-
Καλησπερα.Το αμαξι προοριζεται για πολη,περι τα 1000 και κατι κυβικα,μεχρι 13-14χιλιαρικα.Εχω υποψιν μου τα cuore,sirion,aygo,colt,fiat500 και αλλα παρεμφερη.Προτεινετε ελευθερα.Να τονισω οτι δεν με νοιαζουν τοσο οι χωροι,αλλα κυριως επιδοσεις(οχι μονο κινητηρα) και οικονομια.
-
Καλησπερα.Το αμαξι προοριζεται για πολη,περι τα 1000 και κατι κυβικα,μεχρι 13-14χιλιαρικα.Εχω υποψιν μου τα cuore,sirion,aygo,colt,fiat500 και αλλα παρεμφερη.Προτεινετε ελευθερα.Να τονισω οτι δεν με νοιαζουν τοσο οι χωροι,αλλα κυριως επιδοσεις(οχι μονο κινητηρα) και οικονομια.
-
Καλησπερα.Το αμαξι προοριζεται για πολη,περι τα 1000 και κατι κυβικα,μεχρι 13-14χιλιαρικα.Εχω υποψιν μου τα cuore,sirion,aygo,colt,fiat500 και αλλα παρεμφερη.Προτεινετε ελευθερα.Να τονισω οτι δεν με νοιαζουν τοσο οι χωροι,αλλα κυριως επιδοσεις(οχι μονο κινητηρα) και οικονομια.
-
Τι ακριβώς εννοείς λέγοντας επιδόσεις απο ένα 1000άρι πόλης?
-
Ο χρήστης Xrated έγραψε:
Καλησπερα.Το αμαξι προοριζεται για πολη,περι τα 1000 και κατι κυβικα,μεχρι 13-14χιλιαρικα.Εχω υποψιν μου τα cuore,sirion,aygo,colt,fiat500 και αλλα παρεμφερη.Προτεινετε ελευθερα.Να τονισω οτι δεν με νοιαζουν τοσο οι χωροι,αλλα κυριως επιδοσεις(οχι μονο κινητηρα) και οικονομια.Σε εφτιαξα! Ιδιο με το δικο μου αλλα με λιγες βελτιωσουλες...
-
Τοτε παρε SMART ή αν δεν θες Smartaki Fiat 500, 800 κ.εκ. με 85 αλογα ατμοσφαιρα ή 105 τουρμπατα βεβαια ειναι δικυλινδρο αλλα η Φιατ λεει για οικονομια, λιγους ρυπους (αν μετραει για σενα) δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας με το υπαρχων μετρο και μεγαλυτερα διαστηματα σερβις.
-
Fiat 500 2cylinder 875cc 85ps turbo twinair
Επιδόσεις και οικονομία με ιταλικό στυλ.
Έχω το 1.2 και θα ήθελα να έχω αυτό που σου προτείνω. -
Αν φτάνεις στο μέγεθος του Colt μιλάμε πλέον για σούπερμίνι. Για πόλη πάρε όσο πιο μικρό μπορείς (και ελαφρύ για οικονομία). Γενικά πολύ καλά είναι τα Daihatsu αλλά για πόλη το ακόμα πιο μικρό Toyota IQ θα έλεγα ή και Smart θα είναι καλύτερα. Και μάλιστα αυτόματα. Αλλά το δικύλινδρο 500 (δεν ήξερα ότι είχε κυκλοφορήσει) ακούγεται πολύ καλό αν και ξεφεύγει από αυστηρά πόλης.
-
500 με τον νέο κινητήρα.Ένα πραγματικά πολύ καλό και στιλάτο μικρό.
-
Smart το απορριπτω,γιατι θελω να βαζω και 3ο ενδεχομενως 4ο ατομο.Γενικα οταν λεω επιδοσεις σε 1000αρι,εννοω συγκριτικα με τα αλλα παντα.Υπαρχει 1000αρι με 80αλογα υπαρχει και με 60,με αναρτησεις κουτσουρο και με καλες.Εκει αναφερομαι.Τωρα για το fiat,μπηκα στο site και καλα καλα δεν το εχει εκει.Θα περιμενα να το εχει οδηγησει καποιος η να εχει ακουσει απο καποιον που το εχει οδηγησει για να το προτεινει.(χωρις να λεω οτι δεν ειναι καλο)
-
Εγώ θα έβλεπα τα 3δυμα της Toyota/PSA. Αξιόπιστα, όμορφα, οικονομικά και ικανά σε επιδόσεις.
Ισως να έβλεπες και σε στοκ πλέον το Micra 1,2 (εχω αναφέρει τα + και τα - του κατα καιρούς) πριν έρθει ο αντικαταστάτης του. Ο 1,2 του προσφέρει επιδόσεις, αξιοπιστία και οικονομία ενώ και αισθητικά ακόμα 'στέκεται' ... αρκεί να σου αρέσει το στυλ του. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ισως να έβλεπες και σε στοκ πλέον το Micra 1,2 (εχω αναφέρει τα + και τα - του κατα καιρούς) πριν έρθει ο αντικαταστάτης του. Ο 1,2 του προσφέρει επιδόσεις, αξιοπιστία και οικονομία ενώ και αισθητικά ακόμα 'στέκεται' ... αρκεί να σου αρέσει το στυλ του.Δεν ξερω σε τι τιμη το βγαζουν αλλα αν βγαινει σε καλη τιμη λογω προσφορας συμφωνω...Συμβιωσα για 10 μερες το καλοκαιρι με ενα 1200αρι μικρακι και με κερδισε...Τιμιο αυτοκινητακι!
-
Τι δικύλινδρο 500αρι δεν έχει τέλη;!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Τι δικύλινδρο 500αρι δεν έχει τέλη;!Δεν εχει, γιατι ειναι στα 99 gr/CO2
-
92 λεει με το αυτόματο... και σαν μέση κατανάλωση κάπου στα 5παρά!
Γκλούπ!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ θα έβλεπα τα 3δυμα της Toyota/PSA. Αξιόπιστα, όμορφα, οικονομικά και ικανά σε επιδόσεις.... αλλα 'ξεπερασμενα' και σπαρτιατικα.Προσωπικα θα τα αγοραζα μονο μεταχειρισμενα.
Το 500 το θεωρω πιο πληρες, ιδιαιτερα με τον νεο κινητηρα. (αλλα σαφως ακριβοτερο) -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγώ θα έβλεπα τα 3δυμα της Toyota/PSA. Αξιόπιστα, όμορφα, οικονομικά και ικανά σε επιδόσεις.
... αλλα 'ξεπερασμενα' και σπαρτιατικα.Προσωπικα θα τα αγοραζα μονο μεταχειρισμενα.
Το 500 το θεωρω πιο πληρες, ιδιαιτερα με τον νεο κινητηρα. (αλλα σαφως ακριβοτερο)Σίγουρα πιο απλές κατασκευές από το 500άρι.
Ίσως με τα αρχικά ζητούμενα 'Το αμαξι προοριζεται για πολη,περι τα 1000 και κατι κυβικα,μεχρι 13-14χιλιαρικα' κάτι σε πιο premium, ΙQ ίσως, έπρεπε να είναι η πρόταση μου.
-
i10 στα 1.2cc
-
Για 1200cc σε παιρνει? Καλη λυση το twingo tce και απο επιδοσεις ριχνει στα αυτια... Αλλιως θα συμφωνησω για το twinair της fiat αλλα και το i10 δεν ειναι ασχημο.. Τα 3διμα αστα στην ησυχια τους κατα τη γνωμη μου...
-
Εγώ θα κοιτούσα το φιατ Panda στα 1,2. Τρέχουν και κάποιες προσφορές νομίζω τώρα, ενώ αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία είναι δοκιμασμένο εδώ και χρόνια. Λόγω χαμηλού βάρους έχει και αξιοπρεπέστατες επιδόσεις. To 500ράκι φοβάμαι ότι θα σου βγει εκτός budget..
Πάντως σε ενα τεστ του autobild παλαιότερα που είχα δει σε διαγωνισμό οικονομίας μικρών αυτοκινήτων, είχε βγει ΠΑΡΑ πολυ οικονομικό το twingo με τον 1,2 τον ατμοσφαιρικό, όπως επίσης το smart και το alto (αναμενόμενο), ενώ τελευταίο είχε βγει το i10 με διαφορά στην μέση κατανάλωση δοκιμής οικονομίας περι τα 3+ λίτρα από τα χαμηλότερα (είχε μέση 8,4 αν θυμάμαι καλά όταν το twingo είχε κοντά στο 5 νομίζω, στην συγκεκριμένη δοκιμή πάντα).
Παιδιά, πάντως το twinair και ειδικά αυτό με τα 100 άλογα δε παίζει να το παίρνει με κάτω απο 13,000+ ευρώ
Eπιλογη μικρου πολης