Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    164
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

      Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

      στο 99% των χλμ που κανουμε καθημερινα, ο κινητηρας δουλευει απο τις 1500-3500στρ. Αρα η ροπη ειναι αυτη ειναι σημαντικη. Στο 1% των υπολοιπων, ναι μετραει η ισχυς ψηλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Όταν θέλεις να πας γρήγορα, δουλεύεις ούτως ή άλλως το μοτέρ ψηλά. Όταν πηγαίνεις χαλαρά δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις για επιτάχυνση οπότε δεν έγινε και τίποτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

          Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

          εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.

          Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...

          Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papatzas last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

            Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

            αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)

            μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              αμα στροφαρουμε στο θεο (7000 για τα tfsi ) θα σκασουμε στους μπροστινους μας

              στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ

              και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα

              μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ

              παντως και το παλιο tfsi εχει αρκετη ροπη

              να ρωτησω δυναμομετρηση του νεου εχουμε πουθενα..?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papatzas last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                αμα στροφαρουμε στο θεο (7000 για τα tfsi ) θα σκασουμε στους μπροστινους μας

                στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ

                και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα

                μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ

                παντως και το παλιο tfsi εχει αρκετη ροπη

                να ρωτησω δυναμομετρηση του νεου εχουμε πουθενα..?

                για να καταλαβω, θεος ειναι στις 8000 και στις 7000 ημιθεος;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  ...στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
                  και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
                  μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ

                  Μια χαρά το κάνουν και μια χαρά ολοκληρωμένα είναι τα ατμοσφαιρικά αρκεί να είναι όσα κυβικά χρειάζονται. Δυστυχώς έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε τα ατμοσφαιρικά με παρωπίδες περιορισμού κυβικών. ;Γιατί τι είναι τα κυβικά;; Αέρας κοπανιστός είναι, δεν κοστίζουν κατασκευαστικά όσο τα κόλπα τα υπερσυμπιεστικά... αλλά....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    αλλα ζουμε στην ελλαδα

                    τωρα για τα κοστη δε ξερω ακριβως..
                    εχω ακουσει παντως οτι ενα 2.0Τ μοτερ ειναι πιο φθηνο στη κατασκευη του απο το 3+λιτρο ατμοσφαιρικο που υποκαθιστα..

                    ΥΓ οσο για συγκρισεις στα ιδια κυβικα και βεβαια μπορει να ισχυσει οταν εχουν παρομοιες ιπποδυναμεις (βλεπε μοτερ παλιων honda -οχι τα υβριδικα βεβαια - με tfsi )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                      για να καταλαβω, θεος ειναι στις 8000 και στις 7000 ημιθεος;;

                      οχι παει

                      7000+ ηρωας
                      8000+ ημιθεος
                      9000+ θεος

                      θα μπορουσες να πεις ημιθεα και τα τουρμπατα που περνουν τις 7000 (βλεπε evo, που παει 7600) μιας και πανε τοσο ψηλα παροτι εχουν τουρμπο, αλλα ας μην το μπερδεψουμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papatzas last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        ...στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
                        και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
                        μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ

                        Μια χαρά το κάνουν και μια χαρά ολοκληρωμένα είναι τα ατμοσφαιρικά αρκεί να είναι όσα κυβικά χρειάζονται. Δυστυχώς έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε τα ατμοσφαιρικά με παρωπίδες περιορισμού κυβικών. ;Γιατί τι είναι τα κυβικά;; Αέρας κοπανιστός είναι, δεν κοστίζουν κατασκευαστικά όσο τα κόλπα τα υπερσυμπιεστικά... αλλά....

                        τα κυβικα είναι βαρος και καταναλωση. απ οσο θυμαμαι, μετα τα 2.500-3.000, ελαχιστοι τετρακυλινδροι εχουν κατασκευαστει. ενας μποξερ subaru νομιζω και της 968 3,0. οποτε θες 6 και περισσοτερους κυλινδρους για πολλα κυβικα, αρα επιπλεον βαρος στα ηδη πολυ βαρια αμαξωματα η ακριβα-ελαφρα υλικα, αρα κοστος

                        οι διαφορες στο δρομο σε οδηγησιμοτητα και σε καταναλωση ειναι πολυ μεγαλες. δεν ειναι σωστο να αρνειται καποιος την πραγματικοτητα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                          Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

                          Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

                          αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)

                          μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ

                          Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

                              Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

                              αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)

                              μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ

                              Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.

                              με τι αμαξι ολα αυτα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos77 last edited by

                                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

                                Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

                                εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.

                                Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...

                                Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...

                                Ετσι οπως το λες ακουγεται σαν να εχει και 50 αλογα παραπανω.Ξερω τι ειναι η ροπη και εχω οδηγησει και αυτοκινητα με ροπη πολυ περισσοτερη απο τα 35Νm ή τα 28 του νεου και παλιου tfsi .Στον δρομο τα 0.3 sec στην επιταχυνση στα 0-100 και τα 7 κιλα ροπης παραπανω επιμενω οτι ουτε που τα παιρνεις χαμπαρι .Ασε που το stronic εξομαλυνει αυτες τις διαφορες με τις γρηγορες αλλαγες .Ακομα ομως και περα απο ολα αυτα που λεμε ,11 αλογα παραπανω δεν μπορουν να δικαιολογησουν 11000 ευρω επιπλεον για το ιδιο πακετο εξοπλισμου φιλε μου, οπως και να το κανουμε τωρα.Ουτε και εσενα θα σου ηταν ευκολο να αγορασεις 54000 ευρω ΤΤ χωρις εστω ενα δερματινο καθισμα ρε αδελφε ή μια καλυτερη ζαντα.Οταν ερθει η ωρα να δωσεις τα λεφτα ξερεις ποσο πολυ θες να πιασουν τοπο?Θα ξερεις λογικα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  μην ανησυχεις , η ωρα εχει ηδη ερθει για τον vell

                                  twice

                                  απλα εμεις θυσιασαμε τo πανεμορφο κουπε για τα επιπλεον αλογα και την 4κινηση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    papatzas last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

                                    Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

                                    αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)

                                    μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ

                                    Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.

                                    και στο τελος κανενα ατμοσφαιρικο 2.0 δεν μπορει να φτασει ενα τουρμπο 1.4, κλιο 2.0 - πολο 1.4 με 180

                                    οπως και κανενα ατμοσφαιρικο 3.0 ενα διλιτρο 2.0. με παρομοια δυναμη. γιατι εχει τουρμπο η καινουρια Ζ4;

                                    αν τωρα συγκρινεις τουρμπο με ατμοσφαιρα στα 2.0 ειναι μπαρτσα - παναθηναικος κι αφησε τα βαθη και τις αποκρισεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      μια διορθωση μονο.. ενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο απο ταπερ ή ακομα χειροτερα s2k ειναι καλυτερο απο τα ενα 1.4 tsi μην υπερβαλλουμε

                                      αλλα το διλιτρο της bmw πχ με τα 170 που ειναι ενα καλο μοτερ , δε μπορει να πιασει το τουρμποκομπρεσσορα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasgti last edited by

                                        Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                                        αν τωρα συγκρινεις τουρμπο με ατμοσφαιρα στα 2.0 ειναι μπαρτσα - παναθηναικος κι αφησε τα βαθη και τις αποκρισεις

                                        Μου θυμίζει τον άλλον τον αδαή με καίνουρια 320 coupe. Ήρθε σε φανάρι δίπλα μου και νόμιζε πως θα φύγει πρώτος

                                        Με το κιβώτιο στο D, αλλαγές στις 4.000 στροφές max και είχα φύγει στο πολύ χαλαρό κάτι καρότσες και εκείνος να προσπαθεί (τι ακριβώς δεν κατάλαβα)

                                        Η πλάκα είναι πως ήρθε δίπλα και στο επόμενο φανάρι

                                        Εκεί το βάζω +/- , και μόλις έπεσε πράσινο ένα θα πω: κρίμα που δεν το τράβηξα βίντεο....! Είχε μείνει ολόκληρο τετράγωνο πίσω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                          Μου θυμίζει τον άλλον τον αδαή με καίνουρια 320 coupe. Ήρθε σε φανάρι δίπλα μου και νόμιζε πως θα φύγει πρώτος

                                          ναι αλλα εμενα μου εχει κολλησει ακομα πιο ηλιθιος (μεγαλος ανθρωπος) με clk καμπριο

                                          σκαει διπλα μου κοιταζει με υφακι κλεινει το κινητο (με το οποιο μιλουσε και μαλιστα επιδεικτικα για να μου δειξει κοιτα τι θα παθεις τωρα.. ) παταει γκαζι και ανοιγει

                                          το τι εγινε μετα ειναι hardcore δε μπορω να το περιγραψω , στο επομενο φαναρι ομως κοιτουσε αλλου και καλα αδιαφορα

                                          το μονο κακο ομως vas ειναι οτι με τα αυτοκινητα μας δε θα μας πουν τα περαστικα γκομενακια : γεια σας αγορια! οπως θα συνεβαινε με ενα TT ή μια Ζ4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Σε τέτοια περιστατικά έχω γελάσει πολύ με την slk

                                            Αλλά μη το λες. Σκηνικά έχουν παίξει και με το gti

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr