-
Το καταλάβαμε βρε...έτσι όπως το έγραψες όμως, ήταν όμως πολύ καλή αφορμή για πλάκα
-
Έριξα μία ματιά στο τεπόζιτο βενζίνης και είδα ότι καμμιά 20αριά λίτρα που είχα βάλει πριν 2-3 χρόνια, δεν υπάρχουν. Τότε που πήγα να το πάρω, έβαλα 10 λίτρα, αλλά δεν έφερνε βενζίνη. Υπέθεσα ότι έχει ελλατωματική τρόμπα. Την επόμενη μέρα, του έβαλα άλλα 10 λίτρα μήπως και δεν τράβαγε η τρόμπα, άλλαξα τρόμπα, αλλά δεν...
Δεν είχε σύνδεση το σωληνάκι με το τεπόζιτο...
Προχθές έσκυψα απο κάτω και είδα μία μικρή τρυπούλα, αλλά είχε και μία βίδα αδειάσματος. Ανοιξα την βίδα να σταγγίσει η βενζίνη και αποφάσισα ότι αφού θα κατεβάσω το τεπόζιτο και θα βγάλω όλα τα σάπια σωληνάκια, θα ήταν καλή ευκαιρία να αρχίσω σιγά σιγά την δουλειά απο πίσω...
Ξεκίνησα λοιπόν να καθαρίζω το αριστερό πίσω φτερό απο χρώμα και στόκους. Στην αρχή το πέρασα με διαβρωτικό και μετά άρχισα να το τρίβω με το δράπανο με σμυριδόχαρτο και στα δύσκολα σημεία με συρματόβουρτσα. Μιλάμε για καλούπωμα με στόκο, ακόμα και σε σημεία που σου έδινε χέρι, να ισιώσεις την λαμαρίνα. Αυτό το κομματάκι που θα δείτε στις φωτογραφίες, μπορεί να μου πήρε και 3 ώρες.
Κάποια στιγμή, βλέπω μία κινητικότητα απο σφίγγες. Είχαν κάνει την φωλιά τους στο πόρτ μπαγκάζ και τις έκαψα. Μια που κρατούσα το καμινέτο, το δοκίμασα στο χρώμα και είδα ότι με ευκολία βγαίνουν οι στόκοι αν ζεστάνεις την λαμαρίνα.
Οι φωτογραφίες απο την σημερινή δουλειά: -
Δυνατά τώρα!
-
Μετά από τόση ακινησία, το τεπόζιτο πώς είναι από σκουριά-διαρροές; Ρωτάω από (κακή) προσωπική εμπειρία...
-
Δεδομένου ότι η δουλειά θα πάρει χρόνο, δεν πρέπει να προστατεύεις κάπως το γυμνό μέταλλο για να μην σκουριάσει;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Δεδομένου ότι η δουλειά θα πάρει χρόνο, δεν πρέπει να προστατεύεις κάπως το γυμνό μέταλλο για να μην σκουριάσει;Στο μυαλό μου είσα. Σκέφτηκα να το ασταρώσω, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα με δυσκολέψει μετά και πρέπει να αρχίσω να ξανατρίβω. Μία άλλη λύση είναι να το περάσω με τον σταθεροποιητή σκουριάς, όπως είχα κάνει με το καπό, αλλά δεν ξέρω αν προφυλάσει καθαρή λαμαρίνα.
Τα φώτα σαςΜετά από τόση ακινησία, το τεπόζιτο πώς είναι από σκουριά-διαρροές; Ρωτάω από (κακή) προσωπική εμπειρία...
Το ρεζερβουάρ, όπως γράφω και πιο πάνω, είχε μία μικρή τρυπούλα. Ευτυχώς είχε και μία τάπα αδειάσματος και αυριο θα κατέβει...
-
Με ενα σπρευ zinc platet θα ησυχασεις και απο το γυμνο μεταλλο.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Στο μυαλό μου είσα. Σκέφτηκα να το ασταρώσω, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα με δυσκολέψει μετά και πρέπει να αρχίσω να ξανατρίβω. Μία άλλη λύση είναι να το περάσω με τον σταθεροποιητή σκουριάς, όπως είχα κάνει με το καπό, αλλά δεν ξέρω αν προφυλάσει καθαρή λαμαρίνα.
Τα φώτα σας
.Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει, έχω περάσει σημεία μετάλλου μετά από καθαρισμό της σκουριάς με γυαλόχαρτο ( αλλά όχι τόσο καθαρά όπως το έκανες εσύ) με σταθεροποιητή σκουριάς και έχει πάρει μια σκούρα απόχρωση. Μετά από δύο χρόνια σχεδόν σε εξωτερικό χώρο με κουκούλα έχει εμφανίσει μία πολύ ελαφριά πούδρα επιφανειακής σκουριάς, αλλά δεν έχει σκουριάσει πραγματικά γιατί φεύγει με απαλό τρίψιμο.
Επειδή η σκουριά δρα γρήγορα, ίσως να έκανες μια δοκιμή με σταθεροποιητή σκουριάς σε αυτό το σημείο που καθάρισες και να περιμένεις λίγο να δεις τι θα γίνει προτού προχωρήσεις. Φαντάζομαι ότι ο σταθεροποιητής σκουριάς χρειάζεται και λίγη σκουριά για να δράσει, οπότε μήπως δεν κάνει τίποτα σε απόλυτα καθαρό μέταλλο;
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Με ενα σπρευ zinc platet θα ησυχασεις και απο το γυμνο μεταλλο.Κάτι τέτοιο δηλαδή?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Boat-Tra ... ories#shId -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Επειδή η σκουριά δρα γρήγορα, ίσως να έκανες μια δοκιμή με σταθεροποιητή σκουριάς σε αυτό το σημείο που καθάρισες και να περιμένεις λίγο να δεις τι θα γίνει προτού προχωρήσεις. Φαντάζομαι ότι ο σταθεροποιητής σκουριάς χρειάζεται και λίγη σκουριά για να δράσει, οπότε μήπως δεν κάνει τίποτα σε απόλυτα καθαρό μέταλλο;Θα το δοκιμάσω σε ένα καθαρό κομμάτι
-
Απο οσο ξερω υπαρχει και η φωσφατωση(η καπως ετσι)..προκειται για υγρο που δρα απευθειας επανω στη σκουρια και πιστευω θα εχει αποτελεσμα τουλαχιστον σε επιφανειακη οξειδωση.Φυσικα δεν ειμαι και ο πλεον καταλληλος να το αναλυσω,καθως δεν εχω καποια προσωπικη εμπειρια.Παντως πιστευω μπορει να καθαρισει καποιες σκουριες που πιθανον εμφανιστουν.
-
Βαλε εσύ υπόστρωμα και αστο να υπάρχει. Από το να αφήσεις γυμνό το μέταλλο χίλιες φορές αυτό.Εξαλλου στο alfaowner που πολλοί κανουν ίδιες εργασίες σε sud αμέσω μετά την οξυγονοκόλληση βαζον αστάρι΄πάνω στο μέταλλο μεχρι να το πάνε στο τελικό βάψιμο.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Με ενα σπρευ zinc platet θα ησυχασεις και απο το γυμνο μεταλλο.
Κάτι τέτοιο δηλαδή?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Boat-Tra ... ories#shIdναι αυτο λεω Αργυρη.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Βαλε εσύ υπόστρωμα και αστο να υπάρχει. Από το να αφήσεις γυμνό το μέταλλο χίλιες φορές αυτό.Εξαλλου στο alfaowner που πολλοί κανουν ίδιες εργασίες σε sud αμέσω μετά την οξυγονοκόλληση βαζον αστάρι΄πάνω στο μέταλλο μεχρι να το πάνε στο τελικό βάψιμο.Γιώργο...αυτό που υπογράμμισα είναι το μυστικό....
Σαφώς και οι προηγούμενοι φανοποιοί (που λέει ο λόγος) έχουν χρησιμοποιήσει οξυγόνο. Ό,τι μπορώ να μαζέψω θα το μαζέψω, αλλά ποτέ με οξυγόνο...ούτε το αστάρι την σώζει την επισκευασμένη με οξυγόνο λαμαρίνα,ειδικά αν η κόλληση έχει γίνει με σύρμα... καλά έκαναν μεν...αλλά...Βρήκα και ένα παλληκάρι που μένει απέναντί μου και είναι συγκολητής σε εργοστάσιο αλουμινίου. Το κατέχει το άθλημα και μου είπε πριν απο λίγο ότι μπορεί να μου τσιμπήσει τις τσόντες που θα βάλω με ηλεκτροκόληση (έχει κάποιον τρόπο που κολλάει και λαμαρίνα) και όταν πάρω την ινβέρτερ που θέλω, που θα έχει και κεφαλή σύρματος, θα μου κάνει το ράψιμο. Αύριο το πρωί θα συννενοηθώ και με μία στράντζα που έχουμε εδώ, για το αν μπορεί να μου κουρμπάρει λαμαρίνες όπως τις θέλω. Αν το εξασφαλίσω και αυτό, θα αρχίσει και η αντικατάσταση κομματιών, απο το πίσω μέρος για αρχή και αν όλα αυτά είναι όπως τα ακούσω θα συνεχίσω και με το πάτωμα που είναι η μεγάλη πληγή.
-
προβλέπω να περνάς ένα υπέροχο καλοκαίρι.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
προβλέπω να περνάς ένα υπέροχο καλοκαίρι. -
Αργυρη πριν ξεκινησεις ολα αυτα κατεβασε τον κινητηρα και αν το πατωμα ειναι πολυ σαπιο παρε και δυο κοιλοδοκους και πονταρισε τους χιαστη εσωτερικα στο σαλονι απο πορτα σε πορτα εμπρος πισω μην στραβωσει το κουκλι.Δεν ειναι τιποτα μερικα τσιμπιματακια μονο.
-
Βασίλη, δεν έχεις καθόλου άδικο σε αυτό.
Σκεφτόμουν να το κάνω όταν θα είχα τελειώσει το πίσω μέρος, πριν ξεκινήσω τα πατώματα, τα οποία σχεδόν δεν υπάρχουν. Ευτυχώς τα μαρσπιέ δεν είναι τόσο τραγικά.
Θα το κάνω έτσι όπως λες όμως, για να εξασφαλίσω και τό παραμικρό πρόβλημα...
Σε ευχαριστώ!!!
Οπότε αύριο θα κατέβει κινητήρας, ρεζερβουάρ, εξάτμιση και σήμερα θα βγούν τα τζάμια... -
βαλε φωτογραφιες να τρελαθουμε και εμεις!!!
-
Θελω κι' αλλο
Ανακατασκευή 128 Moretti