-
Σας εχει πιασει ποτε νοσταλγια για εκεινα τα πιο παλια ΜΜΜ της χωρας και τα χιλιαδες στρογγυλοφαναρα παπακια στους δρομους;
Εμενα ναι
Σ'αυτο το θεμα επιτρεπεται λοιπον η νοσταλγια, χωρις φοβο και παθος.
Θυμηθειτε ομορφες στιγμες στα παλαια τρολλεϋ και αστικα λεωφορεια με την αισθητικη του ανατολικου μπλοκ, και τα ξυλινα καθισματα που παγωνε ο πωπος σουκαι ολα αυτα τα σουπερ παπακια
Ενταξει, τα καινουργια λεωφορεια και τρολλεϋ ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλυτερα και πιο αξιοπιστα, ομως δεν εχουν καθολου χαρακτηρα ρε γαμωτο. Ειναι απιστευτα αψυχα, αχρωμα και βαρετα. Οπως και τα υπολοιπα συγχρονα ΜΜΜ.
Δειτε κι εδω μερικες φωτογραφιες: http://andrewcolebourne.fotopic.net/c732559.html
Θυμαμαι ακομα το τρολλεϋ για Ν. Σμυρνη (και Π. Φαληρο μεσω Ελ. Βενιζελου) απο το κεντρο της Αθηνας. Που ειναι η ψυχη της παλιας, γλυκυτατης Αθηνας που ολοι ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ή μισησαμε ??
Κατα τη γνωμη μου, θα επρεπε να διατηρησουμε αυτο το eastern bloc style συστημα ΜΜΜ της Αθηνας για τους τουριστες. Και να συντηρησουμε τα στρογγυλοφαναρα παπακια μας, οχι να τα πεταξουμε για να παρουμε Crypton και Modenas -
Σας εχει πιασει ποτε νοσταλγια για εκεινα τα πιο παλια ΜΜΜ της χωρας και τα χιλιαδες στρογγυλοφαναρα παπακια στους δρομους;
Εμενα ναι
Σ'αυτο το θεμα επιτρεπεται λοιπον η νοσταλγια, χωρις φοβο και παθος.
Θυμηθειτε ομορφες στιγμες στα παλαια τρολλεϋ και αστικα λεωφορεια με την αισθητικη του ανατολικου μπλοκ, και τα ξυλινα καθισματα που παγωνε ο πωπος σουκαι ολα αυτα τα σουπερ παπακια
Ενταξει, τα καινουργια λεωφορεια και τρολλεϋ ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλυτερα και πιο αξιοπιστα, ομως δεν εχουν καθολου χαρακτηρα ρε γαμωτο. Ειναι απιστευτα αψυχα, αχρωμα και βαρετα. Οπως και τα υπολοιπα συγχρονα ΜΜΜ.
Δειτε κι εδω μερικες φωτογραφιες: http://andrewcolebourne.fotopic.net/c732559.html
Θυμαμαι ακομα το τρολλεϋ για Ν. Σμυρνη (και Π. Φαληρο μεσω Ελ. Βενιζελου) απο το κεντρο της Αθηνας. Που ειναι η ψυχη της παλιας, γλυκυτατης Αθηνας που ολοι ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ή μισησαμε ??
Κατα τη γνωμη μου, θα επρεπε να διατηρησουμε αυτο το eastern bloc style συστημα ΜΜΜ της Αθηνας για τους τουριστες. Και να συντηρησουμε τα στρογγυλοφαναρα παπακια μας, οχι να τα πεταξουμε για να παρουμε Crypton και Modenas -
Σας εχει πιασει ποτε νοσταλγια για εκεινα τα πιο παλια ΜΜΜ της χωρας και τα χιλιαδες στρογγυλοφαναρα παπακια στους δρομους;
Εμενα ναι
Σ'αυτο το θεμα επιτρεπεται λοιπον η νοσταλγια, χωρις φοβο και παθος.
Θυμηθειτε ομορφες στιγμες στα παλαια τρολλεϋ και αστικα λεωφορεια με την αισθητικη του ανατολικου μπλοκ, και τα ξυλινα καθισματα που παγωνε ο πωπος σουκαι ολα αυτα τα σουπερ παπακια
Ενταξει, τα καινουργια λεωφορεια και τρολλεϋ ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλυτερα και πιο αξιοπιστα, ομως δεν εχουν καθολου χαρακτηρα ρε γαμωτο. Ειναι απιστευτα αψυχα, αχρωμα και βαρετα. Οπως και τα υπολοιπα συγχρονα ΜΜΜ.
Δειτε κι εδω μερικες φωτογραφιες: http://andrewcolebourne.fotopic.net/c732559.html
Θυμαμαι ακομα το τρολλεϋ για Ν. Σμυρνη (και Π. Φαληρο μεσω Ελ. Βενιζελου) απο το κεντρο της Αθηνας. Που ειναι η ψυχη της παλιας, γλυκυτατης Αθηνας που ολοι ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ή μισησαμε ??
Κατα τη γνωμη μου, θα επρεπε να διατηρησουμε αυτο το eastern bloc style συστημα ΜΜΜ της Αθηνας για τους τουριστες. Και να συντηρησουμε τα στρογγυλοφαναρα παπακια μας, οχι να τα πεταξουμε για να παρουμε Crypton και Modenas -
Αυτά τα Αθηναϊκά ΜΜΕ που αναπολείς είναι... πολυτέλειες, σε σχέση με τα ΜΜΕ της επαρχίας!
Πού να δεις ΚΤΕΛ για δρομολόγια χωριό-πρωτεύουσα της επαρχίας...
Αν τα αναπολώ; Καθόλου.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αυτά τα Αθηναϊκά ΜΜΕ που αναπολείς είναι... πολυτέλειες, σε σχέση με τα ΜΜΕ της επαρχίας!Πού να δεις ΚΤΕΛ για δρομολόγια χωριό-πρωτεύουσα της επαρχίας...
Αν τα αναπολώ; Καθόλου.
μα ειχαν χαρακτηρα (ανατολικου μπλοκ), αχ ηταν τοσο ομορφα
edit: τωρα που το σκεφτομαι, μηπως ταιριαζει καλυτερα στον αντιλογο το θεμα;
-
+αλίκη βιουγιουκλάκη
άσε μας ρε σκάι
είχαμε κάτι τέτοια στο δρομολόγιο λευκάδα πάτρα, απόλαυση
-
Μια παρατηρηση. ΜΜΜ και οχι ΜΜΕ
Αχ τι τρελα που ηταν οι δεινοσαυροι (VOLVO SB756-B10M) τα παλια 18μετρα της Αθηνας , τα ρωσσικα οπως το τρολλευ Ziu της Αθηνας , τα Ικαρια, Τα Μαγκιουρια . Μεγαλη λατρεια και αυτο http://leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=243 οπως και εκεινα της εποχης εκεινης και ας μην τα προλαβα μιας δεν ειχα γεννηθει ακομα. Τουλαχιστον ειναι αυτο το μουσειακο να μας θυμιζει τις παλιες καλες εποχες
Θα ξεχασω στα ΚΤΕΛ τα αξεπεραστα Ο302 ΒΙΑΜΑΞ, Μαγκιρους Μ2000, ΜΑΝ SS50050, Ρουμπαδες και αλλα πολλα που δυστυχως τα περισσοτερα εχουν αποσυρθει λιγο πριν την Ολυμπιαδα λογω οριων ηλικιας και επιδοτησεων.
@skye στο τρολλευ που παραθετεις τα καθισματα ηταν με μαξιλαρακια -
Και μια ματιά στο...μέλλον!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Και μια ματιά στο...μέλλον!
Θα προτιμησω γαιδουρακι που επειδοτειται απο την Ευρωπαικη Ενωση σαν ειδος υπο εξαφανιση
-
Πάρτε
Όλες από εδώhttp://busoldtimers.blogspot.com/
Όποιος θέλει διαβάζει και ενημερώνεταικαι άλλες
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
μα ειχαν χαρακτηρα (ανατολικου μπλοκ), αχ ηταν τοσο ομορφα
αυτο τωρα ειναι κατι καλο?
-
Αεροπορία σαν τα πράσινα δεν πάει κανένα καινούριο πάντως!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αεροπορία σαν τα πράσινα δεν πάει κανένα καινούριο πάντως!Ετσι
040-843
-
Aν έκανες το λάθος να μην καθόσουν σε μεσονύχτιο δρομολόγιο, καταντούσες χαλκομανία στο πίσω τζάμι.
-
χαχα το 040 έκανε το γύρο του κόσμου.
τα ikarus ήταν έναν όροφο πάνω απο το επίπεδο του δρόμου, παλεύαν οι γιαγιάδες να σκαρφαλώσουν τα σκαλιά.
μόνο τα τρολευ που ποσταρίστηκαν είχαν κάποιο χαρακτήρα -
Υπάρχει μια χώρα στη γειτονιά μας, που τα παλιά λεωφορεία όχι μόνο δεν τα απέσυρε αλλά τα συντηρεί παντί τρόπω και τα έχει σε καθημερινή κυκλοφορία. Είναι η Μάλτα όπου ΟΛΕΣ οι τοπικές συγκοινωνίες γίνονται με παλιά Λέιλαντ, ΜπέντΦορντ και τα τοιαύτα Αγγλικά του 1950-1970.Τα παλιά λεωφορεία είναι η μασκότ των νησιών της Μάλτας και από τα πλέον πολυφωτογραφημένα αξιοθέατα.
-
θυμαμαι παλιο αστικο μερσεντες λεωφορειο στρογγυλοφαναρο που ανεβαινες 4-5 σκαλια με ξυλινα καθισματα.
Οταν εβρεχε θαμπωναν τεζα τα παραθυρα!
Οταν μαρσαρε στους στενους δρομους ηταν σαν να περγαγε ο χαρος με τοση ορμη που ειχε! Και αυτο το λεωφορεια κυκλοφορουσε μεχρι πριν 2-3 χρονια στους δρομους ελλειψη συγχρονου στολου. Σ αυτα τα λεωφορεια παλιοτερα που δεν ειχαν μπει τα μηχανακια των εισητηριων ειχε ενα διαφανες κουτι που ριχνες κανα 20ρικο μεσα. Παντα νομιζα (μικρουλης τοτε) οτι εριχνες οτι ηθελες σαν την εκκλησια ενα πραγμα!!! -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υπάρχει μια χώρα στη γειτονιά μας, που τα παλιά λεωφορεία όχι μόνο δεν τα απέσυρε αλλά τα συντηρεί παντί τρόπω και τα έχει σε καθημερινή κυκλοφορία. Είναι η Μάλτα όπου ΟΛΕΣ οι τοπικές συγκοινωνίες γίνονται με παλιά Λέιλαντ, ΜπέντΦορντ και τα τοιαύτα Αγγλικά του 1950-1970.Τα παλιά λεωφορεία είναι η μασκότ των νησιών της Μάλτας και από τα πλέον πολυφωτογραφημένα αξιοθέατα.Ξεχαστε τα.
Η Arriva ανελαβε για 10 χρονια τις συγκοινωνιες στο νησι και τα διαφορα μαλτεζικα κουβαδακια θα γινουν σκραπ πολυ συντομα μολις φτασουν στο νησι τα 250 περιπου κινεζικα χαμηλοδαπεδα King Long και τα 70 περιπου Citaro G που θα φερει η εταιρια απο το Λονδινο. Τα λεωφορεια του τρεχοντος στολου της Μαλτας ειναι αρεστα μονο στους τουριστες και ειναι συνεπεια της ανεκτικοτητας της κυβερνησης του κρατιδιου απεναντι στους λεωφορειουχους και στην απουσια οριου ηλικιας και συγκεκριμενων προδιαγραφων ως προς την καταλληλοτητα τους για το εργο που καλουνται να εκτελεσουν. Φυσικα αυτη τη στιγμη εκτος απο αυτα στο PSV δικτυο της Μαλτας ειναι ενταγμενα περιπου 180 χαμηλοδαπεδα King Long, BMC καθως επισης και τουλαχιστον 3 (νομιζω οτι μου εχουν πει οτι ειναι 5 αλλα κραταω μια επιφυλαξη) Volvo B7RLE με καροτσα Σαρακακη.
-
Eίχα μείνει στο 2001 που είχα επισκεφθεί τα νησιά.
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Υπάρχει μια χώρα στη γειτονιά μας, που τα παλιά λεωφορεία όχι μόνο δεν τα απέσυρε αλλά τα συντηρεί παντί τρόπω και τα έχει σε καθημερινή κυκλοφορία. Είναι η Μάλτα όπου ΟΛΕΣ οι τοπικές συγκοινωνίες γίνονται με παλιά Λέιλαντ, ΜπέντΦορντ και τα τοιαύτα Αγγλικά του 1950-1970.Τα παλιά λεωφορεία είναι η μασκότ των νησιών της Μάλτας και από τα πλέον πολυφωτογραφημένα αξιοθέατα.
Ξεχαστε τα.
Η Arriva ανελαβε για 10 χρονια τις συγκοινωνιες στο νησι και τα διαφορα μαλτεζικα κουβαδακια θα γινουν σκραπ πολυ συντομα μολις φτασουν στο νησι τα 250 περιπου κινεζικα χαμηλοδαπεδα King Long και τα 70 περιπου Citaro G που θα φερει η εταιρια απο το Λονδινο. Τα λεωφορεια του τρεχοντος στολου της Μαλτας ειναι αρεστα μονο στους τουριστες και ειναι συνεπεια της ανεκτικοτητας της κυβερνησης του κρατιδιου απεναντι στους λεωφορειουχους και στην απουσια οριου ηλικιας και συγκεκριμενων προδιαγραφων ως προς την καταλληλοτητα τους για το εργο που καλουνται να εκτελεσουν. Φυσικα αυτη τη στιγμη εκτος απο αυτα στο PSV δικτυο της Μαλτας ειναι ενταγμενα περιπου 180 χαμηλοδαπεδα King Long, BMC καθως επισης και τουλαχιστον 3 (νομιζω οτι μου εχουν πει οτι ειναι 5 αλλα κραταω μια επιφυλαξη) Volvo B7RLE με καροτσα Σαρακακη.
Ο Σακαρακακης δεν σταματησε την παραγωγη το 2004-05??
Παλαια μεσα μεταφορας, μαζικης ή μη, των Ελληνων