Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εισιτηρίων λεωφορείων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι εισιτηρίων λεωφορείων
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 39 / 40
    Περί αυτοκίνησης
    1
    783
    1527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      djalma last edited by

      Όλα αυτά που αναφέρεις μπορούν να λυθούν.Δεν θα είμαστε η πρώτη χώρα που θα τα εφαρμόσει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Πραγματικά οι περισσότεροι δεν έχετε χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ . Αλλοιώς δεν μπορεί να λέτε τι θα γίνει .
        Τα πράγματα είναι απλά και συμβαίνουν παντού σε όλη την Ευρώπη .

        Πρώτα από όλα πρέπει να καταλάβουμε ότι τα ελλείμματα των ΜΜΜ πάλι εμείς τα πληρώνουμε .
        Ετσι γιά να γίνουν τα ΜΜΜ συμπαθή στους πολίτες πρέπει να είναι φιλικά και οικονομικά στους μόνιμους χρήστες . Τόσο οικονομικά που να αγοράζουν κάρτες και οι σχεδόν μόνιμοι χρήστες .

        Οταν οι φοιτητές , εν δυνάμει καλοί πελάτες των ΜΜΜ δεν μπορούν να πάρουν μιά ετήσια κάρτα , αλλά αναγκάζονται να πληρώνουν 23 € γιά μηνιαία , τότε έχουμε λάθος πολιτική .

        Δηλαδή ο φοιτητής που τα εισιτήρια του είναι το πολύ 32 € τον μήνα , είναι ψηλό το ποσό των 23 € γιά κάρτα .
        Κανονικά έπρεπε με 180 € να έχει ετήσια κάρτα και 360 € να κάνει η κανονική .

        Προφανώς το απλό εισιτήριο πρέπει να κάνει σε τιμή κόστους και να έχει μηδενική σχεδόν επιδότηση .
        Τώρα κάτι κολημμένοι με παρωχημένες ιδεοληψίες δεν μπορούν να κατανοήσουν αυτό που όλος ο κόσμος έχει κάνει .

        Εννοείται ότι αν όλοι οι μόνιμοι και οι σχεδόν μόνιμοι χρήστες ΜΜΜ στραφούν στις κάρτες , θα είναι πολύ πιό εύκολος ο έλεγχος των λίγων περιστασιακών χρηστών , είτε από συνεργεία ελεγκτών , είτε από τον οδηγό .

        Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι η δραστική μείωση των τιμών των καρτών με παράλληλη διαφήμιση τους .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skous last edited by

          Ο χρήστης avel έγραψε:

          Αν κάποιος αρνηθεί να ακυρώσει, τι θα πρέπει να κάνει ο οδηγός; Να σταματήσει το λεωφορείο για όλους; Να πετάξει έξω τον λαθρεπιβάτη; Να καλέσει την αστυνομία και να περιμένει να έρθουν;

          To 1.
          Εάν δεν βγεί, το 2. Θα το κάνουν οι κανονικοί επιβάτες. Τόσα χρόνια έτσι παίζει Αγγλία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Σωστοτατα αυτα που λεει ο cruiser.
            Ο εντελως περιστασιακος χρηστης των μμε λιγη σημασια εχει ποσο θα πληρωσει το εισιτηριο και προφανως δεν ειναι αυτος που πρεπει να βοηθηθει.

            Οταν ομως το κοστος της καρτας ειναι χαμηλο, αφ ενος θα το σκεφτει να αρχισει να χρησιμοποιει πιο συχνα, αφετερου ο τακτικος χρηστης ανταμειβεται.

            Περαν αυτου, ο οργανισμος εχοντας προπληρωθει για τις υπηρεσιες του εχει απ την αρχη της χρονιας/μηνα ενα σεβαστο κεφαλαιο κινησης το οποιο βοηθαει σημαντικα, ειδικα σε τετοιες εποχες.

            Με τετοια πολιτικη οι ελεγχοι ειναι και ευκολοτεροι και αποτελεσματικοτεροι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              avel last edited by

              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
              Σωστοτατα αυτα που λεει ο cruiser.
              Ο εντελως περιστασιακος χρηστης των μμε λιγη σημασια εχει ποσο θα πληρωσει το εισιτηριο και προφανως δεν ειναι αυτος που πρεπει να βοηθηθει.

              Οταν ομως το κοστος της καρτας ειναι χαμηλο, αφ ενος θα το σκεφτει να αρχισει να χρησιμοποιει πιο συχνα, αφετερου ο τακτικος χρηστης ανταμειβεται.

              Διαφωνώ.

              Ναι μεν είναι καλό να ανταμείψεις τον τακτικό χρήστη, αλλά δεν πρέπει να τιμωρήσεις τον περιστασιακό χρήστη!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Οπως και να εχει το θεμα της ανταμοιβης του συχνου κ περιστασιακου χρηστη ειναι κατι το σχετικο.

                Ο συχνος χρηστης που εχει προ-πληρωσει ενα σεβαστο ποσο (450€ παρακαλω) εκ των πραγματων ωφελειται παραπανω απο τον περιστασιακο χρηστη των 3 διαδρομων το μηνα. Αλλα ο πρωτος εχει προκαταβαλει ενα σεβαστο ποσο κ τ κυριοτερο αποτελει ενα ασφαλη επιβατη που δεν θα λειτουργησει ποτε λαθραια κ κοστιζει κ φθηνοτερα καθως αυτος δεν χρειαζεται ολον αυρον τον εξοπλισμο για την εκδοση του εισιτηριου.

                Φυσικα δεν μπορεις να ζητησεις απο τον περιστασιακο χρηστη να πληρωσει τιμες ταξι γιατι δεν προκειται απλα να το κανει. Ομως μπορεις να προσθεσεις ενα επιπλεον κοστος που να καλυπτει το κοστος για την εκδοση κ διαθεση των εισιτηριων κ πρεπει να θεσεις την τιμη κατα τροπο τετοιο ωστε αν η χρηση των ΜΜΜ απο τον χρηστη αυτο υπερβει ενα οριο να του ειναι πιο χρησιμο να βγαλει μια καρτα απεριοριστων.

                Το απολυτο οπλο βεβαια θα ηταν ενα ηλεκτρονικο εισιτηριο με κλιμακουμενη χρεωση αναλογα της αποστασης που θα διενυε το μηνα ο καθε επιβατης,τη διαδρομη που θα χρησιμοποιουσε κ την ωρα που θα το εκανε που θα εδινε σε καθε πολιτη το ιδιο βαρος στο κοστος χωρις ακροτητες.

                Παντως στην Ευρωπη τουλαχιστον ο περιστασιακος χρηστης ειναι κ αυτος που επιδοτειται κ λιγοτερο οποτε συμφωνω κ εγω με τη λογικη της φθηνης καρτας κ του ακριβου εισιτηριου αλλα ολα με μετρο για να μην εχουμε αυτους με την καρτα κ ολους τους υπολοιπους τζαμπατζηδες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  Ο χρήστης avel έγραψε:

                  Σωστοτατα αυτα που λεει ο cruiser.
                  Ο εντελως περιστασιακος χρηστης των μμε λιγη σημασια εχει ποσο θα πληρωσει το εισιτηριο και προφανως δεν ειναι αυτος που πρεπει να βοηθηθει.

                  Οταν ομως το κοστος της καρτας ειναι χαμηλο, αφ ενος θα το σκεφτει να αρχισει να χρησιμοποιει πιο συχνα, αφετερου ο τακτικος χρηστης ανταμειβεται.

                  Διαφωνώ.

                  Ναι μεν είναι καλό να ανταμείψεις τον τακτικό χρήστη, αλλά δεν πρέπει να τιμωρήσεις τον περιστασιακό χρήστη!

                  Δεν ειπα να βαλεις το εισιτηριο 5€, αλλα δινοντας καρτες σε πολυ καλες τιμες θα το σκεφτει να το χρησιμοποιει συχνοτερα και ενα σημαντικο τμημα το πληθυσμου θα ξαναγυρισει στα ΜΜΜ(προφανως με βελτιωση των υπηρεσιων)
                  Εγω που κατεβαινω δυο φορες το χρονο, ο τουριστας ο οποιος θα βγαλει εβδομαδιαια ή ημερησια, κι ο καθενας που το χρησιμοποιει στην χαση και στη φεξη ας επωμιστει το εξτρα κοστος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Eκτός των άλλων δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το χρέος των συγκοινωνιών , το πληρώνουμε όλοι μέσω των φόρων .
                    Αρα τα 2-2,5 € γιά μιάμισυ ώρα , ιδιαίτερα από του χρόνου που από το Περιστέρι μέχρι το Ελληνικό και από το Χαιδάρι μέχρι το Κορωπί θα έχεις μετρό , ενώ θα έχουν ανοίξει και άλλοι σταθμοί στον προαστιακό και θα πρέπει αυτός να είναι συχνότερος μέχρι τον Αγιο Στέφανο και την Μαγούλα , τότε το εισιτήριο της μιάμισης ώρας θα καλύπτει όλη την Αθήνα .

                    Θα μπορούσε να βγεί και εισιτήριο μιάς διαδρομής που θα έκανε γύρω στο 1,5 € .

                    Γενικά χρειαζόμαστε άλλη αντίληψη .
                    Στην Γερμανία υπάρχει το εισιτήριο της παρέας .
                    Με 16 € μπορούν να έχουν ημερήσιο εισιτήριο μέχρι 5 ενήλικες η τουλάχιστον ένας ενήλικας και 2 παιδιά αντί γιά κάθε άλλο ενήλικα , αρκεί να μετακινούνται παρέα .

                    Τρόποι και ιδέες υπάρχουν . Αρκεί να ανοίξουμε το μυαλό μας .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vangskg last edited by

                      http://gr.news.yahoo.com/αύξηση-στις-πωλήσεις-των-εισιτηρίων-στις-αστικές-συγκοινωνίες-174400757.html

                      Αύξηση 9% στις πωλήσεις των εισιτηρίων στα ΜΜΜ της Αθήνας τις τελευταίες 2 βδομάδες που γίνονται τακτικοί έλεγχοι κομίστρου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eltassos last edited by

                        ...μια χαρα λυση θα ηταν να πληρωνουν στην εξοδο σε 2-3 γκισσε σε καθε σταθμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vangskg last edited by

                          Μόλις άκουσα στις ειδήσεις στο MEGA ,ότι η εντατικοποίηση του ελέγχου κομίστρου στον ΟΑΣΑ τον Οκτώβριο είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων των εισιτηρίων και καρτών κατα 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσυνό διάστημα..'Ετσι οι σκέψεις για άυξηση στις τιμές των εισιτηρίων πάει κατά τον Οκτώβριο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            octavia699 last edited by

                            Οι τιμές θα αυξηθούν σίγουρα αφού έχει βγει απόφαση νομίζω. Πάντως το να κόβονται εισιτήρια είναι σωστό. όλοι διαμαρτύρονται εύκολα για τα λεωφορεία ειδικά άλλα από την άλλη δεν κόβουν εισιτήριο. Δεν πάει έτσι όμως. Άσε που δεν είναι τόσο χάλια όσο λένε μερικοί τα ΜΜΜ. Το ΗΣΑΠ είναι όντως χάλια άλλα δεν είναι όλα έτσι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
                              Μόλις άκουσα στις ειδήσεις στο MEGA ,ότι η εντατικοποίηση του ελέγχου κομίστρου στον ΟΑΣΑ τον Οκτώβριο είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων των εισιτηρίων και καρτών κατα 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσυνό διάστημα..'Ετσι οι σκέψεις για άυξηση στις τιμές των εισιτηρίων πάει κατά τον Οκτώβριο...

                              Μηπως εχεις μπερδεψει τους μηνες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vangskg last edited by

                                Όχι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
                                  Όχι.

                                  Την αυξηση την σκεφτονται για τον Οκτώβρη του 2013;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vangskg last edited by

                                    Ναι ακριβώς...Ήταν να γίνει στις αρχές του έτους ,αλλά επειδή τα έσοδα απο τις πωλήσεις εισιτηρίων παρουσιάζουν αύξηση,το θέμα για άυξηση της τιμής πάει για το δεύτερο εξάμηνο του 2013!Έτσι είπαν στις ειδήσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      Όχι.

                                      Την αυξηση την σκεφτονται για τον Οκτώβρη του 2013;

                                      Ναι, πήγε λιγο πισω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drifterpanos last edited by

                                        αμα γίνει και η αύξηση να δείς πόσοι θα χτυπάνε εισιτήριο μετά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          govus last edited by

                                          Μήπως η αύξηση των πωλήσεων σε εισιτήρια και κάρτες οφείλεται στο γεγονός, ότι χρησιμοποιούν περισσότεροι τα ΜΜΜ αντί των ΙΧ τους ; Πώς προκύπτει πως οι (περισσότεροι ??? ) έλεγχοι έφεραν το αποτέλεσμα αυτό ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vangskg last edited by

                                            Απλά τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο έγινε ένα σαφάρι εντοπισμου λαθρεπιβατών και κόπηκαν περίπου 5.500 πρόστιμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 39 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr