Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗ Ε10
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗ Ε10
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    24
    324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      volvos60 last edited by

      Καλημέρα

      σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
      Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
      την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
      Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        volvos60 last edited by

        Καλημέρα

        σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
        Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
        την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
        Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvos60 last edited by

          Καλημέρα

          σύμφωνα με την τελευταία οδηγία της ΕΕ (Fuel Quality Directive 2009/30/EC), από 1-1-2011 θα διατίθεται στα βενζινάδικα αμόλυβδη βενζίνη με περιεκτκότητα 10% σε αιθανόλη ( γνωστή σαν Ε10) σε αντίθεση με την σημερινή Ε5 (με 5% περιεκτικότητα σε αιθανόλη).
          Λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας της Ε10 σε βενζίνη, αναμένεται να είναι λίγο φθηνότερη από την Ε5 αμόλυβδη (κάτι το οποίο συμβαίνει αυτή τη στιγμή π.χ στην Αυστραλία).
          την 18-3-2011 η ACEA (European Automobile Manufactures' Association) εξέδωσε ενημερωμένη λίστα των αυτοκινήτων που είναι ήδη συμβατά με το νέο καύσιμο (http://www.acea.be/images/uploads/files ... petrol.pdf)
          Ειδικά τώρα για ιδιοκτήτες Volvo: Όλα τα Volvo με κινητήρες βενζίνης που έχουν κυκλοφορήσει από το 1976 και μετά (και φυσικά δεν έχουν υποστεί τροποποιήσεις εκ των υστέρων) είναι απολύτως συμβατά με το νέο καύσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thanos last edited by

            A εμείς δεν έχουμε τέτοια προβλήματα πιά.
            Απλά δεν βάζουμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • 9
              993cc last edited by

              Γιατί πουλάει κανείς Ε5?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kavy last edited by

                Εννοείς ότι ήδη βάζουμε Ε10;;;

                Το λινκ πάντως δεν δουλεύει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:

                  • 87,3 οκτανια
                  • νερο σε ποσοστο 3-12%
                  • καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%

                  η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    theo13 last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:

                    • 87,3 οκτανια
                    • νερο σε ποσοστο 3-12%
                    • καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%

                    η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.

                    ξεχασες και τις ειδικες αντλιες στα πρατηρια οι οποιες ανεξαρτητα απο το ποσο θες να βαλεις με ενα ειδικο συστημα κρινουν ποση ποσοτητα βανζινης ειναι καλυτερα να βαλεις και σου βαζουν τοσο..(η υπολοιπη μενει στο πρατηριουζο οχι επειδη ειναι κλεφτης αλλα... για τη φουκαριαρα τη μανα του)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:

                      • 87,3 οκτανια
                      • νερο σε ποσοστο 3-12%
                      • καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%

                      η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.

                      Εγώ νομίζω πως θα είναι ακριβότερη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        greek last edited by

                        Ναι , ειδικά με τις τιμές που έχει πάει το νερο ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          theo13 last edited by

                          Ο χρήστης Greek έγραψε:
                          Ναι , ειδικά με τις τιμές που έχει πάει το νερο ....

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Φυσικά και θα είναι ακριβότερη αφού θα είναι το φρέσκο πράμα και βέβαια αν δεν προσέξατε το αναφέρω 'καμμένα λάδια', εννοείται λοιπόν ότι θα δώσετε κάτι παραπάνω για τα ειδικά μελετημένα πρόσθετα, έτσι δεν κάνετε τόσα χρόνια....;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Στην Γαλλία πάντως η μετάβαση απο την Ε5, που πωλείται και στην Ελλάδα, σε Ε10 εδώ και περίπου 2 χρονια δεν είχε κανενα αποτέλεσμα στην τελική τιμή η οποία έμεινε αμετάβλητη παρόλο που κι εδώ μιλούσαν για ελαφρά μειωση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Έχει διαφορά σε επιδόσεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Θεωρητικά υπάρχει μια μικρή αύξηση κατανάλωσης λόγω της επιπλέον αιθανόλης, προσωπικά διαφορά δεν έχω δεί. Από την άλλη δεν βάζω συστηματικά Ε10 γιατί το αυτοκίνητο μου ειναι προ του 2000 και η εξτρά αιθανόλη μπορεί να του δημιουργήσει θέματα κυρίως στα σωληνάκια παροχής καυσίμου. Βέβαια με βάση αυτή την λίστα όλα είναι ΟΚ http://www.aa.co.nz/motoring/tips/practical-motoring-tips/Pages/Biofuelcompatiblecars.aspx αλλά προτιμώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οπότε συνήθως βάζω 98αρα που είναι 1-2 λεπτά ακριβότερη και όταν πάω ταξίδι οπότε θα αδειάσει όλο το ρεζερβουάρ γρήγορα γεμίζω με Ε10.
                                  Να η λίστα με τα συμβατά αυτοκίνητα που δίνει η Γαλλική κυβέρνηση.
                                  http://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT000022927407&dateTexte=&categorieLien=id

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    phaethon last edited by

                                    Με 10% αιθανόλη ήταν και η βενζίνη όταν ήμουν στις ΗΠΑ (ε, και τώρα δηλαδή, δεν έχει περάσει πολύς καιρός). Δεν μπόρεσα να κάνω σύγκριση, καθώς οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο απ'ότι εδώ κι εκεί δεν είχα βάλει ποτέ άλλου μίγματος βενζίνη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tankerman last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      σε λιγο καιρο ερχεται και η Ε0, ειδικα για την Ελληνικη αγορα, με τα ακολουθα χαρακτηριστικα:

                                      • 87,3 οκτανια
                                      • νερο σε ποσοστο 3-12%
                                      • καμενα λαδια σε ποσοστο 6-19%

                                      η τιμη θα ειναι περιπου 2-3' χαμηλοτερη απο την συνηθη 95αρα που πωλειται σημερα.

                                      Εδώ και πολλά χρόνια έβαλα το παραπάνω προϊόν σε γνωστό βενζινάδικο που διαφημίζεται ως το πιό φτηνό.
                                      Το αυτοκινητάκι μου έβηχε, έφτυνε, κάπνιζε, ρετάριζε, έσβηνε στο ρελαντί, κροτάλιζε το μοτέρ σα να μην έιχε λάδια.
                                      Έκαψα το ντεπόζιτο, φούλαρα 2 φορές τη σούπερ αμόλυβδη της εποχής και άλλαξα τελικά και φίλτρο βενζίνης που όταν μου δείξαν το ανταλλακτικό που βγάλαν έτριβα τα μάτια μου. Είχε μέσα μια μαύρη πάστα που υπέθεσαν από το συνεργείο ότι περιείχε και γράσσο μαζί με τα λάδια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        greek last edited by

                                        Σε φίλο ειχε τύχει πράσινο τζελ.... Και είχαν μπουκώσει τα καρμπυρατερ που ειναι και ποιο ανεκτικά σε ξένα σώματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                          Σε φίλο ειχε τύχει πράσινο τζελ.... Και είχαν μπουκώσει τα καρμπυρατερ που ειναι και ποιο ανεκτικά σε ξένα σώματα.

                                          μονο λεφτα δε βρισκεις μεσα στα καυσιμα στην Ελλαδα, ολα τα αλλα μπορεις να τα περιμενεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα κανένα πρόβλημα με το Ε10. Στην Αμερική μιλάνε ήδη για Ε15 στα νεώτερα μοντέλα. Όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εκεί είναι έτοιμα εδώ και πολλά χρόνια για το Ε10, ακόμη και τα Φερράρι γιατί αλλιώς δεν κυκλοφορούν στην Καλιφόρνια η οποία παρεμπιμπτόντως θέλει να πάει σε Ε20 στο εγγύς μέλλον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr