Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματισμος με αμορτισερ.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβληματισμος με αμορτισερ.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexcool last edited by

      Γεια σας παιδια λεγομαι Αλεξανρος εχω ενα πεζο 206 1.1 μοντελο 2002 μενω στο Ρεθυμνο και καθος πηγενοερχομαι πολυ τακτικα Χανια και Ηρακλειο ειπα να δωσω μερικα χρηματα για να βελτιωσω την οδηγικη συμπεριφορα στο αμαξι, μεχρι εδω ολλα καλα λοιπων επισκευτομαι ενα συνεργειο εδω στο Ρεθυμνο που υποτιθεται οτι ειναι καλος, του λεω μαστορα τι μπωρουμε να κανουμε; μου λεει μιας και το αμαξι δεν ειχε πολλα χλμ δεν θα χρειαστει να αλαξουμε τα αμορτισερ απλος θα σου βαλω ελατηρια χαμηλωματος 3,5 της H&R μπροστα και πισω θα το χαμηλοσουμε απο την μπαρα που εχει ενταξει του λεω και εγω.
      Φτιαχνει το αμαξι πραγματικα εμπενε στις στροφες πολυ καλα καμια σχεση με πριν το προβλημα ειναι τωρα οταν μπενει σε καποια λακουβιτσα η ο δρομος ειναι ανομαλος τα ελατηρια κουδουνιζουνε του λεω το προβλημα αυτο και μου λεει θα βαλουμε λιγο λαστιχο στις σπυρες γιατι ιναι πολυ κοντα και χτυπανε η μια την αλλη και θα ειναι ενταξει τελος παντον το κουδουνισμα μειωθηκε λιγο αλλα οχι τελειος και παλι ακουγοτανε και θα ηθελα να ρωτησω πρωτον αν στεκει αυτη η πατεντα με το λαστιχο στις σπυρες και δευτερον γιατι το εκανε αυτο το κουδουνισμα ειναι αυτο που μου ειπε;
      Πριν 2 χρονια τωρα και με πιο πολλα πλεων χλμ το αμαξι και τα εργοστασιακα αμορτισερ φθαρμενα ειπα να τα αλαξω παω παλι και κανονιζουμε να βαλω ενα σετ γερμανικα χαμηλοματος παλι 3,5 ποντον της KW αλλα επειτα μου κακοφανηκε στο ματι γιατι παρατηρησα οτι το αμαξι ειναι λιγο πιο ψιλο σε σχεση με πρωτα που ειχαμε βαλει μονο τα ελατηρια της H&R στα εργοστασιακα αμορτισερ γιατι γινεται αυτο ξερει καποιος; επισης μπωρω να χαμηλωσω το αυτοκινητο απο πισω κι αλλο δηλαδη να ειναι λιγο πιο χαμηλο απο πισω, τωρα εχουμε μετρησει το αμαξι μπροστα πισω εινα στο ιδιο υψως η θα υπαρξει καποιο προβλημα στην γεωμετρια αν ειναι το πισω μερος πιο χαμηλο απ οτι στο μπρωστα; η αν θα μπωρουσα να ξαναβαλω παλι τα παλια ελατηρια της H&R σε συνδιασμο με τα αμορτισερ της ΚW, ακομη στα ποσα χλμ θα πρεπει να αλαχτουνε τα καινουρια αμορτισερ με βαση τους δρομους που εχουμε εδω αν ξερατε;
      Σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα.
      Αλεξανδρος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alexcool last edited by

        Γεια σας παιδια λεγομαι Αλεξανρος εχω ενα πεζο 206 1.1 μοντελο 2002 μενω στο Ρεθυμνο και καθος πηγενοερχομαι πολυ τακτικα Χανια και Ηρακλειο ειπα να δωσω μερικα χρηματα για να βελτιωσω την οδηγικη συμπεριφορα στο αμαξι, μεχρι εδω ολλα καλα λοιπων επισκευτομαι ενα συνεργειο εδω στο Ρεθυμνο που υποτιθεται οτι ειναι καλος, του λεω μαστορα τι μπωρουμε να κανουμε; μου λεει μιας και το αμαξι δεν ειχε πολλα χλμ δεν θα χρειαστει να αλαξουμε τα αμορτισερ απλος θα σου βαλω ελατηρια χαμηλωματος 3,5 της H&R μπροστα και πισω θα το χαμηλοσουμε απο την μπαρα που εχει ενταξει του λεω και εγω.
        Φτιαχνει το αμαξι πραγματικα εμπενε στις στροφες πολυ καλα καμια σχεση με πριν το προβλημα ειναι τωρα οταν μπενει σε καποια λακουβιτσα η ο δρομος ειναι ανομαλος τα ελατηρια κουδουνιζουνε του λεω το προβλημα αυτο και μου λεει θα βαλουμε λιγο λαστιχο στις σπυρες γιατι ιναι πολυ κοντα και χτυπανε η μια την αλλη και θα ειναι ενταξει τελος παντον το κουδουνισμα μειωθηκε λιγο αλλα οχι τελειος και παλι ακουγοτανε και θα ηθελα να ρωτησω πρωτον αν στεκει αυτη η πατεντα με το λαστιχο στις σπυρες και δευτερον γιατι το εκανε αυτο το κουδουνισμα ειναι αυτο που μου ειπε;
        Πριν 2 χρονια τωρα και με πιο πολλα πλεων χλμ το αμαξι και τα εργοστασιακα αμορτισερ φθαρμενα ειπα να τα αλαξω παω παλι και κανονιζουμε να βαλω ενα σετ γερμανικα χαμηλοματος παλι 3,5 ποντον της KW αλλα επειτα μου κακοφανηκε στο ματι γιατι παρατηρησα οτι το αμαξι ειναι λιγο πιο ψιλο σε σχεση με πρωτα που ειχαμε βαλει μονο τα ελατηρια της H&R στα εργοστασιακα αμορτισερ γιατι γινεται αυτο ξερει καποιος; επισης μπωρω να χαμηλωσω το αυτοκινητο απο πισω κι αλλο δηλαδη να ειναι λιγο πιο χαμηλο απο πισω, τωρα εχουμε μετρησει το αμαξι μπροστα πισω εινα στο ιδιο υψως η θα υπαρξει καποιο προβλημα στην γεωμετρια αν ειναι το πισω μερος πιο χαμηλο απ οτι στο μπρωστα; η αν θα μπωρουσα να ξαναβαλω παλι τα παλια ελατηρια της H&R σε συνδιασμο με τα αμορτισερ της ΚW, ακομη στα ποσα χλμ θα πρεπει να αλαχτουνε τα καινουρια αμορτισερ με βαση τους δρομους που εχουμε εδω αν ξερατε;
        Σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα.
        Αλεξανδρος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexcool last edited by

          Γεια σας παιδια λεγομαι Αλεξανρος εχω ενα πεζο 206 1.1 μοντελο 2002 μενω στο Ρεθυμνο και καθος πηγενοερχομαι πολυ τακτικα Χανια και Ηρακλειο ειπα να δωσω μερικα χρηματα για να βελτιωσω την οδηγικη συμπεριφορα στο αμαξι, μεχρι εδω ολλα καλα λοιπων επισκευτομαι ενα συνεργειο εδω στο Ρεθυμνο που υποτιθεται οτι ειναι καλος, του λεω μαστορα τι μπωρουμε να κανουμε; μου λεει μιας και το αμαξι δεν ειχε πολλα χλμ δεν θα χρειαστει να αλαξουμε τα αμορτισερ απλος θα σου βαλω ελατηρια χαμηλωματος 3,5 της H&R μπροστα και πισω θα το χαμηλοσουμε απο την μπαρα που εχει ενταξει του λεω και εγω.
          Φτιαχνει το αμαξι πραγματικα εμπενε στις στροφες πολυ καλα καμια σχεση με πριν το προβλημα ειναι τωρα οταν μπενει σε καποια λακουβιτσα η ο δρομος ειναι ανομαλος τα ελατηρια κουδουνιζουνε του λεω το προβλημα αυτο και μου λεει θα βαλουμε λιγο λαστιχο στις σπυρες γιατι ιναι πολυ κοντα και χτυπανε η μια την αλλη και θα ειναι ενταξει τελος παντον το κουδουνισμα μειωθηκε λιγο αλλα οχι τελειος και παλι ακουγοτανε και θα ηθελα να ρωτησω πρωτον αν στεκει αυτη η πατεντα με το λαστιχο στις σπυρες και δευτερον γιατι το εκανε αυτο το κουδουνισμα ειναι αυτο που μου ειπε;
          Πριν 2 χρονια τωρα και με πιο πολλα πλεων χλμ το αμαξι και τα εργοστασιακα αμορτισερ φθαρμενα ειπα να τα αλαξω παω παλι και κανονιζουμε να βαλω ενα σετ γερμανικα χαμηλοματος παλι 3,5 ποντον της KW αλλα επειτα μου κακοφανηκε στο ματι γιατι παρατηρησα οτι το αμαξι ειναι λιγο πιο ψιλο σε σχεση με πρωτα που ειχαμε βαλει μονο τα ελατηρια της H&R στα εργοστασιακα αμορτισερ γιατι γινεται αυτο ξερει καποιος; επισης μπωρω να χαμηλωσω το αυτοκινητο απο πισω κι αλλο δηλαδη να ειναι λιγο πιο χαμηλο απο πισω, τωρα εχουμε μετρησει το αμαξι μπροστα πισω εινα στο ιδιο υψως η θα υπαρξει καποιο προβλημα στην γεωμετρια αν ειναι το πισω μερος πιο χαμηλο απ οτι στο μπρωστα; η αν θα μπωρουσα να ξαναβαλω παλι τα παλια ελατηρια της H&R σε συνδιασμο με τα αμορτισερ της ΚW, ακομη στα ποσα χλμ θα πρεπει να αλαχτουνε τα καινουρια αμορτισερ με βαση τους δρομους που εχουμε εδω αν ξερατε;
          Σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα.
          Αλεξανδρος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Όταν βάζεις ελατήρια χαμηλώματος στα μαμά αμορτισέρ το έμβολο του αμορτισέρ κατεβαίνει όσο και το χαμήλωμα από το ελατήριο και βρίσκει στο κάτω μέρος και διαλύεται κοπανώντας.

            Όταν βάζουμε ελατήρια χαμηλώματος πρέπει να είναι και το αμορτισέρ αντίστοιχης διαδρομής, ή να κόψουμε από το επάνω μέρος το κοτσάνι του αμορτισέρ τόσο μήκος κάνοντας καινούργια σπειρώματα, το κόβουμε όσο κοντύτερο είναι το ελατήριο ώστε το έμβολο του αμορτισέρ να είναι στην ίδια θέση ηρεμίας και να έχει την απαραίτητη διαδρομή προς τα κάτω για να μην τερματίζει.

            Σε ωραίο μάστορα πήγες, πες του χαιρετίσματα από εμένα.

            Σημ. Αυτό που ακούς δεν είναι οι σπείρες του ελατηρίου αλλά τα έμβολα που κοπανάνε καθώς τερματίζουν, περίμενε να διαλύσουν σε λίγο καιρό μαζί με τα top mount, και κοίτα και τους θόλους μήπως κοπούν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dstou last edited by

              στεκει αυτη η πατεντα με το λαστιχο στις σπυρες και δευτερον γιατι το εκανε αυτο το κουδουνισμα ειναι αυτο που μου ειπε;

              Α. Στέκει.
              Β. Από την επαφή των σπειρών κουδουνίζει το αυτοκίνητο ή από το κοπάνημα του εμβόλου? Από εκεί έπρεπε να ξεκινήσει η έρευνα.

              μου κακοφανηκε στο ματι γιατι παρατηρησα οτι το αμαξι ειναι λιγο πιο ψιλο σε σχεση με πρωτα που ειχαμε βαλει μονο τα ελατηρια της H&R στα εργοστασιακα αμορτισερ γιατι γινεται αυτο ξερει καποιος

              Γιατί έβαλες άλλο σετ τώρα σε σχέση με πριν. Σου υπόγραψε κανένας ότι η σταθερά του ελατηρίου είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις? Το ότι το όχημα κατεβαίνει γενικώς 35 χιλιοστά και στις δύο περιπτώσεις είναι γενικόλογο. Επίσης τα ελαστικά παρεμβύσματα που προσέθεσες εκ των υστέρων αλλάζουν την σκληρότητα των σπειρών, άρα την βύθιση του οχήματος σε ηρεμία. Μέτρηση με ακρίβεια έκανες? Το ότι είναι π.χ. 1 εκατοστό ψηλότερο σε στάση με το δεύτερο σετ, και συνεπακόλουθα περί τα 2,5 εκατοστά χαμηλότερα από εκεί που το θέλει η Πεζώ λέει κάτι?

              μπωρω να χαμηλωσω το αυτοκινητο απο πισω κι αλλο δηλαδη να ειναι λιγο πιο χαμηλο απο πισω

              Αμέ η χαρά του μαγαζάτορα, για να σου πάρει κι' άλλα λεφτά φυσικά. Και άντε το κατέβασες, τι κέρδισες? (εδώ πρέπει να απαντήσεις εσύ σε μένα και στο φόρουμ γενικότερα ).

              τωρα εχουμε μετρησει το αμαξι μπροστα πισω εινα στο ιδιο υψως η θα υπαρξει καποιο προβλημα στην γεωμετρια αν ειναι το πισω μερος πιο χαμηλο απ οτι στο μπρωστα;

              Η γεωμετρία έχει ήδη μεταβληθεί άρδην με την αρχική μετατροπή που έκανες. Τώρα θες να την αλλάξεις κι' άλλο. Εκτός από την γεωμετρία έχεις αλλάξει και την απόσβεση των αμορτισέρ. Το αμάξι δεν έχει καμμία σχέση με το ορίτζιναλ. Το ερώτημά σου είναι πολύ θεωρητικό και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν συνηθίζεται.

              θα μπωρουσα να ξαναβαλω παλι τα παλια ελατηρια της H&R σε συνδιασμο με τα αμορτισερ της ΚW

              Αμέ, όλα γίνονται. (έχω μια επιφύλαξη τώρα που το σκέφτομαι , αλλά ο μάστορας θα σου πει αμέσως αν είναι εφικτό).

              στα ποσα χλμ θα πρεπει να αλαχτουνε τα καινουρια αμορτισερ με βαση τους δρομους που εχουμε εδω αν ξερατε;

              Τα αμορτισέρ αλλάζουν ανάλογα με τους δρόμους που κινείται το όχημα, το φορτίο του, τον τρόπο οδήγησης, και το πορτοφόλι που έχουμε. Δεν είναι μονοσήμαντο το θέμα δηλαδή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                MHN πειράξεις την ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ διαφορά ύψους εμπρός/πίσω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Μια καλή βελτίωση στο 1,1 είναι η τοποθέτηση αντιστρεπτικών δοκών που δεν έχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexcool last edited by

                    Παιδια τα πρωτα ελατηρια τα εβγαλα γιατι τα φορουσα στα εργοστασιακα αμορτισερ τα οποια μετα απο λιγο καιρο φαγανε τα ψωμια τους εκτος απο οτι κουδουνιζανε και επειτα εβαλα αυτα.
                    http://www.kw-suspension.com/us/kw_streetcomfort.php
                    Τους θολους τους κοιταξαμε και τις βασεις ειναι ο.κ δεν εχουνε προβλημα, ο μαστορας μου λεει οτι το μπροστα μερος του αυτοκιμητου θα πρεπει να ειναι η χαμηλοτερο η ισο με το πισω μερος, τωρα πως το μετραει αυτος δεν ξερω να σας πω το μονο που ειδα ειναι οτι μετρουσε με ενα μετρο-μεζουρα απο κατω εως τους θολους του αυτοκινητου.
                    Τωρα εγω μπωρω να κανω κατι για να χαμηλοσει μια ολια ακομα το αυτοκινητο μπρωστα και πισω με αυτα τα συγκεκριμενα σετ αμορτισερ που εχω η να γυρευω την δουλεια μου;
                    Εχω μπερδευτει τωρα αυτα τα αμορτισερ και ελατηρια χαμηλοματος δεν τα βαζουμε στο αυτοκινητο υποτηθεται για να αλαξει η γεωμετρια της αναρτησης και να στριβει καλυτερα το αυτοκινητο γενικα να εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα;
                    Μια ιδεα που μου ειπε φιλος ειναι να το παω στα Χανια που αυτοι εκει ασχολουνται περισοτερο με αυτα τα φτιαξιματα και εχουνε κατι φοβερα και γρηγορα αυτοκινητα απο οτι εχω δει.
                    Εσας ποια ειναι η γνωμη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapami last edited by

                      Η δική μου γνώμη είναι ότι δεν το έψαξες επαρκώς το θέμα και εμπιστεύτηκες το μάστορα που σου λέει ό,τι χρειάζεται για να σου φάει λεφτά.
                      Πολύ πιθανώς το αμάξι να είναι κακοσεταρισμένο αυτή τη στιγμή. Πήγαινέ το σε μερικούς άλλους μάστορες να το δουν και να μαζέψεις γνώμες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Αλέξανδρε ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου αναφέρει το ύψος του αυτοκινήτου ξεφόρτωτο και σε ποια σημεία το μετράς.

                        Tα αμορτισέρ που φαίνονται στη φωτό είναι τύπου coilover και ρυθμίζονται σε ύψος από 1-4 πόντους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          Αλέξανδρε ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου αναφέρει το ύψος του αυτοκινήτου ξεφόρτωτο και σε ποια σημεία το μετράς.

                          Tα αμορτισέρ που φαίνονται στη φωτό είναι τύπου coilover και ρυθμίζονται σε ύψος από 1-4 πόντους.

                          Μια απορία που είχα πάντα: Όταν μεταβάλλεις το ύψος δεν μεταβάλλεται ταυτόχρονα και η προένταση του ελατηρίου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Στα Coilover όχι γιατί ανεβαίνει - κατεβαίνει όλο το κάτω πιατέλο που πατάει το ελατήριο, το επάνω μέρος του ελατηρίου πατάει στο top maount, δεν το τραβάς ή το συμπιέζεις, του αλλάζεις το ύψος καθίσματος επάνω στο αμορτισέρ, οπότε ανεβαίνει ή κατεβαίνει όλη η καρότσα χωρίς το ελατήριο να συμπιέζεται - αποσυμπιέζεται περισσότερο ή λιγότερο.

                            Aν παρατηρήσεις στις coil over αναρτήσεις τα πιατέλα που πατάει το ελατήριο ολισθαίνουν βιδώνοντας επάσω στο αμορτισέρ το οποίο έχει σπείρωμα, έτσι μεταβάλλεται η θέση του ελατηρίου στο αμορτισέρ.

                            http://www.google.gr/images?hl=el&rlz=1 ... 20&bih=638

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gsp last edited by

                              λογο πειρας του ιδιου αμαξιου ο μηχανικος σου το εχει διελυσει το αμαξι....πηγαινε σε κανα μαστορα της προκοπης να σου επεναφερει το αμαξι στα αρχικα εργοστασιακα επιπεδε και μετα πεξαι με τις ρυθμησεις της αναρτηση σου.........
                              πολλα λεφτα παντως για αναρτηση σε 1.1.....εγω ειχα τοποθετηση kayaba μαυρα με h&r χαμηλωματος και τι αυτοκινητο ειχε και ανεση και εμπαινε και κοματια....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alexcool last edited by

                                Ο χρήστης gsp έγραψε:
                                λογο πειρας του ιδιου αμαξιου ο μηχανικος σου το εχει διελυσει το αμαξι....πηγαινε σε κανα μαστορα της προκοπης να σου επεναφερει το αμαξι στα αρχικα εργοστασιακα επιπεδε και μετα πεξαι με τις ρυθμησεις της αναρτηση σου.........
                                πολλα λεφτα παντως για αναρτηση σε 1.1.....εγω ειχα τοποθετηση kayaba μαυρα με h&r χαμηλωματος και τι αυτοκινητο ειχε και ανεση και εμπαινε και κοματια....

                                Aστα φιλε μου του εδωσα κοντα στα 7 κατοσταρικα αν θυμαμαι καλα ενα ολοκλυρο μηνιατικο τα kayaba ποσο κοστιζουνε;
                                Ηπαρχουνε τα μαυρα τα κιτρινα νωμιζω ειναι αλλα; και τι διαφορες εχουνε μεταξη τους;
                                Δηλαδη οταν λετε να επεναφερει το αμαξι στα αρχικα εργοστασιακα επιπεδα τι εννωειτε να το ξαναψηλοσει παλι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr