-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΠΡΟΚΕΙΤΑΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΕΝΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 98 ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000-21000 ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΚΙΝΚ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟ
ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ???
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΧΑΧΑ -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΠΡΟΚΕΙΤΑΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΕΝΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 98 ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000-21000 ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΚΙΝΚ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟ
ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ???
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΧΑΧΑ -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΠΡΟΚΕΙΤΑΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΕΝΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 98 ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000-21000 ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΚΙΝΚ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟ
ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ???
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΧΑΧΑ -
To terios θα το απέκλεια αφού η Daihatsu από το 2013 και μετά αποσύρεται από την Ευρώπη.
Μεταξύ των 2 εμφανισιακά υπερτερεί για μένα το ASX, αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Yeti είναι πολύ καλά.
Βασικά πέρνα από τις αντιπροσωπείες να δεις τι τιμή καταλήγουν αυτά τα 2 με το οφελος της απόσυρσης και τις προσφορές των εταιρειών και σίγουρα θα σε βοηθήσει περισσότερο όταν θα έχεις κ τα οικονομικά δεδομένα. -
Το Terios μόνο αν θέλεις 4κίνηση.
Θα σου έλεγα να δεις και κοντά το Yeti και το ASX και να δεις ποιο είναι πιο κοντά στις ανάγκες σου.
Στα υπέρ του ASX (φανταζομαι το 1,6) η εμφάνιση και τα τέλη κυκλοφορίας, στα υπέρ του Yeti οι επιδόσεις, η ορατότητα και οι διαστάσεις. -
terios μακρια ασε που αποσυρεται και απο την ευρωπη, Asx πανεμορφο εξωτερικα, yeti εγγυηση vw εξωτερικα οχι πολυ ομορφο, εσωτερικα καλοι κιντηρες απλετοι χωροι ολοκληρωμενη λυση. Μετρας τα θελω σου, τις αναγκες σου και την τσεπη σου και προχωρας.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
terios μακρια ασε που αποσυρεται και απο την ευρωπηΤο πρόβλημα που είναι;;;
-
Ένα πλεονέκτημα του ΥΕΤΙ σε σχέση με τα άλλα δυο ίσως είναι η πολυχρηστικότητα του εσωτερικού(συρόμενα καθίσματα κτλ).Επίσης από την μικρη επαφή που είχα και με τα τρία,μου φάνηκε ότι το ASX υστερεί κάπως στην αίσθηση ποιότητας εσωτερικού(πλαστικά).Το ΤΕΡΙΟΣ είναι πιο θορυβώβες σε σχέση με τα άλλα δυο.Στο (υποκειμενικό)θέμα της εμφάνισης προσωπικά προτιμώ ασυζητητί το ASX,αλλά περί ορέξεως...Νομίζω ότι αν το ΥΕΤΙ δεν έμοιαζε τόσο πολύ με νεκροφόρα(..) ,δε θα είχε αντίπαλο...
-
Ο χρήστης corsa2 έγραψε:
Νομίζω ότι αν το ΥΕΤΙ δεν έμοιαζε τόσο πολύ με νεκροφόρα(..)Το Roomster ισως και μόνο σε μαύρο για να χωράνε τα μανουάλια!
Το Yeti ... κουτάκι, περίπτερο ... αρκεί! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νομίζω ότι αν το ΥΕΤΙ δεν έμοιαζε τόσο πολύ με νεκροφόρα(..)
Το Roomster ισως και μόνο σε μαύρο για να χωράνε τα μανουάλια!
Το Yeti ... κουτάκι, περίπτερο ... αρκεί!Με έκανες να χτυπάω ξύλο μεσημεριάτικα με το μαύρο Roomster,μπρρ...
-
Είναι σημαντικό μείον το ότι η Daihatsu φεύγει από την Ευρώπη. Πεσμένη μεταπώληση σίγουρα και αβεβαιότητα για εγγυήσεις, επάρκεια ανταλλακτικών κλπ
Εδώ τώρα που υπάρχει κανονικά και έχει μεγάλες καθυστερήσεις σε ανταλλακτικά και τιμές στα ύψη. Πόσο σίγουρος να είναι κάποιος για το μέλλον επομένως;
Και ποιος μας λέει ότι δεν θα καταντήσει μια νέα MG-Rover, που ως μεταχειρισμένα δεν φεύγουν με τπτ και που ήδη υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά;
-
Για ποια Rover υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών samatistas? Η υποστήριξη παραμένει, το ίδιο και τα εξειδικευμένα συηνεργεία! Δε βρίσκω κανένα πρόβλημα στο να αγοράσει κάποιος Daihatsu.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Είναι σημαντικό μείον το ότι η Daihatsu φεύγει από την Ευρώπη. Πεσμένη μεταπώληση σίγουρα και αβεβαιότητα για εγγυήσεις, επάρκεια ανταλλακτικών κλπΕχει ανακοινώσει η εταιρία ότι θα παρέχει κάλυψη σε ανταλλακτικά στην ευρωπαική αγορά για όσα χρόνια υπάρχει ζήτηση. Εξάλλου αποσύρεται, δεν κλείνει και υπάρχει και η Toyota απο πίσω που μπορεί να ... βοηθήσει.
Και σε σταματημα παραγωγής κάποιων μοντέλων από διάφορες εταιρίες, χωρίς αντικαταστάτη, τα ίδια θέματα μπορεί να υπάρχουν. Αν υπάρχουν!Το μόνο που ίσως μπορεί να συμβεί είναι σε αυτόν που θα θέλει να παραλάβει από 1/1/13 μια παραγγελία νέου αυτοκινήτου του προηγούμενου έτους ... να το παραλάβει μόνος του από το λιμάνι, τελωνείο κλπ αφού η αντιπροσωπία μπορεί να έχει χαρτί απ' έξω 'Ενοικιάζεται'!
-
Nαι ρε παιδια , κ τι εγινε που φευγει απο την ευρωπη ..Εγω παντως το asx , θα επελεγα καθως ειναι πολυ πιο φρεσκο κ ομορφο.
Λογικα ως mitsubishi θα ειναι κ απροβληματιστο αν κ πολυ νεο . Για καταναλωση δεν γνωριζω .. -
Γνωστός με MG-Rover 45 του 04 έψαχνε να το δώσει για να πάρει άλλο και δεν του το έπαιρνε καμία αντιπροσωπεία πάνω από 1.000 με 1.500 euro. Επίσης σε σοβαρό μηχανικό πρόβλημα που του έτυχε αναγκάστηκε να μείνει 3 μήνες ακινητοποιημένο και ανταλλακτικά δεν βρήκε πουθενά, παρα μόνο μετά από τρελό ψάξιμο από Αγγλία. Ποιος μου εγγυάται ότι η Daihatsu δεν θα καταντήσει έτσι στην Ευρώπη; Δεν νομίζω ότι ένα απλό δελτίο τύπου αρκει.
Και οκ τα συνεργεία τα 1-2 πρώτα χρόνια που θα έχουν επαρκές πελατολόγιο μπορεί να παραμείνουν. Οταν όμως το πελατολόγιο πέσει και δεν μπορούν να συντηρηθούν γιατί να παραμείνουν;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
terios μακρια ασε που αποσυρεται και απο την ευρωπη
Το πρόβλημα που είναι;;;
Είναι σημαντικό μείον το ότι η Daihatsu φεύγει από την Ευρώπη. Πεσμένη μεταπώληση σίγουρα και αβεβαιότητα για εγγυήσεις, επάρκεια ανταλλακτικών κλπ
Εδώ τώρα που υπάρχει κανονικά και έχει μεγάλες καθυστερήσεις σε ανταλλακτικά και τιμές στα ύψη. Πόσο σίγουρος να είναι κάποιος για το μέλλον επομένως;
Και ποιος μας λέει ότι δεν θα καταντήσει μια νέα MG-Rover, που ως μεταχειρισμένα δεν φεύγουν με τπτ και που ήδη υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά;
νομιζω αυτο πρεπει να σε καλυψε.
