ρώτησαν σχετικά, εγώ κάλεσα αμέσως έναν φανοποιό προκειμένου να τσεκάρει κι αυτό το ενδεχόμενο. Εκείνος, αφού το κοίταξε εξονυχιστικά, το απέκλεισε». Παίρνοντας το καινούργιο e-mail με τη γνωμάτευση του ειδικού, οι άνθρωποι του Club Moretti ζήτησαν από τον επιχειρηματία να τους στείλει νέες, πιο λεπτομερείς φωτογραφίες του αυτοκινήτου. Οταν τις έλαβαν, μπέρδεψαν το εν λόγω μοντέλο με το Fiat Morretti 128. Ομως ο Εντουαρντ έχει στη συλλογή του και δύο Fiat Moretti 128. «Τα φωτογράφισα και τα δύο και τους έστειλα το υλικό. Οπως ήταν αναμενόμενο, το μυστήριο γι' αυτούς μεγάλωσε και δεν γινόταν να μείνει άλυτο.
Ετσι, ταξίδεψαν στην Ιταλία, αναζητώντας έναν ηλικιωμένο ονόματι Ντάνι Μπράουαρντ, ο οποίος εργαζόταν στο εργοστάσιο της Moretti το 1971. Οταν επιτέλους τον συνάντησαν, όλα ξεκαθάρισαν. Εκείνος τους είπε συγκινημένος ότι εκείνη τη χρονιά είχε γίνει μια ειδική παραγγελία αυτοκινήτου για μια πριγκίπισσα, το οποίο παραδόθηκε στην Ελλάδα. Ο ίδιος, μάλιστα, βρήκε και τα σχέδια του αυτοκινήτου και τους τα έδωσε. Με τη σειρά τους τότε οι ιθύνοντες του Club Moretti μου τα έστειλαν μαζί με ένα e-mail με το οποίο πιστοποιούσαν τη μοναδικότητα του αυτοκινήτου μου» λέει ο Εντουαρντ. Αργότερα διέρρευσε και το όνομα της πριγκίπισσας για την οποία κατασκευάστηκε -ειδικά- το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν ήταν άλλη από τη θλιμμένη, όπως την αποκαλούσαν, Σοράγια. «Το αυτοκίνητο αγοράστηκε στο όνομα κάποιου Ελληνα, ο οποίος το συντηρούσε, και κάθε φορά που ερχόταν η Σοράγια, το χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις της. Τότε υπήρχε ένας νόμος που έλεγε ότι για να έχει κάποιος αυτοκίνητο στο όνομά του στην Ελλάδα θα έπρεπε να είναι μόνιμος κάτοικος της χώρας» σημειώνει ο επιχειρηματίας.
«Ανεκτίμητο γιατί δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης»
Σαν το Fiat Moretti 125 (ETS Pierreux Bruxelles) του 1971 υπολογίζεται ότι κατασκευάστηκαν ακόμη τέσσερα ή πέντε κομμάτια, από τα οποία όμως δεν σώζεται κανένα πλην αυτό του Εντουαρντ. Αυτό, όπως είναι φυσικό, ανεβάζει κατακόρυφα την αξία του. «Οι Ελβετοί μού είπαν ότι η αξία του είναι όσο το πληρώνει κάποιος γιατί δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Μπορεί κάποιος να διαθέσει 1.000.000 για να το αγοράσει και στη συνέχεια να το πουλήσει 1.200.000 ευρώ. Οπως συνέβη πέρσι με το αμάξι του Τζέιμς Μποντ. Αγοράστηκε 50.000 δολάρια, το πούλησε κατόπιν ο ιδιοκτήτης του 128.000 δολάρια και ο επόμενος έπιασε πέρσι 4.500.000 δολάρια» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Εντουαρντ, ο οποίος έχει πάρει την απόφαση να πουλήσει το «κόσμημα» της συλλογής του. Επιθυμία του, ωστόσο, είναι να το δώσει σε κάποιον που θα το εκτιμήσει. «Το λογικό θα ήταν να το αγοράσει κάποιος συλλέκτης, διότι πρόκειται για μουσειακό κομμάτι» λέει ο επιχειρηματίας στη «δημοκρατία» και συνεχίζει: «Είναι ένα αμάξι που ο κόσμος το λατρεύει με την πρώτη ματιά. Οταν το βγάζω στον δρόμο, γίνεται... πανηγύρι. Σταματούν και το βγάζουν φωτογραφίες. Παρ' όλα αυτά, δεν το κυκλοφορώ πολύ γιατί ακόμη και μια γρατσουνιά να πάθει είναι κρίμα λόγω της μοναδικότητάς του. Πόσο μάλλον αφού έως τώρα δεν έχει πάθει το παραμικρό». Είναι γεγονός ότι στο παρελθόν αυτοκίνητα σαν κι αυτό, που έχουν συνδεθεί με σημαντικές προσωπικότητες, έχουν δημοπρατηθεί σπάζοντας τα φράγμα τού 1.000.000 ευρώ.
Ηλίας Μαραβέγιας
πηγή: http://www.dimokratianews.gr/content/17 ... F%8D%CF%82
-
Τι βλάκας είμαι...
Δεν είχα δει αυτό το θέμα και το πέρασα εδώ:
viewtopic.php?f=16&t=46197&start=255 -
-
http://www.classicandperformancecar.com ... ypes.html#
To κεντρομήχανο 305 με look Integrale όλα τα λεφτά
-
-
-
Σπάνιες εκδόσεις & HOMOLOGATION SPECIALS