-
Όπως λέει κ ο τίτλος...μέχρι 1800 cc, μέχρι 10.000 ευρώ, μεταχειρισμένο, για καθημερινή χρήση σε εθνική οδό και πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης.. (συγκεκριμένα κάνω συνολικά 50χλμ σε καθημερινή σχεδόν βάση, δουλειά-σπίτι).
Δεν με ενδιαφέρει το ''φαίνεσθαι'' τόσο, ούτε οι χώροι, αλλά όχι διθέσιο..
Αντίθετα σημασία έχει για μένα να είναι αξιόπιστο, γενικά ευκολό-συντήρητο(όσο μπορεί να είναι ένα αμάξι αυτης της κατηγορίας) και να επιταχύνει αρκετά καλύτερα απο το τωρινό μου αμάξι ( colt 1.3). Δν είμαι φαν της κόντρας ούτε του ορεινού στροφιλικίου, απλά θέλω κάτι αισθητά γρήγορο .
Είμαι ανάμεσα σε 2, αλλά κάθε πρόταση σύμφωνη με τις ανωτέρω ''προδιαγραφές'' είναι καλοδεχούμενη..- Colt CZT μοντ. '06, '07 με 40-80.000 χλμ
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, αξιόπιστο(τουλάχιστον εγώ είμαι ικανοποιημένος απο το 13αρι μου), γρήγορο, έχει ESP, εγγύηση 3-4 χρόνια ακόμα,1500cc τουρμπο, θεωρητικά μπορώ να επιτύχω χαμηλότερη κατανάλωση απο ένα 1.8 τούρμπο
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, όταν κάποια στιγμή συνηθίσω την ιπποδύναμη θα έχω λίγα περιθώρια βελτίωσης με δοκιμασμένες λύσεις (έχω διαβάσει στο αντίστοιχο φόρουμ για συχνά αναμμένα check engine σε όσους έβαλαν πρόγραμμα..)
- Ibiza FR μοντ '05, '06 με 60-90.000 χλμ
- με εντυπωσίσσε το ''τράβηγμα'' απο χαμηλά ακόμα και απο εντελώς ''μαμά'' αμάξια, πολύ δε περισσότερο απο όσα φορούσαν κάποιο πρόγραμμα ,χαμηλότερο κόστος κτήσης, εξωτερικά μου αρέσει πιο πολύ (αν κ η εμφάνιση είπαμε ειναι 2ον κριτήριο για μένα), μεγάλα και δοκιμασμένα περιθώρια βελτίωσης
- αξιοπιστία μηχανολογικά-ηλεκτρολογικά??(υπάρχει δν υπάρχει δν γνωρίζω..απλά δν έχω ακούσει κ τα καλύτερα για την σεατ.. ) , θεωρητικά μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν έχει ESP παρά τα 150+ 'αλογα, εσωτερικά είναι πιο μικρό απο το κολτ (αν κ οι χώροι επίσης ειναι 2ον κριτήριο..), παλαιότητα κατασκευής, περισσότερα χλμ, έλλειψη εγγύησης.
Αυτά τα ολίγα... Θα ήθελα γνώμες απο κατόχους των ανωτέρω 2..Συνοψίζοντας, η λογική λέει κολτ, η καρδιά ίμπιζα...
-
Όπως λέει κ ο τίτλος...μέχρι 1800 cc, μέχρι 10.000 ευρώ, μεταχειρισμένο, για καθημερινή χρήση σε εθνική οδό και πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης.. (συγκεκριμένα κάνω συνολικά 50χλμ σε καθημερινή σχεδόν βάση, δουλειά-σπίτι).
Δεν με ενδιαφέρει το ''φαίνεσθαι'' τόσο, ούτε οι χώροι, αλλά όχι διθέσιο..
Αντίθετα σημασία έχει για μένα να είναι αξιόπιστο, γενικά ευκολό-συντήρητο(όσο μπορεί να είναι ένα αμάξι αυτης της κατηγορίας) και να επιταχύνει αρκετά καλύτερα απο το τωρινό μου αμάξι ( colt 1.3). Δν είμαι φαν της κόντρας ούτε του ορεινού στροφιλικίου, απλά θέλω κάτι αισθητά γρήγορο .
Είμαι ανάμεσα σε 2, αλλά κάθε πρόταση σύμφωνη με τις ανωτέρω ''προδιαγραφές'' είναι καλοδεχούμενη..- Colt CZT μοντ. '06, '07 με 40-80.000 χλμ
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, αξιόπιστο(τουλάχιστον εγώ είμαι ικανοποιημένος απο το 13αρι μου), γρήγορο, έχει ESP, εγγύηση 3-4 χρόνια ακόμα,1500cc τουρμπο, θεωρητικά μπορώ να επιτύχω χαμηλότερη κατανάλωση απο ένα 1.8 τούρμπο
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, όταν κάποια στιγμή συνηθίσω την ιπποδύναμη θα έχω λίγα περιθώρια βελτίωσης με δοκιμασμένες λύσεις (έχω διαβάσει στο αντίστοιχο φόρουμ για συχνά αναμμένα check engine σε όσους έβαλαν πρόγραμμα..)
- Ibiza FR μοντ '05, '06 με 60-90.000 χλμ
- με εντυπωσίσσε το ''τράβηγμα'' απο χαμηλά ακόμα και απο εντελώς ''μαμά'' αμάξια, πολύ δε περισσότερο απο όσα φορούσαν κάποιο πρόγραμμα ,χαμηλότερο κόστος κτήσης, εξωτερικά μου αρέσει πιο πολύ (αν κ η εμφάνιση είπαμε ειναι 2ον κριτήριο για μένα), μεγάλα και δοκιμασμένα περιθώρια βελτίωσης
- αξιοπιστία μηχανολογικά-ηλεκτρολογικά??(υπάρχει δν υπάρχει δν γνωρίζω..απλά δν έχω ακούσει κ τα καλύτερα για την σεατ.. ) , θεωρητικά μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν έχει ESP παρά τα 150+ 'αλογα, εσωτερικά είναι πιο μικρό απο το κολτ (αν κ οι χώροι επίσης ειναι 2ον κριτήριο..), παλαιότητα κατασκευής, περισσότερα χλμ, έλλειψη εγγύησης.
Αυτά τα ολίγα... Θα ήθελα γνώμες απο κατόχους των ανωτέρω 2..Συνοψίζοντας, η λογική λέει κολτ, η καρδιά ίμπιζα...
-
Όπως λέει κ ο τίτλος...μέχρι 1800 cc, μέχρι 10.000 ευρώ, μεταχειρισμένο, για καθημερινή χρήση σε εθνική οδό και πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης.. (συγκεκριμένα κάνω συνολικά 50χλμ σε καθημερινή σχεδόν βάση, δουλειά-σπίτι).
Δεν με ενδιαφέρει το ''φαίνεσθαι'' τόσο, ούτε οι χώροι, αλλά όχι διθέσιο..
Αντίθετα σημασία έχει για μένα να είναι αξιόπιστο, γενικά ευκολό-συντήρητο(όσο μπορεί να είναι ένα αμάξι αυτης της κατηγορίας) και να επιταχύνει αρκετά καλύτερα απο το τωρινό μου αμάξι ( colt 1.3). Δν είμαι φαν της κόντρας ούτε του ορεινού στροφιλικίου, απλά θέλω κάτι αισθητά γρήγορο .
Είμαι ανάμεσα σε 2, αλλά κάθε πρόταση σύμφωνη με τις ανωτέρω ''προδιαγραφές'' είναι καλοδεχούμενη..- Colt CZT μοντ. '06, '07 με 40-80.000 χλμ
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, αξιόπιστο(τουλάχιστον εγώ είμαι ικανοποιημένος απο το 13αρι μου), γρήγορο, έχει ESP, εγγύηση 3-4 χρόνια ακόμα,1500cc τουρμπο, θεωρητικά μπορώ να επιτύχω χαμηλότερη κατανάλωση απο ένα 1.8 τούρμπο
- είναι κατα βάση το παλιό μου αμάξι, όταν κάποια στιγμή συνηθίσω την ιπποδύναμη θα έχω λίγα περιθώρια βελτίωσης με δοκιμασμένες λύσεις (έχω διαβάσει στο αντίστοιχο φόρουμ για συχνά αναμμένα check engine σε όσους έβαλαν πρόγραμμα..)
- Ibiza FR μοντ '05, '06 με 60-90.000 χλμ
- με εντυπωσίσσε το ''τράβηγμα'' απο χαμηλά ακόμα και απο εντελώς ''μαμά'' αμάξια, πολύ δε περισσότερο απο όσα φορούσαν κάποιο πρόγραμμα ,χαμηλότερο κόστος κτήσης, εξωτερικά μου αρέσει πιο πολύ (αν κ η εμφάνιση είπαμε ειναι 2ον κριτήριο για μένα), μεγάλα και δοκιμασμένα περιθώρια βελτίωσης
- αξιοπιστία μηχανολογικά-ηλεκτρολογικά??(υπάρχει δν υπάρχει δν γνωρίζω..απλά δν έχω ακούσει κ τα καλύτερα για την σεατ.. ) , θεωρητικά μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν έχει ESP παρά τα 150+ 'αλογα, εσωτερικά είναι πιο μικρό απο το κολτ (αν κ οι χώροι επίσης ειναι 2ον κριτήριο..), παλαιότητα κατασκευής, περισσότερα χλμ, έλλειψη εγγύησης.
Αυτά τα ολίγα... Θα ήθελα γνώμες απο κατόχους των ανωτέρω 2..Συνοψίζοντας, η λογική λέει κολτ, η καρδιά ίμπιζα...
-
Απο οτι εχω διαβασει για τον κινητηρα που φοραει το FR ειναι απλα παλιοσκυλο.Ο λογος που μπορει να μην αγοραζα FR ειναι λογο του στησιματος.
Για εμενα καλυτερα να δεις κατι τετοιο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/816070/
Ευρυχωρο και με κινητηρα πολυ καλο.
-
Χαζευα τα 207 rallye-gt με σκοπο να το προτεινω ωστοσο ξεφευγει αρκετα απο τα 10k..
Αυτο ομως μοιαζει καλη περιπτωση απο την περιγραφη και ειναι και στα λεφτα σου..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/819307/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Χαζευα τα 207 rallye-gt με σκοπο να το προτεινω ωστοσο ξεφευγει αρκετα απο τα 10k..
Αυτο ομως μοιαζει καλη περιπτωση απο την περιγραφη και ειναι και στα λεφτα σου..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/819307/+1 για rallye!
-
@ Mad_Max_Geo
Θέλω να πιστεύω οτι το στήσιμο ψιλοδιορθώνεται με 1 καλή ανάρτηση...όχι θαύματα βέβαια, μικρά μποσθοκίνητα αμάξια είναι σε κάθε περίπτωση...
Η οκτάβια καλή, τετρακίνητη αλλα όπως είπα έχω θεμα με πάρκινγκ στο κέντρο οπότε αυστηρα στα +- 4 μέτρα μήκος..@ nonos
λίγο μακρυά τα Καλάβρυτα...αν κ γω το 207 το απέκλεισα λόγω τιμής, κατά τ'αλλα καλή περίπτωση φαίνεται -
Καλο θα ηταν να προσδιορισεις τι σ'αρεσει παραπανω.Το στροφιλικι η η ευθεια.
-
Φιλε μου απο οσα εγραψες μου εκανε εντυπωση αυτο
Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
Αντίθετα σημασία έχει για μένα να είναι αξιόπιστο, γενικά ευκολό-συντήρητο(όσο μπορεί να είναι ένα αμάξι αυτης της κατηγορίας) και να επιταχύνει αρκετά καλύτερα απο το τωρινό μου αμάξι ( colt 1.3). Δν είμαι φαν της κόντρας ούτε του ορεινού στροφιλικίου, **απλά θέλω κάτι αισθητά γρήγορο **.Απο αυτο καταλαβαινω οτι πολυ απλα δε σου χρειαζεται ενα μικρο GTi. Θα σου προτεινα ενα τουρμπακι στα 100- 120 αλογα. Επειδη τα 1,2 Τ ειναι σχετικα φρεσκα θα σου ελεγα να κοιταξεις προς Grande Punto 120 που και γκαζι παραπανω θα εχει και πιο οικονομικο θα ειναι απο τα hot hatch.
Αν παντως δε θες να πεσεις απο τα 150 αλογα, γνωστος μου δινει το colt CZT του. ειναι 06 με 55Κ χλμ, αν σ'ενδιαφερει πες μου να σου δωσω τα στοιχεια του να επικοινωνησετε. δεν εχω κανενα οφελος, απλα καταλαβαινω πως ειναι δυσκολη η αγορα μτχ και για το συγκεκριμενο ξερω πως ειναι καθαρο και απροβληματιστο
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Απο αυτο καταλαβαινω οτι πολυ απλα δε σου χρειαζεται ενα μικρο GTi. Θα σου προτεινα ενα τουρμπακι στα 100- 120 αλογα.+1
Από τον τίτλο και μόνο το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το ... Twingo 1,2 GT!
Σαν μτχ (στο car.gr) βλέπω να βγαίνει πολύ λιγότερο απο τα 10.000€ ενώ και σαν καινούριο δεν είναι υπερβολικά πάνω απο τα 10.000€. Πανέμορφο σε εμφάνιση και δοκιμασμένο μηχανικά! Εναλλακτικά ίσως το Clio προf/l σε 1,2 τούρμπο ή 1,6 ατμοσφαιρικό.Από ττις προτάσεις στο πρώτο post καλύτερα άκου την λογική. Εχεις εμπειρία απο την εταιρία και το αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη προσοχή πάντως στην οποιαδήποτε επιλογή που σαν νεανικό αμαξι όλο και κάποιο χεράκι μπορεί να έχει επέμβει κάτω απο το καπό του καθώς και στην εικόνα του με δεδομένο ότι η χρήση ενός τέτοιου αυτοκινητου δεν αφορά απλώς ανθρωπομεταφορέα απο το Α στο Β σημείο.
-
Δώσε 2000euro παραπάνω και πάρε το 207RC...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20684
Πωλείται 207 RC:
Μοντέλο 7/2008
Με 38.000χλμ
Χρώματος γκρι
Φοράει φώτα xenon,φιλτροχοάνη και εξάτμιση 63.5 που μπήκε πριν λίγο καιρό και κάνει ένα πολύ διακριτικό μπάσο ήχο!!
Τιμή:12.000 ευρώ!! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
... Φοράει φώτα xenon,φιλτροχοάνη και εξάτμιση 63.5 που μπήκε πριν λίγο καιρό και κάνει ένα πολύ διακριτικό μπάσο ήχο!!Πόσο απαραίτητες ήταν αυτές οι καγκουριές? (Υπερβολικά αυτοκίνητα σε ανώριμα χέρια και μυαλά!)
Μια σίτα να βάλει επιπλέον στην έξοδο της εξάτμισης για να μην μπει καμιά γάτα!!! -
Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
- αξιοπιστία μηχανολογικά-ηλεκτρολογικά??(υπάρχει δν υπάρχει δν γνωρίζω..απλά δν έχω ακούσει κ τα καλύτερα για την σεατ..
Απορώ ποιος άσχετος λέει αυτές τις ανοησίες.
Εδώ και 30 χρόνια,
η SEAT κατασκευάζει τα δικά της μοντέλα που τεχνολογικά (σασί-μηχανολογικά-ηλεκτρολογικά-σαλόνι κλπ) είναι VW,
ενίοτε φτιάχνει και τα ίδια τα VW (βλέπε Polo classic, Passat κλπ),
σε λίγο θα συναρμολογεί και AUDI (βλέπε Q3),ενώ και ειδικότερα* σε επίπεδο αξιοπιστίας είναι όπως αναμένεται σε αντίστοιχη θέση με το VAG*
(μέχρι και έρευνες την φέρνουν και στην κορυφή της αξιοπιστίας για ορισμένα μοντέλα της,
βλέπε πχ τις έρευνες της DEKRA που φέρνουν το Altea το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του,
της ADAC για το Alhambra κλπ).Δυστυχώς το τελευταίο σημαίνει και πως η αξιοπιστία του Ibiza κυμαίνεται σε αντίστοιχα επίπεδα με των Polo-Fabia της προηγούμενης γενιάς,
άρα χαμηλότερα σε γενικές γραμμές από το μέσο όρο
(παρ' όλο που συγκεκριμένα ο 1.8Τ ήταν διαμάντι,
από τους πιο αξιόπιστους του γκρουπ, και όχι μόνο, των τελευταίων πολλών ετών,
με τεράστια μάλιστα περιθώρια βελτίωσης για κάποιον που θα το επιθυμούσε...).Ίσως να είναι τελικά θέμα τύχης και το πώς θα βγει το αμάξι, ποιος ξέρει,
ενώ και σε στήσιμο το Ibiza δεν κακό (παραδοσιακά από εποχής WRC... ), κάθε άλλο μάλιστα ...Από την άλλη, στο Colt το μόνο πρόβλημα πρέπει να είναι τελικά ο Σαρακάκης.
Οπότε από μένα καλύτερα ίσως το Colt, λόγω εγγύησης (εάν μεταβιβάζεται)
και λόγω του ότι το αμάξι το γνωρίζεις και δε θα χρειαστεί να ψαχτείς από την αρχή για να το βελτιώσεις,
έστω και αν αυτό σημαίνει ότι δε θα φτάσεις σε αντίστοιχο επίπεδο μικρής ταχυβολίδας που θα έφτανες με το Ibiza . -
Αυτό το 207 RC φαντάζει τρελή ευκαιρία! Πάντως εγώ θα πήγαινα για 207 Rallye ή και RC αν μπορούσα. Καλό, χρυσό το ibiza,μοτέρ σκυλί, αλλά το θεωρώ πολύ ξεπερασμένο, και πιστεύω σε πολύ λίγα χρόνια θα βρεθείς στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Επίσης θα έχει αρκετά χλμ οπότε το πιθανότερο είναι να χρειαστεί διάφορα συμμαζεματάκια.. Οπότε από μένα κοίτα τα Peugeot, κι ας είναι λίγο πιο ακριβά. Είμαι σίγουρος πως αν το οδηγήσεις θα ενθουσιαστείς
-
ο παλιός 1.8T 20V καίει τα κέρατά του.
ο 1.5Τ του Colt CZT είναι παλιάς κοπής τουρμποκινητήρας δηλ έχει ξεσπάσματα δεν έχει την γραμμικότητα των νέων όπως του ΤΗP της Peugeot ή των TSI της VAG.
Eγώ στην θέση σου μιας και δεν θες στριψίματα και κόντρες θα κοιτούσα για ένα Clio 1.2T 100HP.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/797643/Λίγα τέλη κυκλοφορίας, όμορφο, ευρύχωρο, οικονομικό και όσο γρήγορο χρειάζεται.
-
Το προηγούμενο Ignis Sport υποθέτω ότι είναι σαφώς κάτω του μέχρι τώρα αναφερόμενου ανταγωνισμού τόσο σε επιδόσεις όσο και αισθητικά. Ήταν όμως καλά στημένο λέγανε.
O turbo CZT νομίζω ότι καίει πολύ (παλιάς κοπής όπως γράφτηκε).
-
αν μπορεις σε τιμη, γαλλικο....με καλυτερο το 207 .
καλυτερο αισθητα (σχεδον) του ανταγωνισμου στις προτεινομενες επιλογες μεχρι στιγμης, σε πλαισιο, κινητηρα, ποιοτητα συνδιασμο ανεσης-κρατηματος κτλ κτλ κτλενα rc εχει αρκετες διαφορες απο ενα rallye στο στησιμο,κιβωτιο,προγραμμα τιμονιου,ηλεκτρονικα,κινητηρα
το οποιο για την ελληνικη πραγματικοτητα ισως ειναι το καλυτερο gtiαλλα καποιες μικρες αναβαθμισεις σε ενα rallye μπορει να το κανει να ''θυμιζει'' rc
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αν μπορεις σε τιμη, γαλλικο....με καλυτερο το 207 .
καλυτερο αισθητα του ανταγωνισμου μεχρι στιγμης σε πλαισιο, κινητηρα, ποιοτητα συνδιασμο ανεσης-κρατηματος κτλ κτλ κτλόπα χαλάρωσε. Ολα αυτά το 207; Σε ποιες τιμές; Γιατί εκεί που πωλείται μεταχείρο υπάρχουν κ άλλα...
Μην κρίνεις από μία αγγελία που το χει 10500. Ο άλλος με το RC τόσο χαμηλά που το δίνει με βάψει σε υποψίες... -
γενικα το αυτοκινητο (207 rc) το γνωριζω μαζι και με εμενα και αλλοι πολυ ψαγμενοι στον χωρο.
στους τομεις που αναφερα ειναι καλυτερο (εστω και καποια κλικ) απο τον ανταγωνισμο
ειναι πραγματικα πολυ καλο..δεν σχολιαζω την οποια αγγελια αλλα το το αυτοκινητο το ιδιο για αυτο και ειπα αν μπορει σε κεφαλαιο να επιλεξει καλο γαλλικο
αναφερομαι στην ανωτεροτητα του στις προτασεις μεχρι στιγμης...αν μεσα στις επιλογες ειχε και το mini cooper s τοτε θα ειχε ενδιαφερον η οποια επλογη -
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι ο φίλος έχει θέσει ταβάνι τα 10Κ.
Γιατί αν είναι να προτείνουμε ότι θέλουμε μπορώ να σου παραθέσω κι εγώ 3-4 μοντέλα που ανταγωνίζονται επάξια το 207 rc.
Μικρό μεταχειρισμένο GTI με 10.000 ευρώ ??