-
Μεχρι 15-16.000ε ειτε καινουργιο ειτε μεταχειρισμενο. Θελω να εχει καποιους χωρους . Απο καινουργιο σκεφτομαι για polo 1.2 75ps tdi
Mεταχειρισμενα
renault megane 1.5 106ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/963565/ - 10.500e
golf 5 1.9 105 ps - http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1099527/ -11.400e
mazda 3 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/830587/ -12.000e
peugeot 407 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/667976/ -13.100e
focus 1.6 90ps -http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1093640/ -13.300 -
Μεχρι 15-16.000ε ειτε καινουργιο ειτε μεταχειρισμενο. Θελω να εχει καποιους χωρους . Απο καινουργιο σκεφτομαι για polo 1.2 75ps tdi
Mεταχειρισμενα
renault megane 1.5 106ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/963565/ - 10.500e
golf 5 1.9 105 ps - http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1099527/ -11.400e
mazda 3 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/830587/ -12.000e
peugeot 407 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/667976/ -13.100e
focus 1.6 90ps -http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1093640/ -13.300 -
Μεχρι 15-16.000ε ειτε καινουργιο ειτε μεταχειρισμενο. Θελω να εχει καποιους χωρους . Απο καινουργιο σκεφτομαι για polo 1.2 75ps tdi
Mεταχειρισμενα
renault megane 1.5 106ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/963565/ - 10.500e
golf 5 1.9 105 ps - http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1099527/ -11.400e
mazda 3 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/830587/ -12.000e
peugeot 407 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/667976/ -13.100e
focus 1.6 90ps -http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1093640/ -13.300 -
στα 16.000 παιρνεις το νεο yaris.με 3.80 μηκος εχει πλεον αρκετους χωρους για να σου καλυψει αναγκες για μεσαιο αυτοκινητο.
απο δυναμη μπορω να πω οτι ειναι παραπανω απο ικανοποιητικο καθως με τα 90 αλογα και τα 20.5 κιλα ροπη ειναι σβελτο σε ταχυτητες μεχρι τα 140 (τελικη εχει καπου στα 190).επισης μεγαλο θετικο το 6αρι σασμαν ,η καταναλωση (μεικτη καπου στα 5.5 με αρκετα σβελτα οδηγηση, με χαλαρη οδηγηση πεφτεις κατω απο τα 5) και το στησιμο του. πολυ ανετο και πολυ ωραιο στα 'παιχνιδια'.
το tcs του απο τα καλυτερα που εχω δει στην κατηγορια του
-
Grande Punto 1.3 MTJ με τα 95 άλογα?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Grande Punto 1.3 MTJ με τα 95 άλογα?ιταλικο?
περαν πλακας εχω σιχαθει τα ιταλικα και εχουν περασει απο τα χερια μου fiat 131 abarth,autobianchi a112,lancia y,fiat cinquecento,fiat marea με τα οποια εχω βαρεθει να ασχολουμε με βλαβες κυριως ηλεκτρολογικες.
6 χρονια εγγυηση toyota...
-
Μιλάς για παλιές ιστορίες και εκεί ίσως να έχεις δίκιο. Για μοντέλα μετά το 2004-2005 όμως έχω καιρό να ακούσω θέματα από τα αυτοκίνητα γνωστών και φίλων. Και το pandaki της γυναίκας κλείνει αισίως τα 4 χρόνια με μόνες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία για τα 4 service...
-
Παιδια ειδα αυτο το βιντεο με το πολο και επαθα πλακα http://www.youtube.com/watch?v=er_yYcwTrGA
3.3 λιτρα με 100χμ. Δηλαδη με 70χμ και εκτη ποσο θα καιει?2 λιτρα?
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Παιδια ειδα αυτο το βιντεο με το πολο και επαθα πλακα http://www.youtube.com/watch?v=er_yYcwTrGA3.3 λιτρα με 100χμ. Δηλαδη με 70χμ και εκτη ποσο θα καιει?2 λιτρα?
εαν δεν ξερεις σε τι δρομο ειναι και με τι ανεμο μπορει να ξεγελαστεις. και το yaris με 130 σε ελαφρια κατηφορα γραφει 3λ/100 αλλα δεν ειναι ουσιαστικη μετρηση. το πιο βασικο στα diesel ειναι η ροπη τους, εαν ειναι κατω απο 15-16 κιλα τοτε κλαφτα χαραλαμπε
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
Παιδια ειδα αυτο το βιντεο με το πολο και επαθα πλακα http://www.youtube.com/watch?v=er_yYcwTrGA
3.3 λιτρα με 100χμ. Δηλαδη με 70χμ και εκτη ποσο θα καιει?2 λιτρα?
εαν δεν ξερεις σε τι δρομο ειναι και με τι ανεμο μπορει να ξεγελαστεις. και το yaris με 130 σε ελαφρια κατηφορα γραφει 3λ/100 αλλα δεν ειναι ουσιαστικη μετρηση. το πιο βασικο στα diesel ειναι η ροπη τους, εαν ειναι κατω απο 15-16 κιλα τοτε κλαφτα χαραλαμπε
+1
ναι χαιρω πολύ, και σε καποια φαση εδειξε 4,7λιτρα αλλα εφαγε λογοκρισια.. -
Polo 1.2 TDi έχουμε εδώ κι ένα μήνα. Το πήραμε για την αδερφή μου γιατί κάνει καθημερινά ~150χμ.
Δεν μπορώ να πω πολλά, γιατί του έκανα μια βόλτα ~9χμ.
Πάντως, αν θες επιδόσεις καλύτερα ξέχνα το, έχει λίγη δύναμη και μακρύ 5άρι κιβώτιο.
Κάνει σαν τρακτέρ (τρικύλινδρο) σταματημένο και στο ταξίδι κάνει αρκετό θόρυβο.
Για κατανάλωση θα ρωτήσω αύριο την αδερφή μου και θα ποστάρω.
Για το 2011 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, κατά τ' άλλα είναι άλλο ένα polo.Πάντως είχαμε καταλήξει στο Corsa 1.3 DTE με 95 ίππους, στα ίδια περίπου λεφτά, αλλά θα έκανε 2 μήνες τουλάχιστον να έρθει και το θέλαμε άμεσα.
-
Ο χρήστης dimisx έγραψε:
Polo 1.2 TDi έχουμε εδώ κι ένα μήνα. Το πήραμε για την αδερφή μου γιατί κάνει καθημερινά ~150χμ.
Δεν μπορώ να πω πολλά, γιατί του έκανα μια βόλτα ~9χμ.
Πάντως, αν θες επιδόσεις καλύτερα ξέχνα το, έχει λίγη δύναμη και μακρύ 5άρι κιβώτιο.
Κάνει σαν τρακτέρ (τρικύλινδρο) σταματημένο και στο ταξίδι κάνει αρκετό θόρυβο.
Για κατανάλωση θα ρωτήσω αύριο την αδερφή μου και θα ποστάρω.
Για το 2011 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, κατά τ' άλλα είναι άλλο ένα polo.Πάντως είχαμε καταλήξει στο Corsa 1.3 DTE με 95 ίππους, στα ίδια περίπου λεφτά, αλλά θα έκανε 2 μήνες τουλάχιστον να έρθει και το θέλαμε άμεσα.
Δεν με νοιαζει το γκαζι. Το θελω κυριως για πολη ,αλλα και στην Αττικη οδο να πηγαινει με 110-120χμ. Με ενδιαφερει η καταναλωση οποτε ενημερωσε με. Επισης ποσα λεφτα δωσατε?
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Δεν με νοιαζει το γκαζι. Το θελω κυριως για πολη ,αλλα και στην Αττικη οδο να πηγαινει με 110-120χμ. Με ενδιαφερει η καταναλωση οποτε ενημερωσε με. Επισης ποσα λεφτα δωσατε?δηλαδη στα ιδια χρηματα προτιμας να παρεις το Polo που ειναι 150 κιλα βαρυτερο απο το yaris, κανει φασαρια ο κινητηρας του, εχει λιγοτερη ιπποδυναμη/ροπη, εχει 5αρι αντι για 6αρι και εχει 2 χρονια εγγυηση (για τα +2 πληρωνεις εξτρα) αντι για 6???
επισης το πιο σημαντικο που δεν σκεφτηκες ειναι οτι με χαμηλοτερη ιπποδυναμη/ροπη πατας περισσοτερο το γκαζι για να επιταχυνεις σε σχεση με ενα πιο δυνατο diesel. οποτε μπορει στην ευθεια και τα 2 να εχουν παρεμφερη καταναλωση αλλα για να φτασεις τα 110-120 το polo κατεβαζει τα αντερα του
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
Δεν με νοιαζει το γκαζι. Το θελω κυριως για πολη ,αλλα και στην Αττικη οδο να πηγαινει με 110-120χμ. Με ενδιαφερει η καταναλωση οποτε ενημερωσε με. Επισης ποσα λεφτα δωσατε?
δηλαδη στα ιδια χρηματα προτιμας να παρεις το Polo που ειναι 150 κιλα βαρυτερο απο το yaris, κανει φασαρια ο κινητηρας του, εχει λιγοτερη ιπποδυναμη/ροπη, εχει 5αρι αντι για 6αρι και εχει 2 χρονια εγγυηση (για τα +2 πληρωνεις εξτρα) αντι για 6???
επισης το πιο σημαντικο που δεν σκεφτηκες ειναι οτι με χαμηλοτερη ιπποδυναμη/ροπη πατας περισσοτερο το γκαζι για να επιταχυνεις σε σχεση με ενα πιο δυνατο diesel. οποτε μπορει στην ευθεια και τα 2 να εχουν παρεμφερη καταναλωση αλλα για να φτασεις τα 110-120 το polo κατεβαζει τα αντερα του
Δεν ειναι σιγουρο οτι θα παρω και το πολο. Σκεφτομαι οτι ισως θα ηταν καλυτερα να φερω κανα μεγαλυτερο αμαξι απο Γερμανια οπως focus,mazda 3 και golf. Βρωμαει ο τοπος εκει με αυτα και πωλουνται σε εξαιρετικες τιμες. Το θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να τα ελεγξεις. Βεβαια αν παρω απο Γερμανια θα παρω απο αντιπροσωπεια.
-
Ο 1,2 tdi του polo έχει τραχειά λειτουργία και μάλλον περίεργη απόδοση σύμφωνα με κάποιο τεστ στους 4τ που διάβασα, σίγουρα όμως είναι οικονομικός σε κατανάλωση.
Για το focus υπάρχει κάπου στα τεχικά θέματα η περιπέτεια ενός ιδιοκτήτη Cmax 1,6 TDCi, αν την διαβάσεις θα σου φύγει η όρεξη για φοκους
Το γκολφ 5 φοράει κινητήρες μάλλον παλαιάς τεχνολογίας χωρίς το σύγχρονο σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail) το οποίο η vw ανακάλυψε το 2009 ενώ η fiat το 1998! Ο 1,9 είναι καλή επιλογή αλλά είναι euro 4, την κατανάλωση μου την βλέπεις αλλά μάλλον έχω βαρύ πόδι.
Αν μπορείς πήγαινε σε γκολφ 6 με τον συγχρόνο 1,6 ή σε bravo με τους 1,6 και 1,9.
-
Απορω πως ο eleos κοιταει renault και peugeot..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απορω πως ο eleos κοιταει renault και peugeot..Ε ενταξει λεμε και καμια λαλακια να περναει η ωρα. Εδω κοιταω και golf
-
Το polo έχει κάνει ~1900 χμ και έχει κάψει ~130 ευρώ πετρέλαιο. Με μια μέση τιμή (από το πρατήριο που βάζουμε) ~1,36, καίει ~5lt/100km. Να σημειώσω ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο και με μέγιστη ταχύτητα τα 120 έξω απ'το Ηράκλειο.
Πήραμε τη δεύτερη έκδοση, Comfortline και μας βγήκε ~16.000 ευρώ. (το πήραμε πολυτεκνικό, χωρίς τέλη ταξινόμησης == ~1000ευρώ) -
Ο χρήστης dimisx έγραψε:
Το polo έχει κάνει ~1900 χμ και έχει κάψει ~130 ευρώ πετρέλαιο. Με μια μέση τιμή (από το πρατήριο που βάζουμε) ~1,36, καίει ~5lt/100km. Να σημειώσω ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο και με μέγιστη ταχύτητα τα 120 έξω απ'το Ηράκλειο.
Πήραμε τη δεύτερη έκδοση, Comfortline και μας βγήκε ~16.000 ευρώ. (το πήραμε πολυτεκνικό, χωρίς τέλη ταξινόμησης == ~1000ευρώ)Δηλαδη αν ανοιξει και αλλο ο κινητηρας θα πεσει η καταναλωση. Βεβαια 17.000ε ειναι πολλα λεφτα για πολο
-
Ο χρήστης dimisx έγραψε:
Το polo έχει κάνει ~1900 χμ και έχει κάψει ~130 ευρώ πετρέλαιο. Με μια μέση τιμή (από το πρατήριο που βάζουμε) ~1,36, καίει ~5lt/100km. Να σημειώσω ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο και με μέγιστη ταχύτητα τα 120 έξω απ'το Ηράκλειο.
Πήραμε τη δεύτερη έκδοση, Comfortline και μας βγήκε ~16.000 ευρώ. (το πήραμε πολυτεκνικό, χωρίς τέλη ταξινόμησης == ~1000ευρώ)εγω εχω 2200χλμ με μεγιστη ταχυτητα 140 (ταξιδια παντα 120-130) με κινηση κατα 80% σε πολη (οχι κεντρο) και καταναλωση εχω στα 5λ/100 με σβελτη οδηγηση.
Aγορα diesel αυτοκινητου