-
Γεια σας παιδες, ανοιγω αυτο το θεμα διοτι φιλικη πενταμελης οικογενεια σκεφτεται την αποκτηση νεου αυτοκινητου και τα πιο υποψηφια ειναι τα δυο Peugeot. Να ξεκαθαρισω οτι το ανοιγω εχοντας διαβασει αρκετες απο τις σελιδες του θεματος για το 3008 και εχω παρει πολυ χρησιμες πληροφοριες για το αυτοκινητο απο αγοραστες του, πραγμα ακομα πιο σημαντικο. Για το 5008 ομως δεν εχω ιδεα παρα μονο οσα εχω διαβασει στο διαδικτυο. Οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα η ελληνικη ιστοσελιδα της Peugeot ειναι σχετικα λανθασμενη βαζοντας τις επιδσεις του 3008 THP μονο μισο γεματο και οχι μονο με τον οδηγο. Οποτε γραφει για 0-100 στο 9.8 ενω η επισημη θεση της Peugeot ειναι οτι κανει 8.9 μονο με οδηγο και 9.8 μισοφορτωμενο και εχει τελικη 201χλμ/ωρα. Αντιστοιχα η ελληνικη ιστοσελιδα γραφει οτι ειναι 1534 κιλα ενω πραγματικα σε επισημο εγραφο της Peugeot με το ρεζερβουαρ γεματο ειναι γυρω στα 1460. Απο την αλλη το 5008 για το οποιο τα στοιχεια του ελληνικου site ειναι τα σωστα κανει 0-100 9.7 μονο με τον οδηγο μεσα ενω η τελικη του φτανει στα 195 χλμ/ωρα με το βαρος στα 1560. Θα πειτε οτι σε αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας δεν εχουν σημασια οι απολυτοι αριθμοι και θα συμφωνησω απολυτα, απλα τους γραφω για να εχετε μια ιδεα παραπανω για τη διαφορα επιδοσεων. Τωρα παμε στο πιο σημαντικο σημειο. Η οικογενεια εδω και χρονια βολευεται ανετα με ενα Toyota Corolla Verso 1.6 πραγμα που σημαινει οτι η 5θεσια διαταξη του 3008 λογικα θα τους χωραει και με το παραπανω απλα τα 200+ λιτρα παραπανω πορτ μπαγκαζ του 5008 και η 7θεσια διαταξη του σε περιπτωση που χρειαστει ειναι ενα θεμα που δεν μπορεις να μην δεις. Βεβαια το 3008 εχει ενα μονιμο και αλλο ενα παροδικο πλεονεκτημα. Το πρωτο ειναι οτι εχει λιγο μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος πραγμα που ειναι σημαντικο μιας που στα ταξιδια τους παντα θα υπαρξει ενα χωματοδρομος ισως και περισσοτεροι. Δευτερο παροδικο πλεονεκτημα οτι τα 800 ευρω της διαφορα τιμης μεταξυ τους υπερ του 3008 ή γυρω στα 300 αμα το τελευταιο αγοραστει με grip control αυτη την εποχη αυξανονται κατα 1500 μιας που ισχυει για λιγο καιρο ακομα εκπτωση 1500 ευρω για το 3008. Να ξεκαθαρισω οτι βαζω διαφορα τιμων με παρομοια επιπεδα εξοπλισμων. Το ερωτημα λοιπον ειναι το εξης, αγοραζεις με περιπου 2000 ευρω λιγοτερα το 3008 το οποιο ειναι κατα τι πιο μικρο για την πολη, πιο καλο εκτος δρομου (εχει σημασια) και λιγο πιο ελαφρυ-γρηγορο η δινεις τα 2 χιλιαρικα και παιρνεις το 5008 που ισως και να μην χρειαστεις τους χωρους του; Εγω προτεινω το 3008.
Τελος να πω οτι για το 3008 με προβληματιζει οτι το grip control που ουσιαστικα προσαρμοζει το λογισμικο του ESP ωστε να ελεγχει το δυνατον καλυτερα τις κινησεις του αμαξωματος σε χιονι, λασπη, χωμα, αμμο συνδιαζεται μονο με ασφαλτινα λαστιχα που ομως εστιαζουν σε χιονι και λασπη. Αν το παρεις με grip control kαι τοποθετησεις αμεσως αμιγως ασφαλτινα ελαστικα ιδιας διαστασεις λετε να ακυρωνει ΤΕΛΕΙΩΣ τη λειτουργια του grip control;
-
Γεια σας παιδες, ανοιγω αυτο το θεμα διοτι φιλικη πενταμελης οικογενεια σκεφτεται την αποκτηση νεου αυτοκινητου και τα πιο υποψηφια ειναι τα δυο Peugeot. Να ξεκαθαρισω οτι το ανοιγω εχοντας διαβασει αρκετες απο τις σελιδες του θεματος για το 3008 και εχω παρει πολυ χρησιμες πληροφοριες για το αυτοκινητο απο αγοραστες του, πραγμα ακομα πιο σημαντικο. Για το 5008 ομως δεν εχω ιδεα παρα μονο οσα εχω διαβασει στο διαδικτυο. Οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα η ελληνικη ιστοσελιδα της Peugeot ειναι σχετικα λανθασμενη βαζοντας τις επιδσεις του 3008 THP μονο μισο γεματο και οχι μονο με τον οδηγο. Οποτε γραφει για 0-100 στο 9.8 ενω η επισημη θεση της Peugeot ειναι οτι κανει 8.9 μονο με οδηγο και 9.8 μισοφορτωμενο και εχει τελικη 201χλμ/ωρα. Αντιστοιχα η ελληνικη ιστοσελιδα γραφει οτι ειναι 1534 κιλα ενω πραγματικα σε επισημο εγραφο της Peugeot με το ρεζερβουαρ γεματο ειναι γυρω στα 1460. Απο την αλλη το 5008 για το οποιο τα στοιχεια του ελληνικου site ειναι τα σωστα κανει 0-100 9.7 μονο με τον οδηγο μεσα ενω η τελικη του φτανει στα 195 χλμ/ωρα με το βαρος στα 1560. Θα πειτε οτι σε αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας δεν εχουν σημασια οι απολυτοι αριθμοι και θα συμφωνησω απολυτα, απλα τους γραφω για να εχετε μια ιδεα παραπανω για τη διαφορα επιδοσεων. Τωρα παμε στο πιο σημαντικο σημειο. Η οικογενεια εδω και χρονια βολευεται ανετα με ενα Toyota Corolla Verso 1.6 πραγμα που σημαινει οτι η 5θεσια διαταξη του 3008 λογικα θα τους χωραει και με το παραπανω απλα τα 200+ λιτρα παραπανω πορτ μπαγκαζ του 5008 και η 7θεσια διαταξη του σε περιπτωση που χρειαστει ειναι ενα θεμα που δεν μπορεις να μην δεις. Βεβαια το 3008 εχει ενα μονιμο και αλλο ενα παροδικο πλεονεκτημα. Το πρωτο ειναι οτι εχει λιγο μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος πραγμα που ειναι σημαντικο μιας που στα ταξιδια τους παντα θα υπαρξει ενα χωματοδρομος ισως και περισσοτεροι. Δευτερο παροδικο πλεονεκτημα οτι τα 800 ευρω της διαφορα τιμης μεταξυ τους υπερ του 3008 ή γυρω στα 300 αμα το τελευταιο αγοραστει με grip control αυτη την εποχη αυξανονται κατα 1500 μιας που ισχυει για λιγο καιρο ακομα εκπτωση 1500 ευρω για το 3008. Να ξεκαθαρισω οτι βαζω διαφορα τιμων με παρομοια επιπεδα εξοπλισμων. Το ερωτημα λοιπον ειναι το εξης, αγοραζεις με περιπου 2000 ευρω λιγοτερα το 3008 το οποιο ειναι κατα τι πιο μικρο για την πολη, πιο καλο εκτος δρομου (εχει σημασια) και λιγο πιο ελαφρυ-γρηγορο η δινεις τα 2 χιλιαρικα και παιρνεις το 5008 που ισως και να μην χρειαστεις τους χωρους του; Εγω προτεινω το 3008.
Τελος να πω οτι για το 3008 με προβληματιζει οτι το grip control που ουσιαστικα προσαρμοζει το λογισμικο του ESP ωστε να ελεγχει το δυνατον καλυτερα τις κινησεις του αμαξωματος σε χιονι, λασπη, χωμα, αμμο συνδιαζεται μονο με ασφαλτινα λαστιχα που ομως εστιαζουν σε χιονι και λασπη. Αν το παρεις με grip control kαι τοποθετησεις αμεσως αμιγως ασφαλτινα ελαστικα ιδιας διαστασεις λετε να ακυρωνει ΤΕΛΕΙΩΣ τη λειτουργια του grip control;
-
Γεια σας παιδες, ανοιγω αυτο το θεμα διοτι φιλικη πενταμελης οικογενεια σκεφτεται την αποκτηση νεου αυτοκινητου και τα πιο υποψηφια ειναι τα δυο Peugeot. Να ξεκαθαρισω οτι το ανοιγω εχοντας διαβασει αρκετες απο τις σελιδες του θεματος για το 3008 και εχω παρει πολυ χρησιμες πληροφοριες για το αυτοκινητο απο αγοραστες του, πραγμα ακομα πιο σημαντικο. Για το 5008 ομως δεν εχω ιδεα παρα μονο οσα εχω διαβασει στο διαδικτυο. Οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα η ελληνικη ιστοσελιδα της Peugeot ειναι σχετικα λανθασμενη βαζοντας τις επιδσεις του 3008 THP μονο μισο γεματο και οχι μονο με τον οδηγο. Οποτε γραφει για 0-100 στο 9.8 ενω η επισημη θεση της Peugeot ειναι οτι κανει 8.9 μονο με οδηγο και 9.8 μισοφορτωμενο και εχει τελικη 201χλμ/ωρα. Αντιστοιχα η ελληνικη ιστοσελιδα γραφει οτι ειναι 1534 κιλα ενω πραγματικα σε επισημο εγραφο της Peugeot με το ρεζερβουαρ γεματο ειναι γυρω στα 1460. Απο την αλλη το 5008 για το οποιο τα στοιχεια του ελληνικου site ειναι τα σωστα κανει 0-100 9.7 μονο με τον οδηγο μεσα ενω η τελικη του φτανει στα 195 χλμ/ωρα με το βαρος στα 1560. Θα πειτε οτι σε αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας δεν εχουν σημασια οι απολυτοι αριθμοι και θα συμφωνησω απολυτα, απλα τους γραφω για να εχετε μια ιδεα παραπανω για τη διαφορα επιδοσεων. Τωρα παμε στο πιο σημαντικο σημειο. Η οικογενεια εδω και χρονια βολευεται ανετα με ενα Toyota Corolla Verso 1.6 πραγμα που σημαινει οτι η 5θεσια διαταξη του 3008 λογικα θα τους χωραει και με το παραπανω απλα τα 200+ λιτρα παραπανω πορτ μπαγκαζ του 5008 και η 7θεσια διαταξη του σε περιπτωση που χρειαστει ειναι ενα θεμα που δεν μπορεις να μην δεις. Βεβαια το 3008 εχει ενα μονιμο και αλλο ενα παροδικο πλεονεκτημα. Το πρωτο ειναι οτι εχει λιγο μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος πραγμα που ειναι σημαντικο μιας που στα ταξιδια τους παντα θα υπαρξει ενα χωματοδρομος ισως και περισσοτεροι. Δευτερο παροδικο πλεονεκτημα οτι τα 800 ευρω της διαφορα τιμης μεταξυ τους υπερ του 3008 ή γυρω στα 300 αμα το τελευταιο αγοραστει με grip control αυτη την εποχη αυξανονται κατα 1500 μιας που ισχυει για λιγο καιρο ακομα εκπτωση 1500 ευρω για το 3008. Να ξεκαθαρισω οτι βαζω διαφορα τιμων με παρομοια επιπεδα εξοπλισμων. Το ερωτημα λοιπον ειναι το εξης, αγοραζεις με περιπου 2000 ευρω λιγοτερα το 3008 το οποιο ειναι κατα τι πιο μικρο για την πολη, πιο καλο εκτος δρομου (εχει σημασια) και λιγο πιο ελαφρυ-γρηγορο η δινεις τα 2 χιλιαρικα και παιρνεις το 5008 που ισως και να μην χρειαστεις τους χωρους του; Εγω προτεινω το 3008.
Τελος να πω οτι για το 3008 με προβληματιζει οτι το grip control που ουσιαστικα προσαρμοζει το λογισμικο του ESP ωστε να ελεγχει το δυνατον καλυτερα τις κινησεις του αμαξωματος σε χιονι, λασπη, χωμα, αμμο συνδιαζεται μονο με ασφαλτινα λαστιχα που ομως εστιαζουν σε χιονι και λασπη. Αν το παρεις με grip control kαι τοποθετησεις αμεσως αμιγως ασφαλτινα ελαστικα ιδιας διαστασεις λετε να ακυρωνει ΤΕΛΕΙΩΣ τη λειτουργια του grip control;
-
Το 3008 προσωπικά δεν θα το έπαιρνα για 5μελή οικογένεια... Μου φάνηκε σχετικά μικρό (σε σχέση με τις διαστάσεις του) μέσα και σε χώρο αποσκευών... Το 5008 δεν το έχω δει, αλλά λογικά θα είναι αρκετά μεγαλύτερο και φαρδύτερο και με σαφώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών...
Από την άλλη το 3008 λογικά θα είναι πιο γρήγορο... Το 5008 είναι αυτόματο έτσι;;; Ένα ακόμα πλεονέκτημά του...
-
Ειναι ειτε αυτοματα ειτε χειροκινητα και τα δυο.
-
από τον τίτλο και μόνο να σε πληροφορήσω ότι τα νέα 3008 1,6thp είναι 156hp και euro5
-
Γνώμη μου είναι ότι το 3008 είναι πολύ πιο όμορφο από το 5008.
Η διαφορά στις επιδόσεις δεν νομίζω να είναι καθοριστικός παράγοντας, δεδομένης της χρήσης του οχήματος, και της ομοιότητας των κινητήρων. Η διαφορά είναι στους χώρους.
Αν βάλεις ασφάλτινα λάστιχα, το grip control θα λειτουργεί κανονικά, απλά θα έχεις επιβαρυνθεί το επιπλέον κόστος 4 ελαστικών - και φυσικά τα περιθώρια πρόσφυσης σε χώμα/λάσπη/χιόνι θα είναι πολύ μικρότερα. Το αυτοκίνητο είναι δικίνητο, και οι εκτός δρόμου δυνατότητές του, όσες υπάρχουν, είναι κυρίως αποτέλεσμα των ελαστικών του, και λίγη διαφορά έχει το grip control. Αν βάλεις ελαστικά δρόμου, πρακτικά ακυρώνεις τις δυνατότητες αυτές, είτε έχεις grip control είτε όχι. -
Για μενα το 3008 θα σε καλυψει απολυτα και απο επιδοσεις και σε χωρους
οσον αφορα το grip control το θεωρω μαρκετινγκ της πεζω καθως δεν σου προσφερει τιποτα με ασφαλτινα ελαστικα τα οποια θα αναγκαστεις να βαλεις αμεσως αφου με τα Μ+S που προσφερεται δεν θα στριβεις και δεν θα φρεναρεις........ χωρια που μετα το καλοκαιρι θα εχουν καταστραφει εντελως
να σκεφτεις οτι τα M+S λαστιχα δεν ειναι ουτε καν για βροχη!!! -
Μάλλον θα πρέπει να ιεραρχήσουν τις αναγκες τους! Σε κάποια είναι καλύτερο το crossover και σε κάποια άλλα το mpv αλλά όπως και να έχει ... διαφέρουν.
Προσωπικά (και βλέποντας και τους τιμοκαταλόγους) μεταξύ 3008, 5008 και ... 308 SW θα επέλεγα το τελευταίο που υστερεί λίγο στην εμφάνιση απο τα δύο προτεινόμενα αλλά προσφέρει υπεραρκετούς χώρους, στανταρ γυαλινη οροφή και 'ανεκτές' διαστάσεις για κίνηση εντός/εκτός πόλης κλπ.
Από εκεί και πέρα αν η πρωταρχική αναγκη είναι η απόσταση από το έδαφος και το SUV look τότε το 3008.
Αν η πρωταρχική ανάγκη είναι η ... αυτοκινούμενη μετακόμιση, υπάρχει συμπάθεια στο MPV look τότε το 5008. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Για μενα το 3008 θα σε καλυψει απολυτα και απο επιδοσεις και σε χωρους
οσον αφορα το grip control το θεωρω μαρκετινγκ της πεζω καθως δεν σου προσφερει τιποτα με ασφαλτινα ελαστικα τα οποια θα αναγκαστεις να βαλεις αμεσως αφου με τα Μ+S που προσφερεται δεν θα στριβεις και δεν θα φρεναρεις........ χωρια που μετα το καλοκαιρι θα εχουν καταστραφει εντελως
να σκεφτεις οτι τα M+S λαστιχα δεν ειναι ουτε καν για βροχη!!!+1 περί Μ+S αγού δεν τα βάζουν ούτε σε σουβλάκια, οπότε την τοποθέτηση τους μόνο ως μαρκετινίστικο τρικ μπορώ να το χαρακτηρίσω. Όσοι έχουν συζήσει με τέτοια λάστιχα ξέρουν ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση για καθημερινή χρήση, ειδικά με τους σαπουνόδρομους μας...
Κατά τα λοιπά συμφωνώ με το σκεπτικό σου περί 3008 έναντι 5008, καθώς ήδη το 3008 μου φαίνεται τεράστιο για τις ελληνικές πόλεις...
-
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
από τον τίτλο και μόνο να σε πληροφορήσω ότι τα νέα 3008 1,6thp είναι 156hp και euro5Μωρε το εβαλα με 150 αλογα γιατι στα τεχνικα χαρακτηριστικα δηλωνει οτι το χειροκινητο ειναι 150 και το αυτοματο 156 αλογα. Αφου το λες κατι θα ξερεις, θα το αλλαξω τωρα.
-
Εγώ που δεν εχω grip το Πασχα το πηγα σε δασικους δρομους με ό,τι αυτο συνεπαγεται (νεροφαγωματα, λασπες,ρυακια,πετρες κλπ) και δεν κολλησε, απλως δεν επιλεγω να το πηγαινω μετα απο εντονες βροχες. Το καλοκαιρι π.χ. οι περισσοτεροι off-road δρομοι ειναι προσπελασιμοι. Αν ομως πηγαινεις και χειμωνα και φθινοπωρο off-road το grip ισως θα χρειαστει αν επιλεξεις απο τον χαρτη σου τρακτεροδρομους.
Σκεψου επισης τα φρενα που σου δινουν σε 120-0 μειον 6 μετρα οταν δεν εχει τα Μ+S.
Οσον αφορα τους χωρους εχω ξαναγραψει οτι εχω πισω δυο καρεκλακια στην ακρη και η γυναικα μου καθεται στη μεση πολυ ανετα και με πολυ ελευθερια κινησεων. Η μεσαια μαλιστα θεση εχει μαλακα μαξιλαρια και δεν ειναι σκληρη οπως στην πλειονοτητα των αυτοκινητων. Το 5008 απλως εχει 3 ξεχωριστες θεσεις και φυσικα λιγο υπερτερει καθως πανε και μπρος πισω.
Στον χωρο αποσκευων εγω βγαζω και το μετακινουμενο πατωμα και απο 512 ο χωρος αυξανεται.
Παντως το 5008 ισως ειναι το καλυτερο πολυμορφικο αυτη τη στιγμη.
-
Μου εξηγεις λιγο για το χωρο αποσκευων και τα 512 λιτρα γιατι επισημα λεει καπου στα 450.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Μου εξηγεις λιγο για το χωρο αποσκευων και τα 512 λιτρα γιατι επισημα λεει καπου στα 450.Το φυλλάδιο του 3008 http://www.tvm.gr/city-car.gr/auto/manuals/PEUGEOT3008.pdf δεν αναφέρει τίποτα αλλά στο νετ http://www.google.gr/search?hl=el&q=peugeot+3008+512&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= διάφορα tests/reviews/δοκιμές λένε για 512 λίτρα ... όσα και το 5008 στην 7θέσια διάταξη.
-
Το 5μελής που λες μπερδεύει λίγο, αν ήταν 4μελής το 3008 είναι μια χαρά από χώρους και άνεση, χωρίς να είναι πολύ μεγάλο σε διαστάσεις. Και για λακουβιασμένους χωματόδρομους προφανώς βολεύει ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο (από το έδαφος εννοώ). Όσο για τις επιδόσεις, δεν νομίζω ότι οι διαφορές ανάμεσα στα δύο είναι τίποτα σημαντικό.
Όσο για το grip control, επιτρέψτε μου να έχω άποψη, καθώς το έχω ήδη δοκιμάσει πολύ (ίσως πιο πολύ από τον καθένα εδώ μέσα), σε όλες τις συνθήκες (χιόνι, λάσπες, άμμο και χωματόδρομους με νεροφαγωματάκια, μεγάλες λακούβες και ενίοτε πλημμυρισμένους). Μπορεί να είναι και μάρκετινγκ, αλλά δουλεύει πολύ καλά σαν συνδοιασμός ελαστικών-ηλεκτρονικών. Αν βάλεις κανονικά ασφάλτινα ελαστικά βέβαια, θεωρώ ότι χάνει τις μεγαλύτερες δυνατότητες σε λάσπη και χιόνι, ενώ τις διατηρεί για την άμμο (όπου απεναντίας νομίζω ότι τα M+S λάστιχα είναι πιο στενά από ότι θα έπρεπε).
Γενικά το 3008 με grip control, είναι πολύ πιο ικανό για μη ασφάλτινες διαδρομές από ότι φαίνεται (δεν λέω off-road, το off-road είναι να περνάς από ποτάμια, λαγκάδια και κατσάβραχα και να ανεβαίνεις πλαγιές με 40 μοίρες κλίση, προφανώς και δεν κάνει για τέτοια ούτε κατά διάνοια).
Και βέβαια τα M+S ελαστικά που φοράει δεν είναι για πέταμα, αλλιώς όλους εμάς που έχουμε το grip control θα μας μαζεύαν ήδη από τα χαντάκια. Τα κρατήματά του είναι μια χαρά. Εκτός βέβαια αν θέλεις να παίρνεις τη φουρκέτα με 150, που έτσι κι αλλιώς είναι εκτός χαρακτήρα του συγκεκριμένου οχήματος (μην τρελαθούμε, ένα ψηλό οικογενειακό είναι). Στο φρενάρισμα χρειάζονται λίγο περισσότερο για την ακινητοποίηση, αλλά αυτό διαφέρει πολύ από το ότι δεν φρενάρουν καθόλου.
-
512 ειναι σε λιτρα, οπως εχεις συνηθησει, 432 ειναι dm3 με τη μεθοδο VDA
-
Αφού με προσκάλεσες, δεν μπορώ να αρνηθώ...
Το 5008 το είδα στην αντιπροσωπεία πριν από λίγο καιρό και διαπίστωσα ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έχει πάρα πολλά κοινά με το 3008. Όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη και τις επιδόσεις, από τα χαρακτηριστικά βλέπω ότι οι διαφορές είναι μικρές και υπέρ του 3008. Αν τα κοιτάξεις από μπροστά, ίσως δύσκολα θα καταλάβεις ποιό είναι ποιό. Ο χώρος οδήγησης είναι σχεδόν πανομοιότυπος. Η θέση οδήγησης του 5008 μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ελαφρώς χαμηλότερη του 3008. Δεν θα πώ ότι μου αρέσει περισσότερο το 3008 γιατί αφ΄ενός μεν δεν έχει σημασία καθώς είναι θέμα υποκειμενικής αισθητικής, αφ' ετέρου δε ενδεχομένως να θεωρηθεί ότι μεροληπτώ υπέρ του 3008.
Οι διαφορές στα δυο αυτοκίνητα βρίσκονται στο πίσω μέρος, κυρίως στα πίσω καθίσματα και τον χώρο αποσκευών. Κάτι που δεν μου άρεσε στο 5008 είναι ότι για τα δυο επιπλέον καθίσματα, θυσιάζεται όλο το βάθος του χώρου αποσκευών. Χωρίς να γνωρίζω την πραγματική χωρητικότητα του 5008, η εντύπωση που μου έδωσε είναι ότι ο χώρος αποσκευών με ανεπτυγμένα τα δυο πρόσθετα καθίσματα είναι πάρα πολύ μικρός και σίγουρα δεν χωράει τις αποσκευές των επιβατών, αν φυσικά μιλάμε για ταξίδι. Με τα καθίσματα διπλωμένα, μου φάνηκε επίσης μικρότερος του 3008, λόγω ακριβώς του μειωμένου βάθους, όπου 'χωνεύονται' τα καθίσματα.
Τα περί απόστασης από το έδαφος κλπ αναφέρθηκαν ήδη από άλλους φίλους. Αυτά που έγραψε ο alexandr για το GC με βρίσκουν σύμφωνο και ο συνδυασμός GC & M+S δουλεύει άριστα. Το έχω δοκιμάσει επανειλημμένως σε χιόνι και πολύ λάσπη, μένει να το δοκιμάσω σε άμμο.
Θα πρέπει να τονίσω ότι εγώ ΔΕΝ αναγκάστηκα να βγάλω τα λάστιχά μου ΟΥΤΕ αμέσως, ΟΥΤΕ αργότερα. Σας ενημερώνω επίσης ότι είμαι ακόμη ζωντανός και εγώ και η οικογένειά μου και ότι το αυτοκίνητο **ΚΑΙ στρίβει ΚΑΙ **φρενάρει με τα λάστιχα της μαμάς του. Έχω γράψει στο thread του 3008 ότι έχω ταξιδέψει βράδυ από Κοζάνη προς Θεσσαλονίκη με καταρρακτώδη βροχή με ταχύτητες από 120 έως 150km/h, oι υαλοκαθαριστήρες κάνανε υπερωρίες στην υψηλότερη ταχύτητα και αισθανόμουν το αυτοκίνητο σταθερότατο σαν τραίνο. Τώρα αν το καλοκαίρι θα μου καταστραφούν και μάλιστα ΕΝΤΕΛΩΣ, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω σε δύο μήνες...
Αγαπητέ Yugo_para_siempre, τα αυτοκίνητα όχι μόνο μοιάζουν σε πάρα πολλά, αλλά είναι και του ίδιου κατασκευαστή. Με κάπως απλοϊκή προσέγγιση ίσως θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες του ίδιου αυτοκινήτου. Εφόσον το αυτοκίνητο προορίζεται για φίλο σου και όχι για σένα, θα σε συμβούλευα την επιλογή να αφήσεις να την κάνει αυτός, χωρίς να τον επηρεάσεις. Ίσως ο χαρακτήρας του προηγούμενου αυτοκινήτου του (Verso) τον επηρεάσει υπέρ του 5008. Νομίζω η βοήθειά σου πρέπει να επικεντρωθεί στο να του εξηγήσεις τις διαφορές και να τον αφήσεις να διαλέξει. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το λέω αυτό, αν θέλεις θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω.
Ελπίζω να βοήθησα.
Καλή Πρωτομαγιά...
-
Μα αυτος ειναι ο σκοπος μου να μαζεψω γνωμες και να παρουσιασω τις διαφορες. Σε καμια περιπτωση δεν θα ειναι δικη μου επιλογη. Σ'ευχαριστω πολυ.
-
Συγγνωμη για το οφτοπικ αλλα σχετικα με τα λαστιχα, μπορεις να κρατησεις τα 'σκληροτραχηλα' για το χειμωνα και το καλοκαιρι να τα αλλαζεις με 50-50 η οτι τελοσπαντων σε βολευει αναλογα με τις αναγκες σου... Ετσι, θα πληρωσεις βεβαια μια τετραδα επιπλεον αλλα δε θα σου 'καουν' το καλοκαιρι και θα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ξανα
-
Εγώ απλά να πώ οτι το περίφημο λάστιχο είναι αυτό
http://www.michelin.co.uk/michelinuk/en/car-4x4-van/advantages/20070312100286.html
Δεν είναι χειμερινό ούτε καθαρα εκτός δρόμου. Επίσης το Grip Control δουλεύει και με κλασσικά ελαστικά.
Peugeot 3008 1.6 THP 156 ή Peugeot 5008 1.6 THP 156 ;