Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes C180K vs C180CGI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes C180K vs C180CGI
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    10
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).

      Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:

      1. την ίδια κατανάλωση,
      2. παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
      3. χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
      4. χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).

      Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
      Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.

      Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?

      Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
      Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
      Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        scrooge last edited by

        Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).

        Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:

        1. την ίδια κατανάλωση,
        2. παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
        3. χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
        4. χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).

        Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
        Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.

        Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?

        Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
        Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
        Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).

          Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:

          1. την ίδια κατανάλωση,
          2. παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
          3. χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
          4. χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).

          Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
          Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.

          Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?

          Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
          Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
          Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Το κριτήριο είναι οι ρύποι.

            Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών.

            Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
              Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).

              Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:

              1. την ίδια κατανάλωση,
              2. παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
              3. χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
              4. χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).

              Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
              Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.

              Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?

              Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
              Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
              Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI.

              Αν οι διαφορές είναι τόσο λίγες και δεδομένης της διαφοράς τιμής η οποία δεν είναι μικρή νομίζω πως σαν πρόταση η 1.6 είναι καλύτερη επιλογή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                scrooge last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Το κριτήριο είναι οι ρύποι.

                Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.

                Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.

                Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
                Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  orestisren last edited by

                  Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

                  Το κριτήριο είναι οι ρύποι.

                  Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.

                  Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.

                  Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
                  Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει.

                  Δεν είναι οι τιμές του CO2 αλλά των υπόλοιπων ρύπων που παράγει ένα αυτοκίνητο.Και εάν το οικονομικό είναι το θέμα τότε προτιμησε την 1.6.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audipassion last edited by

                    Σίγουρα μεγάλη διαφορά σε χρήματα θείος μου πρόσφατα πήρε την 1.6 με 36.500 αρκετή απαξίωση βλέπω , για εμένα αν δεν σε πειράζει που θα έχεις μοτέρ που δν βγαίνει πλέον πάρε την 1,6 .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

                      Το κριτήριο είναι οι ρύποι.

                      Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.

                      Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.

                      Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
                      Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει.

                      Το CΟ2 δεν είναι καν ρύπος. Οι κανονικοί ρύποι είναι χαμηλότεροι στο νέο μοτέρ και για αυτό είναι Euro5.

                      Τελική δεν μετράνε εδώ και 15 χρόνια τα ελληνικά περιοδικά. Σε επιταχύνσεις και από στάση και εν κινήσει όμως η 1800 είναι σημαντικά ταχύτερη απο την 1600.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        scrooge last edited by

                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                        Αν οι διαφορές είναι τόσο λίγες και δεδομένης της διαφοράς τιμής η οποία δεν είναι μικρή νομίζω πως σαν πρόταση η 1.6 είναι καλύτερη επιλογή.

                        Ακολουθεί η ανάλυση τιμών από το site της ΜΒ:
                        ..............................K.........CGI
                        Τιμή προ φόρων.......25.294.....25.469
                        Φόρος πολυτελείας..........0......2.027
                        Φ.Π.Α. 23%..............5.818......6.324
                        Τέλος ταξ/σης...........2.839.....6.080
                        Σύνολο..................33.950....39.900

                        Οι τιμές προ φόρων έχουν διαφορά 175€!
                        Είναι φανερό ότι στη CGI πληρώνεις πολλά κερατιάτικα (φόρο πολυτελείας και Τ.Τ).
                        Εγώ σίγουρα δεν θα τα έδινα στο κράτος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scrooge last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                          Και εάν το οικονομικό είναι το θέμα τότε προτιμησε την 1.6.

                          Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο την έχω προτιμήσει
                          Δεν έβαλα το θέμα γιατί έχω δίλημμα.
                          Απλώς μου έκανε εντύπωση η διαφορά τιμής δύο σχεδόν ισάξιων μοντέλων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr