-
Γειά και χαρά. Όπως φαίνεται και απο τον τίτλο του thread ενδιαφέρομαι για Alfa Spider ηλικίας 2000-2002 (+- κάτι). Ο σκοπός του θα είναι ξεκάθαρος: χρήση σαν δεύτερο αμάξι, για βόλτες και χαβαλέ. budget όχι κάτι παραπάνω απο 7.000-7.500 ΕUR. Ευκαιρίες σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν (εξ'όσων βλέπω). Θέλω να ρωτήσω το εξής απευθυνόμενος ενδεχομένως σε κατόχους/γνώστες του συγκεκριμένου αμαξιού: Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας τι κερδίζει? Θα είναι μεγάλος ο πονοκέφαλος απο τη χρήση του που να μην αξίζουν οι 10 βόλτες το μήνα, η είναι οικονομικό και προβλέψιμο σε συντήρηση/χρήση. Δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση (μιας και μιλάμε για λίγες βόλτες μέσα στο λεκανοπέδιο) αλλά κυρίως η αξιοπιστία...Επίσης τι να προτιμήσω μεταξύ 1.8 και 2.0? Αν δεν είναι χαοτικές οι διαφορές θα προτιμήσω τον πιο μικρό λόγω τελών κυκλοφορίας βέβαια. Δεν ενδιαφέρομαι για εναλλακτικές (τύπου mx5, κλπ) αν είναι να την κάνω την τρέλλα θα την κάνω για κάτι που μου άρεσε απο μικρός. Ξέρω οτι το mazda είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο αλλά αν πάς για δεύτερο βολτάδικο αμάξι πας καθαρά με συναισθηματικά κριτήρια (γνώμη μου). Άντε μήπως το συζητούσα για κανένα MG...
-
Γειά και χαρά. Όπως φαίνεται και απο τον τίτλο του thread ενδιαφέρομαι για Alfa Spider ηλικίας 2000-2002 (+- κάτι). Ο σκοπός του θα είναι ξεκάθαρος: χρήση σαν δεύτερο αμάξι, για βόλτες και χαβαλέ. budget όχι κάτι παραπάνω απο 7.000-7.500 ΕUR. Ευκαιρίες σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν (εξ'όσων βλέπω). Θέλω να ρωτήσω το εξής απευθυνόμενος ενδεχομένως σε κατόχους/γνώστες του συγκεκριμένου αμαξιού: Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας τι κερδίζει? Θα είναι μεγάλος ο πονοκέφαλος απο τη χρήση του που να μην αξίζουν οι 10 βόλτες το μήνα, η είναι οικονομικό και προβλέψιμο σε συντήρηση/χρήση. Δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση (μιας και μιλάμε για λίγες βόλτες μέσα στο λεκανοπέδιο) αλλά κυρίως η αξιοπιστία...Επίσης τι να προτιμήσω μεταξύ 1.8 και 2.0? Αν δεν είναι χαοτικές οι διαφορές θα προτιμήσω τον πιο μικρό λόγω τελών κυκλοφορίας βέβαια. Δεν ενδιαφέρομαι για εναλλακτικές (τύπου mx5, κλπ) αν είναι να την κάνω την τρέλλα θα την κάνω για κάτι που μου άρεσε απο μικρός. Ξέρω οτι το mazda είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο αλλά αν πάς για δεύτερο βολτάδικο αμάξι πας καθαρά με συναισθηματικά κριτήρια (γνώμη μου). Άντε μήπως το συζητούσα για κανένα MG...
-
Γειά και χαρά. Όπως φαίνεται και απο τον τίτλο του thread ενδιαφέρομαι για Alfa Spider ηλικίας 2000-2002 (+- κάτι). Ο σκοπός του θα είναι ξεκάθαρος: χρήση σαν δεύτερο αμάξι, για βόλτες και χαβαλέ. budget όχι κάτι παραπάνω απο 7.000-7.500 ΕUR. Ευκαιρίες σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν (εξ'όσων βλέπω). Θέλω να ρωτήσω το εξής απευθυνόμενος ενδεχομένως σε κατόχους/γνώστες του συγκεκριμένου αμαξιού: Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας τι κερδίζει? Θα είναι μεγάλος ο πονοκέφαλος απο τη χρήση του που να μην αξίζουν οι 10 βόλτες το μήνα, η είναι οικονομικό και προβλέψιμο σε συντήρηση/χρήση. Δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση (μιας και μιλάμε για λίγες βόλτες μέσα στο λεκανοπέδιο) αλλά κυρίως η αξιοπιστία...Επίσης τι να προτιμήσω μεταξύ 1.8 και 2.0? Αν δεν είναι χαοτικές οι διαφορές θα προτιμήσω τον πιο μικρό λόγω τελών κυκλοφορίας βέβαια. Δεν ενδιαφέρομαι για εναλλακτικές (τύπου mx5, κλπ) αν είναι να την κάνω την τρέλλα θα την κάνω για κάτι που μου άρεσε απο μικρός. Ξέρω οτι το mazda είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο αλλά αν πάς για δεύτερο βολτάδικο αμάξι πας καθαρά με συναισθηματικά κριτήρια (γνώμη μου). Άντε μήπως το συζητούσα για κανένα MG...
-
Ο χρήστης petrolawyer έγραψε:
Γειά και χαρά. Όπως φαίνεται και απο τον τίτλο του thread ενδιαφέρομαι για Alfa Spider ηλικίας 2000-2002 (+- κάτι). Ο σκοπός του θα είναι ξεκάθαρος: χρήση σαν δεύτερο αμάξι, για βόλτες και χαβαλέ. budget όχι κάτι παραπάνω απο 7.000-7.500 ΕUR. Ευκαιρίες σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν (εξ'όσων βλέπω). Θέλω να ρωτήσω το εξής απευθυνόμενος ενδεχομένως σε κατόχους/γνώστες του συγκεκριμένου αμαξιού: Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας τι κερδίζει? Θα είναι μεγάλος ο πονοκέφαλος απο τη χρήση του που να μην αξίζουν οι 10 βόλτες το μήνα, η είναι οικονομικό και προβλέψιμο σε συντήρηση/χρήση. Δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση (μιας και μιλάμε για λίγες βόλτες μέσα στο λεκανοπέδιο) αλλά κυρίως η αξιοπιστία...Επίσης τι να προτιμήσω μεταξύ 1.8 και 2.0? Αν δεν είναι χαοτικές οι διαφορές θα προτιμήσω τον πιο μικρό λόγω τελών κυκλοφορίας βέβαια. Δεν ενδιαφέρομαι για εναλλακτικές (τύπου mx5, κλπ) αν είναι να την κάνω την τρέλλα θα την κάνω για κάτι που μου άρεσε απο μικρός. Ξέρω οτι το mazda είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο αλλά αν πάς για δεύτερο βολτάδικο αμάξι πας καθαρά με συναισθηματικά κριτήρια (γνώμη μου). Άντε μήπως το συζητούσα για κανένα MG...Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας η ποσότητα ταλαιπωρίας είναι σταθερή για όλους (όχι πως θα είναι κάτι το ίδιαιτερο για χρήση 10 βολτών το μήνα) αλλά η ποσότητα ευχαρίστησης είναι κάτι το τελείως υποκειμενικό. Οδήγησε λοιπόν ένα παίζοντας το υποψήφιος αγοραστής να ξέρεις για το πόσο θα σου αρέσει ή όχι. Για τις βλάβες ή όχι επειδή οι περισσότεροι θα αερολογούμε λέγοντας ιστορίες από γνωστούς και μη ψάξε σε ελληνικά ή ακόμα καλύτερα σε ξένα φόρουμ άλφα ρομέο να δεις τι βλάβες βγάζει και με τι συχνότητα και αν αυτές είναι ικανές να σε αποθαρρύνουν.
Εφόσον μιλάμε για fun car είναι υπερβολή να πας σε δίλιτρο αφού τα ετήσια τέλη θα είναι σχεδόν 10% της αξίας αγοράς, ειδικά όταν μιλάμε για ένα αμάξι που το καλό του χαρτί δεν είναι το γκάζι ή οδική συμπεριφορά, αλλά το στυλ.
Το μάζντα εκτός από πιο αξιόπιστο θα είναι πιο ευχάριστο στο δρόμο και εάν μιλάμε για της πρώτης γενιάς ίσως και με μεγαλύτερη συλλεκτική αξία. Γούστα είναι αυτά βέβαια και αν σου αρέσει η spider από μικρός χτύπα το, απλά εάν εχει περάσει από το μυαλό σου το μιάτα, ρίξτου μία ματιά και ακόμα καλύτερα μία βόλτα.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Στη ζυγαριά ευχαρίστησης/ταλαιπωρίας η ποσότητα ταλαιπωρίας είναι σταθερή για όλους (όχι πως θα είναι κάτι το ίδιαιτερο για χρήση 10 βολτών το μήνα) αλλά η ποσότητα ευχαρίστησης είναι κάτι το τελείως υποκειμενικό. Οδήγησε λοιπόν ένα παίζοντας το υποψήφιος αγοραστής να ξέρεις για το πόσο θα σου αρέσει ή όχι. Για τις βλάβες ή όχι επειδή οι περισσότεροι θα αερολογούμε λέγοντας ιστορίες από γνωστούς και μη ψάξε σε ελληνικά ή ακόμα καλύτερα σε ξένα φόρουμ άλφα ρομέο να δεις τι βλάβες βγάζει και με τι συχνότητα και αν αυτές είναι ικανές να σε αποθαρρύνουν.
Εφόσον μιλάμε για fun car είναι υπερβολή να πας σε δίλιτρο αφού τα ετήσια τέλη θα είναι σχεδόν 10% της αξίας αγοράς, ειδικά όταν μιλάμε για ένα αμάξι που το καλό του χαρτί δεν είναι το γκάζι ή οδική συμπεριφορά, αλλά το στυλ.
Το μάζντα εκτός από πιο αξιόπιστο θα είναι πιο ευχάριστο στο δρόμο και εάν μιλάμε για της πρώτης γενιάς ίσως και με μεγαλύτερη συλλεκτική αξία. Γούστα είναι αυτά βέβαια και αν σου αρέσει η spider από μικρός χτύπα το, απλά εάν εχει περάσει από το μυαλό σου το μιάτα, ρίξτου μία ματιά και ακόμα καλύτερα μία βόλτα.
Κάνεις μέγα λάθος γιατι η 916 για την οποία ενδιαφέρεται ο φίλος είναι άκρως ενδιαφέρουσα οδηγικά και με τιμόνι και ανάρτηση που θεωρούνται κορυφή στην κατηγορία. Η εν λόγω Spider, αντίθετα με τον αντικαταστάτη της, είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα απλό ανοιχτό διθέσιο...
Πάντως επειδή μιλάμε για αμάξι 10ετιας και ότι και να πούμε για ενδεχόμενη αξιοπιστία θα είναι τουλάχιστον άστοχο, θεωρώ ότι το budget πρέπει να φτάσει τουλάχιστον τα 10.000€ προκειμένου να βρεθεί κάτι πραγματικά αξιόλογο.
-
Επειδή οι πιο παλιές οι πισωκίνητες κρατάνε πολύ καλά την αξία τους δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι οι προσθιοκίνητες είναι τόσο φτηνές... Για αυτοκίνητο χαράς εγώ θα προτιμούσα κάποιο με πίσω κίνηση.... Αλλιώς από προσθιοκίνητο, εκτός από τη Spider που είναι πολύ καλή υπάρχει και η Barchetta που μάλλον είναι πιο ελαφρύ.
-
Ποσο τον καταλαβαινω τον φιλο..Εξισου ονειρο ειναι για μια τετοια spider ή η αντιστοιχη gtv..Απο μικρος την εχω δαγκωσει τη λαμαρινα.. Και συμφωνω οτι ειτε παιρνεις αυτο που πραγματικα εχεις τρελα αφου το θες για τετοιο σκοπο ειτε αγοραζεις κατι αλλο και νιωθεις 'συμβιβασμενος' πιθανα..
Το budget σου ειναι πολυ καλο πιστευω εγω..Αντε να πας στα 8k.Τα 10k που αναφερει ο Στεφανος τα θεωρω υπερβολικα καθως δεν θεωρειται καν ακομα συλλεκτικη για να δικαιολογει μια τετοια τιμη ενω ακομα και σαν ποσο για αυτοκινητο cabrio 10ετιας+ ασχετως του τι ζητανε οι κατοχοι τους τετοια εποχη κιολας, ειναι πολλα..
Εγω θα σου προτεινα την 1.8 να τα συνδυασεις ολα.. συγκατημενο κοστος χρησης, ευχαριστηση, ισως λιγο φτηνοτερη συντηρηση, αντε ακομα και τη καταναλωση που οταν κανεις τη τρελα σου κανονικα δε την κοιτας ...Αν πας σε 2λιτρη ειναι αλλη φαση τελειως, αλλα καιει και κοστιζει σε παγια..Αν το αντεχεις χωρις να μπαινεις σε διαδικασιες να τα βαζεις κατω αν βγαινεις ή να μη το πατας το προχωρας..Αυτη στα 2.0 θα την κοιταζα..Αναφερει βεβαια επισκευη σασμαν οποτε ελεγχεται και παζαρευεται..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/431266/ -
@stefan147 παρεξηγήθηκα μου φαίνεται! Προφανώς το αμάξι δεν είναι βάρκα, ίσα ίσα βάζω στοίχημα πως θα είναι πολύ καλό στο δρόμο για την ηλικία του, αλλά πιστεύω πως ο φίλος έχει γοητευτεί από την ομορφιά και το βαρύ όνομα της spider παρά από το στρίψιμο στο όριο της, όπως ίσως εάν έψαχνε ένα ραλλύ ή ένα πολύ πιο οδηγοκεντρικό mr2. Σίγουρα θα ευχαριστηθεί οδήγηση και με αυτή αλλά δεν νομίζω να παίζει τόση σημασία το μοτέρ ώστε να πάει στο πολύ πιο ακριβό στην συντήρηση δίλιτρο.
-
Πάντως επειδή έγω οδηγήσει GTV 2.0 (εντάξει την V6 Turbo αλλά το στήσιμο, η συμπεριφορά και το ολο feel είναι αντίστοιχα του απλού δίλιτρου) έχει εξαιρετική συμπεριφορά, άκρως οδηγοκεντρική και σπορτίφ. Από τα καλύτερα οδηγικά αμάξια που έχω συναντήσει. Δεν ψάχνω για συμπεριφορά στο όριο (καταλαβαίνω φυσικά το point του φίλου travelman) και γενικά πιστεύω πως τόσο η spider όσο και η GTV αλλά και οι μεταγενέστερες GT και Brera δεν είναι φτιαγμένες για οδήγηση στο όριο αλλά κυρίως για σβέλτες, ευχάριστες βόλτες στις οποίες ο δέικτης συμμετοχικότητας στην οδήγηση είναι πολύ υψηλός. Επίσης συμφωνώ με τον nono οτι κάτι παραπάνω απο 8.000 για αυτό το αμάξι είναι πολλά, καθότι και σχετικά παλιό είναι και όχι ακόμη συλλεκτικό. Με μπερδέψατε λίγο στο εξής: ο μεν travelman ανέφερε οτι 'δεν νομίζω να παίζει τόση σημασία το μοτέρ ώστε να πάει στο πολύ πιο ακριβό στην συντήρηση δίλιτρο' ενώ ο nonos 'αν πας σε 2λιτρη ειναι αλλη φαση τελειως'. Εχουν τόση διαφορά ή όχι? Γιατι στα χαρτιά είναι περίπου +10 άλογα το δίλιτρο (βέβαια φαντάζομαι θα κερδίζει και σε ροπή)...Τώρα φαντάζομαι οτι η συντήρηση και οι πιθανές βλάβες είναι και λίγο 'τζόγος', μπορεί να ακούσω 100 διαφορετικές γνώμες αλλά αν δεν πάρω μία δεν θα μάθω ποτέ...
-
Στους twin spark είναι γενικώς αποδεκτό ότι ο 1.8 είναι η καλύτερη υλοποίηση του μοτέρ (κατά προτίμηση αυτός με τα 144hp που είναι euro 2 νομίζω). Oι 1.6-1.8-2.0 είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ με το μόνο που αλλάζει να είναι η διαδρομή του πιστονιού. Άρα διαφορά στο κόστος συντήρησης δεν παίζει. Ακόμα και τα φρένα τους ίδια είναι. Αν πας σε 2λιτρο JTS εκεί αλλάζει το θέμα. Δεν ξέρω τι παίζει.
Γενικώς να ξέρεις ότι οι 4κύλινδρες GTV και Spider είναι πιο ισορροπημένες από τη δυνατή V6 που έχεις οδηγήσει γιατί είναι πιο ελαφριές μπροστά. Η Spider αν και δεν της φαίνεται έχει πολύ παιχνιδιάρικο κωλαράκι (σεμιναριακή πίσω ανάρτηση) και σε συνδυασμό με το καλό τιμόνι μπορεί να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις για μπροστοκίνητο, ενώ θα κάνεις και τη χαλαρή σου βόλτα με την κουκούλα κάτω. Πάντως αν είναι συντηρημένη και χρησιμοποιημένη σωστά (πράγμα που, δυστυχώς, δύσκολα θα μάθεις επακριβώς) δεν έχεις να φοβάσαι και πολλά πράγματα.
Alfa Spider