-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λομοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα.Συγγνώμη που θα το πω αλλά μόνο που συγκρίνεις το τζιμνυ με το τεριος στον δρόμο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας...Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λομοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα.Συγγνώμη που θα το πω αλλά μόνο που συγκρίνεις το τζιμνυ με το τεριος στον δρόμο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας...Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λομοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα.Συγγνώμη που θα το πω αλλά μόνο που συγκρίνεις το τζιμνυ με το τεριος στον δρόμο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας...Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λομοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα.Συγγνώμη που θα το πω αλλά μόνο που συγκρίνεις το τζιμνυ με το τεριος στον δρόμο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας...Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....
Ξαναδιαβασε με....
Δε συγκρινα τα terios με το jimny..Εγραψα ακριβως την αποψη μου και ποια απο αυτα εχω οδηγησει (μονο το terios ΙΙ και αν ειναι ετσι το ΙΙ δε πιστευω να ειναι καλυτερο το Ι...)..To jimny δε το εχω οδηγησει και εχω καθε λογο να σε πιστεψω οτι ειναι καλυτερο το terios αφου το λες.Οτι ολα αυτα επηρεαζονται εντονα απο πλευρικους ανεμους αν δε το παραδεχεσαι εχω καθε λογο να αμφισβητω ολα σου τα λεγομενα...
Το συγκεκριμενο πρασινολαχανι terios ΙΙ που επιασα στα χερια μου ειναι και συμφοιτητη-φιλου μου,και απλα δεεεεεεεεν με το 15ετιας 14αρι μικρομεσαιο μου σε στροφιλικι ανεβαινωντας προς Ανω Καστριτσι στη Πατρα αν εχεις υποψιν σου την περιοχη και δεν ειμαι και καμια οδηγαρα...Βροχη δεν ειχε...
Το terios IΙ μετα την επαφη που ειχα μαζι του ειναι ενα εξαιρετικα ακριβο αμαξι γι αυτο που ειναι με εξαιρετικες εκτος δρομου ικανοτητες και μεχρι εκει.. Κακο ποιοτικα εσωτερικο για τη εποχη του, θορυβος κυλισης,απο αισθηση οχι και πολλα,τρελο κοπανημα απο την αναρτηση,ολιγον στενο εσωτερικα,μετριο κρατημα και ασχημο αν και πολυ καλυτερο απο την πρωτη του γενια (υποκειμενικο)..Αν 'θιχτηκες' ,σαν κατοχος απ οτι καταλαβαινω, καταλαβε οτι δεν εχεις και καμια mercedes και αφου σου αρεσει ευχομαι να το χαρεις οσο μπορεις.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λομοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα.Συγγνώμη που θα το πω αλλά μόνο που συγκρίνεις το τζιμνυ με το τεριος στον δρόμο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας...Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....
Ξαναδιαβασε με....
Δε συγκρινα τα terios με το jimny..Εγραψα ακριβως την αποψη μου και ποια απο αυτα εχω οδηγησει (μονο το terios ΙΙ και αν ειναι ετσι το ΙΙ δε πιστευω να ειναι καλυτερο το Ι...)..To jimny δε το εχω οδηγησει και εχω καθε λογο να σε πιστεψω οτι ειναι καλυτερο το terios αφου το λες.Οτι ολα αυτα επηρεαζονται εντονα απο πλευρικους ανεμους αν δε το παραδεχεσαι εχω καθε λογο να αμφισβητω ολα σου τα λεγομενα...
Το συγκεκριμενο πρασινολαχανι terios ΙΙ που επιασα στα χερια μου ειναι και συμφοιτητη-φιλου μου,και απλα δεεεεεεεεν με το 15ετιας 14αρι μικρομεσαιο μου σε στροφιλικι ανεβαινωντας προς Ανω Καστριτσι στη Πατρα αν εχεις υποψιν σου την περιοχη και δεν ειμαι και καμια οδηγαρα...Βροχη δεν ειχε...
Το terios IΙ μετα την επαφη που ειχα μαζι του ειναι ενα εξαιρετικα ακριβο αμαξι γι αυτο που ειναι με εξαιρετικες εκτος δρομου ικανοτητες και μεχρι εκει.. Κακο ποιοτικα εσωτερικο για τη εποχη του, θορυβος κυλισης,απο αισθηση οχι και πολλα,τρελο κοπανημα απο την αναρτηση,ολιγον στενο εσωτερικα,μετριο κρατημα και ασχημο αν και πολυ καλυτερο απο την πρωτη του γενια (υποκειμενικο)..Αν 'θιχτηκες' ,σαν κατοχος απ οτι καταλαβαινω, καταλαβε οτι δεν εχεις και καμια mercedes και αφου σου αρεσει ευχομαι να το χαρεις οσο μπορεις.
Εσύ γράφεις ότι και με τα 2 μπορείς να κινδυνεύσεις στην άσφαλτο όταν το τζιμνυ φοράει άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω ,σασί τύπου σκάλας ελάχιστο μεταξόνιο και μετατρόχια κλπ, κλπ,κλπ....Το τεριος είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και από ανάρτηση και από μετάδοση...Άρα μάλλον δεν κινδυνεύεις και με τα 2 εξίσου...Όσο για τα κρατήματα του επέτρεψε μου να ξέρω καλύτερα, μιας και εσύ το πήρες για μία βόλτα ενώ εγώ το λειώνω στα στροφιλίκια του Καρπενήσιου εδώ και ένα χρόνο...(δεν ξέρω αν ξέρεις την περιοχή)και με βροχή και στεγνό και, και, και....Και αν το 15ετιας μικρομεσαίο σου λέγεται ραλυ σάξο ή κάτι αντίστοιχο(πρώην κάτοχος xsara vts,1.6 και 2.0 και πολλών άλλων γρήγορων) πάω πάσο...αλλιώς....αστο.....Εξαιρετικά ακριβό αμάξι γιατί? Επειδή φοράει μία τρομερή τετρακίνηση?Επειδή είναι το μοναδικό αμάξι που το πάω συνεργείο και δεν έχω τι να πω στους μηχανικούς ως παρατήρηση ενώ με όλα τα άλλα τους είχα ολόκληρη λίστα με προβλήματα?Επειδή το έβαλα στην χρυσή ευκαιρία για πλάκα και έσπασαν τα τηλέφωνα ενώ όταν είχα μικρομεσαία ή και μερσεντες δεν ασχολιόταν κανένας?.Επειδή στην Αθήνα ελίσσομαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από αντίστοιχο επιβατικό(στενό και τρομερός κύκλος στροφής? και πόσα αλλα υπέρ....Κλείνοντας, δεν πήρα και καμμιά μερσεντες, όπως λες, αν και στα ίδια λεφτά και με την κρίση έπαιρνα(είχαμε πιο παλιά στην οικογένεια ούτως η άλλως)..Αυτά
ΥΓ:Μαζί σου για τους πλευρικούς ανέμους (στο τεριος πολύ πιο μειωμένο το φαινόμενο από ότι στο τζιμνυ) και για το κοπάνημα της ανάρτησης(αν και με τις λακούβες που έχουμε, νοιώθεις ποιο 'ασφαλής' στο τεριος από ότι σε ένα επιβατικό -
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Επίσης, θα χαρώ πολύ να μου φέρεις ΟΠΟΙΟ μινι-μικρομεσαιο θες και να πάμε μια βολτίτσα(εσύ με το μικρομεσαίο, εγώ με το τεριος) σε κάνα ορεινό στροφιλίκι, κατά προτίμηση με βροχή στο οδόστρωμα...Να δούμε στην πράξη αν παλευεται το τεριος όπως λες.....να βρεθείς στου χαντάκι να το έχει βάρος στη συνειδηση του??
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Εσύ γράφεις ότι και με τα 2 μπορείς να κινδυνεύσεις στην άσφαλτο όταν το τζιμνυ φοράει άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω ,σασί τύπου σκάλας ελάχιστο μεταξόνιο και μετατρόχια κλπ, κλπ,κλπ....Το τεριος είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και από ανάρτηση και από μετάδοση...Άρα μάλλον δεν κινδυνεύεις και με τα 2 εξίσου...Όσο για τα κρατήματα του επέτρεψε μου να ξέρω καλύτερα, μιας και εσύ το πήρες για μία βόλτα ενώ εγώ το λειώνω στα στροφιλίκια του Καρπενήσιου εδώ και ένα χρόνο...(δεν ξέρω αν ξέρεις την περιοχή)και με βροχή και στεγνό και, και, και....Και αν το 15ετιας μικρομεσαίο σου λέγεται ραλυ σάξο ή κάτι αντίστοιχο(πρώην κάτοχος xsara vts,1.6 και 2.0 και πολλών άλλων γρήγορων) πάω πάσο...αλλιώς....αστο.....Εξαιρετικά ακριβό αμάξι γιατί? Επειδή φοράει μία τρομερή τετρακίνηση?Επειδή είναι το μοναδικό αμάξι που το πάω συνεργείο και δεν έχω τι να πω στους μηχανικούς ως παρατήρηση ενώ με όλα τα άλλα τους είχα ολόκληρη λίστα με προβλήματα?Επειδή το έβαλα στην χρυσή ευκαιρία για πλάκα και έσπασαν τα τηλέφωνα ενώ όταν είχα μικρομεσαία ή και μερσεντες δεν ασχολιόταν κανένας?.Επειδή στην Αθήνα ελίσσομαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από αντίστοιχο επιβατικό(στενό και τρομερός κύκλος στροφής? και πόσα αλλα υπέρ....Κλείνοντας, δεν πήρα και καμμιά μερσεντες, όπως λες, αν και στα ίδια λεφτά και με την κρίση έπαιρνα(είχαμε πιο παλιά στην οικογένεια ούτως η άλλως)..Αυτά
ΥΓ:Μαζί σου για τους πλευρικούς ανέμους (στο τεριος πολύ πιο μειωμένο το φαινόμενο από ότι στο τζιμνυ) και για το κοπάνημα της ανάρτησης(αν και με τις λακούβες που έχουμε, νοιώθεις ποιο 'ασφαλής' στο τεριος από ότι σε ένα επιβατικόΣου ξαναγραφω..
Το jimny δε το εχω οδηγησει απλα μετεφερα τις εντυπωσεις αυτων των 2 γνωστων μου..Για να το λες το κατανοω.. Και μαλιστα δε μπορω να καταλαβω ποιος το αγοραζει πλεον αν ειναι χειροτερο απο το terios... Το 15ετιας 14αρι μου ειναι οντως citroen και φορα 185 και οχι 215 λαστιχο.. αν και μονο που μπαινεις στη διαδικασια να το συγκρινεις με αμαξια 10 χρονια πισω γενικοτερα το νοημα το καταλαβαινουμε ολοι.... Για να το φερουμε λοιπον στο σημερα εχω την αποψη οτι ενα τυπικο σημερινο μικρο-μιρκομεσαιο στα 1.3-1.4 ειναι καλυτερο πανω στο δρομο.... Συγκρινε το με 14αρια σημερινα μικρα-μικρομεσαια..Εχεις καμια αμφιβολια οτι ειναι χειροτερο?
Για τις βλαβες πασο..Αλιμονο αν ενα daihatsu-toyota ειχε θεμα σε αυτον τον τομεα.. Η μεταπωληση ειναι τελειως ασχετη με το θεμα αφου δεν ειναι ουσιαστικος τομεας (π.χ.ασφαλεια,ανεση,οδικη συμπεριφορα )..Στην αθηνα θα ελισσοσουν το ιδιο με παρα πολλα μικρα δε λεει κατι αυτο.. Τοσα λεφτα λοιπον γιατι? Για κυκλο στροφης,μεταπωληση,αξιοπιστια που στην προσφερουν πολλοι ακομα και ενα καρο αρνητικα..Μιλαμε λοιπον για ενα μικρο τζιπακι το φτηνοτερο απο τα οποια σημερα κοστιζει περι τα 20.000 περιπου αν δε κανω λαθος.. Καταληγουμε οτι επηρεαζεται απο τους πλευρικους ανεμους, κοπαναει σα τρελο ,δε προσφερει καμια ανεση στους επιβατες του,εχει στενο εσωτερικο και συμπληρωνω κακα πλαστικα-εσωτερικο, μετρια οδικη συμπεριφορα παρα το 215 ελαστικο του,μετριοτατες επιδοσεις στα 1.3. μετριοπαθη εως ασχημη σχεδιαση (υποκειμενικο) και κοστος οσο πολλες απλες εκδοσεις μεσαιων αυτοκινητων..... και με ενα σημα χωρις κανενα κυρος για τους περισσοτερους (εμενα δε με απασχολει).
Ο μονος λογος να το επιλεξει καποιος ειναι αν πηγαινει καθε σκ καλαβρυτα,το χωνει σε αμμουδιες βγαζει φουσκωτα-βαρκες , παει για κυνηγι και γενικα ειδικη και μονο χρηση.. Για ασφαλτινη χρηση εχεις απειρες καλυτερες και πολυ πιο οικονομικες επιλογες.. Το μου εξαρεις την οδικη συμπεριφορα του terios ειναι το λιγοτερο 'καπως'..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
.. Και μαλιστα δε μπορω να καταλαβω ποιος το αγοραζει πλεον αν ειναι χειροτερο απο το terios... '..να σου λυσω τις αποριες σου σχετικα με το jimny
αυτος που θελει να κινειται στην πολη νορμαλ
αυτος που θελει να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση (7,5 στην πολη)
αυτος που θελει να παρκαρει σε μικρους χωρους (3,65 μ μηκος) και
αυτος που θελει να παει εκει που τα αλλα σταματανε...Εσυ πας γρηγορα
εγω παω παντουΑυτο ειναι το jimny και αν ο κατοχος του ειναι συνηδειτοποιημενος το ξανααγοραζει
(by the way εχω και γρηγορο coupe και city car)
ΥΓ αν γυναικα οδηγος jimny δεν προβληματιζεται με την οδηγικη του συμπεριφορα στην Εθνικη σε κομματια οπως μεγαρα, ελευσινα, κινετα, σειριο, μαλακασα, θηβα κλπ απο τους πλευρικους ανεμους σε ταχυτητες 120-130 και προβληματιζεσαι εσυ τοτε καλυτερα να το ψαξεις...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
.. Και μαλιστα δε μπορω να καταλαβω ποιος το αγοραζει πλεον αν ειναι χειροτερο απο το terios... '..
να σου λυσω τις αποριες σου σχετικα με το jimny
αυτος που θελει να κινειται στην πολη νορμαλ
αυτος που θελει να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση (7,5 στην πολη)
αυτος που θελει να παρκαρει σε μικρους χωρους (3,65 μ μηκος) και
αυτος που θελει να παει εκει που τα αλλα σταματανε...Εσυ πας γρηγορα
εγω παω παντουΑυτο ειναι το jimny και αν ο κατοχος του ειναι συνηδειτοποιημενος το ξανααγοραζει
(by the way εχω και γρηγορο coupe και city car)
ΥΓ αν γυναικα οδηγος jimny δεν προβληματιζεται με την οδηγικη του συμπεριφορα στην Εθνικη σε κομματια οπως μεγαρα, ελευσινα, κινετα, σειριο, μαλακασα, θηβα κλπ απο τους πλευρικους ανεμους σε ταχυτητες 120-130 και προβληματιζεσαι εσυ τοτε καλυτερα να το ψαξεις...
Δεν προβληματίζεται ή δεν καταλαβαίνει τι της γίνεται...
πολύ κακό αυτοκίνητο για το 2010... ένα πάντα diesel είναι απείρος καλύτερο... -
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
.. Και μαλιστα δε μπορω να καταλαβω ποιος το αγοραζει πλεον αν ειναι χειροτερο απο το terios... '..
να σου λυσω τις αποριες σου σχετικα με το jimny
αυτος που θελει να κινειται στην πολη νορμαλ
αυτος που θελει να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση (7,5 στην πολη)
αυτος που θελει να παρκαρει σε μικρους χωρους (3,65 μ μηκος) και
αυτος που θελει να παει εκει που τα αλλα σταματανε...Εσυ πας γρηγορα
εγω παω παντουΑυτο ειναι το jimny και αν ο κατοχος του ειναι συνηδειτοποιημενος το ξανααγοραζει
(by the way εχω και γρηγορο coupe και city car)
ΥΓ αν γυναικα οδηγος jimny δεν προβληματιζεται με την οδηγικη του συμπεριφορα στην Εθνικη σε κομματια οπως μεγαρα, ελευσινα, κινετα, σειριο, μαλακασα, θηβα κλπ απο τους πλευρικους ανεμους σε ταχυτητες 120-130 και προβληματιζεσαι εσυ τοτε καλυτερα να το ψαξεις...
Δεν προβληματίζεται ή δεν καταλαβαίνει τι της γίνεται...
πολύ κακό αυτοκίνητο για το 2010... ένα πάντα diesel είναι απείρος καλύτερο...τι σημαινει πραγματικο 4χ4 ξερεις?
μην απαντησεις ρητορικο ειναι το ερωτημα ....
-
Δεν είναι το panda πραγματικό 4 κινητό ;;
Τα λεφτά που ζητάνε για το τέριος είναι πολλά για αυτοκίνητο κυνηγού ...
Την κατανάλωση αυτή που την Έχεις δει;; -
Έλεος ρε παιδιά. Ανοίξτε ένα θέμα με τίτλο **Terios VS Jimny **και αφήστε εμάς που θέλουμε να μαθαίνουμε νέα και να συζητάμε για το καημένο το dusterάκι εδώ μόνους μας.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
.. Και μαλιστα δε μπορω να καταλαβω ποιος το αγοραζει πλεον αν ειναι χειροτερο απο το terios... '..
να σου λυσω τις αποριες σου σχετικα με το jimny
αυτος που θελει να κινειται στην πολη νορμαλ
αυτος που θελει να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση (7,5 στην πολη)
αυτος που θελει να παρκαρει σε μικρους χωρους (3,65 μ μηκος) και
αυτος που θελει να παει εκει που τα αλλα σταματανε...Εσυ πας γρηγορα
εγω παω παντουΑυτο ειναι το jimny και αν ο κατοχος του ειναι συνηδειτοποιημενος το ξανααγοραζει
(by the way εχω και γρηγορο coupe και city car)
ΥΓ αν γυναικα οδηγος jimny δεν προβληματιζεται με την οδηγικη του συμπεριφορα στην Εθνικη σε κομματια οπως μεγαρα, ελευσινα, κινετα, σειριο, μαλακασα, θηβα κλπ απο τους πλευρικους ανεμους σε ταχυτητες 120-130 και προβληματιζεσαι εσυ τοτε καλυτερα να το ψαξεις...
Κλασσικη αντιδραση ανθρωπου που νομιζει οτι του θιξαμε τον οποιοδηποτε κουβα κατεχει...Και το γραφω αυτο γιατι ουσιαστικα συμφωνουμε..
Ειναι χαρακτηριστικο οτι δε διαβαζετε παρα κρατατε οτι σας συμφερει..Εγραψα ομως βρε ανθρωπε..
Ο μονος λογος να το επιλεξει καποιος ειναι αν πηγαινει καθε σκ καλαβρυτα,το χωνει σε αμμουδιες βγαζει φουσκωτα-βαρκες , παει για κυνηγι και γενικα ειδικη και μονο χρηση..
Αν πιστευεις οτι δεν αρμοζει και στο jimny αυτο που εγραψα τι να κατσω να σου εξηγω τωρα..Αφου το θες για τετοια χρηση καλα εκανες και το πηρες..Και επειδη εχεις και τη celica κτλπ καταλαβαινεις οτι μονο με το jimny δε καλυπτεσαι...
αυτος που θελει να κινειται στην πολη νορμαλ
αυτος που θελει να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση (7,5 στην πολη)
αυτος που θελει να παρκαρει σε μικρους χωρους (3,65 μ μηκος)Αυτα εδω τα κανεις και πολυ καλυτερα ισως με ενα οποιοδηποτε μικρο...
ΥΓ αν γυναικα οδηγος jimny δεν προβληματιζεται με την οδηγικη του συμπεριφορα στην Εθνικη σε κομματια οπως μεγαρα, ελευσινα, κινετα, σειριο, μαλακασα, θηβα κλπ απο τους πλευρικους ανεμους σε ταχυτητες 120-130 και προβληματιζεσαι εσυ τοτε καλυτερα να το ψαξεις...
Εχω τις μαρτυριες των 2 αυτων φιλων-κατοχων αλλα και οσων εχουν μπει στα εν λογω 2 jimny..Δε χρειαζομαι κατι αλλο.. Κριμα να το φτανετε λιγο πριν την τελικη του..
-
Offtopic απο Dacia Duster