-
Ίσως φταίει το γεγονός ότι μιλάμε για διαφορετικά πρωταθλήματα...
-
Απλα να προσθεσω οτι το 2000 ο Schumi ειχε πολλες εγκαταλειψεις, τεσσερις ενω ο Mika τρεις. Δυο απο μηχανικο προβλημα, στο Μονακο απο τσουρουφλισμενο ψαλιδι της αναρτησης και στη Γαλλια απο κινητηρα, ενω σε Αυστρια και Γερμανια τον τρακαραν ο Zonta και ο Fisichella αντιστοιχα. Επισης ειχε και μια 5η θεση στην Καταλωνια απο υπερθερμανση ειτε ενος προβληματικου σετ ελαστικων ειτε απο υπερθερμανση του ιδιου του μονοθεσιου. Τελος οταν ο Mika εγκατελειψε απο μοτερ στη Βραζιλια, ηταν δευτερος γιατι ο γερμανος παρα το πιο αργο μονοθεσιο του σε εκεινον τον αγωνα πηγε χωρις αυριο ελαφρυς απο καυσιμα, τους περασε σουβλακι στην αρχη και εξαφανιστηκε με γυρους στο απολυτο οριο ωστε να κερδισει το ενα παραπανω πιτ στοπ. Αυτα για τοτε που αν και ο Mika ειχε τρεις εγκαταλειψεις ολο και κατι του τυχαινε και το εριχνε πισω. Οποτε απο τυχη εκεινη τη χρονια και γενικα προβληματα ηταν ισοπαλοι, με τη Mclaren ομως να ειναι λιγο πιο αερινη σε αποδοση.
-
Ο Jarno Trulli πιστεύει ότι με τα Pirelli οι κατατακτήριες χάνουν το νόημά τους
«Όπως τα πάντα στη ζωή, οι αλλαγές του 2011 στην F1 έχουν θετικά και αρνητικά. Τα θετικά είναι οι πιο συναρπαστικοί και θεαματικοί αγώνες, οι οποίοι φαίνεται ότι αρέσουν στον κόσμο. Τα αρνητικά είναι ότι πλέον είναι δυσκολότερο οι αγώνες να γίνουν καταληπτοί και μετά την Κωνσταντινούπολη να έρθει αυτό που αποκαλώ ‘το τέλος των κατατακτήριων’. Για πρώτη φορά φέτος είδαμε ότι στο Q3 αντί να προσπαθούν να πάρουν την pole position, οι ομάδες και οι οδηγοί προτίμησαν να κάνουν τους υπολογισμούς τους. Η αλήθεια είναι ότι η στρατηγική φέτος παίζει πολύ πιο αποφασιστικό ρόλο. Για παράδειγμα, στην Κωνσταντινούπολη ο αγώνας ξεκίνησε πριν από την εκκίνηση με τις ομάδες να φυλάνε ελαστικά.
Όλοι αυτήν τη στιγμή προσπαθούν να μάθουν τα Pirelli. Ύστερα από τρεις αγώνες έχουμε ένα αρχικό αξιόπιστο μέτρο της φθοράς τους. Έτσι, όποιος είχε τη δυνατότητα να εξοικονομήσει ελαστικά το Σάββατο έκανε ακριβώς αυτό. Αυτό αφορά όσους πέρασαν στη 10άδα. Από τη στιγμή που τα κατάφεραν άρχισαν τους υπολογισμούς. Οι κορυφαίοι έκαναν τους χρόνους τους και μετά σταμάτησαν. Οι υπόλοιποι έκαναν μια προσπάθεια και μετά σταμάτησαν με το πρώτο λάθος. Κάποιοι πιστεύουν ότι μια φόρμουλα που λειτουργούσε τώρα έχει καταστραφεί. Εγώ δεν θέλω να το πω αυτό. Απλώς παρατηρώ ότι αυτοί είναι οι κανόνες και οι οδηγοί έχουμε προσαρμοστεί σε αυτούς. Επαναλαμβάνω ότι υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Τα θετικά είναι ότι έχουμε καλύτερους αγώνες που κρίνονται στους τελευταίους 15 γύρους ανάλογα με τη στρατηγική και τα ελαστικά ενώ τα αρνητικά είναι ότι οι κατατακτήριες έχουν γίνει λιγότερο θεαματικές και περισσότερο τακτικές», έγραψε ο Ιταλός.
true
κρίμα για το connx tv
-
Πιστεύω είναι λίγο υπερβολικός ο Trulli. Γρήγοροι γύροι και πάλι θα γίνονται γιατί η pole παραμένει σημαντική.
Πάντως μου προκαλεί εντύπωση πόσο ελαφριά πήραν όλοι το θέμα με τον Sutil και δε σχολιάζει κανείς...
-
Τι να σχολιάσουμε; Μια φήμη; Τα αφήνουμε για την Σκλαβούνου αυτά. Αλλά ακόμα και αν τον έδειρε, θα είχε τους λόγους του το παλικάρι...
-
Δεν είναι φήμη Alex. Γεγονός είναι. Και ό,τι και να ειπώθηκε μεταξύ τους το να τραυματίσεις κάποιον τόσο σοβαρά δεν είναι δικαιολογημένο.
Άρθρο για το συμβάν στα Ιταλικά: http://www.422race.com/2011/esclusivo-r ... s-renault/
-
Έλα βρε Βασίλη, εσύ δεν έχεις δείρει ποτέ κανέναν που σου την μπήκε άσχημα;
-
Το γεγονός 'γίνεται' σημαντικό λόγω επωνυμίας των εμπλεκομένων. Διαφορετικά είναι ένας άγριος καβγάς, που μπορεί να συμβεί παντού. Μου φαίνεται τρελλό να τα πήρε απλά ο Sutil και να έφτασε τόσο μακριά.
Προφανώς έχουν όλοι λερωμένοι τη φωλιά τους και κανείς δε θέλει να το συνεχίσει. Αν το κλείνουν οι ίδιοι το θέμα, εμείς δε μπορούμε να το ανοίξουμε περισσότερο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έλα βρε Βασίλη, εσύ δεν έχεις δείρει ποτέ κανέναν που σου την μπήκε άσχημα;Όχι
Το θέμα Κωστή είναι ότι στο άρθρο εμφανίζεται εκπρόσωπος της FIA να λέει ότι δεν θα λάβουν περαιτέρω δράση εναντίον του Sutil. Άσχετα με το τι ακριβώς ξεκίνησε τον καυγά, το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι και προσωπικά βρίσκω λάθος να μην υπάρχει τιμωρία από την FIA. Με τον τρόπο του ο κάθε οδηγός εκπροσωπεί το άθλημα και αν είναι όλοι να μπλέκονται σε τέτοιους καυγάδες και να μην υπάρχει κάποια ποινή από τη FIA... κάτι δε πάει καλά!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Αν το κλείνουν οι ίδιοι το θέμα, εμείς δε μπορούμε να το ανοίξουμε περισσότερο.Κι αυτο σωστο...
-
Βγήκε και ζήτησε συγνώμη ο Sutil και ότι άθελά του τραυμάτισε τον άλλον. Απ' ότι φαίνεται έσπασε ένα ποτήρι που κρατούσε στο χέρι του και πήγε και κόψει τον λαιμό του Lux. Άθελά του πάντα... Άγνωστο βέβαια ακόμα το γιατί το έκανε αυτό.
-
'Συγγνώμη, πήγαινα για το αυτί'
-
Ένα γαλλικό blog έγραψε ότι το VIP lounge ήταν full και αυτοί που ήταν ήδη μέσα (Lux κλπ) άνοιξαν χώρο στον Sutil και τον Hamilton. Αργότερα η συμπεριφορά του Sutil άρχισε να ξεφεύγει και ο Lux του ζήτησε να φύγει και μετά έγινε ό,τι έγινε. Ο Sutil κατευθείαν πήρε το αεροπλάνο για Ευρώπη (για να γλυτώσει τίποτα νομικά), ο Lux πήγε στο νοσοκομείο, του έγιναν τα ράμματα και τώρα μάλλον θα κινηθεί νομικά. Να δούμε τη συνέχεια...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Να δούμε τη συνέχεια... -
Από το 2009 απαγορεύονται οι δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν. Αυτό έγινε για να μειωθούν ακόμα περισσότερο τα έξοδα των ομάδων. Τώρα, ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, ρίχνει στο τραπέζι την ιδέα της επιστροφής των δοκιμών, αλλά φαίνεται πως οι ομάδες την απορρίπτουν!
Ο Γάλλος θέλει να σταματήσει η απαγόρευση από το 2012, και σκοπεύει να συζητήσει το θέμα με τις ομάδες πριν από το Grand Prix της Ευρώπης, στις 24-26 Ιουνίου. Ας διαβάσουμε μερικά σχόλια των ομάδων, για να καταλάβουμε ποια είναι η θέση τους.
Ο Christian Horner, αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, δήλωσε:
Νομίζω ότι η ισορροπία που έχουμε είναι σωστή. Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω την Παρασκευή, ή να έχουμε λίγα περισσότερα σετ ελαστικών, πράγμα που θα ενθαρρύνει τις ομάδες να δουλεύουν με πιο νεαρούς οδηγούς. Το πρόβλημα με τις δοκιμές είναι ότι μόλις το επαναφέρουν, θα επαναφέρουν τις δοκιμές των ομάδων και το κόστος θα αυξηθεί.
Μία από τις μεγαλύτερες οικονομίες που έχουμε δει, είναι η μείωση των δοκιμών, έτσι νομίζω ότι η ισορροπία που έχουμε με τις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν και οι δοκιμές με τους νέους οδηγούς στο τέλος της χρονιάς είναι σωστή και είναι οικονομικά επωφελής όχι μόνο για τις μεγάλες ομάδες, αλλά και για τις μικρές.
> >Ο Martin Whitmarsh, πρόεδρος της McLaren και της FOTA, είναι, επίσης, αντίθετος με την επιστροφή των δοκιμών. >``` Πολλές ομάδες θα ήθελαν περισσότερες δοκιμές, αλλά πρέπει να σεβαστούμε και τις μικρότερες ομάδες. Πρέπει να περιορίσουμε το κόστος. Αν οι μεγαλύτερες ομάδες ξεκινήσουν τις δοκιμές θα είναι εις βάρος των μικρών ομάδων, και αυτό δεν θα είναι καλό για το άθλημα
Από την άλλη, ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, υποστηρίζει πως οι δοκιμές θα πρέπει να επιστρέψουν.
Δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε δοκιμές, να προπονηθούμε. Η Formula 1 είναι μόνο ένα επαγγελματικό άθλημα στον κόσμο, όπου δεν μπορείς να προπονηθείς ή να κάνεις δοκιμές.
> >
-
Να επιστρέψουν οι δοκιμές μπας και δούμέ άσπρη μέρα!!!
-
Ίσως και να πρυτανεύσει επιτέλους η λογική και να πάψουμε να έχουμε κινητήρες για 12 αγώνες κιβώτια για τη σαιζόν και όχι δοκιμές....
-
ή καλύτερα για 100.000 χιλιόμετρα και 5 χρόνια εγγύηση .
Ακούς εκεί .... τι σχέση μπορεί να έχει η F1 με την μέγιστη δύναμη , την κορυφαία ταχύτητα , το απόλυτο κράτημα
Να μπει και ψήφος κοινού . με SMS
-
Παλία μου τέχνη κόσκινο για τον Μιχαλάκη
-
Περισσότερα για το θέμα με τον Sutil:
http://f1enigma.wordpress.com/2011/05/1 ... %CF%85-er/
Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011