-
Παιδια καλησπερα.
Μετα απο αρκετο ψαξιμο και προβληματισμο κατεληξα σημερα και εκλεισα το ΤΤ το 2λιτρο καινουργιο με τους 200 ιππους .
Βασικα να αναφερω οτι δεν πληρωνω φορους υπερπολυτελειας καθοτι το βρηκα εκτελωνισμενο πριν το πιασει το μετρο .(καπως ετσι δηλαδη μου ειπαν )
Απο εκει και επειτα...Το αυτοκινητο οπως καταλαβενετε εχει ηδη πανω καποια πραγματα και συγκεκριμενα το πακετο 'Βlack and white' με τις δερματινες επενδυσεις,καθισματα 19''ζαντες ,ηχοσυστημα 140W και επισης και S-tronic με τα χειριστηρια στο τιμονι .Διαθετει ακομα συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος .Η τιμη του για να μην τα πολυλογω με τους φορους πολυτελειας θα εβγαινε στα 65000 ευρω ,τωρα ομως λογω της περιπτωσης αυτης βγαινει πιο χαμηλα απο την τιμη του βασικου 2.0 tfsi με τα 211 αλογα που υπαρχει τωρα στην αγορα πλεον .
Θελω να μου πειτε παρακαλω πριν δωσω την προκαταβολη αν οντως αποφασισα καλα ή αν επρεπε κατα την γνωμη σας να προτιμησω τον καινουργιο κινητηρα που ομως με παραπανω λεφτα θα ειχα μονο βασικο εξοπλισμο.Απο οσο εχω δει ο νεος κινητηρας ειναι 0,3 sec πιο γρηγορος απο αυτον που σκοπευω να παρω συν του οτι δινει και μεγαλυτερες ροπες κατα 7 Νm. Oσο αφορα το facelift δεν με πολυαπασχολει .
Ευχαριστω παιδια για τις γνωμες σας εκ των προτερων ... -
Παιδια καλησπερα.
Μετα απο αρκετο ψαξιμο και προβληματισμο κατεληξα σημερα και εκλεισα το ΤΤ το 2λιτρο καινουργιο με τους 200 ιππους .
Βασικα να αναφερω οτι δεν πληρωνω φορους υπερπολυτελειας καθοτι το βρηκα εκτελωνισμενο πριν το πιασει το μετρο .(καπως ετσι δηλαδη μου ειπαν )
Απο εκει και επειτα...Το αυτοκινητο οπως καταλαβενετε εχει ηδη πανω καποια πραγματα και συγκεκριμενα το πακετο 'Βlack and white' με τις δερματινες επενδυσεις,καθισματα 19''ζαντες ,ηχοσυστημα 140W και επισης και S-tronic με τα χειριστηρια στο τιμονι .Διαθετει ακομα συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος .Η τιμη του για να μην τα πολυλογω με τους φορους πολυτελειας θα εβγαινε στα 65000 ευρω ,τωρα ομως λογω της περιπτωσης αυτης βγαινει πιο χαμηλα απο την τιμη του βασικου 2.0 tfsi με τα 211 αλογα που υπαρχει τωρα στην αγορα πλεον .
Θελω να μου πειτε παρακαλω πριν δωσω την προκαταβολη αν οντως αποφασισα καλα ή αν επρεπε κατα την γνωμη σας να προτιμησω τον καινουργιο κινητηρα που ομως με παραπανω λεφτα θα ειχα μονο βασικο εξοπλισμο.Απο οσο εχω δει ο νεος κινητηρας ειναι 0,3 sec πιο γρηγορος απο αυτον που σκοπευω να παρω συν του οτι δινει και μεγαλυτερες ροπες κατα 7 Νm. Oσο αφορα το facelift δεν με πολυαπασχολει .
Ευχαριστω παιδια για τις γνωμες σας εκ των προτερων ... -
Παιδια καλησπερα.
Μετα απο αρκετο ψαξιμο και προβληματισμο κατεληξα σημερα και εκλεισα το ΤΤ το 2λιτρο καινουργιο με τους 200 ιππους .
Βασικα να αναφερω οτι δεν πληρωνω φορους υπερπολυτελειας καθοτι το βρηκα εκτελωνισμενο πριν το πιασει το μετρο .(καπως ετσι δηλαδη μου ειπαν )
Απο εκει και επειτα...Το αυτοκινητο οπως καταλαβενετε εχει ηδη πανω καποια πραγματα και συγκεκριμενα το πακετο 'Βlack and white' με τις δερματινες επενδυσεις,καθισματα 19''ζαντες ,ηχοσυστημα 140W και επισης και S-tronic με τα χειριστηρια στο τιμονι .Διαθετει ακομα συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος .Η τιμη του για να μην τα πολυλογω με τους φορους πολυτελειας θα εβγαινε στα 65000 ευρω ,τωρα ομως λογω της περιπτωσης αυτης βγαινει πιο χαμηλα απο την τιμη του βασικου 2.0 tfsi με τα 211 αλογα που υπαρχει τωρα στην αγορα πλεον .
Θελω να μου πειτε παρακαλω πριν δωσω την προκαταβολη αν οντως αποφασισα καλα ή αν επρεπε κατα την γνωμη σας να προτιμησω τον καινουργιο κινητηρα που ομως με παραπανω λεφτα θα ειχα μονο βασικο εξοπλισμο.Απο οσο εχω δει ο νεος κινητηρας ειναι 0,3 sec πιο γρηγορος απο αυτον που σκοπευω να παρω συν του οτι δινει και μεγαλυτερες ροπες κατα 7 Νm. Oσο αφορα το facelift δεν με πολυαπασχολει .
Ευχαριστω παιδια για τις γνωμες σας εκ των προτερων ... -
Σϊγουρα το νέο μοτέρ αξίζει περισσότερο καθότι ισχυρότερο και οικονομικότερο. Επίσης, το 200άρι θα ήταν 2 χρόνια σε κάποια αποθήκη που σημαίνει παλιό λάδι στον κινητήρα, ξεραμένα λάστιχα, τσιμούχες, ταλαιπωρημένο χρώμα κλπ. Μάθε ημερομηνία κατασκευής και αποφάσισε.
-
θα γλιτωσει ομως τρελα λεφτα απο φορους (κοντα στο 10χιλιαρο ισως) , και τη διαφορα αυτη δε θα τη καλυπτει το νεο μοτερ..
-
Συμφωνω στα περι αποθηκευσης .
Ειναι ομως τοσο πιο ισχυρος ο νεος κινητηρας που να αξιζει να το παρω βασικο εξοπλισμο στην ιδια και παραπανω τιμη σε σχεση με το αλλο που μου δινει πολλα extra ?Eκει λιγο η ζυγαρια μου πηγαινοερχεται . -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Συμφωνω στα περι αποθηκευσης .
Ειναι ομως τοσο πιο ισχυρος ο νεος κινητηρας που να αξιζει να το παρω βασικο εξοπλισμο στην ιδια και παραπανω τιμη σε σχεση με το αλλο που μου δινει πολλα extra ?Eκει λιγο η ζυγαρια μου πηγαινοερχεται .για μενα οχι, ο παλιος 200αρης αλλωστε ειναι διαμαντακι
-
Εξαρτάται πόσο καιρό κάθεται...Μην πρέπει σε λίγο καιρό να αλλάξεις λάδια, υγρά φρενων, ψυκτικό, τίποτα μπαταρίες ή λάστιχα...
-
Παρ'το.
Απλά ζήτα να αλλαχτούν λάδια πριν το παραλάβεις, αν έχει ημερομηνία κατασκευής περισσότερο από 1 χρόνο πριν. Με σωστή αποθήκευση το αμάξι δεν θα έχει πάθει πρακτικά τίποτα. Άντε να αλλάξεις λάστιχα και υγρά φρένων λίγο νωρίτερα δλδ.
Ο νέος κινητήρας είναι καλύτερος αλλά τα λεφτά που γλιτώνεις δεν συγκρίνονται καν. -
Άμα γλιτώνεις 10 χιλιάρικα όπως λένε τα παιδιά τότε σαφώς και συμφέρει να το πάρεις καθώς μιλάμε για διαφορά μόλις 5% στην ιπποδύναμη. Εγώ θα τους έλεγα να μην αλλάξουν τίποτα, γιατί χλώμο το κόβω να άλλαζαν τίποτα αυτοί και θα άλλαζα εγώ ότι προβλέπεται.
Το θέμα είναι μην είναι κανένα όχημα δοκιμών κατά τα λοιπά εφόσον μιλάμε για τέτοιο κέρδος τότε σαφώς και συμφέρει...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το θέμα είναι μην είναι κανένα όχημα δοκιμών
ναι αυτο να το προσεξει
-
Θυμάμαι μια ιστορία με μια SLK πριν καιρό. Νομίζω είχε κάτι προβληματάκια επειδή ήταν παρατημένο πολύ καιρό. Δε θυμάμαι λεπτομέρειες.
-
Eυχαριστω παιδια για τις συμβουλες .Θα το ρωτησω αυτο που ειπατε αν και μου ειπε αυτος οτι ειναι καινουργιο το αμαξι δηλαδη 0Κm .Αν ηταν αυτοκινητο δοκιμων δεν θα ειχε χιλιομετρα πανω ?
Γενικα ολοι μου ειπαν να το παρω γιατι συμφερει πιο πολυ να δωσω 52000 χιλιαρικα με τοσο εξοπλισμο πανω απο το να δωσω 54000 με τον βασικο μονο εξοπλισμο απο τα οποια 54000 τα 9000 πανε στον βροντο λογω φορων και ΦΠΑ. -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Eυχαριστω παιδια για τις συμβουλες .Θα το ρωτησω αυτο που ειπατε αν και μου ειπε αυτος οτι ειναι καινουργιο το αμαξι δηλαδη 0Κm .Αν ηταν αυτοκινητο δοκιμων δεν θα ειχε χιλιομετρα πανω ?
Γενικα ολοι μου ειπαν να το παρω γιατι συμφερει πιο πολυ να δωσω 52000 χιλιαρικα με τοσο εξοπλισμο πανω απο το να δωσω 54000 με τον βασικο μονο εξοπλισμο απο τα οποια 54000 τα 9000 πανε στον βροντο λογω φορων και ΦΠΑ.Αν είναι δοκιμών, θα έχει γράψει χλμ και φυσικά ακόμα και αν τα έχουν σβήσει τα χλμ (λέμε τώρα) θα έχει φθορές στα λάστιχα, κάτι που πανεύκολα μπορείς να τσεκάρεις.
Για τα 11 άλογα του νεότερου κινητήρα, βάζεις αν το θες με 800 ευρώ ένα εγγυημένο πρόγραμμα και είσαι με απόλυτη ασφάλεια στα 230 οπότε μη το σκέφτεσαι καν
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Παρ'το.
Απλά ζήτα να αλλαχτούν λάδια πριν το παραλάβεις, αν έχει ημερομηνία κατασκευής περισσότερο από 1 χρόνο πριν. Με σωστή αποθήκευση το αμάξι δεν θα έχει πάθει πρακτικά τίποτα. Άντε να αλλάξεις λάστιχα και υγρά φρένων λίγο νωρίτερα δλδ.
Ο νέος κινητήρας είναι καλύτερος αλλά τα λεφτά που γλιτώνεις δεν συγκρίνονται καν.+1 σε ολα...
-
Εγώ εξ' αρχής δεν καταλαβαίνω, πώς ένα αυτοκίνητο τέτοιου χαρακτήρα απλά μπορεί να μένει σε κάποια αποθήκη για μεγάλο χρονικό διάστημα ... Δεν είναι δα και καμμιά δίλιτρη Laguna estate !
Υ.Γ.: πόσο να κοστίζουν τα λάστιχά του, μιας και αναφέρθηκε ;
-
Bασικα θα σας πω το εξης .Εχουν γινει πολλες παραγγελιες και εκτελωνιστηκαν αυτοκινητα και ακυρωθηκε η αγορα τους για αυτο και μεινανε εκτελωνισμενα με καποια συγκεκριμενα πακετα ομως που τους εβαζε ο καθενας οταν τα παραγγελνε .Αυτο μπορειτε ευκολα να το διαπιστωσετε αν πατε σε μια οποιαδηποτε bmw και ζητησετε z4 την τελευταια παντα ,με τα 2500 κυβικα χωρις φορους υπερπολυτελειας.Εμενα παιδια μου ειχε βγαλει ενας εμπορος bmw πολυ γνωστος ,ενα ολοκληρο κατεβατο στον υπολογιστη .Τι γινεται ομως?Μπορει να μην εχουν φορους πανω αλλα οταν καποιος τα παραγγελνε αυτα τα αυτοκινητα εχωνε πανω πακετα και αξεσουαρ και κερατα πολλα και η τιμη του ερχεται παλι οσο κανει τωρα.
Εγω το ΤΤ αυτο το βρηκα με πολυ καλο γνωστο απο αντιπροσωπεια .Ευχομαι πραγματικα να μην δω κατι απο αυτα που ειπατε για λαστιχα φθαρμενα ή κατι τετοιο.Ευχαριστω παντως που τα αναφερατε γιατι ξερει ο καθενας πολυ καλα οτι οταν πας και αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο καπου ενθουσιαζεσαι ευκολα .Ειδικα για μενα που ο φορος πολυτελειας ηταν χοντρο αγκαθι καθοτι δεν ειμαι και κανενας πλουσιος να αγορασω καινουργιο ΤΤ κακα τα ψεματα.Παρεπιπτοντως υπαρχει αλλο ενα ιδιο μου ειπε αυτος με το ιδιο πακετο ολα ιδια ακριβως σαν το δικο μου αλλα σε μαυρο phantom .Eγω διαλεξα το ασπρο . -
Συμπάθα με αν δείχνω αγενής, αλλά αυτή η φράση
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
...καθοτι δεν ειμαι και κανενας πλουσιος να αγορασω καινουργιο ΤΤ κακα τα ψεματα.και 52.000 € απλά δεν πάνε μαζί...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Συμπάθα με αν δείχνω αγενής, αλλά αυτή η φράση...καθοτι δεν ειμαι και κανενας πλουσιος να αγορασω καινουργιο ΤΤ κακα τα ψεματα.
και 52.000 € απλά δεν πάνε μαζί...
Aληθεια λεω ,δεν εχω λογο να πω ψεματα.Εκτος απο αυτο δινω ανταλλαγη και το αυτοκινητο μου ε και μια μικρη βοηθεια απο γονεις .Αυτα...
Aληθεια γνωριζει καποιος στο περιπου να μου πει ,οπως ο φιλος ανεφερε πριν ,τι ειδους προγραμματα εγγυημενα απο την audi υπαρχουν για αναβαθμισεις?Ας δωσει και καποιο λινκ να διαβασω. -
Φίλε μου, δεν είπα πως ψεύδεσαι, αλλά τέλος πάντων δεν έχει σημασία, αφού η απόφαση είναι ειλημμένη...
Από μένα καλοτάξιδο και χωρίς προβλήματα, όταν με το καλό το παραλάβεις !!
Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi