-
Παιδιά καλημέρα σε όλους. Είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και με την βοήθεια σας σε άλλο θέμα με βοηθήσατε αρκετά!
Κατέληξα λοιπον ως πιο πιθανό το octavia 5. Και ενώ είμουν έτοιμος για το 1.4 tsi ένας συνάδερφος (για καλό το είπε? ) μου έιπε να δώ και την εκδοση με το 1.8 TSI. Βλέποντας λίγο τιμές είδα πως όντως το 1.8 είναι περίπου στο χιλιάρικο η διαφορα του.Και εδω θέλω την βοήθεια! Σίγουρα είναι 2 διαφορετικα αυτοκίνητα απο θέμα κινητήρα αλλά ποιον θα προτείνατε? Δεδομένου όχι μόνο την διαφορα στην τιμή μόνο αλλα και γενικότερα απο αξιοπιστία,τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κατανάλωση και ότι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ! Δηλαδή αξίζει να πάς σε 1800 (με μικρή διαφορά τιμής) ή τελικά αν τα βάλεις όλα κάτω δεν συμφέρει?
Ακούω απόψεις παιδιά και σας ευχαριστω πολυ.
-
Παιδιά καλημέρα σε όλους. Είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και με την βοήθεια σας σε άλλο θέμα με βοηθήσατε αρκετά!
Κατέληξα λοιπον ως πιο πιθανό το octavia 5. Και ενώ είμουν έτοιμος για το 1.4 tsi ένας συνάδερφος (για καλό το είπε? ) μου έιπε να δώ και την εκδοση με το 1.8 TSI. Βλέποντας λίγο τιμές είδα πως όντως το 1.8 είναι περίπου στο χιλιάρικο η διαφορα του.Και εδω θέλω την βοήθεια! Σίγουρα είναι 2 διαφορετικα αυτοκίνητα απο θέμα κινητήρα αλλά ποιον θα προτείνατε? Δεδομένου όχι μόνο την διαφορα στην τιμή μόνο αλλα και γενικότερα απο αξιοπιστία,τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κατανάλωση και ότι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ! Δηλαδή αξίζει να πάς σε 1800 (με μικρή διαφορά τιμής) ή τελικά αν τα βάλεις όλα κάτω δεν συμφέρει?
Ακούω απόψεις παιδιά και σας ευχαριστω πολυ.
-
Παιδιά καλημέρα σε όλους. Είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και με την βοήθεια σας σε άλλο θέμα με βοηθήσατε αρκετά!
Κατέληξα λοιπον ως πιο πιθανό το octavia 5. Και ενώ είμουν έτοιμος για το 1.4 tsi ένας συνάδερφος (για καλό το είπε? ) μου έιπε να δώ και την εκδοση με το 1.8 TSI. Βλέποντας λίγο τιμές είδα πως όντως το 1.8 είναι περίπου στο χιλιάρικο η διαφορα του.Και εδω θέλω την βοήθεια! Σίγουρα είναι 2 διαφορετικα αυτοκίνητα απο θέμα κινητήρα αλλά ποιον θα προτείνατε? Δεδομένου όχι μόνο την διαφορα στην τιμή μόνο αλλα και γενικότερα απο αξιοπιστία,τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κατανάλωση και ότι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ! Δηλαδή αξίζει να πάς σε 1800 (με μικρή διαφορά τιμής) ή τελικά αν τα βάλεις όλα κάτω δεν συμφέρει?
Ακούω απόψεις παιδιά και σας ευχαριστω πολυ.
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Παιδιά καλημέρα σε όλους. Είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και με την βοήθεια σας σε άλλο θέμα με βοηθήσατε αρκετά!
Κατέληξα λοιπον ως πιο πιθανό το octavia 5. Και ενώ είμουν έτοιμος για το 1.4 tsi ένας συνάδερφος (για καλό το είπε? ) μου έιπε να δώ και την εκδοση με το 1.8 TSI. Βλέποντας λίγο τιμές είδα πως όντως το 1.8 είναι περίπου στο χιλιάρικο η διαφορα του.Και εδω θέλω την βοήθεια! Σίγουρα είναι 2 διαφορετικα αυτοκίνητα απο θέμα κινητήρα αλλά ποιον θα προτείνατε? Δεδομένου όχι μόνο την διαφορα στην τιμή μόνο αλλα και γενικότερα απο αξιοπιστία,τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κατανάλωση και ότι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ! Δηλαδή αξίζει να πάς σε 1800 (με μικρή διαφορά τιμής) ή τελικά αν τα βάλεις όλα κάτω δεν συμφέρει?
Ακούω απόψεις παιδιά και σας ευχαριστω πολυ.
Νομίζω ότι είναι έξτρα το ESP. Αν δεις ότι με το esp σαν έξτρα(συν 700 ευρώ νομίζω) αντέχεις οικονομικά τότε μια χαρά.
-
το οκταβια παλιωσε σαν μοντελο. κανε υπομονη για να δεις τιμες για passat και focus (δυο διαφορετικες κατηγοριες, το δεχομαι, αλλα με παραπλήσια τιμη)
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=6041 απο εδώ είδα πως είναι στανταρ το esp οπότε είναι εαρκετα μικρότερη η διαφορά τιμής τους. Θα το ψάξω!
-
Είναι το ίδιο αυτοκίνητο με έναν μεγαλύτερο κινητήρα επίσης υπερσυμπιεσμένο και αντίστοιχα δοκιμασμένο (δεν νομίζω να έχει βγει κάποιο πρόβλημα σε κάποιον από τους 2 ή να πω 3-4-5 μετρώντας τις εκδόσεις!) οπότε είναι θέμα καθαρά δικό σου. Τι θα θυσιάσεις για να πάρεις το πιο μεγάλο; Δε μιλάω για το αρχικό κόστος που είναι μικρό αλλά για το αν θα έβαζες πχ αυτόματο κιβώτιο ή ζάντες κλπ στο μικρό που δεν φτάνεις να τα βάλεις στο μεγάλο. Αλλιώς αν μπορείς δεν το συζητάω, το μεγάλο και αυτόματο αλλά αυτό για μένα, εσύ μπορεί να κάτσεις να τα μετρήσεις, ασφάλεια, βενζίνη, πιθανά τέλη μελλοντικά κλπ και να θεωρήσεις το αντίτιμο μεγάλο. Οπότε εσύ θα κρίνεις για σένα και κανένας άλλος δεν μπορεί να το κάνει για σένα. Χωρίς να χάνεις καιρό λοιπόν οδήγησέ τα και τα δύο και ανάλογα με το πώς οδηγάς θα νιώσεις και το πόσο ανάγκη έχεις ή δεν έχεις την παραπάνω απόδοση του μεγάλου.
Για άλλα μοντέλα τα λέμε στο άλλο θέμα, εδώ μόνο για τη συγκεκριμένη σύγκριση. Αλλιώς αν είναι να τα ενώσουμε και να τροποποιήσουμε και τον τίτλο ανάλογα...
-
Βασικά άνοιξα καινούργιο θέμα για να μην μπερδέψω με το άλλο! Αν νομίζεις πως είναι καλύτερα να ενωθούν δεν εχω πρόβλημα (η απόφαση προς octavia εχει ξεκαθαρίσει!) ότι νομίζει πως θα είναι καλύτερα για το forum.
Τώρα στα υπόλοιπα που μου είπες έχεις δίκο, βασικά το αυτόματο δεν μου αρέσει καθόλου σαν ιδέα! Απλά ήθελα μια αποψη για τα υπόλοιπα που είπες κι εσύ, δηλαδή όχι τόσο τη διαφορά στην αρχική τιμή αλλα στα μετά(service, κατανάλωση, ασφάλειες κ.τ.λ!)
Ευχαριστω και παλι
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
βασικά το αυτόματο δεν μου αρέσει καθόλου σαν ιδέα!Πολύ κακώς
-
Κατ'αρχήν στα λεφτά του 1,8 υπάρχουν πλέον πολλές εναλλακτικές! (mazda6, passat, mondeo, avensis). Δεν έχουν βέβαια τις ίδιες επιδόσεις αλλά είναι ανώτερα αυτοκίνητα! Προσωπικά θα περίμενα το νέο τζετα γιατί το octavia έχει κάπως παλιώσει, αν ήθελα ντε και καλά vag. Να μη σε μπερδέυω όμως άλλο. Σχετικά με το 1.8 τώρα.... Με 1.5 ευρώ το λίτρο η αμόλυβδη και ίσως τα 2 αργότερα, μήπως να το ξανακσκεφτείς?? Ξέρω ότι σε προσγειώνω άσχημα αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Οσο και να διαφημίζουν ότι δε καίνε, καινε, όχι τόσο έξω αλλά μέσα στη πόλη! Μιλάμε για αυτοκίνητα που φλερτάρουν με τον 1,5 τόνο, πως να μη κάψουν? Δε βγαίνουν τόσα άλογα ετσι ευκολα! Πόσα χιλιόμετρα περίπου κάνεις? Τι αυτοκίνητο οδηγούσες μέχρι τώρα? Στο δικό μου tsi με τα 122 θέλω 80 ευρωπουλάκια για να κανω 500-550 χιλιόμετρα στη πόλη. Ηδη σκεφτομαι να το πουλήσω και ας είναι μόλις 18 μηνών και με 30000χλμ...
edit: και κάτι που ξέχασα. Για το σερβις των 30000, στην αντιπροσωπεία μου ζήτησαν 400 ευρω....
-
Αν δεν κάνεις πολλά ταξίδια καλύτερα να πάρεις το 1,4 .
-
Και εμενα δεν μου αρεσουν τα αυτοματα.Εμενα ολη μου η ειναι τα καταβασματα πριν τη στροφη.
Για μενα ο 1.8τ ειναι φανταστικος σε ολα του αλλα αμα κανεις πολλα χιλιομετρα εντος πολυς με κινηση , θα σε τσακισει. Οποτε αν εισαι λατρης της οδηγησης ,αν θες το κατι καλητερο σε ταξιδι και επιταχυνση , προσπεραση , παρτω.Αμα θες απλα να κανεις την δουλεια σου και να εχεις ενα αξιοπρεπες συνολο με τα ολα του με βαση και τους κολοδρομους της χωρας μας μια χαρα ειναι ο 1.4τ , ειχες και περσι 140αλογα? -
Εχοντας το 1,4 tsi θεωρω οτι ο 1,8 ειναι καπως υπερβολικος.. Μια χαρα την κανει τη δουλεια του τοσο εντος πολης οσο και εκτος
Η καταναλωση του, εδω και ενα χρονο ειναι στα 7,1 λτ με κινηση 70 % πολη, 30 % εθνικη Το 1,8 απλως θα προσφερει ακομα καλυτερες επιδοσεις απο αυτες που εχει....
Εγω παντως με τα 122 αλογα βολευομαι..
Επισης μην περιμενεις οδικη συμπεριφορα σπορτιφ χατσμπακ... Το αυτοκινητο εστιαζει στα ταξιδια τοσο λογω αναρτησης οσο και λογω αισθησης
Το αξιοπεριεργο ειναι οτι το τιμονι του ειναι αρκετα βαρυ για μανουβρες.. -
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
ειχες και περσι 140αλογα?Πέρυσι μπορεί να είχε και 200... Αλλά αν πάρει 1.4, ούτε φέτος θα έχει 140, γιατί βγάζει 122...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Κατ'αρχήν στα λεφτά του 1,8 υπάρχουν πλέον πολλές εναλλακτικές! (mazda6, passat, mondeo, avensis). Δεν έχουν βέβαια τις ίδιες επιδόσεις αλλά είναι ανώτερα αυτοκίνητα!Καταρχήν ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά. Τώρα για το οτι τα μοντέλα που είπες είναι ανώτερα οκ μπορεί και να είναι, αλλα δεν κοιτάω μόνο αρχική τιμή! Με τα επιτόκια που έχουν (πχ vw) θα σου βγεί πολλά παραπάνω.
Πέρυσι μπορεί να είχε και 200... Αλλά αν πάρει 1.4, ούτε φέτος θα έχει 140, γιατί βγάζει 122...
Τελικά πόσα βγάζει το 1.4 tsi αλλού ακούω 122 αλλού ακούω (δυναμομετρημένα) 130κατι!!
-
Ο 1,4 tsi βγαζει 122 αλογα... Τωρα δυναμομετρημενα, εξαρταται απο καθε αυτοκινητο... Μπορει το δικο μας να γραψει 125 αλλα το δικο σου 130
-
Προσφατα απεκτησα το 1,8 tsi. Θα ηθελα να επιβεβαιώσω οτι σε ολες τις εκδοσεις 1.8, ανεξάρτητα απο επιπεδο εξοπλισμου αλλα και κιβωτιου (manual - DSG) to ESP ειναι standard. Στις υπολοιπες εκδοσεις ειναι standard μονο σε αυτα που εχουν DSG.
Το octavia 1.4 tsi δεν το εχω οδηγησει και δεν μπορω να εχω αποψη. Πιστευω οτι ειναι πολυ καλος για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου. Στην κινηση της πολης η κατανάλωση στο 1.8 τsi ειναι σχετικά υψηλή. Σε εθνικη παντως πεφτει σημαντικα. Πιστευω οτι ειναι κοντα στα επιπεδα του 1.4 (αναλογως και του φορτιου). Παντως απο την απόδοση του 1.8 εχω εντυπωσιαστει. -
Ο 1.8tsi είναι πολύ δυνατός κινητήρας, στην πράξη δυνατότερος από τον 170άρη 1.4TSI
Παίζει σε τελείως άλλη κατηγορία επιδόσεων από το 122 και η κατανάλωσή του εντός πόλης είναι σημαντικά μεγαλύτερη, σε βαθμό που πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνεται υπ όψη από τον αγοραστή. Εκτός πόλης, ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης φυσικά, οι καταναλώσεις των 2 μοτέρ μπορούν να είναι πολύ κοντά. -
Oπα οπα εγω και πολλοι αλλοι ξερουμε οτι ο 1} 1.2τσι 105πσ στα χαρτια 122 στο δυναμομετρο, το οποιο φενεται και απο τις επιδοσεις.
2}Ο 1.4τσι στα χαρτια 122πσ, στο δυναμομετρο απο 133 ,μεχρι 140πσ , φενεται απο τις επιδοσεις . Πως το Golf 1.4 tsi περναει σε επιδοσεις το Astra 1.4t me ta 140ps.Το μονο περιεργο ειναι πως η Guilieta me 120ps περναει και τα 2 σε επιδοσεις?
-
πόσο ζυγίζουν, όλα αυτά που συγκρίνεις ?
Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8