-
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???
-
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???
-
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???
-
να κοιταξεις αμεσως τα υγρα και εαν θελουν αλλαγη τα τακακια
-
το λαμπακι αναβει για καποιο λογο
Πρωτιστος για...... χαμηλη σταθμη υγρου - κατι που οπως λες δεν κοιταξες ακομα...το κυκλωμα των φρενων ενωνετε με του υδραυλικου συμπλεκτη που προφανως εχεις. Ε κατεβηκε η σταθμη στα υγρα ισωσ και να πηρε ηδη αερα το κυκλωμα του συμπλεκτη...
να εχασες τοσο πολυ απο φθαρμενα τακακια δυσκολο.
Το πιθανότερο ειναι οτι καπου εχεις διαρροη, οχι απαραιτητα απο το κυκλωμα των φρενων αλλα και απο αυτο του συμπλεκτη. -
δεν έδωσα σημασία στο λαμπάκι των φρένων γιατί δεν μου άναβε συχνά και υπέθεσα ότι είναι λόγο φθοράς στα τακάκια των φρένων τα οποία τώρα όπου να ναι είναι η ώρα τους αλλα περίμενα να τα αλλάξω όλα μαζί την άλλη βδομάδα που έχω κλείσει ραντεβού για το σέρβις του αυτοκινήτου... Αλλά εξάλου τα φρένα μια χαρά πιάνουν και ούτε τρίζουν ούτε κάποιο περίεργο θόρυβο κάνουν που να δηλώνουν ότι έχουν φθαρεί τόσο πολύ...
-
Την στάθμη την έλεγξες τελικά ή όχι;
-
ναι δεν έχει υγρά. Να ρωτήσω κάτι τελευταίο αν του προσθέσω υγρά σε περίπτωση που έχει πάρει αέρα, θα κάνει μόνο του εξαέρωση ώστε να μπορέσω να το κινήσω 4-5 χιλιόμετρα μέχρι την αντιπροσωπία???
-
Καθόλου; Τότε μάλλον πας για φόρτωμα, μην το ρισκάρεις.
Εξαέρωση δεν κάνει μόνο του, όχι.
-
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
ναι δεν έχει υγρά. Να ρωτήσω κάτι τελευταίο αν του προσθέσω υγρά σε περίπτωση που έχει πάρει αέρα, θα κάνει μόνο του εξαέρωση ώστε να μπορέσω να το κινήσω 4-5 χιλιόμετρα μέχρι την αντιπροσωπία???Στη θεση σου θα το 'φορτωνα'...
Αν μη τι αλλο βαλε μην παρει αερα ΚΑΙ στα φρενα.. -
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???
Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις.Τα φρένα μια χαρά έπιαναν και πιάνουν και θα πιάνουν. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα φίλε μου εξυπνάκια... Δεν είμαι χαζός να κινούμε χωρίς φρένα ούτε χθεσινός οδηγός να μην μπορώ να το σταματήσω ακόμη και αν δεν εχω φρένα και μπορώ να κρίνω πότε πρέπει να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο ...
Η διάγνωση έδειξε ότι έχει πρόβλημα η κάτω αντλία του συμπλέκτη η οποία βρίσκετε μέσα στο σασμάν και θέλει κατέβασμα όλο το σασμάν... Η αντλία στοιχίζει 90 ευρώ και μαζί με τις 4 ώρες εργασίας που απαιτούνται στοιχίζουν 440 ευρώ από την αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης... Αν έχει προκληθεί ζημιά από τα υγρά και στο δίσκο τότε χρειάζετε αλλαγή και ο δίσκος πλατό , και ανεβαίνει η τιμή στα 700 ευρώ... Μαζί με το ετήσιο σέρβις που θα κάνω και την αλλαγή στα μπροστά αμορτησέρ 1050 ευρώ με έκπτωση 25% στα ανταλακτικά από την αντιπροσωπία αν γίνουν όλες οι εργασίες εκεί πέρα... Βάλτε άλλα 500 ευρώ περίπου στα λάστιχα που θέλουν και αυτά άλλαγμα τώρα, σύνολο 1550 ευρώ περίπου...
-
Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε χρεωνουν 350 ευρω ( δηλ 90 ευρω η ωραααααααααα) ανεβα κατεβα σαζμαν σε προσθιοκινητο !!!!!!!!!!!!!!
250 ευρω δισκο πλατο
( τις αλλες τιμες δεν μπορω να τις κρινω...Φιλε μου 1 θα σου πω
σε επισημη αντιπροσωπεια ρενω εχω δει 60....
και σε BMW.... 75......
την ωρα...Μηπως... λεω ΜΗΠΩΣ να ψαχτεις λιγο??????
-
τρόμπα.... μέσα στο σασμάν ???
φίλος που είχε το ίδιο πρόβλημα σε φόκους 2002, δεν κατέβασε σασμάν. -
+1
Tι περίεργο σύστημα είναι αυτό; Μήπως σου λένε μούφες; -
και στο δικο μου απεξω ειναι - με διχαλο, αλλα οκ μπορει να διαφερει ειπα....
γινεται ολο και 'ωραιοτερο'... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
+1
Tι περίεργο σύστημα είναι αυτό; Μήπως σου λένε μούφες;Το μονοπωλειο της Κρητης...Αμα δεν εχει ακομα εγγυηση το αμαξι πηγαινε το πουθενα αλλου... 90€ την ωρα δε χρεωνεται ο schnitsel στη Γερμανια και χρεωνεται ο Μπαρμπα-Θωμας στην αντιπροσωπια της ford???
-
Η κεντρική αντλία συμπλέκτη στα Ford βρίσκεται ενσωματωμένη με το ωθηστικό ρουλεμάν συμπλέκτη και ναι πρέπει να κατέβει το κιβώτιο.
Κι άλλα αυτοκίνητα έχουν παρόμοιο σύστημα..... -
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???
Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις.Τα φρένα μια χαρά έπιαναν και πιάνουν και θα πιάνουν. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα φίλε μου εξυπνάκια... Δεν είμαι χαζός να κινούμε χωρίς φρένα ούτε χθεσινός οδηγός να μην μπορώ να το σταματήσω ακόμη και αν δεν εχω φρένα και μπορώ να κρίνω πότε πρέπει να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο ...
Η διάγνωση έδειξε ότι έχει πρόβλημα η κάτω αντλία του συμπλέκτη η οποία βρίσκετε μέσα στο σασμάν και θέλει κατέβασμα όλο το σασμάν... Η αντλία στοιχίζει 90 ευρώ και μαζί με τις 4 ώρες εργασίας που απαιτούνται στοιχίζουν 440 ευρώ από την αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης... Αν έχει προκληθεί ζημιά από τα υγρά και στο δίσκο τότε χρειάζετε αλλαγή και ο δίσκος πλατό , και ανεβαίνει η τιμή στα 700 ευρώ... Μαζί με το ετήσιο σέρβις που θα κάνω και την αλλαγή στα μπροστά αμορτησέρ 1050 ευρώ με έκπτωση 25% στα ανταλακτικά από την αντιπροσωπία αν γίνουν όλες οι εργασίες εκεί πέρα... Βάλτε άλλα 500 ευρώ περίπου στα λάστιχα που θέλουν και αυτά άλλαγμα τώρα, σύνολο 1550 ευρώ περίπου...
Eλπιζω μην γινεις αλλο ενα θυμα τους...οι τιμες αυτες απλα δεν υπαρχουν.
-
Συγκεκριμένα οι τιμές στα ανταλακτικά ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ 23% είναι οι εξής:
Ρουλεμάν 90 ευρω ,σετ συμπλέκτη 290 ευρώ, 2L λάδι σασμαν 87 ευρω, υγρά φρένων 10 ευρω , 2 αμορτισέρ μπροστά 219 ευρω και τα 2 μαζί , λαδι κινητήρα 31 ευρω, φιλτρο λαδιου 6 ευρω, φίλτρο καμπίνας 21 ευρω και τέλος καθαριστικο φρένων τζαμιών μαζί με το νερό άλλα 7 ευρώ. Σύνολο ανταλακτικών ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΠΑ 939 ευρώ. Συνολικό κόστος εργασίας για αλλαγή δίσκο πλατό , αμορτισερ μπροστά και το σέρβις που περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρων και νερού για τα τζάμια , είναι 400 ευρώ...Κάνοντας μου και μία έκπτωση στα ανταλακτικά 25% με την προυπόθεση ότι θα γίνει εκεί και η εργασία μου κατεβαίνει σύνολο 1113 ευρώ... Τους ζήτησα να μου τα τυπώσουν σε φωτοτυπία. Ένα φιλαράκι μου μηχανικός μου τα φτιάχνει όλα μαζί με 860 ευρώ.
Όχι παιδιά αποκλείετε να ξαναπάω εκεί πέρα παρά μόνο για έλεγχο του εγκεφάλου γιατί τα ηκλεκτρονικά aftermarket συστήματα δεν τα πολυ εμπιστεύομαι... Αυτό έκανα και σήμερα... Πήγα για μια απλή διάγνωση, μου σήκωσαν το αυτοκίνητο είδαν από πού έχει διαρροή και για όλο αυτό μου έβγαλαν κανονικά κάρτα εισαγωγής (σαν τα νοσοκομεία) και πλήρωσα 23 ευρώ επειδή το σήκωσε και είδε απο πού είναι η διαρροή... Το αμάξι το πήρα και έφυγα και βρήκα ένα φιλαράκι που θα μου τα κάνει όλα και σέρβις και αλλαγή δίσκο πλατό αντλία ρουλεμάν με την μισή τιμή περίπου... Απλά το μόνο που φοβάμαι είναι η ποιότητα των aftermarket ανταλακτικών. Την αντλία του συμπλέκτη θα την πάρω μάλλον από αντιπροσωπία 90 ευρώ και δίσκο πλατό (αν χρειαστεί άλλαγμα τελικά) θα μου βάλει sachs με 200 ευρώ που με διαβεβαίωσε ότι είναι από τους καλύτερους δίσκους, καλύτερος και από τον εργοστασιακό. Οπότε δεν έχω πρόβλημα και συμφώνησα. Να ρωτήσω δεν υπάρχει όλο μαζί το κίτ με την αντλία και τον δίσκο πλατό από την sachs ώστε να μην αγοράσω ούτε την αντλία από την αντιπροσωπία? Γενικά στο φιλαράκι μου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σαν μηχανικό γιατί είναι μερακλής και έχει και πολύ φιλότιμο. Άλλωστε από τους μηχανικούς της αντιπροσωπίας ακόμη και εγώ καλύτερος είμαι... Αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στα aftermarket ανταλακτικά και εκεί είναι που φοβάμαι λίγο... Εκεί θέλω λίγο την γνώμη σας και εσάς μήπως μπορέσω να καταλήξω αν θα αγοράσω τα γνήσια ανταλακτικά ή aftermarket...
Ford focus 2005 πρόβλημα...