Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπάνιες εκδόσεις & HOMOLOGATION SPECIALS
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Σπάνιες εκδόσεις & HOMOLOGATION SPECIALS
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    7
    18
    72
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      art911 last edited by

      Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες

      EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα

      Ας δώσω το καλό παράδειγμα

      993 GT2

      Ferrari 288 GTO

      Ford Sierra RS500

      Renault 5 Turbo

      Ford Escort RS

      Mercedes 190E 2,5/16 EVO

      Citroen BX 4x4

      Skoda 130 RS

      BMW M3 E30 Sport EVO

      Toyota Celica Carlos Sainth

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        art911 last edited by

        Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες

        EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα

        Ας δώσω το καλό παράδειγμα

        993 GT2

        Ferrari 288 GTO

        Ford Sierra RS500

        Renault 5 Turbo

        Ford Escort RS

        Mercedes 190E 2,5/16 EVO

        Citroen BX 4x4

        Skoda 130 RS

        BMW M3 E30 Sport EVO

        Toyota Celica Carlos Sainth

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          art911 last edited by

          Ότι λέει ο τίτλος. Καλές αλλα και κακές εκδόσεις ευπροσδεκτες

          EDIT: Προτεινω φωτογραφίες των πολιτικών εκδοσεων και ΟΧΙ αγωνιστηκά μοντέλα

          Ας δώσω το καλό παράδειγμα

          993 GT2

          Ferrari 288 GTO

          Ford Sierra RS500

          Renault 5 Turbo

          Ford Escort RS

          Mercedes 190E 2,5/16 EVO

          Citroen BX 4x4

          Skoda 130 RS

          BMW M3 E30 Sport EVO

          Toyota Celica Carlos Sainth

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            art911 last edited by

            Και λιγα ακόμα

            Porsche 924 Carrera GTS

            Ford Escort RS Cosworth

            Talbot

            Mercedes CLK DTM

            VW Beetle RS

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              art911 last edited by

              Porsche 911 GT1

              Peugeot 205 T16

              Audi Quattro SWB

              Ford RS200

              Lancia Rally

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                art911 last edited by

                Fiat 131 Abarth

                Lancia Delta Integrale

                Porsche 968 Turbo S

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ronnie last edited by

                  Mc Laren F1 GTR

                  Alfa Romeo GTA

                  Mini Cooper (S)

                  Lotus Cortina

                  Jaguar D-type

                  Ferrari 250 GTO

                  Lotus Elan 26R

                  BMW E9 CSL

                  Austin Healey 100 S

                  BMW 1800 TiSa

                  Lotus Elise GT1

                  Opel Ascona 400

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ronnie last edited by

                      Metro 6R4

                      Lancia Delta S4

                      VW Golf G60 Rally

                      ford escort 1800 rs

                      Citroen AX Sport

                      Talbot Samba Rallye

                      Porsche 911 R

                      Porsche 911 S/T

                      Porsche 959

                      Maserati Barchetta

                      Alfa TZ

                      Alfa TZ2

                      Alfa SZ

                      Alfa 8C 2900 MM

                      BMW 328 MM

                      Bristol 450

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 9
                        993cc last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).

                        πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα

                        art911 η πρώτη κόκκινη CLK είναι GTR όχι DTM (άλλο special αυτό αλλά πιο γήινο)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          art911 last edited by

                          Ο χρήστης 993cc έγραψε:

                          Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).

                          πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα

                          art911 η πρώτη κόκκινη CLK είναι GTR όχι DTM (άλλο special αυτό αλλά πιο γήινο)

                          Σωστός ...!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            art911 last edited by

                            Ο χρήστης 993cc έγραψε:

                            Εχω δει Porsche GT1 με αγγλικες πινακιδες, να παταει γκαζι στην παραλιακη ακριβως στην Γλυφαδα, κ δεν ηξερα που να κρυφτω, μην με ρουφηξουν οι εισαγωγες...700hp σε 1100 κιλα (στεγνη).

                            πάτησε τέτοιο πράγμα Ελλάδα

                            Εχω ακούσει κι εγώ οτι υπάρχει GT1 στην Ελλάδα, αλλά δεν την εχω δει ποτέ.
                            Παρκάρει-λένε- σε private garage στο Κολωνάκι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pienaf1 last edited by


                              Ενα αληθινό κόσμημα σε τέσσερις τροχούς, που κατασκευάστηκε το 1971 ειδικά για την πριγκίπισσα Σοράγια, βρίσκεται στην Ελλάδα. Ιδιοκτήτης του είναι ο συλλέκτης Εντουαρντ Νορούσνια, πρόεδρος του Ομίλου Εταιριών Alpha, ο οποίος μοιράζει την καταγωγή του ανάμεσα στην Ελλάδα και την Περσία. «Πρόκειται για ένα χειροποίητο Fiat Moretti 125, το οποίο αγόρασα το 1998, αλλά ανακάλυψα τη μοναδικότητά του σχετικά πρόσφατα, έπειτα από έναν... μαραθώνιο ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που είχα με τους ιθύνοντες του Club Moretti στην Ελβετία» λέει ο γνωστός επιχειρηματίας στη «δημοκρατία», αρχίζοντας έτσι να ξετυλίγει το νήμα μιας ενδιαφέρουσας ιστορίας. «Η αγάπη μου για τα παλιά αυτοκίνητα ξεκίνησε όταν ήμουν πιτσιρικάς. Το πρώτο που αγόρασα στα τέλη της δεκαετίας του '70, όταν πήρα το δίπλωμα οδήγησης, ήταν ένα Ford Thunderbird. Στη συνέχεια απέκτησα δύο Fiat Moretti 128 κι ένα BMW του 1968. Το συγκεκριμένο τράβηξε το ενδιαφέρον μου. Ισως γιατί μέσα μου γνώριζα πόσο μοναδικό είναι».

                              Θέλοντας να μάθει αν είχε πειραχτεί οτιδήποτε στο αυτοκίνητό του, ο Εντουαρντ επικοινώνησε το 2009 με το Club Moretti ζητώντας να του στείλουν φωτογραφίες του συγκεκριμένου μοντέλου. Λαμβάνοντας ωστόσο το υλικό, έπεσε από τα σύννεφα. «Στις φωτογραφίες δεν είδα το δικό μου Fiat Moretti 125 του 1971, αλλά ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο». Χρειάστηκε να σταλούν πολλά e-mails μέχρι οι ιθύνοντες της Moretti και ο Εντουαρντ Νορούσνια μπορέσουν να καταλάβουν τι είχε συμβεί. «Ηταν μυστήριο. Και για εκείνους και για μένα» συνεχίζει ο επιχειρηματίας. «Στην αρχή υποψιάστηκαν πως είχε γίνει κάποια παρέμβαση στο αυτοκίνητο, αλλάζοντας έτσι την αρχική μορφή του. Οταν με ρώτησαν σχετικά, εγώ κάλεσα αμέσως έναν φανοποιό προκειμένου να τσεκάρει κι αυτό το ενδεχόμενο. Εκείνος, αφού το κοίταξε εξονυχιστικά, το απέκλεισε». Παίρνοντας το καινούργιο e-mail με τη γνωμάτευση του ειδικού, οι άνθρωποι του Club Moretti ζήτησαν από τον επιχειρηματία να τους στείλει νέες, πιο λεπτομερείς φωτογραφίες του αυτοκινήτου. Οταν τις έλαβαν, μπέρδεψαν το εν λόγω μοντέλο με το Fiat Morretti 128. Ομως ο Εντουαρντ έχει στη συλλογή του και δύο Fiat Moretti 128. «Τα φωτογράφισα και τα δύο και τους έστειλα το υλικό. Οπως ήταν αναμενόμενο, το μυστήριο γι' αυτούς μεγάλωσε και δεν γινόταν να μείνει άλυτο.

                              Ετσι, ταξίδεψαν στην Ιταλία, αναζητώντας έναν ηλικιωμένο ονόματι Ντάνι Μπράουαρντ, ο οποίος εργαζόταν στο εργοστάσιο της Moretti το 1971. Οταν επιτέλους τον συνάντησαν, όλα ξεκαθάρισαν. Εκείνος τους είπε συγκινημένος ότι εκείνη τη χρονιά είχε γίνει μια ειδική παραγγελία αυτοκινήτου για μια πριγκίπισσα, το οποίο παραδόθηκε στην Ελλάδα. Ο ίδιος, μάλιστα, βρήκε και τα σχέδια του αυτοκινήτου και τους τα έδωσε. Με τη σειρά τους τότε οι ιθύνοντες του Club Moretti μου τα έστειλαν μαζί με ένα e-mail με το οποίο πιστοποιούσαν τη μοναδικότητα του αυτοκινήτου μου» λέει ο Εντουαρντ. Αργότερα διέρρευσε και το όνομα της πριγκίπισσας για την οποία κατασκευάστηκε -ειδικά- το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν ήταν άλλη από τη θλιμμένη, όπως την αποκαλούσαν, Σοράγια. «Το αυτοκίνητο αγοράστηκε στο όνομα κάποιου Ελληνα, ο οποίος το συντηρούσε, και κάθε φορά που ερχόταν η Σοράγια, το χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις της. Τότε υπήρχε ένας νόμος που έλεγε ότι για να έχει κάποιος αυτοκίνητο στο όνομά του στην Ελλάδα θα έπρεπε να είναι μόνιμος κάτοικος της χώρας» σημειώνει ο επιχειρηματίας.

                              «Ανεκτίμητο γιατί δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης»

                              Σαν το Fiat Moretti 125 (ETS Pierreux Bruxelles) του 1971 υπολογίζεται ότι κατασκευάστηκαν ακόμη τέσσερα ή πέντε κομμάτια, από τα οποία όμως δεν σώζεται κανένα πλην αυτό του Εντουαρντ. Αυτό, όπως είναι φυσικό, ανεβάζει κατακόρυφα την αξία του. «Οι Ελβετοί μού είπαν ότι η αξία του είναι όσο το πληρώνει κάποιος γιατί δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Μπορεί κάποιος να διαθέσει 1.000.000 για να το αγοράσει και στη συνέχεια να το πουλήσει 1.200.000 ευρώ. Οπως συνέβη πέρσι με το αμάξι του Τζέιμς Μποντ. Αγοράστηκε 50.000 δολάρια, το πούλησε κατόπιν ο ιδιοκτήτης του 128.000 δολάρια και ο επόμενος έπιασε πέρσι 4.500.000 δολάρια» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Εντουαρντ, ο οποίος έχει πάρει την απόφαση να πουλήσει το «κόσμημα» της συλλογής του. Επιθυμία του, ωστόσο, είναι να το δώσει σε κάποιον που θα το εκτιμήσει. «Το λογικό θα ήταν να το αγοράσει κάποιος συλλέκτης, διότι πρόκειται για μουσειακό κομμάτι» λέει ο επιχειρηματίας στη «δημοκρατία» και συνεχίζει: «Είναι ένα αμάξι που ο κόσμος το λατρεύει με την πρώτη ματιά. Οταν το βγάζω στον δρόμο, γίνεται... πανηγύρι. Σταματούν και το βγάζουν φωτογραφίες. Παρ' όλα αυτά, δεν το κυκλοφορώ πολύ γιατί ακόμη και μια γρατσουνιά να πάθει είναι κρίμα λόγω της μοναδικότητάς του. Πόσο μάλλον αφού έως τώρα δεν έχει πάθει το παραμικρό». Είναι γεγονός ότι στο παρελθόν αυτοκίνητα σαν κι αυτό, που έχουν συνδεθεί με σημαντικές προσωπικότητες, έχουν δημοπρατηθεί σπάζοντας τα φράγμα τού 1.000.000 ευρώ.

                              Ηλίας Μαραβέγιας

                              πηγή: http://www.dimokratianews.gr/content/17 ... F%8D%CF%82

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tsargy last edited by

                                Τι βλάκας είμαι...
                                Δεν είχα δει αυτό το θέμα και το πέρασα εδώ:
                                viewtopic.php?f=16&t=46197&start=255

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tsargy last edited by

                                  Bonus για αυτό το θέμα με αφορμή το παραπάνω δημοσίευμα!!!
                                  Απο τον άνθρωπο που λέει το άρθρο της εφημερίδας, μέσα απο τα αρχεία του Moretti για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο:

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 9
                                    993cc last edited by

                                    http://www.classicandperformancecar.com ... ypes.html#

                                    To κεντρομήχανο 305 με look Integrale όλα τα λεφτά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      27 last edited by

                                      Lancia Trevi Bimotore

                                      2 μοτερ Βολουμεξ χ 150 ίπποι, 2 σαζμαν, γκάζι drive by wire.
                                      Φτιαχτηκε για την εξέλιξη ελαστικών για την stradale 038.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        art911 last edited by

                                        Ο χρήστης 27 έγραψε:
                                        Lancia Trevi Bimotore

                                        2 μοτερ Βολουμεξ χ 150 ίπποι, 2 σαζμαν, γκάζι drive by wire.
                                        Φτιαχτηκε για την εξέλιξη ελαστικών για την stradale 038.

                                        !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          art911 last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr