-
Αν μπορει καποιος να πει μια αποψη ........
Σε diesel Χ5 δε μπορει η' δυσκολευεται να παρει μπροστα οταν ειναι ζεστο και κανενα απολυτως προβλημα οταν ειναι κρυο.Αλλαξα μια βαλβιδα που εβγαζε σαν βλαβη, αλλα το προβλημα παραμενει σχεδον ιδιο .
Σε καποια στιγμη χτες που σταματησα καπου και δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα αγορασα απο κοντινο βενζιναδικο αιθερα σπρευ και ξεκαζοντας ελαχιστα ........πηρε αμεσως . Αν καποιος εχει σχετικη εμπειρια , παρακαλω ας την πει. -
Αν μπορει καποιος να πει μια αποψη ........
Σε diesel Χ5 δε μπορει η' δυσκολευεται να παρει μπροστα οταν ειναι ζεστο και κανενα απολυτως προβλημα οταν ειναι κρυο.Αλλαξα μια βαλβιδα που εβγαζε σαν βλαβη, αλλα το προβλημα παραμενει σχεδον ιδιο .
Σε καποια στιγμη χτες που σταματησα καπου και δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα αγορασα απο κοντινο βενζιναδικο αιθερα σπρευ και ξεκαζοντας ελαχιστα ........πηρε αμεσως . Αν καποιος εχει σχετικη εμπειρια , παρακαλω ας την πει. -
Αν μπορει καποιος να πει μια αποψη ........
Σε diesel Χ5 δε μπορει η' δυσκολευεται να παρει μπροστα οταν ειναι ζεστο και κανενα απολυτως προβλημα οταν ειναι κρυο.Αλλαξα μια βαλβιδα που εβγαζε σαν βλαβη, αλλα το προβλημα παραμενει σχεδον ιδιο .
Σε καποια στιγμη χτες που σταματησα καπου και δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα αγορασα απο κοντινο βενζιναδικο αιθερα σπρευ και ξεκαζοντας ελαχιστα ........πηρε αμεσως . Αν καποιος εχει σχετικη εμπειρια , παρακαλω ας την πει. -
Στο στρατο βαζουμε αιθερα το πρωι για να δωσουμε αυταναφλεξη στα ντιζελ ωσπου να κυκλοφορησει σωστα το πετρελαιο.Ομως το χ5 ειναι αλλη περιπτωση.
Οταν λες δεν εχει προβλημα εννοεις οτι το ελενξες σε συνεργειο και δεν βρηκαν τιποτα?
Λογικα ανεπάρκεια καυσιμου , καποιου αισθητηρα μειγματος,αναφλεξη ισως ....... ή αντλια πετρελαιου στα τελευταια της..... -
Η λυση βρεθηκε και ηταν απλη .......χαμηλη πιεση απο ενα μπεκ το οποιο εκανε επιστροφη και εχανε πιεση ..... η βλαβη στο μπεκ ηταν ενα πολυ μικρο δαχτυλιδακι σαν ροδελα που ειχε κοπει....... αυτα!
-
To αμαξι τραβαγε? Δεν ειχες παρατηρησει διαφορά?
-
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ. Η δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα όταν είναι ζεστός που οφείλεται;
Το κάνει πολύ λίγες φορές όταν το αμάξι (seat ibiza με τα 101) είναι ζεστό.
-
Για αρχή κάνε μια αλλαγή λαδιών.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ. Η δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα όταν είναι ζεστός που οφείλεται;Το κάνει πολύ λίγες φορές όταν το αμάξι (seat ibiza με τα 101) είναι ζεστό.
Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης. Κόστος κάπου στα 15€ και είναι το πρόβλημά σου κατά 99.99%
-
Ευχαριστώ. Θα το κοιτάξω και θα επανέλθω.
-
Ο χρήστης stoilas έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ. Η δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα όταν είναι ζεστός που οφείλεται;
Το κάνει πολύ λίγες φορές όταν το αμάξι (seat ibiza με τα 101) είναι ζεστό.
Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης. Κόστος κάπου στα 15€ και είναι το πρόβλημά σου κατά 99.99%
Δεν νομίζω να υπάρχει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης σε τόσο σύγχρονο αμάξι... Αισθητήρας θερμοκρασίας, ναι.
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Για αρχή κάνε μια αλλαγή λαδιών.Αυτο πως το συμπερανες γιατι μου φαινεται ολιγον ασχετο?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ. Η δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα όταν είναι ζεστός που οφείλεται;
Το κάνει πολύ λίγες φορές όταν το αμάξι (seat ibiza με τα 101) είναι ζεστό.
Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης. Κόστος κάπου στα 15€ και είναι το πρόβλημά σου κατά 99.99%
Δεν νομίζω να υπάρχει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης σε τόσο σύγχρονο αμάξι... Αισθητήρας θερμοκρασίας, ναι.
Υπάρχει
-
Ο χρήστης stoilas έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ. Η δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα όταν είναι ζεστός που οφείλεται;
Το κάνει πολύ λίγες φορές όταν το αμάξι (seat ibiza με τα 101) είναι ζεστό.
Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης. Κόστος κάπου στα 15€ και είναι το πρόβλημά σου κατά 99.99%
Δεν νομίζω να υπάρχει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης σε τόσο σύγχρονο αμάξι... Αισθητήρας θερμοκρασίας, ναι.
Υπάρχει
Υπάρχει και παραϋπάρχει και με έχει στείλει με την οδική στο συνεργείο...
-
Eίστε σίγουροι ότι είναι αποκλειστικά αισθητήρας για την κρύα εκκίνηση και όχι απλά ο αισθητήρας θερμοκρασίας του μοτέρ;
-
Μαλλον το ιδιο πραγμα εννοείς!
-
Εγώ; Τα πρώτα ψεκαστά είχαν έναν ξεχωριστό αισθητήρα, αλλά αυτός έχει εξαφανιστεί πλέον. Γιαυτό ρωτάω αν είναι σίγουροι.
-
Επεξεργασία δημοσίευσηςΑναφέρετε αυτήν την δημοσίευσηΑπάντηση με παράθεσηRe: Δυσκολη εκκινηση σε ντιζελ
από cooperS_JCW » 21/05/10 3:18Η λυση βρεθηκε και ηταν απλη .......χαμηλη πιεση απο ενα μπεκ το οποιο εκανε επιστροφη και εχανε πιεση ..... η βλαβη στο μπεκ ηταν ενα πολυ μικρο δαχτυλιδακι σαν ροδελα που ειχε κοπει....... αυτα!
cooperS_JCW
4TF N1 DriverΔημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20/01/06 9:52
Προσωπικό μήνυμαΚορυφήΑναφέρετε αυτήν την δημοσίευσηΑπάντηση με παράθεσηRe: Δυσκολη εκκινηση σε ντιζελ
από cson » 21/05/10 3:46To αμαξι τραβαγε? Δεν ειχες παρατηρησει διαφορά?
Καμια διαφορα στο δρομο .......το προβλημα ηταν μονο κατα τη ζεστη εκκινηση οπου ενα μικρο δαχτυλιδι σε ενα απο τα μπεκ λογω διαστολης απο τη θερμοκρασια αλλαζε ελαφρως θεση και δε μπορουσε το μπεκ να αποδοση τη πιεση που χρειαζοταν για την εκκινηση ο θαλαμος καυσης .
-
Ναι είμαι σίγουρος, αισθητήρας κρύας εκκίνησης λέγεται. Αν είχα ETKA θα έβαζα και το Part Number.
Το πιθανότερο είναι μέχρι τώρα ο φίλος να τον έχει αλλάξει και να είναι οκ τώρα
Δυσκολη εκκινηση σε ντιζελ