-
Καλημέρα
σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο. -
Καλημέρα
σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο. -
Καλημέρα
σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο. -
A εμείς δεν έχουμε τέτοια προβλήματα πιά.
Απλά δεν βάζουμε. -
Γιατί πουλάει κανείς Ε5?
-
Εννοείς ότι ήδη βάζουμε Ε10;;;
Το λινκ πάντως δεν δουλεύει.
-
σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:
- 87,3 οκτανια
- νερο σε ποσοστο 3-12%
- καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%
η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:- 87,3 οκτανια
- νερο σε ποσοστο 3-12%
- καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%
η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.
ξεχασες και τις ειδικες αντλιες στα πρατηρια οι οποιες ανεξαρτητα απο το ποσο θες να βαλεις με ενα ειδικο συστημα κρινουν ποση ποσοτητα βανζινης ειναι καλυτερα να βαλεις και σου βαζουν τοσο..(η υπολοιπη μενει στο πρατηριουζο οχι επειδη ειναι κλεφτης αλλα... για τη φουκαριαρα τη μανα του)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:- 87,3 οκτανια
- νερο σε ποσοστο 3-12%
- καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%
η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.
Εγώ νομίζω πως θα είναι ακριβότερη
-
Ναι , ειδικά με τις τιμές που έχει πάει το νερο ....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Ναι , ειδικά με τις τιμές που έχει πάει το νερο ....+1
-
Φυσικά και θα είναι ακριβότερη αφού θα είναι το φρέσκο πράμα και βέβαια αν δεν προσέξατε το αναφέρω 'καμμένα λάδια', εννοείται λοιπόν ότι θα δώσετε κάτι παραπάνω για τα ειδικά μελετημένα πρόσθετα, έτσι δεν κάνετε τόσα χρόνια....;;
-
Στην Γαλλία πάντως η μετάβαση απο την Ε5, που πωλείται και στην Ελλάδα, σε Ε10 εδώ και περίπου 2 χρονια δεν είχε κανενα αποτέλεσμα στην τελική τιμή η οποία έμεινε αμετάβλητη παρόλο που κι εδώ μιλούσαν για ελαφρά μειωση.
-
Έχει διαφορά σε επιδόσεις;
-
Θεωρητικά υπάρχει μια μικρή αύξηση κατανάλωσης λόγω της επιπλέον αιθανόλης, προσωπικά διαφορά δεν έχω δεί. Από την άλλη δεν βάζω συστηματικά Ε10 γιατί το αυτοκίνητο μου ειναι προ του 2000 και η εξτρά αιθανόλη μπορεί να του δημιουργήσει θέματα κυρίως στα σωληνάκια παροχής καυσίμου. Βέβαια με βάση αυτή την λίστα όλα είναι ΟΚ http://www.aa.co.nz/motoring/tips/practical-motoring-tips/Pages/Biofuelcompatiblecars.aspx αλλά προτιμώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οπότε συνήθως βάζω 98αρα που είναι 1-2 λεπτά ακριβότερη και όταν πάω ταξίδι οπότε θα αδειάσει όλο το ρεζερβουάρ γρήγορα γεμίζω με Ε10.
Να η λίστα με τα συμβατά αυτοκίνητα που δίνει η Γαλλική κυβέρνηση.
http://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT000022927407&dateTexte=&categorieLien=id -
Με 10% αιθανόλη ήταν και η βενζίνη όταν ήμουν στις ΗΠΑ (ε, και τώρα δηλαδή, δεν έχει περάσει πολύς καιρός). Δεν μπόρεσα να κάνω σύγκριση, καθώς οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο απ'ότι εδώ κι εκεί δεν είχα βάλει ποτέ άλλου μίγματος βενζίνη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:- 87,3 οκτανια
- νερο σε ποσοστο 3-12%
- καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%
η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.
Εδώ και πολλά χρόνια έβαλα το παραπάνω προϊόν σε γνωστό βενζινάδικο που διαφημίζεται ως το πιό φτηνό.
Το αυτοκινητάκι μου έβηχε, έφτυνε, κάπνιζε, ρετάριζε, έσβηνε στο ρελαντί, κροτάλιζε το μοτέρ σα να μην έιχε λάδια.
Έκαψα το ντεπόζιτο, φούλαρα 2 φορές τη σούπερ αμόλυβδη της εποχής και άλλαξα τελικά και φίλτρο βενζίνης που όταν μου δείξαν το ανταλλακτικό που βγάλαν έτριβα τα μάτια μου. Είχε μέσα μια μαύρη πάστα που υπέθεσαν από το συνεργείο ότι περιείχε και γράσσο μαζί με τα λάδια. -
Σε φίλο ειχε τύχει πράσινο τζελ.... Και είχαν μπουκώσει τα καρμπυρατερ που ειναι και ποιο ανεκτικά σε ξένα σώματα.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Σε φίλο ειχε τύχει πράσινο τζελ.... Και είχαν μπουκώσει τα καρμπυρατερ που ειναι και ποιο ανεκτικά σε ξένα σώματα.μονο λεφτα δε βρισκεις μεσα στα καυσιμα στην Ελλαδα, ολα τα αλλα μπορεις να τα περιμενεις
-
Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα κανένα πρόβλημα με το Ε10. Στην Αμερική μιλάνε ήδη για Ε15 στα νεώτερα μοντέλα. Όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εκεί είναι έτοιμα εδώ και πολλά χρόνια για το Ε10, ακόμη και τα Φερράρι γιατί αλλιώς δεν κυκλοφορούν στην Καλιφόρνια η οποία παρεμπιμπτόντως θέλει να πάει σε Ε20 στο εγγύς μέλλον.
Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗ Ε10