-
Καλημερα .
Οσοι εχετε δει προηγουμενα post μου ειμαι σε διαδικασια( εχω επιλεξει καποια μοντελα ) αγορας νεου αυτοκινητου !
Αναμενομενο λοιπον σχεδον ολες οι συζητησεις με φιλους και γνωστους να στρεφονται γυρω απο αυτη τη συζητηση.
Εχθες λοιπον σε κουβεντα με ενα φιλο για το θεμα μας , και αφου του ειπα για το φορουμ - ιντερνετ κλπ , με παρακαλεσε να θεσω ενα ερωτημα :Θελει ενα αυτοκινητο 1200 - 1400 cc ΟΧΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ με την πιο χαμηλη καταναλωση αλλα οχι τυπου smart .
Θελει 4 θεσεις
Μου ειπε οτι αυτο τον ενδιαφερει και η ασφαλεια , οχι οι επιδόσεις .
Κανει παρα πολλα χιλιομετρα , μεσα και εξω απο την αθηνα , και τωρα που ακουσε οτι η βενζινη θα παει στα 2 ευρω φρικαρε . -
Καλημερα .
Οσοι εχετε δει προηγουμενα post μου ειμαι σε διαδικασια( εχω επιλεξει καποια μοντελα ) αγορας νεου αυτοκινητου !
Αναμενομενο λοιπον σχεδον ολες οι συζητησεις με φιλους και γνωστους να στρεφονται γυρω απο αυτη τη συζητηση.
Εχθες λοιπον σε κουβεντα με ενα φιλο για το θεμα μας , και αφου του ειπα για το φορουμ - ιντερνετ κλπ , με παρακαλεσε να θεσω ενα ερωτημα :Θελει ενα αυτοκινητο 1200 - 1400 cc ΟΧΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ με την πιο χαμηλη καταναλωση αλλα οχι τυπου smart .
Θελει 4 θεσεις
Μου ειπε οτι αυτο τον ενδιαφερει και η ασφαλεια , οχι οι επιδόσεις .
Κανει παρα πολλα χιλιομετρα , μεσα και εξω απο την αθηνα , και τωρα που ακουσε οτι η βενζινη θα παει στα 2 ευρω φρικαρε . -
Καλημερα .
Οσοι εχετε δει προηγουμενα post μου ειμαι σε διαδικασια( εχω επιλεξει καποια μοντελα ) αγορας νεου αυτοκινητου !
Αναμενομενο λοιπον σχεδον ολες οι συζητησεις με φιλους και γνωστους να στρεφονται γυρω απο αυτη τη συζητηση.
Εχθες λοιπον σε κουβεντα με ενα φιλο για το θεμα μας , και αφου του ειπα για το φορουμ - ιντερνετ κλπ , με παρακαλεσε να θεσω ενα ερωτημα :Θελει ενα αυτοκινητο 1200 - 1400 cc ΟΧΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ με την πιο χαμηλη καταναλωση αλλα οχι τυπου smart .
Θελει 4 θεσεις
Μου ειπε οτι αυτο τον ενδιαφερει και η ασφαλεια , οχι οι επιδόσεις .
Κανει παρα πολλα χιλιομετρα , μεσα και εξω απο την αθηνα , και τωρα που ακουσε οτι η βενζινη θα παει στα 2 ευρω φρικαρε . -
Το αυτοκίνητο που περιγραφεις είναι το Honda Jazz
-
Το πρώτο που σκέφτηκα είναι το Clio 1,2 Tce.
Παρόλ' αυτά ... και στις επιλογές απο το 'δικό σου' θέμα υπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
1.ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1,33 101 ps
2.SKODA FABIA 1.2 TSI DSG 105 ps
3.FORD FIESTA 1.4 96 ps
4.FIAT PUNTO EVO 1.4 135 ps
5.RENAULT CLIO 1.2 TCE 100 PS
6.KIA SEED 1.4 109 ps
7.ΤΟΥΟΤΑ AURIS 1,33 100 ps -
-
Cuore για ... 'παρα πολλα χιλιομετρα , μεσα και εξω απο την αθηνα, και τωρα που ακουσε οτι η βενζινη θα παει στα 2 ευρω φρικαρε'? Θα φρικάρει μετά για άλλα πράγματα!
Τουλάχιστον Sirion! -
Επιχειρηματα??
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Επιχειρηματα??Είναι ένα κουτάκι με ρόδες που κάνει ΜΟΝΟ για αστική χρήση. Fair enough?
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Επιχειρηματα??
Είναι ένα κουτάκι με ρόδες που κάνει ΜΟΝΟ για αστική χρήση. Fair enough?
Ενω το sirion δεν ειναι κουτακι με ροδες ?? Και θα δει τεραστια διαφορα
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Επιχειρηματα??Υπεραξιόπιστο και υπεροικονομικό αλλά ... οι επιδόσεις σε θέμα τελικών σε εθνικές οδούς δεν είναι προτεραιότητα αλλά ανάγκη θα είναι μια προσπέραση. μια επιτάχυνση κλπ.
Δεν το λέω κακό. Το λέω μικρό, αδύναμο, 'δυσχρηστο' και κουραστικό για εκτός πόλης κυκλοφορία.Το Sirion -περα απο διαστάσεις- σαν 1,3 είναι πολύ ικανότερο εκτός.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το πρώτο που σκέφτηκα είναι το Clio 1,2 Tce.
Παρόλ' αυτά ... και στις επιλογές απο το 'δικό σου' θέμα υπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
...Μα ετσι ξεκινησαμε την συζητηση με αυτα που αρεσουν σε εμενα αλλα οταν του ειπα οτι τελικα και αυτα συμφωνα με τις μετρήσεις του ειδικου τυπου εχουν αποκλιση απο την καταναλωση που δηλωνει το εργοστασιο περιπου + 4-4,5 Lt στα 100 αρχισε να με ρωτα για το 'πραγματικα οικονομικο' αμαξι .....
-
Ο χρήστης villasg έγραψε:
... αρχισε να με ρωτα για το 'πραγματικα οικονομικο' αμαξι .....Δεν ξέρω αν μπορεί να βρεθεί αυτό το αυτοκίνητο ίσως και αν υπάρχει!
Βασικός παραγοντας το ... πόδι του οδηγού.
Στο Splash μου έχω δει από καταναλωση ... μοτοποδηλάτου έως και ... Cayenne (να έβλεπα και τις υπόλοιπες επιδόσεις του!!!)!
Λογικά πάντως προσθέτοντας λίγο, κάτι παραπάνω στις τυποποιημένες καταναλώσεις νομίζω ένα μέτρο σύγκρισης μπορεί να υπάρχει!
Στο χθεσινό Autobild υπάρχει ένα άρθρο με έναν διαγωνισμό με τα 'τερατα' οικονομίας από τα οποία προκύπτουν και ... παραξενα φαινόμενα ακόμα και σε 'ίδια' αυτοκίνητα!!!
C1, Aygo και 107 ... 3,65-5,44-6.04 λίτρα.
Pixo, Alto ... 4,11-4,68 λίτρα.
Κα, 500 ... 4,71-5,42 λίτρα. -
Να προσθέσω, για γνώση του φίλου σου, ότι οι καταναλώσεις που παρουσιάζουν οι εταιρίες με ειδική τυποποιημένη μέθοδο, δεν είναι σε καμμιά περίπτωση εφικτές σε πραγματικές συνθήκες. Χρησιμεύουν μόνο για αντιπαραβολή. Επίσης να προσθέσω ότι, όλες οι εταιρίες ρυθμίζουν τους κινητήρες και τις σχέσεις μετάδοσης έτσι, ώστε να επιτύχουν στην συγκεκριμένη τυποποιημένη μέθοδο, την μικρότερη κατανάλωση.
Το πιο ασφαλές είναι να σου απαντήσουν άτομα που να έχουν δουλέψει το αντίστοιχο αυτοκίνητο, να μην είναι βαρυπόδαροι και να μην είναι Ψαράδες οι ΚυνηγοίΗ δική μου πρόταση για οικονομικό στην χρήση αυτοκίνητο, (σέρβις, ανταλλακτικά, κατανάλωση, αξιοπιστία) είναι το Panda 1,2. Άλλωστε, μόνο τυχαίο δεν είναι ότι μετάα απο 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά είναι 1ο στις πωλήσεις...
Μαρκα,Τυπος - τεμ. απο1/1/10 έως 30/5 - ποσοστό ....... Τεμ. Μαίου - ποσοστό Μαίου
**FIAT PANDA **.............2521..19,40% ........... 440 17,7%
HYUNDAI i 10.............1562..12,02% ............333..13,4%
TOYOTA AYGO...........1306..10,05% ............202...8,1%
SUZUKI ALTO.............1036..7,97% ..............210...8,5%
SMART FORTWO..........992..7,63% ..............174...7,0%
CHEVROLET SPARK.......917..7,06% ..............218...8,8%
FIAT 500...................914..7,03% ..............157...6,3%
TOYOTA IQ................718..5,53% ..............104...4,2%
FORD KA...................550..4,23% 1..............30...5,2%
CITROEN C1...............542..4,17%.............. 171...6,9%
PEUGEOT 107.............452..3,48% ..............103...4,1%
NISSAN PIXΟ..............379..2,92% ...............73....0,9%
SUZUKI SPLASH...........356..2,74% ...............36...1,4%
RENAULT NEW TWINGO.273..2,10%............... 35...1,4%
DAIHATSU CUORE........116..0,89%................ 8...0,3%
OPEL AGILA...............104..0,80% ..........,....11...0,4%
KIA MOTORS PICANTO....96..0,74%............... 64...2,6%
HX AUTO NOBLE...........44..0,34%................ 5...0,2%
CHEVROLET MATIZ........42..0,32%................ 2...0,1%
ABARTH 500................39..0,30% ...............3...0,1%
VOLKS WAGEN FOX........27..0,21% ................2...0,1 -
Από Tucson να κατέβει σε κάποιο κατηγορίας... Panda;;; Δεν νομίζω πως θα βολέψει τον villasg.
Καλά κάνει και κοιτάει κάτι όπως το Clio 1.2 Tce. Θεωρώ πως σε εκείνη την κατηγορία πρέπει να στοχεύσει και να καταλήξει. Σε κάτι μέχρι 4 μέτρα μήκος, με 5 θέσεις, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, πλήρη εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας και άνεσης.
Για οικονομία, πολύ χαμηλά νούμερα κατανάλωσης έχει το Polo 1.2 tsi ειδικά στην έκδοση με dsg το οποίο κάνει μόνο του τις ιδανικές αλλαγές σε πολύ χαμηλές στροφές και είναι πραγματικά απίστευτο πόση οικονομία μπορεί να σου κάνει σε καθημερινή χρήση.
-
- πολλά στον Vasgti
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
- πολλά στον Vasgti
πόσο σου καίει το πόλο σε αστική χρήση κσι χωρίς προσπάθεια οικονομίας;;
-
yaris
-
Ο χρήστης villasg έγραψε:
Καλημερα .
Θελει ενα αυτοκινητο 1200 - 1400 cc ΟΧΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ με την πιο χαμηλη καταναλωση αλλα οχι τυπου smart .
**Θελει 4 θεσεις **
Μου ειπε οτι αυτο τον ενδιαφερει και η ασφαλεια , οχι οι επιδόσεις .
**Κανει παρα πολλα χιλιομετρα , μεσα και εξω απο την αθηνα **, και τωρα που ακουσε οτι η βενζινη θα παει στα 2 ευρω φρικαρε .Αν ήταν μόνο μές στην πόλη θα έλεγα και εγώ NAI στο cuore . Είναι αξιόπιστο και οικονομικό .
( πάσχει βέβαια στο κόστος ανταλλακτικών )
Απο τα υπόλοιπα καλύτερα δένει το Panta ( οικονομικό , με χώρους , αξιόπιστο και με καλή ποιότητα κύλισης ) θα βγει μία καινούργια έκδοση αλλά δεν ξέρω πότε με νέο οικονομικότερο κινητήρα . Οι φίλοι του Group μπορούν να σε πληροφορήσουν καλύτερα. -
Ψαχνωντας λιγο τις εργοστασιακες τιμες καταναλωσης (οι οποιες μπορει να μην ειναι 100% αντιπροσωπευτικες σε πραγματικες συνθηκες, αλλα μπορουν μια χαρα να χρησιμοποιηθουν για συγκριση), φαινεται πως το Yaris, Polo 1.2 TSI/DSG , Ηοnda Jazz 1.2 ειναι τα λιγοτερο βενζινοβορα με 5,1-5,3λ/100
Τα υπολοιπα (Peugeot 207, Citroen DS3, Clio TCE, Punto EVO, Ford Fiesta) φλερταρουν με τα 6λ/100 (5,7-5,8).
Οι διαφορες ομως σε καταναλωση ειναι τοσο μικρες που δε θα τις λαμβανα υπ'οψιν μου σα πρωτευον κριτηριο επιλογης.
Προσωπικα θα κοιτουσα κατι μεταξυ:
Polo 1.2 TSI/DSG
Clio TCE
Punto EVOΒεβαια, μπορει ο υποψηφιος αγοραστης να περιμενει την παραγωγη και εφαρμογη σε καποιο μοντελο της Φιατ, του κινητηρα Μultiair στην εκδοση με 105 αλογακια απο 875κεκ, (θεωρητικα) θα ειναι οικονομικοτερος, καθαροτερος και πιο αποδοτικος απο ολους.
1200 - 1400 NA MHN KAΙEI