-
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..
http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
-
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..
http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
-
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..
http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
-
Ωραίο άρθρο αλλά εγώ ξέρω ότι το SUV το παίρνουμε γιατί θέλουμε να δείχνουμε πλούσιοι, μας αρέσουν τα σπορ (που δεν κάνουμε), το αμάξι μας είναι πιο ψηλό από του γείτονα, μπορούμε άφοβα να χτυπάμε τα αμάξια των άλλων στο παρκάρισμα, ανεβαίνει σε ψηλά πεζοδρόμια και φυσικά το παίρνουμε σε μαύρο χρώμα.
Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. -
ετσι ειναι...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!
-
Αρα ουσιαστικά συμφωνητε με το κλεισιμο του αρθρου..
'Αλλά τα SUV πλέον ( κι όσο πιο καινούργια τόσο περισσότερο ) “U” δεν είναι.
Όμως μήπως το κάνουν γιατί όντως αυτό ζητάμε ως καταναλωτές??? Μήπως οι εταιρείες βλέποντας ότι η σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία των κάτοχων οχημάτων αυτής της κατηγορίας ΔΕΝ τα χρησιμοποιούν ως υποτίθεται κι ως λανσάρονται?? Το «φαίνεστε» ( που ούτε κι αυτό πλέον) κι όχι το «είναι»????' -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
μου αρεσε η οπτικη γωνια που προσεγγισες το θεμα
θα σου συστηνα ομως να κανεις (next time) μια καλυτερη (οπτικα) δομη και διαχειρηση περιεχομενου...
προσωπικα με κουρασε η πυκνη γραφη χωρις sections και χωρις titles -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
Μόνο θετικές γνώμες επιτρέπονται;
-
Οχι βεβαια!!! και αρνητικές δεκτες!!!!
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
ενα αρθρο που εχω γραψει εγω και ΙΣΩΣ βοηθησει καποιους..
http://www.tetrakinisimag.gr/fokion_u_t59.htm
Αν σας αρεσει πειτε το!!!!!
μου αρεσε η οπτικη γωνια που προσεγγισες το θεμα
θα σου συστηνα ομως να κανεις (next time) μια καλυτερη (οπτικα) δομη και διαχειρηση περιεχομενου...
προσωπικα με κουρασε η πυκνη γραφη χωρις sections και χωρις titlesΣυμφωνω κι εγω.Φωκιωνα αρκετα καλο για το tetrakinisimag,αλλα λιγο κουραστικο για το φορουμ εδω.
-
Σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια
Για το πυκνογραμενο ... φανταζομαι εννοεις πως στηνεται στις σελιδες..Αγαπητε 'εαβιτη' τι εννοεις κολό για το tetrakinisimag κουραστικό για το φορουμ?
Κατι σαν πολυ 'λεπτομερες'??ευχαριστω.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια
Για το πυκνογραμενο ... φανταζομαι εννοεις πως στηνεται στις σελιδες..ευχαριστω.
NAI
-
Από την αρχή να δηλώσω ότι είμαι ειλικρινής και αυστηρός... Δεν έχω λόγο να δείξω επιείκεια κανένας δεν θα κερδίσει από κάτι τέτοιο αλλά θέλω να διαβεβαιώσω ότι είμαι καλοπροαίρετος.
Συμφωνώ ότι ήθελε κάπως ξεχωριστές παραγράφους με τίτλους. Μερικές προτάσεις είναι λίγο πιο μεγάλες από όσο θα ήθελα. Γενικά στο σύνολο δεν είναι πολύ ευανάγνωστο. Κάποια θέματα τα αγγίζει χωρίς να τα εκμεταλλευτεί και σε άλλα τα ξεχειλώνει, αισθάνομαι ότι υπάρχει μια έλλειψη ισορροπίας. Γενικά ήθελε λίγο περισσότερο δούλεμα, να δέσουν μεταξύ τους, να υπάρχει μια πιο καλή ροή από το ένα στο άλλο κλπ.
Το βασικό του πρόβλημα όμως, εξαιτίας του οποίου προέκυψαν ή μάλλον προσέχουμε όλα τα άλλα, είναι η έλλειψη εστίας. Μοιάζει να είναι λίγο από όλα χωρίς να έχει ακριβή στόχο. Για αυτό και η δυσκολία του να βρεθεί τίτλος. Ίσως έπρεπε να το ξαναέγραφες από την αρχή αφού αποφάσισες τον τίτλο που βρίσκω όντως πετυχημένο. Με κάποιο σκελετό πρώτα.
Παρόλα αυτά το διάβασα όλο και συμφωνώ πλήρως με τα όσα λέει ο συγγραφέας ή μάλλον με το όσα θέλει να πει. Υπάρχουν ελλείψεις (πιο σημαντική έλλειψη τα λάστιχα και οι δυνατότητες οποιουδήποτε οχήματος με τα λάθος λάστιχα) όπως υπάρχουν και κάποια αδύνατα σημεία που μπορεί να επισύρουν αντιδράσεις ή αντιρρήσεις αλλά χωρίς να ενοχλούν και αυτό θεωρείται επιτυχία. Θίγονται τα περισσότερα κρίσιμα σημεία και ο αναγνώστης και θα βοηθηθεί και θα μπει σε σωστή και εποικοδομητική σειρά σκέψεων αν είναι αρχάριος είτε αν είναι πιο γνώστης θα νιώθει να συμφωνεί και να συμπάσχει! Κέρδος και για τους δύο οπότε κι άλλος πόντος. Συγχαρητήρια!Εκτός θέματος: Το Yeti έχει σαν έξτρα αυτήν την πίσω πόρτα που γίνεται βάση ποδηλάτων;;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αγαπητε 'εαβιτη' τι εννοεις κολό για το tetrakinisimag κουραστικό για το φορουμ?
Κατι σαν πολυ 'λεπτομερες'??ευχαριστω.
Εννοω οτι το tetrakinisimag ειναι εξειδικευμενο στον χωρο του 4χ4,ενω το φορουμ των 4Τ οχι και ισως ειναι κουραστικο λιγο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εκτός θέματος: Το Yeti έχει σαν έξτρα αυτήν την πίσω πόρτα που γίνεται βάση ποδηλάτων;;Στη φωτογραφία είναι το concept yeti, όχι το τελικό μοντέλο παραγωγής.
-
Αγαπητε onyx - δεν με γνωριζεις προσωπικά για να ξερεις οτι ΠΟΛΥ δυσκολα θεωρω κατι ως κακοπροαιρετο.
Κρατα στο νου σου το οτι δεν ειμαι 'επαγγελματίας', το κανω οταν 'εχω εμπνευση' με μονη 'αμοιβη' την χαρα που μου δινει το περιοδικό δημοσιευοντας τες.
τα σχολια σου ειναι περα για περα επικοδομητικά...
Ευχαριστω -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αγαπητε onyx - δεν με γνωριζεις προσωπικά για να ξερεις οτι ΠΟΛΥ δυσκολα θεωρω κατι ως κακοπροαιρετο.Ουφ, πάλι καλά.
Και τώρα σου προτείνω να γράψεις το επόμενο που θα το πεις το S των SUV. Εκεί θα αναλύσεις το φαύλο του να φορτώνεις ένα αυτοκίνητο με τετρακίνηση και πολυτέλειες και να το κάνεις 2 τόνους και μετά αφού του έχεις ανεβάσει το κέντρο βάρους στα σύννεφα να του ρίχνεις και 200-300-500 άλογα και προσπαθείς να πείσεις τον κόσμο ότι είναι σπορ!! Ή έστω πιο σπορ από αντίστοιχο τετρακίνητο στέισον.... -
(ε χμ... το... 'επομενο' δωθηκε προχτες.... χιχιχιχιχι - περι τελων κυκλοφωρίας το αναγνωσμα - αν μπορει να θεωρηθει οτι 'το διαφημιζω' σβου με την μια, δεν υπαρχει θεμα γιατι δεν εχω τετοιο σκοπο..)
-
Θα διαφωνησω λιγο με τον ονυξ!
Θεωρω πως για την κατηγορια του (σκεψεις) ειναι αρκετα συγκροτημενο, απλα οι οποιες θεματικες ενοτητες χωριζουν μονο με παραγραφους, προσωπικα δε με ενοχλησε
Μονο κατι δεν καταλαβα... τα xj/ kj τι ειναι???
-
Ειναι κωδικοι των διαφορων τυπων των JEEP της CRYSLER.
το U των SUV..