-
Παιδιά καλησπέρα,
Είμαι κάτοχος ενός VW Golf VI TSI 122. Έχω το αυτοκίνητο αυτό εδώ και 8 περίπου μήνες και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Πρόβλημα: Είμαι νέος (28) και ανέκαθεν είχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στα αυτοκίνητα. Το ανωτέρω αμάξι δεν αποτέλεσε αυστηρά δική μου επιλογή αλλά ήταν δώρο των γονιών μου ως το πρώτο αμάξι. Κριτήρια της επιλογής αποτέλεσαν το όνομα, η ασφάλεια, η αξιοπιστία, κλπ, κλπ. Το θέμα είναι οτι δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό και έχω μαζέψει ορισμένα χρήματα, κοντά στα 8 χιλιάρικα. Σκεφτόμουν να μαζέψω λίγα ακόμα, περί τα 10-12 και να έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο roadster προκειμένου να ικανοποιήσω τα παιδικά μου απωθημένα. Δυστυχώς η κατάστασή μου είναι λίγο περίεργη, οι γονείς μου είναι και οι 2 μεγάλης ηλικίας και δεν οδηγούν, οπότε θα πρέπει να κρατήσω το golf για να τους μετακινώ όποτε και αν χρειαστεί. Συνεπώς πάω δυστυχώς (αν πάω) για δεύτερο αμάξι, οπότε τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι τόσα πολλά (δεν γίνεται δηλαδή να δώσω το Golf).
Σκεφτόμουν σαν λύση μια καλοδιατηρημένη (αν υπάρχει) BMW Z3. Είναι καλή επιλογή? Αξίζει ή θα πετάξω τα λεφτά μου? Γενικά έχω ακούσει για αυτά τα αμάξια (BMW) οτί είναι σκυλιά με κινητήρες 'αιωνόβιους'. Τι άλλο θα προτείνατε σε αυτά τα λεφτά? Η έστω σε κάποια παραπάνω χρήματα, αν αξίζει να αποταμιεύσω για κάτι καλό. Για να σας βοηθήσω:
α) Θα ήθελα να είναι διθέσιο roadster.
β) Δεδομένου οτι θα είναι μεταχειρισμένο, θα ήθελα να έχει καλή ποιότητα κατασκευής, ωστέ να μήν έχω πολλά προβλήματα, πέραν των κανονικών που μία η άλλη θα έχω αν επιλέξω μεταχειρισμένο.
γ) Δεν με νοιάζει τόσο η ταχύτητα, εξάλλου όλα αυτά τα αμαξάκια πηγαίνουν θεωρώ καλά δεδομένου οτι είναι ελαφριά. Επομένως δεν ψάχνω απαραίτητα κάτι με πολλά άλογα.
δ) Η τιμή όπως ανέφερα είναι μέχρι τα 12 χιλιάρικα, εκτός και αν όλοι με συμβουλέψουν οτι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι που να αξίζει, επομένως κάνω υπομονή και αποταμιεύω λίγο παραπάνω (πάντως δεν θα ήθελα να ξεφύγω οικονομικά, δεδομένου οτι θα το έχω σαν 2ο αμάξι...).Ευχαριστώ
-
Παιδιά καλησπέρα,
Είμαι κάτοχος ενός VW Golf VI TSI 122. Έχω το αυτοκίνητο αυτό εδώ και 8 περίπου μήνες και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Πρόβλημα: Είμαι νέος (28) και ανέκαθεν είχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στα αυτοκίνητα. Το ανωτέρω αμάξι δεν αποτέλεσε αυστηρά δική μου επιλογή αλλά ήταν δώρο των γονιών μου ως το πρώτο αμάξι. Κριτήρια της επιλογής αποτέλεσαν το όνομα, η ασφάλεια, η αξιοπιστία, κλπ, κλπ. Το θέμα είναι οτι δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό και έχω μαζέψει ορισμένα χρήματα, κοντά στα 8 χιλιάρικα. Σκεφτόμουν να μαζέψω λίγα ακόμα, περί τα 10-12 και να έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο roadster προκειμένου να ικανοποιήσω τα παιδικά μου απωθημένα. Δυστυχώς η κατάστασή μου είναι λίγο περίεργη, οι γονείς μου είναι και οι 2 μεγάλης ηλικίας και δεν οδηγούν, οπότε θα πρέπει να κρατήσω το golf για να τους μετακινώ όποτε και αν χρειαστεί. Συνεπώς πάω δυστυχώς (αν πάω) για δεύτερο αμάξι, οπότε τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι τόσα πολλά (δεν γίνεται δηλαδή να δώσω το Golf).
