-
Kalispera se olous,
Legomai Giannis kai an k sas diabazw kairo graftika prosfata gia na zitisw k egw gnwmes gia tin agora autokinitou pou skeptomai na kanw.
Ta dedomena einai ta eksis. 8elw na agorasw metaxeirismeno cabrio autokinito me proupologismo pou den 8a uperbenei ta E12.000. Den skopeuw aparaitita na to xrisimopoiw ws every day drive. Mou aresei polu to tt mk1 225 kai ws second choice skeptomai to SLK to prwto, eidanika me ta 192bhp. Den me apasxolei na afinw ta lastixa sto dromo koitontas me noima to diplano autokinito sto fanari kai kradenontas tin adeia sto xeri, alla to 8elw na exei aksioprepeis epidoseis. 8ewrw oti ta 225 tou tt pou proanefera, on paper, kai apo tis liges fores pou to exw odigisei, me kaliptoun. Oso gia to SLK den exw gnwmi an kai apo oti diabazw usterei se dunami se sxesi me auto pou 8a perimen o odigos tou. To kako einai oti gia to 192 SLK prpei na paw apo 2000 (etos) kai pisw an den kanw la8os. Oso gia ti metadosi, exw mia elafria klisi pros tin pisw kinisi, xwris na exw k megali empeiria apo 4WD, ka8oti ws perifano niato den eixa afisei strofi pou na mi diplwne h c-class tou patera mou.Kamia alli idea, h skepseis ep autwn?
Euxaristw polu
-
Kalispera se olous,
Legomai Giannis kai an k sas diabazw kairo graftika prosfata gia na zitisw k egw gnwmes gia tin agora autokinitou pou skeptomai na kanw.
Ta dedomena einai ta eksis. 8elw na agorasw metaxeirismeno cabrio autokinito me proupologismo pou den 8a uperbenei ta E12.000. Den skopeuw aparaitita na to xrisimopoiw ws every day drive. Mou aresei polu to tt mk1 225 kai ws second choice skeptomai to SLK to prwto, eidanika me ta 192bhp. Den me apasxolei na afinw ta lastixa sto dromo koitontas me noima to diplano autokinito sto fanari kai kradenontas tin adeia sto xeri, alla to 8elw na exei aksioprepeis epidoseis. 8ewrw oti ta 225 tou tt pou proanefera, on paper, kai apo tis liges fores pou to exw odigisei, me kaliptoun. Oso gia to SLK den exw gnwmi an kai apo oti diabazw usterei se dunami se sxesi me auto pou 8a perimen o odigos tou. To kako einai oti gia to 192 SLK prpei na paw apo 2000 (etos) kai pisw an den kanw la8os. Oso gia ti metadosi, exw mia elafria klisi pros tin pisw kinisi, xwris na exw k megali empeiria apo 4WD, ka8oti ws perifano niato den eixa afisei strofi pou na mi diplwne h c-class tou patera mou.Kamia alli idea, h skepseis ep autwn?
Euxaristw polu
-
Kalispera se olous,
Legomai Giannis kai an k sas diabazw kairo graftika prosfata gia na zitisw k egw gnwmes gia tin agora autokinitou pou skeptomai na kanw.
Ta dedomena einai ta eksis. 8elw na agorasw metaxeirismeno cabrio autokinito me proupologismo pou den 8a uperbenei ta E12.000. Den skopeuw aparaitita na to xrisimopoiw ws every day drive. Mou aresei polu to tt mk1 225 kai ws second choice skeptomai to SLK to prwto, eidanika me ta 192bhp. Den me apasxolei na afinw ta lastixa sto dromo koitontas me noima to diplano autokinito sto fanari kai kradenontas tin adeia sto xeri, alla to 8elw na exei aksioprepeis epidoseis. 8ewrw oti ta 225 tou tt pou proanefera, on paper, kai apo tis liges fores pou to exw odigisei, me kaliptoun. Oso gia to SLK den exw gnwmi an kai apo oti diabazw usterei se dunami se sxesi me auto pou 8a perimen o odigos tou. To kako einai oti gia to 192 SLK prpei na paw apo 2000 (etos) kai pisw an den kanw la8os. Oso gia ti metadosi, exw mia elafria klisi pros tin pisw kinisi, xwris na exw k megali empeiria apo 4WD, ka8oti ws perifano niato den eixa afisei strofi pou na mi diplwne h c-class tou patera mou.Kamia alli idea, h skepseis ep autwn?
Euxaristw polu
-
Αν διάβαζες καιρό θα ήξερες οτι:
α) Πόσταρες σε λάθος θέμα
β) Γράφουμε μόνο ελληνικά, όχι greeklish -
Επίσης θα ήξερες ότι υπάρχουν πολλοί με παρόμοιες αναζητήσεις, αν και εσύ θες να κάνεις ένα καλό καρ τσόις για το όχι έβρι ντέι ντράιβ σου, οπότε πες και εσύ τα τσόις σου, δες τα σε πέιπερ και σε σκριν.
viewtopic.php?f=15&t=47272Οπότε...
-
**Ρε παιδιά, τι καλωσόρισμα είναι αυτό στον άνθρωπο...
Το θέμα μεταφέρεται στους 'Κατασκευαστές και μοντέλα'. Τα greeklish απαγορεύονται φίλε Γιάννη. Καλως όρισες [Mod]**
-
Με τα 192 αλογα η SLK εβγαινει mexri to 2000 αν δεν απατωμαι και απο το 2001 μεχρι το 2004 ωπου και σταματησε η παραγωγη επεσε στα 163 αλογα. Τωρα η r170 πουλιεται τζαμπα εξω.
Βεβαια την R170 δεν θα την πολυπροτεινα λογω της κακης ποιοτητας (ξεφλουδισμα ταμπλο) και προβληματων στην οροφη. -
Χαβαλέ κάναμε ρε Νάσο.
-
welcome man! check this viewtopic.php?f=9&t=44445&start=30
-
Καλημέρα,
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καθώς και για τις καλοπροαίρετες προτροπές των μελών σχετικά με τη χρήση των αγγλικών, όσο ασυνεπές και να είναι αυτό όταν προέρχεται από φίλους που χρησιμοποιούν screen names εις την αγγλική . -
Ο χρήστης Giannis-New Member έγραψε:
Καλημέρα,
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καθώς και για τις καλοπροαίρετες προτροπές των μελών σχετικά με τη χρήση των αγγλικών, όσο ασυνεπές και να είναι αυτό όταν προέρχεται από φίλους που χρησιμοποιούν screen names εις την αγγλική .ειναι επειδη κανουν διεθνη καριερα και σε αλλα φορα μερικα απο τα μελη μας
πηγαινε για slk αφου εισαι μερσεντακιας
η πρωτη slk θεωρω οτι ειναι πολυ πιο καλοφτιαγμενο αυτοκινητο απο το πρωτο ΤΤ , βεβαια οδηγικα δεν ειναι κατι τρελο, αλλα τη δουλεια του τη κανει
-
Η πρώτη slk δεν κατασκευαζόταν Αμερική?
-
Ευχαριστώ πολύ,
Λοιπόν, εχθές το βράδυ οδήγησα SLK φίλου με τα 192. Το εσωτερικό λίγο ταλαιπωρημένο με ξεφλουδίσματα στην κονσόλα του λεβιέ, στο σημείο του χειρόφρενου και στην κολώνα της κεντρικής κονσόλας εκεί που ακουμπάει το γόνατο του συνοδηγού.
Δεν με ενθουσίασε η αίσθηση του τιμονιού και γενικότερα ίσως ήταν λίγο περισσότερο «βάρκα» απ’ ότι το περίμενα, ίσως έχει να κάνει και με τις αναρτήσεις. Τις είχε αλλάξει πριν από 4 χρόνια. Μου είπε ότι μπορείς να βάλεις άλλη κρεμαγίερα και μία μπάρα θόλων και βελτιώνεται πολύ το αυτοκίνητο.
Από απόδοση συμπαθητικό ήταν αλλά σε λογικά πλαίσια. Δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Κανένας απολύτως τριγμός, το αυτοκίνητο είναι του 1999! Δεύτερο, έμπαινε πάρα πολύ συχνά το ASR. Ήταν βέβαια και βρεγμένα αλλά πάλι μου φάνηκε ότι επεμβαίνει πολύ το ASR, δεδομένου ότι τα λάστιχα ήταν σχετικά καινούργια. -
Με αναρτησεις κιτρινα Bilstein B6 εισαι κυριλε. Οσο για τα φθαρμενα μερη του εσωτερικου υπαρχουν λυσεις (λογικα ). Απο απαιτησεις συντηρησεις δεν εχει τιποτα και το κοστος ειναι λογικο χωρις να σου βαζουν χερι (εκτος και αν θες να πηγαινεις αντιπροσωπεια )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η πρωτη slk θεωρω οτι ειναι πολυ πιο καλοφτιαγμενο αυτοκινητο απο το πρωτο ΤΤ , βεβαια οδηγικα δεν ειναι κατι τρελο, αλλα τη δουλεια του τη κανειΑπό πλευράς φινιρίσματος και ποιότητας κατασκευής το πρώτο ΤΤ είναι μακράν καλύτερο της πρώτης SLK. Καμία σύγκριση.
Car choice