-
Αγαπητοι συνφορουμίστες, θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πριν μια εβδομαδα πήρα το κορολλα 1.6. Απο την πρώτη στιγμή μου έκαναν εντύπωση τα φρένα. Το πενταλ βουλιάζει πολύ, σχεδον μέχρι το πάτωμα. Ειδικά αν εισαι σταματημένος π.χ στο φαναρι και το πατας αυτο προοδευτικα υποχωρει. Το πηγα στο εξουσιοδοτημενο κι αφου το δοκιμασαν μου είπαν οτι ειναι μια χαρα και να μην ανησυχω, ολα ετσι είναι, το RAV μάλιστα ακομα χειρότερα. Θα ήθελα βοήθεια απ' τους κατόχους toyota και ειδικά corolla ή auris. Παντως εμένα μου δημιουργει την ανασφάλεια οτι στα πολλα χλμ το αμάξι δεν θα σταματήσει!
-
Αγαπητοι συνφορουμίστες, θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πριν μια εβδομαδα πήρα το κορολλα 1.6. Απο την πρώτη στιγμή μου έκαναν εντύπωση τα φρένα. Το πενταλ βουλιάζει πολύ, σχεδον μέχρι το πάτωμα. Ειδικά αν εισαι σταματημένος π.χ στο φαναρι και το πατας αυτο προοδευτικα υποχωρει. Το πηγα στο εξουσιοδοτημενο κι αφου το δοκιμασαν μου είπαν οτι ειναι μια χαρα και να μην ανησυχω, ολα ετσι είναι, το RAV μάλιστα ακομα χειρότερα. Θα ήθελα βοήθεια απ' τους κατόχους toyota και ειδικά corolla ή auris. Παντως εμένα μου δημιουργει την ανασφάλεια οτι στα πολλα χλμ το αμάξι δεν θα σταματήσει!
-
Αγαπητοι συνφορουμίστες, θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πριν μια εβδομαδα πήρα το κορολλα 1.6. Απο την πρώτη στιγμή μου έκαναν εντύπωση τα φρένα. Το πενταλ βουλιάζει πολύ, σχεδον μέχρι το πάτωμα. Ειδικά αν εισαι σταματημένος π.χ στο φαναρι και το πατας αυτο προοδευτικα υποχωρει. Το πηγα στο εξουσιοδοτημενο κι αφου το δοκιμασαν μου είπαν οτι ειναι μια χαρα και να μην ανησυχω, ολα ετσι είναι, το RAV μάλιστα ακομα χειρότερα. Θα ήθελα βοήθεια απ' τους κατόχους toyota και ειδικά corolla ή auris. Παντως εμένα μου δημιουργει την ανασφάλεια οτι στα πολλα χλμ το αμάξι δεν θα σταματήσει!
-
Αν στο φανάρι ακίνητος πατημένος το πεντάλι υποχωρεί είναι πολύ πιθανόν να φταίνε τα λαστιχάκια (o-rings) στην αντλία των φρένων. Θέλει επισκευή.
-
Ο χρήστης euklides έγραψε:
Αγαπητοι συνφορουμίστες, θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πριν μια εβδομαδα πήρα το κορολλα 1.6. Απο την πρώτη στιγμή μου έκαναν εντύπωση τα φρένα. Το πενταλ βουλιάζει πολύ, σχεδον μέχρι το πάτωμα. Ειδικά αν εισαι σταματημένος π.χ στο φαναρι και το πατας αυτο προοδευτικα υποχωρει. Το πηγα στο εξουσιοδοτημενο κι αφου το δοκιμασαν μου είπαν οτι ειναι μια χαρα και να μην ανησυχω, ολα ετσι είναι, το RAV μάλιστα ακομα χειρότερα. Θα ήθελα βοήθεια απ' τους κατόχους toyota και ειδικά corolla ή auris. Παντως εμένα μου δημιουργει την ανασφάλεια οτι στα πολλα χλμ το αμάξι δεν θα σταματήσει!Καταρχήν καλοτάξιδο.
Ίσως έχει να κάνει και με το αυτοκίνητο που είχες πιο πριν,
αλλα πρόβλημα σε Corolla/Auris δεν έχω συναντήσει.Στο Avensis που δοκίμασα πριν απο μια εβδομάδα, ήταν λίγο πιο μαλακό το πεντάλ
χωρίς κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα.Παρατήρησε το, και αν συνεχίζει, απαίτησε οπωσδήποτε να επιληφθούν του θέματος, ακόμα και σε άλλη αντιπροσωπεία.
-
Πες τους να μπεις σε ενα αλλο κορολα να δεις αν οντως κανει το ιδιο. Παντως και γω που οδηγω 3 διαφορετικα αμαξια το καθε ενα εχει τελειως διαφορετικη αισθηση του πενταλ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πες τους να μπεις σε ενα αλλο κορολα να δεις αν οντως κανει το ιδιο. Παντως και γω που οδηγω 3 διαφορετικα αμαξια το καθε ενα εχει τελειως διαφορετικη αισθηση του πενταλ.+1
Αν όντως υπάρχει πρόβλημα, θέλει άμεση τακτοποίηση
-
Το πεντάλ δεν πρέπει να βουλιάζει σιγά σιγά στο πάτωμα.
Πχ
http://autos.yahoo.com/maintain/repairqa/brakes/ques002_6.htmlΚαινούριο είναι το αμάξι;
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλα πρόβλημα σε Corolla/Auris δεν έχω συναντήσει.
Δηλαδή τώρα συγγνώμη και εντελώς καλοπροαίρετα, επειδή δεν έχεις συναντήσει πρόβλημα σε κορόλλα/αούρις, αποκλείεται να εμφανίσει κάποιο αμάξι πρόβλημα;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πες τους να μπεις σε ενα αλλο κορολα να δεις αν οντως κανει το ιδιο. Παντως και γω που οδηγω 3 διαφορετικα αμαξια το καθε ενα εχει τελειως διαφορετικη αισθηση του πενταλ.Μπηκα σε ενα verso που ειχαν εκει. Κι αυτο βουλιαζε αρκετα. Μου είπαν ότι αν φτανει 3 δάχτυλα απ' το πάτωμα είναι φυσιολογικο. Το αμάξι το δοκίμασα σε φρενάρισμα απο τα 40 χλμ. Σταματαει αλλα η υποχώρηση του πεντάλ παλι μου φανηκε μη φυσιολογικη.
-
Η αλήθεια είναι ότι έχω παρατηρήσει σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν ένα πεντάλ φρένου που λειτουργεί σαν διακόπτης, 1 εκατοστό νεκρό και μετά ντουβάρι που φρενάρει με ελάχιστη δύναμη (κυριολεκτικά φοβάσαι να το πατήσεις ή τρομάζεις με το πόσο κοντά στο παρμπρίζ πάει το κεφάλι σου σε κάθε φρενάρισμα μέχρι να το μάθεις!).... Αν κάποιος έχει συνηθίσει σε κάτι τέτοιο είναι λογικό ένα πιο προοδευτικό πεντάλ που σου εξασφαλίζει και πολύ καλύτερη αίσθηση και έλεγχο του φρεναρίσματος να σου φανεί ότι είναι μαλακό και βουλιάζει και δεν φρενάρει αρκετά.
Καλό λοιπόν είναι να ξεκαθαριστεί αν είναι έτσι ή αν θέλει επισκευή η αντλία. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αλλα πρόβλημα σε Corolla/Auris δεν έχω συναντήσει.
Δηλαδή τώρα συγγνώμη και εντελώς καλοπροαίρετα, επειδή δεν έχεις συναντήσει πρόβλημα σε κορόλλα/αούρις, αποκλείεται να εμφανίσει κάποιο αμάξι πρόβλημα;
Εντελώς καλοπροαίρετα, τζάμπα ψάχνεις για φωτιά εδώ.
Εστίασα στο post μου για το θέμα της αίσθησης του φρένου, και βάσει της παρατηρήσης
που είχα απο πρότερα Corolla/Auris , δεν υπήρχε κάτι ανάλογο και αποδίδω πιθανό λόγο.Φυσικά και μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο γιαυτό και προτρέπω να το παρατηρήσει
(φρένα ειναι,δεν είναι και της πλάκας πρόβλημα) και να σπεύσει σε περίπτωση που παρατείνεται το πρόβλημα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι έχω παρατηρήσει σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν ένα πεντάλ φρένου που λειτουργεί σαν διακόπτης, 1 εκατοστό νεκρό και μετά ντουβάρι που φρενάρει με ελάχιστη δύναμη (κυριολεκτικά φοβάσαι να το πατήσεις ή τρομάζεις με το πόσο κοντά στο παρμπρίζ πάει το κεφάλι σου σε κάθε φρενάρισμα μέχρι να το μάθεις!)....Πραγματικά περιγράφεις το γιάρις!!!
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλα πρόβλημα σε Corolla/Auris δεν έχω συναντήσει.
Δηλαδή τώρα συγγνώμη και εντελώς καλοπροαίρετα, επειδή δεν έχεις συναντήσει πρόβλημα σε κορόλλα/αούρις, αποκλείεται να εμφανίσει κάποιο αμάξι πρόβλημα;
Εντελώς καλοπροαίρετα, τζάμπα ψάχνεις για φωτιά εδώ.
Εστίασα στο post μου για το θέμα της αίσθησης του φρένου, και βάσει της παρατηρήσης
που είχα απο πρότερα Corolla/Auris , δεν υπήρχε κάτι ανάλογο και αποδίδω πιθανό λόγο.Φυσικά και μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο γιαυτό και προτρέπω να το παρατηρήσει
(φρένα ειναι,δεν είναι και της πλάκας πρόβλημα) και να σπεύσει σε περίπτωση που παρατείνεται το πρόβλημα.Άλλη δουλειά δεν έχω από το να ψάχνω για φωτιές.
Απλά αν βουλιάζει το πεντάλ στο πάτωμα στο φανάρι δεν είναι θέμα διαφορετικής αίσθησης, είναι σοβαρό πρόβλημα, γιαυτό και στάθηκα στο σημείο αυτό. -
Παιδια ευχαριστω όλους που απάντησαν. Κανένας κάτοχος auris, corolla, rav τελειταιου 'ετους για πληροφοριες απο πρωτο χερι;
-
Ο χρήστης euklides έγραψε:
Παιδια ευχαριστω όλους που απάντησαν. Κανένας κάτοχος auris, corolla, rav τελειταιου 'ετους για πληροφοριες απο πρωτο χερι;Λοιπόν ευκλίδη καλησπέρα. Το θέμα είναι απλό. Αν το πήγες μία σε εξουσιοδοτημένο και σου είπαν ΟΚ, τότε ξαναπήγαινε άλλη μία σε ένα άλλο.
Εκεί ζήτα από κάποιον υπεύθυνο να πάτε μια δοκιμή, στην οποία θα οδηγεί αυτός. Αν σου πουν και εκεί ΟΚ μετά το τεστ και τον έλεγχο στο συνεργείο ενώ εσύ συνεχίζεις να μην νιώθεις σιγουριά, τότε βγάλτο ένα βράδυ καθημερινής στην Αττική Οδό αν μένεις Αθήνα, πλάκωσέ το και φρέναρε. Ελπίζω να έχεις την κατάλληλη εμπειρία και για τέτοιου είδους δοκιμές και για το αν τα μέτρα που χρειάστηκε το αυτοκίνητο για να επιβραδύνει ήταν ικανοποιητικά. Προσοχή, όχι να ακινητοποιηθεί μέσα στην Αττική οδό, απλώς να επιβραδύνει σοβαρά.Τέλος, θα συμφωνήσω με το σχόλιο του onyx, πως τα αυτοκίνητα έχουν διαφορετική αίσθηση το καθένα στο φρενάρισμα και πως χρειάζεται λίγο καιρό να το συνηθίσεις.
Τα αυτοκίνητα που λες τα έχω οδηγήσει και τα τρία και όχι γύρω γύρω στο τετράγωνο. Και τα τρία, είχαν την ίδια αίσθηση που έχει το πεντάλ του δικού μου Avensis. Kαι τα τρία, είχαν ικανοποιητικότατο φρενάρισμα. Και τα τρία, διέφεραν τελείως σε αίσθηση από το φρενάρισμα που είχα σε άλλα αυτοκίνητα κατά καιρούς, φυσικά από άλλους κατασκευαστές.
Πάντως ψάξτο καλά διότι είναι φρένα και είναι σοβαρό κομμάτι ασφάλειας. -
Παιδιά, για να μαστε ξεκάθαροι: ανεξαρτήτως 'αίσθησης' (που είναι εντελώς υποκειμενικό), αν το πεντάλ βουλιάζει σιγά σιγά στο πάτωμα στο φανάρι πχ τότε έχει πρόβλημα η αντλία.-
-
σωστος
-
Ευχαριστω beams, νομιζω οτι το πραγμα ξεκαθαριζει. Θα με βοηθούσες αν μου περιεγραφες την αισθηση του πενταλ σου. 1. οταν εισαι σταματημενος στο φαναρι και το πατας, υποχωρει αισθητα; εμενα φτανει 2 με 3 δαχτυλα απ' το πατωμα (5 εκ. περιπου) πραγμα που μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο και οτι ολα ετσι ειναι (το μετρησαμε με το μηχανικο). 2. οταν φρεναρεις δυνατα και παρατεταμενα με μικρη ταχυτητα π.χ σε κατηφορα χωρις ακινητοποιηση, παρατηρεις το ίδιο;
-
Άλλαξε συνεργείο και μη ξαναπατήσεις.
Πήγαινε σε άλλον και φτιάξε τα φρένα σου γιατί θα σκοτωθείς.Το πιθανότερο είναι ότι η αντλία των φρένων σου έχει εσωτερική διαρροή. Άλλαξες πρόσφατα υγρά φρένων;
-
Ο χρήστης euklides έγραψε:
Ευχαριστω beams, νομιζω οτι το πραγμα ξεκαθαριζει. Θα με βοηθούσες αν μου περιεγραφες την αισθηση του πενταλ σου. 1. οταν εισαι σταματημενος στο φαναρι και το πατας, υποχωρει αισθητα; εμενα φτανει 2 με 3 δαχτυλα απ' το πατωμα (5 εκ. περιπου) πραγμα που μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο και οτι ολα ετσι ειναι (το μετρησαμε με το μηχανικο). 2. οταν φρεναρεις δυνατα και παρατεταμενα με μικρη ταχυτητα π.χ σε κατηφορα χωρις ακινητοποιηση, παρατηρεις το ίδιο;Καλημέρα. Είδα το ποστ τώρα και επειδή δεν είχα κάτσει ποτέ να μετρήσω πόσο απέχει το πεντάλ του φρένου τέρμα πατημένο από το πατάκι, κατέβηκα στο γκαράζ και το κοίταξα.
Είναι σχεδόν τρία δάχτυλα η πίσω πλευρά του, στο σημείο που καμπυλώνει για να γυρίσει μπροστά και να καταλήξει στο τμήμα που καλύπτεται με το ελαστικό, εκεί με άλλα λόγια που πατάει το πόδι. Στο ίδιο σημείο, έχω την αίσθηση καταλήγει και όταν φρενάρω ευρισκόμενος σε κίνηση. Πάντως αν σε προβληματίζει τόσο πολύ, ζήτα για τεστ κάποιο άλλο αυτοκίνητο κατά προτίμηση Auris και κοίτα αν η αίσθηση σε αυτό κατά το φρενάρισμα, είναι η ίδια που έχεις στην Κορόλλα σου
ΦΡΕΝΑ COROLLA