Σκεφτόμουν σαν λύση μια καλοδιατηρημένη (αν υπάρχει) BMW Z3. Είναι καλή επιλογή? Αξίζει ή θα πετάξω τα λεφτά μου? Γενικά έχω ακούσει για αυτά τα αμάξια (BMW) οτί είναι σκυλιά με κινητήρες 'αιωνόβιους'. Τι άλλο θα προτείνατε σε αυτά τα λεφτά? Η έστω σε κάποια παραπάνω χρήματα, αν αξίζει να αποταμιεύσω για κάτι καλό. Για να σας βοηθήσω:
α) Θα ήθελα να είναι διθέσιο roadster.
β) Δεδομένου οτι θα είναι μεταχειρισμένο, θα ήθελα να έχει καλή ποιότητα κατασκευής, ωστέ να μήν έχω πολλά προβλήματα, πέραν των κανονικών που μία η άλλη θα έχω αν επιλέξω μεταχειρισμένο.
γ) Δεν με νοιάζει τόσο η ταχύτητα, εξάλλου όλα αυτά τα αμαξάκια πηγαίνουν θεωρώ καλά δεδομένου οτι είναι ελαφριά. Επομένως δεν ψάχνω απαραίτητα κάτι με πολλά άλογα.
δ) Η τιμή όπως ανέφερα είναι μέχρι τα 12 χιλιάρικα, εκτός και αν όλοι με συμβουλέψουν οτι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι που να αξίζει, επομένως κάνω υπομονή και αποταμιεύω λίγο παραπάνω (πάντως δεν θα ήθελα να ξεφύγω οικονομικά, δεδομένου οτι θα το έχω σαν 2ο αμάξι...).Ευχαριστώ
-
Παιδιά καλησπέρα,
Είμαι κάτοχος ενός VW Golf VI TSI 122. Έχω το αυτοκίνητο αυτό εδώ και 8 περίπου μήνες και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Πρόβλημα: Είμαι νέος (28) και ανέκαθεν είχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στα αυτοκίνητα. Το ανωτέρω αμάξι δεν αποτέλεσε αυστηρά δική μου επιλογή αλλά ήταν δώρο των γονιών μου ως το πρώτο αμάξι. Κριτήρια της επιλογής αποτέλεσαν το όνομα, η ασφάλεια, η αξιοπιστία, κλπ, κλπ. Το θέμα είναι οτι δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό και έχω μαζέψει ορισμένα χρήματα, κοντά στα 8 χιλιάρικα. Σκεφτόμουν να μαζέψω λίγα ακόμα, περί τα 10-12 και να έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο roadster προκειμένου να ικανοποιήσω τα παιδικά μου απωθημένα. Δυστυχώς η κατάστασή μου είναι λίγο περίεργη, οι γονείς μου είναι και οι 2 μεγάλης ηλικίας και δεν οδηγούν, οπότε θα πρέπει να κρατήσω το golf για να τους μετακινώ όποτε και αν χρειαστεί. Συνεπώς πάω δυστυχώς (αν πάω) για δεύτερο αμάξι, οπότε τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι τόσα πολλά (δεν γίνεται δηλαδή να δώσω το Golf).
Σκεφτόμουν σαν λύση μια καλοδιατηρημένη (αν υπάρχει) BMW Z3. Είναι καλή επιλογή? Αξίζει ή θα πετάξω τα λεφτά μου? Γενικά έχω ακούσει για αυτά τα αμάξια (BMW) οτί είναι σκυλιά με κινητήρες 'αιωνόβιους'. Τι άλλο θα προτείνατε σε αυτά τα λεφτά? Η έστω σε κάποια παραπάνω χρήματα, αν αξίζει να αποταμιεύσω για κάτι καλό. Για να σας βοηθήσω:
α) Θα ήθελα να είναι διθέσιο roadster.
β) Δεδομένου οτι θα είναι μεταχειρισμένο, θα ήθελα να έχει καλή ποιότητα κατασκευής, ωστέ να μήν έχω πολλά προβλήματα, πέραν των κανονικών που μία η άλλη θα έχω αν επιλέξω μεταχειρισμένο.
γ) Δεν με νοιάζει τόσο η ταχύτητα, εξάλλου όλα αυτά τα αμαξάκια πηγαίνουν θεωρώ καλά δεδομένου οτι είναι ελαφριά. Επομένως δεν ψάχνω απαραίτητα κάτι με πολλά άλογα.
δ) Η τιμή όπως ανέφερα είναι μέχρι τα 12 χιλιάρικα, εκτός και αν όλοι με συμβουλέψουν οτι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι που να αξίζει, επομένως κάνω υπομονή και αποταμιεύω λίγο παραπάνω (πάντως δεν θα ήθελα να ξεφύγω οικονομικά, δεδομένου οτι θα το έχω σαν 2ο αμάξι...).Ευχαριστώ
-
Η Ζ3 είναι μάλλον ατυχής επιλογή. ΜΧ5 σε αυτά τα λεφτά. Αλεξίσφαιρη αξιοπιστία και εξασφαλισμένο χαμόγελο.
-
Μπορείς με αυτά τα λεφτά να πάρεις πολλά ανοιχτά, ακόμα και cc (με σκληρή οροφή) αλλά η πιο σίγουρη επιλογή είναι το Mazda MX5. Ισχύει το: πάρε το καλύτερο που μπορεί να βρεις.
-
Δε μπορω παρα να συμφωνησω με τους προλαλησαντες
Το ΜΧ5 σου δινει ο,τι ζητας με λιγοτερα ισως απ'οσα δινεις
Αν πας σε μοντελο εποχης Ζ3 η λιγο νεοτερο (~5-10 ετων) με 8Κ παιρνεις ο,τι θες κατα τη γνωμη μου. Με 12 ομως πας σε αρκετα πιο νεο μοντελο
παραδειγματα
-
mr2 αν εβρισκες μετα το 2003 γτ τα προηγουμενα ειχαν βγαλει κτ προβληματα...
+πισωκινητο, κεντρομηχανο και 1800cc- δν εχει χωρο αποθηκευσης περα απο κατι θηκες πισω απο τα καθισματα..
-
Για πρωταρη στην πισωκινηση καλυτερα mx5...αλλα κ το mr2 ειναι φανταστικο εργαλειο!!!! Μου λειπει πολυ.. αλλα κ το mx5 που εχω τωρα ειναι ερωτας! Και αν εχει μπλοκε ακομα καλυτερα!
Απο προβληματα τιποτα ουσιαστικο κ τα δυο...σωστη συντηρηση κ στην ωρα της κ βενζινη για βολτες!
-
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Πράγματι το miata είναι κλασσική επιλογή. Έχω οδηγήσει το 1600αρι φίλου, μοντέλο 99, έμεινα άφωνος με το νεύρο και τη γραμμικότητα της επιτάχυνσης. Να το χοντρύνω λίγο? Έχετε άποψη για την Lotus Elan? Ξέρω οτι πάω πολλά χρόνια πίσω αλλά μιλάμε για πολύ μεγάλο παιδικό όνειρο! Ίσως να μην το σκέφτομαι τόσο σοβαρά λόγο παλαιότητας αλλά θα ήθελα να ακούσω απόψεις για αυτο το αμάξι. Εξάλλου απ΄όσο ξέρω φοράει Isuzu κινητήρα οπότε ίσως μιλάμε για περισσότερη αξιοπιστία και αντοχή...
-
'Ουτε για αστείο
-
Ο χρήστης paulm1982 έγραψε:
Έχετε άποψη για την Lotus Elan? Ξέρω οτι πάω πολλά χρόνια πίσω αλλά μιλάμε για πολύ μεγάλο παιδικό όνειρο! Ίσως να μην το σκέφτομαι τόσο σοβαρά λόγο παλαιότητας αλλά θα ήθελα να ακούσω απόψεις για αυτο το αμάξι. Εξάλλου απ΄όσο ξέρω φοράει Isuzu κινητήρα οπότε ίσως μιλάμε για περισσότερη αξιοπιστία και αντοχή...Φοβάμαι ότι συγκρίνεις λάθος πράματα.
Παλιό, πολύ καλής συμπεριφοράς για προσθιοκίνητο ( ) περίεργου κατασκευαστή με περίεργο κινητήρα κλπ.... ακόμα και χωρίς να ξέρω στοιχεία για αξιοπιστία είμαι σίγουρος ότι θα δυσκολευτείς πολύ αν χρειαστείς να βρεις οτιδήποτε σχετικό σε λογική τιμή και χρόνο... Σε σύγκριση με το ΜΧ5 απλά καμία σχέση.... ούτε να το σκέφτεσαι. Άσε που δεν είναι και πισωκίνητο!
Σαν όνειρο, ναι.... αλλά μερικά όνειρα είναι καλύτερα να μην γίνονται πραγματικότητα. Ακούγομαι κακός αλλά κι εμένα μου αρέσει η Elan (και μάλλον και άλλα λιγότερο γνωστά μοντέλα της Lotus και άλλων ειδικών κατασκευαστών) και συνειδητοποίησα μελετώντας λιγάκι τα πράματα ότι θέλεις να τα οδηγάς σε κατάλληλες συνθήκες αλλά δεν θέλεις να ζεις μαζί τους. Είναι τα φρέσκα πιπίνια που πρέπει να τα χαρείς όσο είναι νέα και που ποτέ δεν πρέπει να παντρευτείς! -
Νομιζω οτι ο φιλος φωτογραφισε ενα καλο mazda mx-5 nb fl.. Ειναι η λογικη λυση γιατι οσο το εχω ψαξει ειναι φιλικο για πρωτο πισωκινητο roadster, ειναι υπερβολικα αξιοπιστο και βρωμαει ο τοπος.. Μαλιστα δε θα χρειαστει να χωσεις πολλα χρηματα για να το αποκτησεις..Με 10000 εχεις ενα του ''04 και σου μενουν και τα ρεστα να κρατησετε με ανεση το golf και να ξοδεψεις και σε κατι εκτακτο σε ενα απο τα 2 αυτοκινητα..Το mx5 ειναι πιο απλο σαν αυτοκινητο και απο το mr2 και πιο φιλικο.. Φυσικα αν εχεις σκοπο να ξεπερασεις τα 15000 τοτε πας και για το τελευταιο mx5 το nc στα 1.8..
Η elan ειναι αλλο πραγμα ,μονο για χρηση 2000km το χρονο ας πουμε σε κυριακες και γενικα ειδικο αυτοκινητο με δυσκολια ευρεσης ανταλλακτικων και service..Πας σε ακριβο σπορ μετα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Νομιζω οτι ο φιλος φωτογραφισε ενα καλο mazda mx-5 nb fl.. Ειναι η λογικη λυση γιατι οσο το εχω ψαξει ειναι φιλικο για πρωτο πισωκινητο roadster, ειναι υπερβολικα αξιοπιστο και βρωμαει ο τοπος.. Μαλιστα δε θα χρειαστει να χωσεις πολλα χρηματα για να το αποκτησεις..Με 10000 εχεις ενα του ''04 και σου μενουν και τα ρεστα να κρατησετε με ανεση το golf και να ξοδεψεις και σε κατι εκτακτο σε ενα απο τα 2 αυτοκινητα..Το mx5 ειναι πιο απλο σαν αυτοκινητο και απο το mr2 και πιο φιλικο.. Φυσικα αν εχεις σκοπο να ξεπερασεις τα 15000 τοτε πας και για το τελευταιο mx5 το nc στα 1.8..Η elan ειναι αλλο πραγμα ,μονο για χρηση 2000km το χρονο ας πουμε σε κυριακες και γενικα ειδικο αυτοκινητο με δυσκολια ευρεσης ανταλλακτικων και service..Πας σε ακριβο σπορ μετα..
σιγά το ακριβό σπορ...
κινητήρα ισούζου φοράει με φθηνα ανταλ/κα...
γενικά οι λότους ελίζ/ελαν έχουν οικονομικά σέρβις εκτός εξ/νου... -
Η elan θα είναι 4-5-6ο ποιός ξέρει τι χέρι και ποιός ξέρει τι θα έχει τραβήξει.
Eπίσης τόσο παλιό turbo δύσκολα θα εμπιστευόμουν.
NB-FL (όσο πιο εργοστασιακό γίνεται) είναι η λύση και σου περισσεύουν και αρκετά. -
Οτι πεις..
Το να μπλεξεις με roadster κοντα 20 χρονων με ανυπαρκτη υποστηριξη και ανταλλακτικα ειναι ακριβο σπορ.. Πες οτι την ακουμπας τραβα βρες φτερο, καπω, προφυλακτηρα.. Το αμαξι αυτο μονο για πολυ βολταδικο καμια κυριακη και αργια.. Οχι για τη δουλεια που ψαχνει ο φιλος.. -
παίδες μάλλον τείνω να συμφωνήσω σχετικά με την elan...Περισσότερο το έθεσα σαν φιλολογικό ερώτημα και επειδή με το συγκεκριμένο είχα ένα κόλλημα. Να ρωτήσω κάτι: αναφορικά με το miata τι εννοείτε λέγοντας nb/fl? Πάντως απ'ότι βλέπω συμφωνούμε όλοι αναφορικά με την αξιοπιστία του εν λόγω αυτοκινήτου. Επίσης απ'όσο παρατηρώ χωράει και πολύ customization στο συγκεκριμένο αμάξι, βλέπω δηλαδή φοβερές παραλλαγές σε εσωτερικό (ξύλινες επενδύσεις, κλπ), ζάντες, κουκούλες, κλπ. Κάτι ακόμα: για MG TF τι γνωρίζουμε? Είναι εξίσου όμορφο με το mazda και αρκετά φθηνό όπως παρατηρώ, αν και δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο ούτε είχα ποτέ φίλο που να ήταν κάτοχος.
-
Είναι κιμπάρικο, αλλά έχει θέματα αξιοπιστίας.
-
Με μια τελειωμενη εταιρια οπως η mg-rover και τα προβληματα σε θεματα προμηθειας ανταλλακτικων στην ελλαδα που ισως ακομα να μην ειναι και πολυ εντονα μαλλον δε θα το κοιταζα καν..Ειναι ομως και ομορφο και φτηνο.. Ειναι λιγοτερο αξιοπιστο σιγουρα απο τα mx5..
Τα nb παρουσιαστηκαν μετα το πρωτο τριμηνο του 1998 και καπου μετα το πρωτο μισο του 2001 εγινε ενα facelift εσωτερικα και εξωτερικα..εξου και το fl=facelift..
Διαφορες εχουν σε προφυλακτηρες- κεντρικη κονσολα-καντραν-τιμονι-καθισματα- (ενιαιο προσκεφαλο στα nb fl) κτλπ..Ενα τυχαιο παραδειγμα nb fl
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/492296/Και ενα nb
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/906681/ -
Να προσθεσω οτι
ΝΑ = πρωτης γενιας
ΝΒ = δευτερης γενιας
ΝC = τριτης γενιας
Οσο για τα ΝΒ κ τα φεισλιφτ αυτων, τα ξεχωριζεις ευκολα απο τα καθισματα (το παλιο ειχε προσκεφαλο, το φ/λ μονοκομματο) και την κεντρικη κονσολα οπου το παλιο ειχε ενα ηλεκτρονικο ρολογακι πανω δεξια
-
To nb fl ειναι και το αγαπημενο μου σχεδιαστικα mx5 το προτιμω και απο το nc ακομα..
Συμβουλές για αγορά μεταχειρισμένου roadster