-
Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).
Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:
- την ίδια κατανάλωση,
- παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
- χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
- χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).
Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?
Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI. -
Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).
Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:
- την ίδια κατανάλωση,
- παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
- χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
- χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).
Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?
Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI. -
Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).
Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:
- την ίδια κατανάλωση,
- παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
- χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
- χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).
Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?
Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI. -
Το κριτήριο είναι οι ρύποι.
Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών.
Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Πλέον η C180K (1.6 kompressor) αντικαθίσταται από την C180CGI (1.8 άμεσου ψεκασμού & turbo).Σε σύγκριση με τη CGI, η Κ, που πωλείται ακόμη κανονικά -τουλάχιστον στην Ελλάδα- έχει:
- την ίδια κατανάλωση,
- παρεμφερείς επιδόσεις (υψηλότερη τελική, αργότερο 0-100),
- χαμηλότερη τιμή (33.950€ αντί 39.900€ με παρόμοιο εξοπλισμό)
- χαμηλότερη ασφάλιση (1,6 αντί 1,8).
Ένα επιπλέον bonus της K για μένα είναι και οι δεκαετίες εξέλιξης του kompressor, σε σχέση με το τελείως νέο μοτέρ της CGI (και μιλάμε για turbo...), όσο και να έχει δοκιμαστεί.
Άλλωστε πιστεύω ότι η καλύτερη δοκιμή ενός μοτέρ γίνεται από τους χρήστες.Με βάση τα παραπάνω, γιατί κάποιος να προτιμήσει τη CGI, από την Κ ?
Με την ευκαιρία: H CGI είναι προδιαγραφών EU5 αντί EU4 της K.
Μήπως ξέρει κανείς με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη σε EU ?
Προφανώς όχι με κριτήριο εκπομπών ρύπων, αφού η Κ έχει ίδιες με τη CGI.Αν οι διαφορές είναι τόσο λίγες και δεδομένης της διαφοράς τιμής η οποία δεν είναι μικρή νομίζω πως σαν πρόταση η 1.6 είναι καλύτερη επιλογή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το κριτήριο είναι οι ρύποι.Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.
Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.
Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει. -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Το κριτήριο είναι οι ρύποι.
Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.
Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.
Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει.Δεν είναι οι τιμές του CO2 αλλά των υπόλοιπων ρύπων που παράγει ένα αυτοκίνητο.Και εάν το οικονομικό είναι το θέμα τότε προτιμησε την 1.6.
-
Σίγουρα μεγάλη διαφορά σε χρήματα θείος μου πρόσφατα πήρε την 1.6 με 36.500 αρκετή απαξίωση βλέπω , για εμένα αν δεν σε πειράζει που θα έχεις μοτέρ που δν βγαίνει πλέον πάρε την 1,6 .
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Το κριτήριο είναι οι ρύποι.
Μα αφού τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ταυτόσημες εκπομπές ρύπων.
Το 1800άρι είναι συνολικά αρκετά ταχύτερο του 1600Κ σύμφωνα με τις μετρήσεις των περιοδικών. Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το νέο μοτερ.
Ίσως να είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ, που είναι και οι πιο σημαντικές, ενώ χάνει λίγο σε τελική (225 έναντι 230).
Το οικονομικό ζήτημα έιναι το θέμα. Η CGI είναι υπερβολικά ακριβότερη για αυτά που προσφέρει.Το CΟ2 δεν είναι καν ρύπος. Οι κανονικοί ρύποι είναι χαμηλότεροι στο νέο μοτέρ και για αυτό είναι Euro5.
Τελική δεν μετράνε εδώ και 15 χρόνια τα ελληνικά περιοδικά. Σε επιταχύνσεις και από στάση και εν κινήσει όμως η 1800 είναι σημαντικά ταχύτερη απο την 1600.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αν οι διαφορές είναι τόσο λίγες και δεδομένης της διαφοράς τιμής η οποία δεν είναι μικρή νομίζω πως σαν πρόταση η 1.6 είναι καλύτερη επιλογή.Ακολουθεί η ανάλυση τιμών από το site της ΜΒ:
..............................K.........CGI
Τιμή προ φόρων.......25.294.....25.469
Φόρος πολυτελείας..........0......2.027
Φ.Π.Α. 23%..............5.818......6.324
Τέλος ταξ/σης...........2.839.....6.080
Σύνολο..................33.950....39.900Οι τιμές προ φόρων έχουν διαφορά 175€!
Είναι φανερό ότι στη CGI πληρώνεις πολλά κερατιάτικα (φόρο πολυτελείας και Τ.Τ).
Εγώ σίγουρα δεν θα τα έδινα στο κράτος. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και εάν το οικονομικό είναι το θέμα τότε προτιμησε την 1.6.Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο την έχω προτιμήσει
Δεν έβαλα το θέμα γιατί έχω δίλημμα.
Απλώς μου έκανε εντύπωση η διαφορά τιμής δύο σχεδόν ισάξιων μοντέλων.
Mercedes C180K vs C180CGI