-
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;
-
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;
-
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;Εχεις κομπρεσερ;Μια ματια που εριξα θελουν συνδεση με αερα (δεν ξερω αν υπαρχει αλλος τροπος)
πχ http://www.vamvacas.gr/productdetails.p ... theone=204http://www.axel.gr/index.php?ccUser=&ca ... ct=viewCat
-
Το φίλτρο στο αμάξι σου αλλάζει από πάνω;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;Αφού ασχολείσαι μόνος σου γιατί δεν κάνεις την αλλαγή από την τάπα του κάρτερ;
-
Φυσικά για επαγγελματική χρήση δεν λέει αλλά για προσωπική χρήση υπάρχουν και οι χειροκίνητες αντλίες που είναι εντελώς βολικές, οικονομικές και αποτελεσματικές χωρίς να είναι κουραστικές.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το φίλτρο στο αμάξι σου αλλάζει από πάνω;ναι αλλάζει πανεύκολα!
Φυσικά για επαγγελματική χρήση δεν λέει αλλά για προσωπική χρήση υπάρχουν και οι χειροκίνητες αντλίες που είναι εντελώς βολικές, οικονομικές και αποτελεσματικές χωρίς να είναι κουραστικές.
έχεις κάτι να μου προτείνεις ; ενδιαφέρουσα ιδέα.
Θέλω να αγοράσω ένα να κάνω τις αλλαγές λαδιών μόνος μου. Εχετε να προτείνετε κάποιο με λογικό κόστος ;
Αφού ασχολείσαι μόνος σου γιατί δεν κάνεις την αλλαγή από την τάπα του κάρτερ;
γιατί θέλει να σηκωθεί το αμάξι.
γρύλο δεν έχω ούτε τρίποδο αλλά ούτε και διάθεση να το κάνω από κάτω.
-
Κατι σαν το http://www.toolstore.gr/αν� ... p-138.html (αντλια υγρων για δραπανα) θα εκανε δουλεια;Αλλα θα πρεπει να προσαρμοσεις λεπτο λαστιχο.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.clevermarket.gr/displayITM2.asp?ITMID=3175Μηπως λυωσει απο τα καυτα λαδια;
-
δε ξέρει αλλά κάτι τέτοιο ψάχνω στο πιο ποιοτικό αν υπάρχει ...
-
Δοκίμασα μια τέτοια μ@λακία (για καύσιμο) από το πράκτικερ και πήρα τα @@ μου, πολύ χαμηλή ποιότητα. Φυσικά μαλάκωνε αρκετά με τα λάδια σε θερμοκρασία γύρω στους 50-60 βαθμούς.
Αυτό που έβαλε ο μπιλλ είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση.
-
Αυτή που θυμάμαι και που είχα εγώ ήταν μεταλλική σε χρώμα μπρούτζινο με ένα μακρύ λεπτό ημιδιαφανές σωληνάκι κι ένα κοντύτερο παχύτερο, εύκαμπτα αλλά σχετικά σκληρά. Τη χρησιμοποιούσα για την αλλαγή λαδιών σε μηχανή θαλάσσης στην οποία δεν έχεις πρόσβαση από κάτω. Δεν είχε πρόβλημα να τρομπάρει ακόμα και σχετικά ζεστά λάδια χωρίς να μαλακώσουν τα σωληνάκια και υποθέτω ότι μπορεί να ήταν και μπρούτζινη γιατί τόσα χρόνια στο σκάφος δεν σκούριασε.... Από όσο ξέρω είναι στάνταρ πρακτική στα σκάφη οπότε θεωρώ ότι μπορείς να την βρεις σε μαγαζί με ναυτιλιακά.
Αυτή που λέω εγώ είναι αυτή:
Δεν ξέρω αν η πιο πάνω πλαστική φούσκα που δείξατε είναι κατάλληλη και ανθεκτική αλλά στο μάτι υστερεί!
Υπάρχουν όμως κι άλλες μορφές: http://img.21food.com/userimages/sdlyhc ... 716624.gif -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό που έβαλε ο μπιλλ είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση.
Και αυτο σε χαμηλη ποιοτητα φοβαμαι αν θα αντεχει.Βρηκα και μεταλλικη αλλα δεν βρισκω παλι το λινκ.
-
http://www.marinastores.gr/index.php?di ... ory_id=163
Επειδη ειπε ο Ονυξ για ναυτιλιακαΤωρα ειδα οτι ειχες βαλει φωτο
-
Aυτό μάλλον είναι μια χαρά. Και σχετικά προσιτό. Θα το δοκιμάσω σε 1000 χλμ που θα κάνω την επόμενη αλλαγή.
Πολλά ευΚαριστώ!
-
http://www.smart-stuff.co.uk/pela-6000- ... -238-p.asp
δες και αυτη...πρεπει να σου κανει....τα μεταφορικα ειναι λιγο τσιμπημενα....
-
Έχω την εντύπωση πως ρουφώντας έτσι τα λάδια, κάτι μένει μέσα.
Ακόμα και με τον κλασικό τρόπο, δυσανασχετώ όταν βιδώνουν την τάπα ενώ ακόμα πέφτουν σταγόνες από την τάπα.
Αν ήταν δυνατόν να στραγγίξουν τελείως..(καλά, εκτός από τα τοιχώματα των κυλίνδρων!)Μια φορά που πήγα για αλλαγή έχοντας πολύ καιρό να αλλάξω λάδια (η τρόμπα λαδιού ακουγόταν και το λαμπάκι άναβε μέχρι να ανεβάσω αρκετές στροφές) το μηχάνημα φαινόταν να μην τραβάει τα λάδια, και προτίμησα τελικώς τον κλασικό τρόπο.
-
Μήν ξεχνάς οτι η αντλία κρατάει τουλάχιστον ένα μισόλιτρο λάδι το οποίο δέν βγαίνει κατα την αποστράγγιση. Οπότε το να περιμένεις κανα μισάωρο να σταματήσουν να πέφτουν τα 50ml απο τις σταγόνες είναι ο ορισμός του υποχόνδριου
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτή που θυμάμαι και που είχα εγώ ήταν μεταλλική σε χρώμα μπρούτζινο με ένα μακρύ λεπτό ημιδιαφανές σωληνάκι κι ένα κοντύτερο παχύτερο, εύκαμπτα αλλά σχετικά σκληρά. Τη χρησιμοποιούσα για την αλλαγή λαδιών σε μηχανή θαλάσσης στην οποία δεν έχεις πρόσβαση από κάτω. Δεν είχε πρόβλημα να τρομπάρει ακόμα και σχετικά ζεστά λάδια χωρίς να μαλακώσουν τα σωληνάκια και υποθέτω ότι μπορεί να ήταν και μπρούτζινη γιατί τόσα χρόνια στο σκάφος δεν σκούριασε.... Από όσο ξέρω είναι στάνταρ πρακτική στα σκάφη οπότε θεωρώ ότι μπορείς να την βρεις σε μαγαζί με ναυτιλιακά.
Αυτή που λέω εγώ είναι αυτή:
Δεν ξέρω αν η πιο πάνω πλαστική φούσκα που δείξατε είναι κατάλληλη και ανθεκτική αλλά στο μάτι υστερεί!
Υπάρχουν όμως κι άλλες μορφές: http://img.21food.com/userimages/sdlyhc ... 716624.gif
Ναι πράγματι η τρόμπα αυτί η οριχάλκινη, είναι πολύ καλή. Την είχα ξεχάσει εδώ και τρία χρόνια, γιατί στην μαρίνα βάλανε και απορροφητικό μηχάνημα για να μην λερώνουμε την θάλασσα!!....
Σίγουρα ο χώρος στα ιστιοπλοϊκά είναι παράξενος να λύνεις τάπες.
Ο φίλος θα το βρει σε μεγάλα μαγαζιά για σκάφη.
Τώρα εάν ο σωλήνας είναι μεγάλος, υπάρχουν στα μαγαζιά εξοπλισμού συνεργείων οι σωλήνες που χρησιμοποιούμε εμείς στης λαδιέρες. Δίνεις 5ε και παίρνεις αυτόν που σου κάνει. Είναι από αταλον και δεν λιώνουν. Σίγουρα για να βγαίνουν εύκολα τα λάδια, πρέπει να είναι ζεστά πολύ. Εδώ χρειαζόμαστε και ένα γάντι εργασίας, για να βαστάμε την τρόμπα που ζεματάει…...
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Μηχάνημα αναρρόφησης λαδιών κινητήρα