Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA Γεννήτρια με πρόβλημα στο ξεκίνημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. HONDA Γεννήτρια με πρόβλημα στο ξεκίνημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cruzakias last edited by

      Εδώ καί περίπου ένα χρόνο χρησιμοποιώ μία γεννήτρια Honda EU 20i 2000W ,μέχρι πρίν ένα μήνα δούλευε κανονικά,όταν άρχισε να μου κάνει τά εξείς : Ένώ είναι κρύα καί την βάλω μπροστά , μου κάνει 3-4 σβησίματα και μετά δουλεύει κανονικά.
      Της άλλαξα το μπουζί,αλλά τα ίδια.
      Έχετε κάποια ιδέα γιά τό τί μπορεί να φταίει ?
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cruzakias last edited by

        Εδώ καί περίπου ένα χρόνο χρησιμοποιώ μία γεννήτρια Honda EU 20i 2000W ,μέχρι πρίν ένα μήνα δούλευε κανονικά,όταν άρχισε να μου κάνει τά εξείς : Ένώ είναι κρύα καί την βάλω μπροστά , μου κάνει 3-4 σβησίματα και μετά δουλεύει κανονικά.
        Της άλλαξα το μπουζί,αλλά τα ίδια.
        Έχετε κάποια ιδέα γιά τό τί μπορεί να φταίει ?
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cruzakias last edited by

          Πρίν πάω τήν γεννήτρια στο σέρβις τής Honda αποφάσισα να αλλάξω μόνος μου τά λάδια της , μήπως έφταιγε αυτό για τά σβησίματα στό ξεκίνημα .
          Ο κατασκευαστής γράφει στο βιβλιαράκι αλλαγή λαδιών στις 10 πρώτες ώρες λειτουργίας ,καί μετά κάθε 6 μήνες ή κάθε 100 ώρες χρήσης ,εγώ την δουλεύω σχεδόν καθημερινά 2 μέ 3 ώρες επί 1 ολόκληρο χρόνο χωρίς νά τα αλλάξω .
          Να σημειώσω εδώ οτι η γεννήτρια έχει σύστημα αυτόματης διακοπής της λειτουργίας της όταν δεν έχει λάδια , η έχουν χαμηλή στάθμη.Το είχα τσεκάρει καί ήταν εντάξει από ποσότητα....Αλλα όχι και από ποιότητα , αφού αυτό έφταιγε τελικά !! Άλλαξα λοιπόν σήμερα τα λαδια,και αυτά που έβγαλα περιττό να σας πω οτι ήταν κατάμαυρα με μπόλικο κατακαθι.Καθαριζω έπ'ευκαιρία και το φίλτρο του αέρα ( μπουζί είχα αλλάξει πρόσφατα ).
          Την βάζω μπροστά με την μια και ούτε σβησίματα ούτε τιποτα,δουλευει ρολό'ι' .
          Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ,και εάν θέλουν οι mod. ας κλειδώσουν το θέμα αφού το πρόβλημα λύθηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blade_ last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            Θα 'χει πρόβλημα στο v-tec.

            κλαιω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Κρίμα φίλε μου να αφήνεις κινητήρα με τελειωμένο λάδι είναι από τα πιο κακά πράματα που μπορείς να του κάνεις. Προσπάθησε στο μέλλον να το φροντίζεις περισσότερο για να σε υπηρετήσει καλύτερα και για περισσότερο καιρό. Ίσως μάλιστα θα ήταν καλό η επόμενη αλλαγή να ήταν αρκετά νωρίτερα του προκαθορισμένου πχ κάντην στις 40 αντί 100 ώρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cruzakias last edited by

                Δυστυχώς από καθαρή αμέλεια δεν έκανα μέχρι τώρα την συντήρηση πού θα έπρεπε στην γεννήτρια.
                Τήν επόμενη αλλαγή λαδιών θά την κάνω πολύ πιο σύντομα από τό προκαθορισμένο χρονικό όριο πού δίνει ο κατασκευαστής , έτσι ώστε να καθαρίσει εντελώς ο κινητήρας από τα υπολείμματα του κατεστραμμένου λαδιού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drunkard last edited by

                  Μηπως α την πας για σερβις και απο εδω και στο εξης να την προσεχεις ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • U
                    umaga last edited by

                    εγω σε μια robin που εχω μονος μου τα αλλαζω τα λαδια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cruzakias last edited by

                      Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                      Μηπως α την πας για σερβις και απο εδω και στο εξης να την προσεχεις ?

                      Σίγουρα τώρα θα την προσέχω.
                      Πάντως δέν υπαρχει λόγος να την πάω τώρα για σέρβις,αφού το έκανα μόνος μου καί δουλεύει ρολό'ι' απο τότε και μετά.
                      Αλλαγή λαδιών ,καθαρισμός φίλτρου αέρα ,και πρίν λίγο καιρό αλλαγή μπουζί.

                      εγω σε μια robin που εχω μονος μου τα αλλαζω τα λαδια

                      Καλά το κάνεις ,είναι κάτι τόσο απλό ,αλλά και σημαντικό ( όπως διαπίστωσα στήν πράξη )γιά την σωστή λειτουργία των κινητήρων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr