Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Civic 1.4 Special Edition 2010 vs Insight 1.3 Elegance
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Civic 1.4 Special Edition 2010 vs Insight 1.3 Elegance
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    64
    273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greatst last edited by

      Θα ήθελα τις απόψεις σας ανάμεσα στα δύο μοντέλα:

      Honda Civic 1.4 (1339cc 99PS) Special Edition 2010

      Honda Insight 1.3 (1339cc 88PS σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 14PS, συνολική απόδοση 98PS) Elegance

      Πλεονέκτημα του Insight θεωρώ (κυρίως) το CVT αυτόματο κιβώτιο. Προβληματίζομαι (ελαφρά) για το εάν τα 98 άλογα του θα είναι πάντα διαθέσιμα όταν τα χρειαστώ.

      Παρακαλώ τις γνώμες σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greatst last edited by

        Θα ήθελα τις απόψεις σας ανάμεσα στα δύο μοντέλα:

        Honda Civic 1.4 (1339cc 99PS) Special Edition 2010

        Honda Insight 1.3 (1339cc 88PS σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 14PS, συνολική απόδοση 98PS) Elegance

        Πλεονέκτημα του Insight θεωρώ (κυρίως) το CVT αυτόματο κιβώτιο. Προβληματίζομαι (ελαφρά) για το εάν τα 98 άλογα του θα είναι πάντα διαθέσιμα όταν τα χρειαστώ.

        Παρακαλώ τις γνώμες σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greatst last edited by

          Θα ήθελα τις απόψεις σας ανάμεσα στα δύο μοντέλα:

          Honda Civic 1.4 (1339cc 99PS) Special Edition 2010

          Honda Insight 1.3 (1339cc 88PS σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 14PS, συνολική απόδοση 98PS) Elegance

          Πλεονέκτημα του Insight θεωρώ (κυρίως) το CVT αυτόματο κιβώτιο. Προβληματίζομαι (ελαφρά) για το εάν τα 98 άλογα του θα είναι πάντα διαθέσιμα όταν τα χρειαστώ.

          Παρακαλώ τις γνώμες σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Παρε τη c5 εσυ και αστα αυτα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greatst last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Παρε τη c5 εσυ και αστα αυτα..

              Χαχαχα ... σε περίμενα ρε νονέ! Άστην την C5 (για την ώρα), ας μείνουμε στα δύο συγκεκριμένα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                το χεις τάμα εσύ να είσαι με τάφους επιδόσεων ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greatst last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  το χεις τάμα εσύ να είσαι με τάφους επιδόσεων ...

                  Απλά ... είμαι ολιγαρκής στο θέμα 'επιδόσεις'

                  Σοβαρά όμως: γνώμες δεν ακούω ακόμα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ολιγαρκής είσαι με το Prius. Mε το Insight κάνεις δεξιά να σε περάσουν τα ποδήλατα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greatst last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Ολιγαρκής είσαι με το Prius. Mε το Insight κάνεις δεξιά να σε περάσουν τα ποδήλατα...

                      Με το Civic 1.4?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Για τι χρηση προοριζεται???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Σοβαρά όμως: γνώμες δεν ακούω ακόμα!!!

                          Σε ένα κατα βάση γκαζοφόρουμ δεν θα ακούσεις ιδιαίτερα σοβαρές γνώμες για ειδικά αυτοκίνητα όπως τα μικρής ισχύος
                          υβριδικά. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτές τις γνώμες πρέπει ΕΣΥ να τις αλιεύσεις κατάλληλα, ήτοι να πεις πρώτα από όλους την χρήση του οχήματος, το οικονομικό σκέλος της αγοράς, την επιθυμητή διάρκεια χρήσης τους κ.α..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Προσωπικά τα CVT τα απεχθάνομαι οπότε για μένα η ύπαρξή του είναι μειονέκτημα. Από εκεί και πέρα, δεν βλέπω κανέναν λόγο να προτιμήσεις το Insight έναντι του Civic το οποιό είναι ταχύτερο και έχει την ισχύ του διαθέσιμη πάντα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greatst last edited by

                              Για τη χρήση: οικογένεια με ένα παιδί (μικρότερο των 2 ετών άρα στο ειδικό κάθισμα ISOFIX). Θα το χρησιμοποιώ κατά 40% σε αστικό περιβάλλον για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου (απέχει λίγα χιλιόμετρα από το σπίτι μου - αστική διαδρομή), κατά 40% οικογενειακές βόλτες σε αστικό και ημιαστικό περιβάλλον, και κατά 20% για διαδρομές στην εθνική οδό.

                              Για το CVT: θα ήθελες realzeus (και όποιος άλλος θέλει) να μου πεις τις εντυπώσεις σου; Οδήγησα το insight για λίγα χιλιόμετρα αλλά με μικρή ταχύτητα (μέχρι 70-80χλμ/ώρα) και χωρίς ιδιαίτερες επιταχύνσεις. Για πες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                efthymis last edited by

                                Θα σου ελεγα για το σιβικ 1,8 (στα χρηματα του ελεγκανς ινσαιτ) αλλα αφου οι διαδρομες που χρειαζονται δυναμη ειναι μολις το 20% προτιμητεο ειναι κατ'εμε το ινσαιτ λογω εξοπλισμου, χαμηλοτερης καταναλωσης (δουλευει μονο με τον ηλεκτροκινητηρα στις χαμηλες ταχυτητες ετσι δεν ειναι??) και αυτοματου κιβωτιου. Θεωρω πως για κινηση στην πολη θα βολεψει περισσοτερο, αν δεν υπαρχει προβλημα με τις διαστασεις φυσικα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greatst last edited by

                                  Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                  ... αν δεν υπαρχει προβλημα με τις διαστασεις φυσικα

                                  Το τωρινό μου τουτού είναι 4,5 μέτρα και δεν μου δημιουργεί προβλήματα, οπότε και το insight στα 4,3 μέτρα δεν νομίζω να με προβληματίσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Το Insight δεν δουλεύει ποτέ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Χαμηλότερη κατανάλωση πάντως σίγουρα έχει αλλά το θέμα είναι πότε θα κάνει απόσβεση της διαφοράς στην τιμή αγοράς του.

                                    Τα CVT 'ρουφουν' πολύ ενέργεια επιβαρύνοντας τις επιδόσεις. Επίσης δεν μου αρέσει ότι κρατάνε σταθερές τις στροφές και έχεις ένα συνεχές βουητό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greatst last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Το Insight δεν δουλεύει ποτέ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Χαμηλότερη κατανάλωση πάντως σίγουρα έχει αλλά το θέμα είναι πότε θα κάνει απόσβεση της διαφοράς στην τιμή αγοράς του.

                                      Τα CVT 'ρουφουν' πολύ ενέργεια επιβαρύνοντας τις επιδόσεις. Επίσης δεν μου αρέσει ότι κρατάνε σταθερές τις στροφές και έχεις ένα συνεχές βουητό...

                                      Για τον ηλεκτροκινητήρα: κι όμως, παρότι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, έχω την εντύπωση ότι δουλεύει και μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Απλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Το έχω τσεκάρει σε αρκετές πηγές, αλλά (προφανώς) δεν έχω το αυτοκίνητο για να το επιβεβαιώσω ο ίδιος.

                                      Για το κιβώτιο, με ανησυχούν αυτά που λες, και (το χειρότερο) τα 'φοβόμουνα' διαβάζοντας τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου. Προφανώς εάν αποφασίσω να το πάρω θα κάνω πρώτα ένα (νέο) εκτενέστερο test-drive το αυτοκίνητο για να τα τσεκάρω (όσο μπορώ). Πάντως, το κλασικό πλήρως αυτόματο κιβώτιο που έχει το Opel Corsa 1.4 είναι απόλαυση!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pakos-m last edited by

                                        με 19,5κ αγοράζεις το 1,8 σενταν. ξέχνα λοιπόν τα άλλα δύο.
                                        το insight το έχω οδηγήσει, είναι πολύ πιο γρήγορο από το 1.4 και όχι ιδιαίτερα θορυβώδες, οδηγήστε το πρώτα και μετά πείτε άποψη. επίσης είναι εξίσου γρήγορο με το prius.
                                        το πατινάρισμα του cvt ελάχιστα ενοχλεί, τα υδραυλικά αυτόματα την ίδια σχεδόν αίσθηση έχουν, και είναι πολύ καλύτερο από τον λόξυγγα των ρομποτικών. γενικά έχει γρήγορη απόκριση.
                                        ful ev mod έχεις στις κατηφόρες όταν πατήσεις μισό χιλιοστό το γκάζι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greatst last edited by

                                          Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                                          με 19,5κ αγοράζεις το 1,8 σενταν. ξέχνα λοιπόν τα άλλα δύο.
                                          το insight το έχω οδηγήσει, είναι πολύ πιο γρήγορο από το 1.4 και όχι ιδιαίτερα θορυβώδες, οδηγήστε το πρώτα και μετά πείτε άποψη. επίσης είναι εξίσου γρήγορο με το prius.
                                          το πατινάρισμα του cvt ελάχιστα ενοχλεί, τα υδραυλικά αυτόματα την ίδια σχεδόν αίσθηση έχουν, και είναι πολύ καλύτερο από τον λόξυγγα των ρομποτικών.

                                          Όταν λες '...το insight το έχω οδηγήσει, είναι πολύ πιο γρήγορο από το 1.4...' εννοείς από το Civic 1.4?

                                          Επίσης, το 1.8 σεντάν έχει 4 αστέρια στο EuroNCAP και θα ήθελα να πάρω 5άστερο αυτοκίνητο! Safety first!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pakos-m last edited by

                                            ναι από το civic 1.4
                                            και την 5αρα την bmw 4 stars την βγάλανε.
                                            τα civic 5d/4d τα έχω δει από άψογα έως μέτρια στα crash test. αν θες την γνώμη μου για να βγάλεις αποτέλεσμα πρέπει να κάνεις καμιά 10 αριά δοκιμές τουλάχιστον και τέτοια δυνατότητα δεν υπάρχει. το 5d/4d είναι σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr