Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford focus 2005 πρόβλημα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford focus 2005 πρόβλημα...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    33
    1482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mangelasakis last edited by

      Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mangelasakis last edited by

        Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mangelasakis last edited by

          Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            umaga last edited by

            να κοιταξεις αμεσως τα υγρα και εαν θελουν αλλαγη τα τακακια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              το λαμπακι αναβει για καποιο λογο
              Πρωτιστος για...... χαμηλη σταθμη υγρου - κατι που οπως λες δεν κοιταξες ακομα...

              το κυκλωμα των φρενων ενωνετε με του υδραυλικου συμπλεκτη που προφανως εχεις. Ε κατεβηκε η σταθμη στα υγρα ισωσ και να πηρε ηδη αερα το κυκλωμα του συμπλεκτη...

              να εχασες τοσο πολυ απο φθαρμενα τακακια δυσκολο.
              Το πιθανότερο ειναι οτι καπου εχεις διαρροη, οχι απαραιτητα απο το κυκλωμα των φρενων αλλα και απο αυτο του συμπλεκτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mangelasakis last edited by

                δεν έδωσα σημασία στο λαμπάκι των φρένων γιατί δεν μου άναβε συχνά και υπέθεσα ότι είναι λόγο φθοράς στα τακάκια των φρένων τα οποία τώρα όπου να ναι είναι η ώρα τους αλλα περίμενα να τα αλλάξω όλα μαζί την άλλη βδομάδα που έχω κλείσει ραντεβού για το σέρβις του αυτοκινήτου... Αλλά εξάλου τα φρένα μια χαρά πιάνουν και ούτε τρίζουν ούτε κάποιο περίεργο θόρυβο κάνουν που να δηλώνουν ότι έχουν φθαρεί τόσο πολύ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Την στάθμη την έλεγξες τελικά ή όχι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mangelasakis last edited by

                    ναι δεν έχει υγρά. Να ρωτήσω κάτι τελευταίο αν του προσθέσω υγρά σε περίπτωση που έχει πάρει αέρα, θα κάνει μόνο του εξαέρωση ώστε να μπορέσω να το κινήσω 4-5 χιλιόμετρα μέχρι την αντιπροσωπία???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Καθόλου; Τότε μάλλον πας για φόρτωμα, μην το ρισκάρεις.

                      Εξαέρωση δεν κάνει μόνο του, όχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
                        ναι δεν έχει υγρά. Να ρωτήσω κάτι τελευταίο αν του προσθέσω υγρά σε περίπτωση που έχει πάρει αέρα, θα κάνει μόνο του εξαέρωση ώστε να μπορέσω να το κινήσω 4-5 χιλιόμετρα μέχρι την αντιπροσωπία???

                        Στη θεση σου θα το 'φορτωνα'...
                        Αν μη τι αλλο βαλε μην παρει αερα ΚΑΙ στα φρενα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
                          Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

                          Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
                          Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mangelasakis last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

                            Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
                            Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις.

                            Τα φρένα μια χαρά έπιαναν και πιάνουν και θα πιάνουν. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα φίλε μου εξυπνάκια... Δεν είμαι χαζός να κινούμε χωρίς φρένα ούτε χθεσινός οδηγός να μην μπορώ να το σταματήσω ακόμη και αν δεν εχω φρένα και μπορώ να κρίνω πότε πρέπει να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο ...

                            Η διάγνωση έδειξε ότι έχει πρόβλημα η κάτω αντλία του συμπλέκτη η οποία βρίσκετε μέσα στο σασμάν και θέλει κατέβασμα όλο το σασμάν... Η αντλία στοιχίζει 90 ευρώ και μαζί με τις 4 ώρες εργασίας που απαιτούνται στοιχίζουν 440 ευρώ από την αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης... Αν έχει προκληθεί ζημιά από τα υγρά και στο δίσκο τότε χρειάζετε αλλαγή και ο δίσκος πλατό , και ανεβαίνει η τιμή στα 700 ευρώ... Μαζί με το ετήσιο σέρβις που θα κάνω και την αλλαγή στα μπροστά αμορτησέρ 1050 ευρώ με έκπτωση 25% στα ανταλακτικά από την αντιπροσωπία αν γίνουν όλες οι εργασίες εκεί πέρα... Βάλτε άλλα 500 ευρώ περίπου στα λάστιχα που θέλουν και αυτά άλλαγμα τώρα, σύνολο 1550 ευρώ περίπου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε χρεωνουν 350 ευρω ( δηλ 90 ευρω η ωραααααααααα) ανεβα κατεβα σαζμαν σε προσθιοκινητο !!!!!!!!!!!!!!
                              250 ευρω δισκο πλατο
                              ( τις αλλες τιμες δεν μπορω να τις κρινω...

                              Φιλε μου 1 θα σου πω
                              σε επισημη αντιπροσωπεια ρενω εχω δει 60....
                              και σε BMW.... 75......
                              την ωρα...

                              Μηπως... λεω ΜΗΠΩΣ να ψαχτεις λιγο??????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                τρόμπα.... μέσα στο σασμάν ???
                                φίλος που είχε το ίδιο πρόβλημα σε φόκους 2002, δεν κατέβασε σασμάν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  +1
                                  Tι περίεργο σύστημα είναι αυτό; Μήπως σου λένε μούφες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    και στο δικο μου απεξω ειναι - με διχαλο, αλλα οκ μπορει να διαφερει ειπα....
                                    γινεται ολο και 'ωραιοτερο'...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      +1
                                      Tι περίεργο σύστημα είναι αυτό; Μήπως σου λένε μούφες;

                                      Το μονοπωλειο της Κρητης...Αμα δεν εχει ακομα εγγυηση το αμαξι πηγαινε το πουθενα αλλου... 90€ την ωρα δε χρεωνεται ο schnitsel στη Γερμανια και χρεωνεται ο Μπαρμπα-Θωμας στην αντιπροσωπια της ford???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Η κεντρική αντλία συμπλέκτη στα Ford βρίσκεται ενσωματωμένη με το ωθηστικό ρουλεμάν συμπλέκτη και ναι πρέπει να κατέβει το κιβώτιο.
                                        Κι άλλα αυτοκίνητα έχουν παρόμοιο σύστημα.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:

                                          Καλημέρα... Εδώ και καμιά βδομάδα είχα ένα πρόβλημα με το λαμπάκι των φρένων. Μου άναβε κατα διαστήματα αλλά μετά έσβηνε οπότε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία μιας και το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά και τα φρένα δεν είχαν κανένα πρόβλημα... Χθες αφού άναβε όλη μέρα το λαμπάκι των φρένων ο συμπλέκτης έγινε πολύ ελαφρύς και πλέον αρχίζει να αποσυμπλέκει πολύ πιο χαμηλά από ότι πιο πριν, σχεδόν στο τέρμα της διαδρομής... Τα υγρά των φρένων δεν τα κοίταξα ακόμη να δω αν υπάρχει διαροή. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά???

                                          Μη δίνεις σημασία στο λαμπάκι των φρένων.
                                          Το αμάξι μια χαρά κινείται, μόνο που δεν φρενάρει και δεν μπορείς να σταματήσεις.

                                          Τα φρένα μια χαρά έπιαναν και πιάνουν και θα πιάνουν. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα φίλε μου εξυπνάκια... Δεν είμαι χαζός να κινούμε χωρίς φρένα ούτε χθεσινός οδηγός να μην μπορώ να το σταματήσω ακόμη και αν δεν εχω φρένα και μπορώ να κρίνω πότε πρέπει να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο ...

                                          Η διάγνωση έδειξε ότι έχει πρόβλημα η κάτω αντλία του συμπλέκτη η οποία βρίσκετε μέσα στο σασμάν και θέλει κατέβασμα όλο το σασμάν... Η αντλία στοιχίζει 90 ευρώ και μαζί με τις 4 ώρες εργασίας που απαιτούνται στοιχίζουν 440 ευρώ από την αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης... Αν έχει προκληθεί ζημιά από τα υγρά και στο δίσκο τότε χρειάζετε αλλαγή και ο δίσκος πλατό , και ανεβαίνει η τιμή στα 700 ευρώ... Μαζί με το ετήσιο σέρβις που θα κάνω και την αλλαγή στα μπροστά αμορτησέρ 1050 ευρώ με έκπτωση 25% στα ανταλακτικά από την αντιπροσωπία αν γίνουν όλες οι εργασίες εκεί πέρα... Βάλτε άλλα 500 ευρώ περίπου στα λάστιχα που θέλουν και αυτά άλλαγμα τώρα, σύνολο 1550 ευρώ περίπου...

                                          Eλπιζω μην γινεις αλλο ενα θυμα τους...οι τιμες αυτες απλα δεν υπαρχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mangelasakis last edited by

                                            Συγκεκριμένα οι τιμές στα ανταλακτικά ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ 23% είναι οι εξής:
                                            Ρουλεμάν 90 ευρω ,σετ συμπλέκτη 290 ευρώ, 2L λάδι σασμαν 87 ευρω, υγρά φρένων 10 ευρω , 2 αμορτισέρ μπροστά 219 ευρω και τα 2 μαζί , λαδι κινητήρα 31 ευρω, φιλτρο λαδιου 6 ευρω, φίλτρο καμπίνας 21 ευρω και τέλος καθαριστικο φρένων τζαμιών μαζί με το νερό άλλα 7 ευρώ. Σύνολο ανταλακτικών ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΠΑ 939 ευρώ. Συνολικό κόστος εργασίας για αλλαγή δίσκο πλατό , αμορτισερ μπροστά και το σέρβις που περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρων και νερού για τα τζάμια , είναι 400 ευρώ...

                                            Κάνοντας μου και μία έκπτωση στα ανταλακτικά 25% με την προυπόθεση ότι θα γίνει εκεί και η εργασία μου κατεβαίνει σύνολο 1113 ευρώ... Τους ζήτησα να μου τα τυπώσουν σε φωτοτυπία. Ένα φιλαράκι μου μηχανικός μου τα φτιάχνει όλα μαζί με 860 ευρώ.

                                            Όχι παιδιά αποκλείετε να ξαναπάω εκεί πέρα παρά μόνο για έλεγχο του εγκεφάλου γιατί τα ηκλεκτρονικά aftermarket συστήματα δεν τα πολυ εμπιστεύομαι... Αυτό έκανα και σήμερα... Πήγα για μια απλή διάγνωση, μου σήκωσαν το αυτοκίνητο είδαν από πού έχει διαρροή και για όλο αυτό μου έβγαλαν κανονικά κάρτα εισαγωγής (σαν τα νοσοκομεία) και πλήρωσα 23 ευρώ επειδή το σήκωσε και είδε απο πού είναι η διαρροή... Το αμάξι το πήρα και έφυγα και βρήκα ένα φιλαράκι που θα μου τα κάνει όλα και σέρβις και αλλαγή δίσκο πλατό αντλία ρουλεμάν με την μισή τιμή περίπου... Απλά το μόνο που φοβάμαι είναι η ποιότητα των aftermarket ανταλακτικών. Την αντλία του συμπλέκτη θα την πάρω μάλλον από αντιπροσωπία 90 ευρώ και δίσκο πλατό (αν χρειαστεί άλλαγμα τελικά) θα μου βάλει sachs με 200 ευρώ που με διαβεβαίωσε ότι είναι από τους καλύτερους δίσκους, καλύτερος και από τον εργοστασιακό. Οπότε δεν έχω πρόβλημα και συμφώνησα. Να ρωτήσω δεν υπάρχει όλο μαζί το κίτ με την αντλία και τον δίσκο πλατό από την sachs ώστε να μην αγοράσω ούτε την αντλία από την αντιπροσωπία? Γενικά στο φιλαράκι μου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σαν μηχανικό γιατί είναι μερακλής και έχει και πολύ φιλότιμο. Άλλωστε από τους μηχανικούς της αντιπροσωπίας ακόμη και εγώ καλύτερος είμαι... Αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στα aftermarket ανταλακτικά και εκεί είναι που φοβάμαι λίγο... Εκεί θέλω λίγο την γνώμη σας και εσάς μήπως μπορέσω να καταλήξω αν θα αγοράσω τα γνήσια ανταλακτικά ή aftermarket...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr