-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
'αμμοβολη' με ξηρο παγο . http://en.wikipedia.org/wiki/Dry_ice_blasting
Ο Quadra21 νομιζω ειχε γραψει κατι .Eίναι μεγάλη εγκατάσταση, είναι για επαγγελματικές εφαρμογές, για αμαξώματα πιο κατάλληλη εφαρμογή είναι η soda blasting που αφαιρεί το χρώμα χωρίς να καταστρέφει χρώμια κλπ. Στο Clio μετά το κλουβί δοκιμάσαμε με σόδα και ήταν πολύ καλή για τα ελαφρυά καθαρίσματα, οπότε και κάναμε αμμοβολή, εγώ ετοιμάζω σε 1-2 μήνες φορητό σύστημα soda blasting για το μαγαζί μου, το θέλω για καθαρισμό των καπακιών και των μπλόκ αφού η αμμοβολή δεν είναι ότι καλύτερο ειδικά στα καπάκια που αφήνει καρφωμένα υπολείματα άμμου και δεν βγαίνουν μετά ούτε εύκολα αλλά ούτε και απόλυτα, το μειονέκτημα είναι ότι χρειάζεται μεγάλο κομπρεσσέρ όπως και όλα τα είδη βολής. Επίσης φτιάχνω και σύστημα glass blasting για τον καθαρισμό των ανοξείδωτων μηχανημάτων που κατασκευάζω, οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν πολύ και το Walnut blasting, όλα τα είδη βολής άμμου, γυαλιού, πλαστικού και walnut έχουν διάφορες ποιότητες και κοκκομετρίες.
Στο net υπάρχουν πολλά βιντεάκια με soda blasting.
-
Το 'εψαξα πολύ το θέμα, είναι εκπληκτικό.
Στο ebay βρήκα αυτά: http://viewitem.eim.ebay.gr/GUDCRAFT_40 ... 22216/item
τα οποία φαντάζομαι είναι για περιορισμένη χρήση ε? -
Τιμή αντικειμένου: 88,91 €
**Έξοδα αποστολής: 118,80 € ** -
Με αυτά τα λεφτά δεν πέρνεις ούτε το καζάνι εδώ ( άσε που δεν υπάρχει σε σχήμα το ίδιο ) αν βάλεις και τον φιλτρορυθυμιστή που ο φτηνότερος με το όργανο έχει περίπου 25€, είναι τιμή ( κορυφαία σαν αντικείμενο, χάρισμα ) και πάλι όμως αν και για ερασιτεχνική χρήση που μπορείς να περιμένεις να γεμίζει το δοχείο του κομπρεσέρ, είναι απαραίτητο ένα κομπρεσέρ μεγαλούτσικο.
Για σωστή συνεχή αμμοβολή, αλλά και για όλες τις άλλες βολές, η ελάχιστη ποσότητα αέρα για πίεση τουλάχιστον 6 bar ( για συνεχή εργασία ) είναι 900 λίτρα το 1', αυτό σημαίνει κομπρεσέρ 7.5 ίππων, τα μπέκ της αμμοβολής είναι μεγάλα και περνάει όλος ο αέρας ελεύθερα, άρα η παροχή της κεφαλής του κομπρεσέρ πρέπει να είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την ελεύθερη ροή που έχει το μπέκ των 4-5-6-7mm για να σηκώνει πίεση αλλά και για να υπάρχει συνεχής παροχή αέρα, τώρα το 50άρι οικιακό κομπρεσέρ με παροχή 120-160 λίτρα το λεπτό ανάλογα με την ποιότητα της κεφαλής είναι απαγορευτικό για εργασία μεγέθους καρότσας.
Άντε να πω και τις υπόλοιπες σοβαρές λεπτομέρειες της αμμοβολής.
Η αμμοβολή γίνεται με 2 τρόπους, ο μένας τρόπος είναι το πιστόλι να ρουφάει την άμμο με την μέθοδο του κενού λόγω της ταχύτητας που περνάει ο αέρας ( τζιφάρι λέγεται στην πιάτσα ) και ο άλλος τρόπος είναι να είναι η άμμος σε δοχείο υπό πίεση.
Η ανοιχτού τύπου αμμοβολή είναι αυτή που δουλεύουν οι καμπίνες αμμοβολής, η κλειστού τύπου είναι αυτή που χρησιμοποιείται συνήθως σε εργασίες έξω από το συνεργείο.Η σόδα, ή υαλοβολή και το καρύδι χρειάζονται κλειστού τύπου, δηλαδή γεμίζει το δοχείο με το υλικό πρός βολή και με αέρα υπό πίεση ελέγχοντας τη ροή από το πιστόλι με βαλβίδα στο στόμιο, στην περίπτωση της ανοιχτού τύπου αμμοβολής ελέγχουμε τη ροή του υλικού από τον αέρα και όχι από το υλικό.
Πάμε τώρα στα πιο σπουδαία ( κοστολογικά εννοιώ ) Όταν δουλεύει το κομπρεσέρ ο αέρας που συμπιέζεται είναι πολύ ζεστός, μπαίνοντας στο αεροφυλάκιο έρχεται σε επαφή με τα τοιχώματα του και πέφτει η θερμοκρασία του δημιουργώντας νερό, πολύ νερό, κάθε λίτρο συμπιεσμένου αέρα περιέχει 8 gram. νερό, από την ατμόσφαιρα και από την υγροποίση του μέσα στο αεροφυλάκιο, μιλάμε για πολύ νερό.
Στην αμμοβολή μας τώρα, ακόμα και υποψία υγρασίας του αέρα που έρχεται σε επαφή με το υλικό της βολής ( όποιο και αν είναι αυτό το υλικό ) το κάνει ένα μπλόκ στο σημείο που συνατιώνται το υλικό με τον αέρα και δεν μπορεί να περάσει το υλικό από το πιστόλι. ούτε και να αναρροφηθεί με τη μέθοδο του τζιφαριού, πόσο μάλλον στα δοχεία με πίεση που ανακατεύεται το όλο υλικό με τον αέρα.
Άρα χρειάζεται πλήρης εγκατάσταση επεξεργασίας του αέρα με τά το κομπρεσέρ και πρίν το αεροφυλάκιο, και μετά το αεροφυλάκιο, υπάρχουν τα κατάλληλα εξαρτήματα αφαίρεσης της υγρασίας του αέρα, νεροπαγίδες, αυτόματες βαλβίδες εξυδάτωσης, ξηραντές, μεταψύκτες, φίλτρα αφαίρεσης του λαδιού που περνάει από τον στροφαλοθάλαμο του κομπρεσέρ στον αέρα και άλλα πανάκριβα όσο και χαριτωμένα αξεσουάρ.
Για χρήση τώρα ερασιτεχνική / οικιακή με απλό κομπρεσέρ το βλέπω δύσκολο έως ηρωϊκό, μακάρι να κάνω λάθος, αλλά το αντιμετώπισα το πρόβλημα και το έλυσα με ίδια μέσα.
Αυτά, καλή δουλειά σε όποιον προχωρήσει στην αυλή του σπιτιού του, να μην ξεχνάμε και τον παράγωντα θόρυβο και τη σκόνη, αυτές οι δουλειές δεν είναι για γειτονιές, η σόδα πάντως είναι μόνο για την αφαίρεση του χρώματος, δεν κάνει τίποτα στη σκουριά, εκεί χρειάζεται άμμος.
-
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πάμε τώρα στα πιο σπουδαία ( κοστολογικά εννοιώ ) Όταν δουλεύει το κομπρεσέρ ο αέρας που συμπιέζεται είναι πολύ ζεστός, μπαίνοντας στο αεροφυλάκιο έρχεται σε επαφή με τα τοιχώματα του και πέφτει η θερμοκρασία του δημιουργώντας νερό, πολύ νερό, κάθε λίτρο συμπιεσμένου αέρα περιέχει 8 μιλιγκράμ νερό, από την ατμόσφαιρα και από την υγροποίση του μέσα στο αεροφυλάκιο, μιλάμε για πολύ νερό.Στην αμμοβολή μας τώρα, ακόμα και υποψία υγρασίας του αέρα που έρχεται σε επαφή με το υλικό της βολής ( όποιο και αν είναι αυτό το υλικό ) το κάνει ένα μπλόκ στο σημείο που συνατιώνται το υλικό με τον αέρα και δεν μπορεί να περάσει το υλικό από το πιστόλι. ούτε και να αναρροφηθεί με τη μέθοδο του τζιφαριού, πόσο μάλλον στα δοχεία με πίεση που ανακατεύεται το όλο υλικό με τον αέρα.
Άρα χρειάζεται πλήρης εγκατάσταση επεξεργασίας του αέρα με τά το κομπρεσέρ και πρίν το αεροφυλάκιο, και μετά το αεροφυλάκιο, υπάρχουν τα κατάλληλα εξαρτήματα αφαίρεσης της υγρασίας του αέρα, νεροπαγίδες, αυτόματες βαλβίδες εξυδάτωσης, ξηραντές, μεταψύκτες, φίλτρα αφαίρεσης του λαδιού που περνάει από τον στροφαλοθάλαμο του κομπρεσέρ στον αέρα και άλλα πανάκριβα όσο και χαριτωμένα αξεσουάρ.
Με τη συμπίεση του αέρα στην πραγματικότητα αυξάνεται το σημείο δρόσου. Έτσι, ακόμα και αν επανέφερνες το συμπιεσμένο αέρα στην αρχική του θερμοκρασία πριν τη συμπίεση (εκεί δηλαδή που το σημείο δρόσου ήταν κάτω από την ατμοσφαιρική θερμοκρασία και δεν είχες νερό), στα σημεία που έχεις θερμοκρασία μικρότερη του σημείου δρόσου υπό πίεση θα έχεις συγκέντρωση υγρασίας. Η ποσότητα υγρασίας που θα συγκεντρωθεί εξαρτάται από την αρχική σχετική υγρασία αλλά και τη συμπίεση. Για αυτό και δε βάφουμε χειμώνα με βροχές αλλά και καλοκαίρι με νοτιά αλλά και αποφεύγουμε να πάμε σε μαγαζί που χρησιμοποιούν μεγαλύτερες πιέσεις, τις οποίες περιορίζουν με ρυθμιστές (από τη στιγμή που τον υγροποίησες τον υδρατμό η ανάστροφη διαδιακασία δεν είναι τόσο γρήγορη και λόγω της μεγάλης παροχής που έχεις θα κάνεις την αερομεταφορά σου ακόμα και αν έχεις χαμηλότερο σημείο δρόσου από την εξωτερική θερμοκρασία εκεί που ψεκάζεις) ενώ προσέχουμε το δίκτυο του να μην περνάει από εξωτερικό τοίχο, οι τρύπες για τους ταχυσυνδέσμους να είναι πάντοτε από την πάνω πλευρά του σωλήνα μεταφοράς κλπ κλπ. Κανονικά, αν θέλει να λέγεται επαγγελματίας σωστός πρέπει να έχει μια μονάδα αφύγρανσης/φιλτραρίσματος, συνήθως ψυκτικού τύπου αλλά τώρα τελευταία υπάρχουν και μικρές τουμπαριστές με υγροσκοπικό παράγοντα.. λέμε τώρα...σε συνεργείο του εξωτερικού πάντως το έχω δει (και όχι ιδιαίτερα ακριβό). Εδώ επειδή 250 μέρες το χρόνο έχει ζέστη το γράφουμε εκεί που μας βολεύει...
Όπως λέει και ο Μαστροπαναγιώτης, υπάρχουν δεκάδες πατέντες για να βελτιώσεις την ποιότητα του αέρα στο κομπρεσσερακι σου αλλά για οικιακή χρήση αυτό που μπορείς να κάνεις είναι:
Φύλαξη του αεροφυλακίου-κομπρεσσερ σε εσωτερικό χώρο (μην το βγάζεις έξω) σε όσο γίνεται πιο στεγνό. Όπωσδήποτε πριν κάνεις οτιδήποτε, καθαρισμός στο φίλτρο κατακράτησης λαδιού και τοποθέτηση φιλτρορυθμιστή με υδατοπαγίδα αμέσως μετά και όσο πιο χαμηλά (και σε κατακόρυφη θέση) γίνεται ενώ ιδανικά και το κομπρεσσέρ σου με το σωλήνα του να βρίσκεται όσο γίνεται πιο χαμηλά από το σημείο που δουλεύεις για να ¨σουρώνει' την υγρασία στην παγίδα σου. Παγίδες υπάρχουν και αυτόματες αλλά για μια απλή εφαρμογή δεν αξίζει το κόστος.
Να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη ικανή πίεση και δουλεύεις κυρίως στεγνές μέρες δε θα έχεις πρόβλημα... Αν δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς μια καλή πατέντα είναι να τοποθετήσεις στο χαμηλότερο σημείο του δικτύου μια απλή υδατοπαγίδα σε κατακόρυφη θέση μέσα σε ένα βάζο με παγάκια για όση ώρα κάνεις τη δουλειά σου και να την αδειάζεις πριν από κάθε 'κυκλο' εργασίας. Επίσης όταν ξεκινάς, αν έχεις τη δυνατότητα να στραγγαλίζεις το τζιφάρι σου, άσ'το πρώτα κάποια δευτερόλεπτα με σκέτο αέρα να 'καθαρίσει¨και μετά άνοιξέ το. -
Εγώ Αλέξανδρε σε 1η φάση που πήρα το μεγάλο κομπρεσέρ και επειδή ο μικρός βιαζότανε να τελειώσει τι Κλιό του για να πάει φαντάρος, μόλις άρχισε να κολλάει η άμμος έβαλα στο αεροφυλάκιο μια αυτόματη ρυθμιζόμενη βαλβίδα αφύγρανσης και την ρύθμισα να ανοίγει κάθε 5' για 0.5', μέσα σε 20΄ καθάρισε και μπόρεσε και δούλεψε άνετα, έχω ετοιμάσει αλλά δεν το τοποθέτησα ακόμα, ένα δίκτυο από σωλήνες αλουμινίου Φ25 με ανεμιστήρα που τις φυσάει, ένα είδος μεταψύκτη, έχει είσοδο / έξοδο 1/2' όσο είναι και του κομπρεσέρ, στην έξοδο του μεταψύκτη έχω ένα φυγοκεντρικό διαχωριστή 1/2 μία αυτόματη αφύγρανση, πιστεύω ότι έτσι θα ρίχνω τη θερμοκρασία του αέρα ( ελέγχοντας και το dew point - http://www.dpcalc.org/ -) και θα του αφαιρώ μεγάλο μέρος της υγρασίας, θα τοποθετήσω και 1-2 φίλτρα QF - PF και νομίζω ότι θα είμαι καλυμμένος, δεν βάφω και δεν με ενδιαφέρει ο αέρας μου να είναι ποιότητας ιατρικής χρήσης, μου αρκεί να αφαιρέσω το μεγαλύτερο μέρος από την προσλαμβάνουσα υγρασία της ατμόσφαιρας μέσα στο μαγαζί και αυτή που δημιουργείται από την ψύξη του συμπιεσμένου αέρα ( αυτή θέλω να αφαιρέσω με τον μεταψύκτη, και τον φυγοκεντρικό διαχωριστή πρίν μπεί ο αέρας στο αεροφυλάκιο )
-
Μάλιστα...κατάλαβα...
Τελικά πιο φθηνά και σίγουρα θα μου έρθει να πάει το κουφάρι, μόλις γδυθεί τελείως, σε μία αμμοβολή και να επιστρέψει για τα δέοντα...
Από ότι κατάλαβα το πιστολάκι αμμοβολής που πήρα απο το λιντλ, θα με βοηθήσει για λείανση κάποιων εξαρτημάτων του κινητήρα και αν...
Σας ευχαριστώ που με απαλλάξατε από τον κόπο που θα έκανα, μέχρι να ανακαλύψω αυτά, που για εσάς ήταν αυτονόητα, λόγω εμπειρίας και ειδικών γνώσεων...
Καλό είναι στα χόμπι να μην βαδίζουμε σε δύσκολα μονοπάτια...Δύσκολα μονοπάτια είναι για τον καθένα, αυτά που δεν μπορεί να διορθώσει μόνος του λόγω έλλειψης γνώσεων και εμπειριών που φέρνουν αυτές (τις γνώσεις)...θα παραμείνω λοιπόν σε αυτά που ξέρω και σε αυτά που μπορώ να μάθω βασιζόμενος σε αυτά που ξέρω...Απλά πράγματα, τελικά!!!ΥΓ Να κάνω και μία τελευταία ερώτηση: Για αυτά τα κομπρεσεράκια της Michelin που υπόσχονται υψηλή και σταθερή παροχή, χωρίς αεροφυλάκιο, τι γνώμη έχετε? (τα είδα στο Praktiker)
-
Για μικροσκουριες σε μη εμφανη σημεια,υπαρχουν ορισμενα χημικα στην αγορα.Ενα απο αυτα ειναι ο μετατροπεας σκουριας,πλεον νομιζω πωλειται υπο τη φιρμα 3V3.Ουσιαστικα περνιεται με πινελο κατευθειαν πανω στη σκουρια(αφου καθαριστει στοιχειωδως)μετατρεποντας την σε σιδερο,κατα καποιο τροπο.Ειχαμε χρησιμοποιησει και εμεις προ 15ετιας,με αρκετη επιτυχια.Μια αλλη διαδικασια που μπορει να χρησιμοποιηθει ειναι αυτη της φωσφατωσης.Προκειται για ενα υγρο(νομιζω πωλειται και στο Praktiker) το οποιο επιδρα επανω στη σκουρια εξαφανιζοντας την.Οι μεγαλυτεροι σε ηλικια και πιο κατατοπισμενοι ισως μπορουν να μας διαφωτισουν επανω στις αρχες λειτουργειας αυτων των χημικων.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
..που δημιουργείται από την ψύξη του συμπιεσμένου αέρα ( αυτή θέλω να αφαιρέσω με τον μεταψύκτη, και τον φυγοκεντρικό διαχωριστή πρίν μπεί ο αέρας στο αεροφυλάκιο )Χμμμ, δεν είναι ακριβώς έτσι...ή μάλλον καλά τα λες αλλά το έχεις πιάσεις από την ανάποδη (αν θεωρήσεις αδιαβατική τη συμπίεση είναι σα να λές το ίδιο πράγμα αλλά ξεκινάς εκ του αποτελέσματος ). Το dew point (pressure dew point εδώ ή PDP) του αέρα πέφτει επειδή πέφτει η σχετική υγρασία του λόγω του ότι τραβάς νερό και το 'σουρώνεις' στον εναλλάκτη σου και όχι επειδή τον ψύχεις (μην το μπερδεύεις με τη σχετική υγρασία όπως το βλέπεις στον αλγόριθμο που παράθεσες.. εδώ έχεις και αλλαγή πίεσης, δεν είναι όπως στην ατμόσφαιρα...).
Στην πραγματικότητα όταν συμπιέζεις σκέψου τον αέρα σαν μίγμα αερίων+υδρατμού, στο οποίο σύμφωνα με το νόμο του Ντάλτον όταν αυξάνεται η συνολική πίεση του αυξάνεται και η μερική πίεση του υδρατμού. Αυτή η πίεση είναι που καθορίζει την κρίσιμη θερμοκρασία από την οποία και κάτω ο υδρατμός γίνεται νερό. Αν ψύξεις τον αέρα χωρίς να κάνεις αποστράγγιση του νερού που συγκεντρώνεται απλά χειροτερέυεις τα πράγματα. Για περισσότερες πληροφορίες δες το απλοποιημένο διάγραμμα εδώ : http://www.acec-ark.com/Techinfo/Formulas/formulas.html
Από ο,τι βλέπω έχει και πληροφορίες σχετικά με τα ακροφύσια για τις αμμοβολές που θέλετε να κάνετε... ίσως έχει ενδιαφέρον για εσάς. -
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Για μικροσκουριες σε μη εμφανη σημεια,υπαρχουν ορισμενα χημικα στην αγορα.Ενα απο αυτα ειναι ο μετατροπεας σκουριας,πλεον νομιζω πωλειται υπο τη φιρμα 3V3.Ουσιαστικα περνιεται με πινελο κατευθειαν πανω στη σκουρια(αφου καθαριστει στοιχειωδως)μετατρεποντας την σε σιδερο,κατα καποιο τροπο.Ειχαμε χρησιμοποιησει και εμεις προ 15ετιας,με αρκετη επιτυχια.Μια αλλη διαδικασια που μπορει να χρησιμοποιηθει ειναι αυτη της φωσφατωσης.Προκειται για ενα υγρο(νομιζω πωλειται και στο Praktiker) το οποιο επιδρα επανω στη σκουρια εξαφανιζοντας την.Οι μεγαλυτεροι σε ηλικια και πιο κατατοπισμενοι ισως μπορουν να μας διαφωτισουν επανω στις αρχες λειτουργειας αυτων των χημικων.Το πρώτο υγρό που λες, το ξέρω...κάθε χρωματοπωλείο έχει και την δική του μάρκα...μάλλον απο βαρέλι συσκευάζουν και ο καθένας βάζει την φίρμα του...οι παλαιοί φανοποιοί το έλεγαν 'γάλα'...
Για την φωσφάτωση δεν γνωρίζω τίποτα... -
Rust converter έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία, ακόμα και σε σχετικά μεγάλη επιφάνεια (3-4 εκ.) με προχωρημένη σαπίλα που θα μπορούσε κανείς ξύνοντας να ανοίξει τρύπα. Τώρα το σημείο έχει γίνει τσιμέντο και πιο σκούρο και δεν έχει ξαναδημιουργήσει σκουριά έκτοτε. Αυτό όμως δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να το κανει σε μια ολοκληρωμένη και σωστή ανακατασκευή, αλλά περισσότερο για να φρενάρει σκουριές σε αυτοκίνητο που δεν σκοπεύει να ανακατασκευάσει.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Rust converter έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία, ακόμα και σε σχετικά μεγάλη επιφάνεια (3-4 εκ.) με προχωρημένη σαπίλα που θα μπορούσε κανείς ξύνοντας να ανοίξει τρύπα. Τώρα το σημείο έχει γίνει τσιμέντο και πιο σκούρο και δεν έχει ξαναδημιουργήσει σκουριά έκτοτε. Αυτό όμως δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να το κανει σε μια ολοκληρωμένη και σωστή ανακατασκευή, αλλά περισσότερο για να φρενάρει σκουριές σε αυτοκίνητο που δεν σκοπεύει να ανακατασκευάσει.Της ίδιας λογικής είμαι και εγώ...ή το φτιάχνεις ή το παστώνεις...Ανακατασκευή με πάστωμα δεν λέγεται ανακατασκευή.
Στο Μορέττι το πέρασα στα σημεία του ουρανού και των κολωνών που φοβόμουν και τα έτριψα. Όταν δεν είχαν τίποτα σοβαρό, τα πέρασα με το υγρό και μετά απο 3-4 βροχές και ένα ψιλόχιονο, ακόμα φαίνεται η λαμαρίνα καθαρή. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
..που δημιουργείται από την ψύξη του συμπιεσμένου αέρα ( αυτή θέλω να αφαιρέσω με τον μεταψύκτη, και τον φυγοκεντρικό διαχωριστή πρίν μπεί ο αέρας στο αεροφυλάκιο )
Χμμμ, δεν είναι ακριβώς έτσι...ή μάλλον καλά τα λες αλλά το έχεις πιάσεις από την ανάποδη (αν θεωρήσεις αδιαβατική τη συμπίεση είναι σα να λές το ίδιο πράγμα αλλά ξεκινάς εκ του αποτελέσματος ). Το dew point (pressure dew point εδώ ή PDP) του αέρα πέφτει επειδή πέφτει η σχετική υγρασία του λόγω του ότι τραβάς νερό και το 'σουρώνεις' στον εναλλάκτη σου και όχι επειδή τον ψύχεις (μην το μπερδεύεις με τη σχετική υγρασία όπως το βλέπεις στον αλγόριθμο που παράθεσες.. εδώ έχεις και αλλαγή πίεσης, δεν είναι όπως στην ατμόσφαιρα...).
Στην πραγματικότητα όταν συμπιέζεις σκέψου τον αέρα σαν μίγμα αερίων+υδρατμού, στο οποίο σύμφωνα με το νόμο του Ντάλτον όταν αυξάνεται η συνολική πίεση του αυξάνεται και η μερική πίεση του υδρατμού. Αυτή η πίεση είναι που καθορίζει την κρίσιμη θερμοκρασία από την οποία και κάτω ο υδρατμός γίνεται νερό. Αν ψύξεις τον αέρα χωρίς να κάνεις αποστράγγιση του νερού που συγκεντρώνεται απλά χειροτερέυεις τα πράγματα. Για περισσότερες πληροφορίες δες το απλοποιημένο διάγραμμα εδώ : http://www.acec-ark.com/Techinfo/Formulas/formulas.html
Από ο,τι βλέπω έχει και πληροφορίες σχετικά με τα ακροφύσια για τις αμμοβολές που θέλετε να κάνετε... ίσως έχει ενδιαφέρον για εσάς.Αλέξανδρε ευχαριστώ, όταν ολοκληρώσω θα ανεβάσω φωτό και στοιχεία.
-
6 moretti γνωρηζω στην ελλαδα εγω, δεν νομιζω να ειναι 2ψηφιος αρηθμος με τπτ. πατωματα θα φτιαξεις στο χερι, δεν υπαρχει τπτ, εχω ολο το 128 καινουριο σε ανταλακτηκα, το μοναδικο που μου λυπει ειναι το πατωμα κ ο ουρανος. κ εχω φαει ολη την ελλαδα σε ανταλακτικα...
-
Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
6 moretti γνωρηζω στην ελλαδα εγω, δεν νομιζω να ειναι 2ψηφιος αρηθμος με τπτ. πατωματα θα φτιαξεις στο χερι, δεν υπαρχει τπτ, εχω ολο το 128 καινουριο σε ανταλακτηκα, το μοναδικο που μου λυπει ειναι το πατωμα κ ο ουρανος. κ εχω φαει ολη την ελλαδα σε ανταλακτικα...6?
Μου λείπουν άλλα 2. Τα 4 τα ξέρω... -
στην κυψελη ενα κοκινο ηταν κ ενα κιτρινο, επισης ενα κοκινο στον αγ.δημητριο, λαρισα σε ανακικλωση, στην δραμα, κ στην χαλκιδικη. αυτα ειναι που εχω δει εγω... ειδηκα το ενα πρεπει να ηταν πολυ τσιλικο στα νιατα του
-
Καλά , αυτό το κόκκινο στη Κυψέλη το έχουν δει όλοι .....
-
Τέλη της δεκαετίας του 1980 στην Κυψέλη, σε δρόμο απέναντι από τα δικαστήρια υπήρχε και ένα άσπρο παρατημένο που έγραφε lusso,με πινακίδες από ΕΗ( αν θυμάμαι καλά)σε καλή κατάσταση όμως, για έναν τουλάχιστον χρόνο με ξεκλείδωτες πόρτες.Ένα πρωί είδα να το βάζουν μετά μπροστά και να το παιρνουν- όχι από τον δήμο-.
-
Ανακατασκευή 128 Moretti