Εγω που ειχα rover 214 πριν 2 χρονια ειχα θεμα με τα ανταλλακτικα του και επαιρνα απο μεταχειρισμενα γτ τα original ηταν πανακριβα, για καθρεφτες σε καποια φαση που ηθελα επρεπε να περιμενω κανα διμηνο και αναγκαστη και εβαλα ημιτασιον οσο για την αξια τους βλεπετε ποσο εχουν τα rover πλεον... και μιλαμε για μοντελα 2000 και περα
-
Για τον πολύ τον κόσμο το γέτι αρκεί, όντας η χρυσή τομή.
Εάν κάποιος θέλει τζιπ για να πηγαίνει εκτός δρόμου και όχι κάτι που μοιάζει με τζιπ, το τέριος είναι μονόδρομος.
To asx είναι για όσους θέλουν κάτι που να φαίνεται πιο σπορτίφ.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
terios μακρια ασε που αποσυρεται και απο την ευρωπη
Το πρόβλημα που είναι;;;
Είναι σημαντικό μείον το ότι η Daihatsu φεύγει από την Ευρώπη. Πεσμένη μεταπώληση σίγουρα και αβεβαιότητα για εγγυήσεις, επάρκεια ανταλλακτικών κλπ
Εδώ τώρα που υπάρχει κανονικά και έχει μεγάλες καθυστερήσεις σε ανταλλακτικά και τιμές στα ύψη. Πόσο σίγουρος να είναι κάποιος για το μέλλον επομένως;
Και ποιος μας λέει ότι δεν θα καταντήσει μια νέα MG-Rover, που ως μεταχειρισμένα δεν φεύγουν με τπτ και που ήδη υπάρχουν ελλείψεις σε ανταλλακτικά;
νομιζω αυτο πρεπει να σε καλυψε.
Εγω που ειχα rover 214 πριν 2 χρονια ειχα θεμα με τα ανταλλακτικα του και επαιρνα απο μεταχειρισμενα γτ τα original ηταν πανακριβα, για καθρεφτες σε καποια φαση που ηθελα επρεπε να περιμενω κανα διμηνο και αναγκαστη και εβαλα ημιτασιον οσο για την αξια τους βλεπετε ποσο εχουν τα rover πλεον... και μιλαμε για μοντελα 2000 και περα
Καθόλου δε με κάλυψε! Τα Rover δεν είχαν καλή μεταπώληση ούτως ή άλλως! Δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία που έκλεισε. Ανταλλακτικά original επίσης βρίσκεις εύκολα σε εξειδεικευμένα σέρβις Rover, δεν χρειάζεται να ψαχτείς στην Αγγλία. Το ότι είναι ακριβά (που δεν είναι και τόσο ακριβά... σε σχέση με τα ιαπωνικά φτηνά είναι! ) είναι πάλι άσχετο με το ότι έκλεισε η εταιρεία. Ψάξε αν θέλεις για παράδειγμα ανταλλακτικά για Xedos! Μόνο original υπάρχουν σε τιμές ανθρώπινων οργάνων! Ιμιτασιόν δεν υπάρχουν και μεταχειρισμένα ελαχιστότατα! Η Mazda δε δεν έχει κλείσει, άρα δεν έχει καμία σχέση αυτό...
-
Το terios αν δε σε ενδιαφερει η εκτος δρομου φαση που ειναι κορυφη, απλα αστο στην ησυχια του....
-
Πάντως κανένα τζιπ δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό συγκριτικά με αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους μη τζιποειδή...
1,4 YETI ή ASX ή TERIOS PLEASE HELP ME!!