-
Και τα 2 μοντελα 2008 και σε τιμη περιπου 10-11.000 ευρω. Ποιο ειναι πιο οικονομικο , πιο αξιοπιστο, πιο γρηγορο. Το αμαξι θα χρησιμοποιειται και για ταξιδια και για τα παντα ολα
-
Και τα 2 μοντελα 2008 και σε τιμη περιπου 10-11.000 ευρω. Ποιο ειναι πιο οικονομικο , πιο αξιοπιστο, πιο γρηγορο. Το αμαξι θα χρησιμοποιειται και για ταξιδια και για τα παντα ολα
-
Και τα 2 μοντελα 2008 και σε τιμη περιπου 10-11.000 ευρω. Ποιο ειναι πιο οικονομικο , πιο αξιοπιστο, πιο γρηγορο. Το αμαξι θα χρησιμοποιειται και για ταξιδια και για τα παντα ολα
-
Μάλλον το corsa!
-
To clio ειναι μακραν καλυτερο αυτοκινητο απο το corsa και επισης πιο αξιοπιστο συμφωνα με ερευνες αξιοπιστιας...
Τωρα για το πιο γρηγορο και οικονομικο, δεν ξερω, ψαξε καταναλωσεις κατοχων στο γνωστο σαιτ..
Απο εκει και περα,τα αυτοκινητα ειναι μεταχειρισμενα οποτε δεν ξερεις τι θα συμβει..
Παντως κατα τη γνωμη μου το corsa σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να προτιμαται απο ενα clio.. -
Το Κόρσα συνήθως είναι φθηνότερο, έχει χαμηλότερα τέλη (και μηδενικά σε καινούργιο καθότι κάτω από 100 το διοξείδιο), έχει μικρότερη κατανάλωση έστω και με βραχεία κεφαλή, πληρώνει λιγότερα ασφάλιστρα, και αύριο 'φεύγει' και πιο εύκολα.
Μου φαίνονται πολύ σοβαροί λόγοι για να το προτιμήσει κάποιος από το Κλιό, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι συνήθως όποιος πάει σε πετρέλαιο το κάνει για λόγους κοστολογίων και μόνο, και όχι γιατί του αρέσει. -
Καταρχάς το clio ως 1.5 dci σε έκδοση με 86 άλογα δεν έχει εισαχθεί. Μόνο η έκδοση με τα 105 έχει εισαχθεί νομίζω.
Από εκεί και πέρα ψάχνοντας στο Internet έχουμε και λέμε για 2008:
Τελική για το clio 174 και για το corsa 172. Ιδιο 0-100 στα 12.7
Κατανάλωση πόλης: 5,2 για το clio και 6,3 για το corsa
Κατανάλωση εκτός πόλης: 4,0 για το clio και 4,1 για το corsa
Μέση κατανάλωση: 4,4 για το clio και 4,9 για το corsa
Ρύποι: 117 για το clio και 130 για το corsaΑρα μιλόντας με καθαρά οικονομικά στοιχεία το clio καίει λιγότερο και έχει λιγότερους ρύπους, ίδιο 0-100 με λίγο καλύτερη τελική για το clio.
Αυτά για τα στοιχεία με νούμερα.
Επίσης από οδική συμπεριφορά το clio είναι προσωπική μου άποψη καλύτερο αυτοκίνητο από το corsa.
Τέλος σε κόστος service, ανταλλακτικών,φανοποίειας το clio είναι με διαφορά φθηνότερο και οι δείκτες αξιοπιστίας στις διάφορες έρευνες είναι υπερ του clio.
-
Ωραία, παίρνουμε στα σοβαρά τα νούμερα των τυποποιημένων μετρήσεων ? Άλλα λέει το spitmonitor, ξαναγράφω βραχεία κεφαλή για το Corsa.
Και το νέο Κόρσα, αυτό με τους 95 ίππους, έχει πλέον κάτω από 100 γραμμάρια το διοξείδιο, εξ ου και το τζαμπέ στα τέλη όπως ξαναέγραψα. Για το παλιό πάμε με τα κυβικά, πάλι χαμένο το Ρενώ. Και στα ασφάλιστρα, και σε ευκολία μεταπώλησης και σε τιμή ξανακερδίζει το Οπελάκι. Δεν έχω άποψη για συνεργεία για κανένα από τα δύο.Ο ερωτών το γυρίζει σε πετρέλαιο επειδή του αρέσει ή επειδή θέλει να κάνει οικονομία?
-
Πριν μερες ειδα στο car.gr focus 07 diesel 109 hp με 10400 €.(τωρα δεν υπαρχει πια)
ΜΑκραν πιο αυτοκινητο απο τα δυο που ψαχνεις.μεταξυ των δυο θα διαλεγα το κλιο αλλα με τα 105 hp ΜΟΝΟ. Το κορσα ειναι πολυ τιμιο και με καταναλωση οσο λεει στην υπογραφη μου εδω και 14000 χιλιομετρα κυριως εκτος πολης. Μετα τις 2000 στροφες πολυ δυνατο, αλλα μεχρι εκει νεκρα.
Επισης κανει και αρκετο θορυβο.(καμια σχεση με το Bravo)
Αλλα δεν μου ερεσουν καθολου οι αναρτησεις στο κορσα. Μου φενονται πολυ μαλακες. Φανταζομαι οτι το κλιο πρεπει να ειναι πιο καλο 'οδηγικα'.Απο την αλλη αν πας σε κατηγορια 1600 κυβικα= 240€ τελη και ακριβοτερες ασφαλειες τοτε ξαναδιαβασε δυο πρωτες σειρες
-
To αμαξι θα αγοραστει απο Γερμανια. Επισης το focus ειναι καλυτερο αμαξι ,ΑΛΛΑ εχει μεγαλυτερη καταναλωση(1600αρι 109 αλογα) και περισσοτερα τελη σε σχεση με το corsa και φυσικα λιγο υψηλοτερη τιμη. Για παραδειγμα τα τριετιας-διετιας corsa και clio παιζουν στα 7-8000 euro και τα focus απο 9500 euro και πανω
-
οταν ελεγες 10-11000 € εννοουσες και τελωνειο!! Τωρα καταλαβα.
Παντως οσον αφορα την καταναλωση σου λεω πρεσεξε την υπογραφη μου για να δεις διαφορες. 4,9 με 5,1 στις ιδιες διαδρομες ακριβως. Θα επιμεινω σε αγορα της μεγαλητερης κατηγοριας με τα εξης μοντελα .....focus 1.6 109 hp--- 308 hdi 110 hp--- i30 1.6 116 hp --- c4 hdi 110 hp. Με 12000 € πιστευω θα το εχεις στα χερια σου. Και σε καμια περιπτωση καταναλωση μεγαλυτερη απο 0,5 λ/100
Στα λεω ολα αυτα γιατι σε ενδιαφερουν και ταξιδια -
Ο χρήστης noe έγραψε:
οταν ελεγες 10-11000 € εννοουσες και τελωνειο!! Τωρα καταλαβα.
Παντως οσον αφορα την καταναλωση σου λεω πρεσεξε την υπογραφη μου για να δεις διαφορες. 4,9 με 5,1 στις ιδιες διαδρομες ακριβως. Θα επιμεινω σε αγορα της μεγαλητερης κατηγοριας με τα εξης μοντελα .....focus 1.6 109 hp--- 308 hdi 110 hp--- i30 1.6 116 hp --- c4 hdi 110 hp. Με 12000 € πιστευω θα το εχεις στα χερια σου. Και σε καμια περιπτωση καταναλωση μεγαλυτερη απο 0,5 λ/100
Στα λεω ολα αυτα γιατι σε ενδιαφερουν και ταξιδιαKοιταξε για να βρω focus στα λεφτα του corsa, θα πρεπει το focus να εχει 100-120.000χμ. Για παραδειγμα στο mobile.de τα focus 2007 με 100-120.000χμ παιζουν στα 6-7.000 ευρω. Βεβαια δεν ξερω και ποσο αντεχει ο diesel κινητηρας του focus. Εννοειται παντως οτι οσα κοιταω εχουν book service
-
Οι κινητήρες πετρελαίου ξεπερνάνε άνετα το εκατομμύριο χλμ αν συντηρούνται σωστά & είναι μονόδρομος για τα πολλά χλμ αρκεί να μην είναι αστικά, γιατί είναι πολύ πιο κουραστικός για τον οδηγό ο diesel. Η συμβουλή πάντως είναι ότι πάρεις να έχει 6άρι σασμάν για να γεφυρώνει το μικρό εύρος περιστροφής. Αν μπορείς να οδηγήσεις κάτι παρόμοιο με 5 & με 6 ταχύτητες θα καταλάβεις τι εννοώ. Το δικό μου diesel, που το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για 200 περίπου χλμ, δε θα το έπαιρνα αν είχε 5άρι κιβώτιο.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
οταν ελεγες 10-11000 € εννοουσες και τελωνειο!! Τωρα καταλαβα.
Παντως οσον αφορα την καταναλωση σου λεω πρεσεξε την υπογραφη μου για να δεις διαφορες. 4,9 με 5,1 στις ιδιες διαδρομες ακριβως. Θα επιμεινω σε αγορα της μεγαλητερης κατηγοριας με τα εξης μοντελα .....focus 1.6 109 hp--- 308 hdi 110 hp--- i30 1.6 116 hp --- c4 hdi 110 hp. Με 12000 € πιστευω θα το εχεις στα χερια σου. Και σε καμια περιπτωση καταναλωση μεγαλυτερη απο 0,5 λ/100
Στα λεω ολα αυτα γιατι σε ενδιαφερουν και ταξιδιαKοιταξε για να βρω focus στα λεφτα του corsa, θα πρεπει το focus να εχει 100-120.000χμ. Για παραδειγμα στο mobile.de τα focus 2007 με 100-120.000χμ παιζουν στα 6-7.000 ευρω. Βεβαια δεν ξερω και ποσο αντεχει ο diesel κινητηρας του focus. Εννοειται παντως οτι οσα κοιταω εχουν book service
Και τι εχει ο ντιζελ κινητηρας του focus??? Μπορεις να βρεις και τα αυτοματα διπλου συμπλεκτη στη γερμανια παντος..
-
CLIO 1.5 dci δαγκωτό! Το αυτοκίνητο αυτό ''είναι αλλού''...
Το έχει ο αδελφός μου στον Έβρο και φυσικά το έχω οδηγήσει αρκετά, ειδικά τα Χριστούγεννα που ήμουν πάνω.
Και όπως είπε κι ένα παιδί παραπάνω,
όταν έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ Clio και Corsa (σχεδόν σε όλα τα επίπεδα σύγκρισης), η απάντηση είναι προφανής : Clio.-
Corsa 1.3 90ps diesel vs Clio 1.5 86ps diesel