-
Καλημέρα σε όλους,
ανέβασα το thread αυτό μπας και βρώ καμιά ακρη με το θέμα αυτο. Το αυτοκίνητο είναι 2005 χρονιας με 70,000 χιλ. Υπάρχει καμιά βελτίωση/αναβάθμιση που να είναι αξιόπιστη για το συγκεκριμένο μοτέρ; Και όταν λέω αναβαθμιση δεν εννοώ καμιά καφρίλα τυπου 250PS
κ' 50kgm ροπή αλλά κατι που να κάνει το όχημα πιο ευχάριστο αλλά και θα του δώσει και την άνεση να προσπέρασει γρήγορα και αβίαστα ενα π.χ φορτηγό σε επαρχιακό δίκτυο.
Ακούω απόψειςΕυχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Καλημέρα σε όλους,
ανέβασα το thread αυτό μπας και βρώ καμιά ακρη με το θέμα αυτο. Το αυτοκίνητο είναι 2005 χρονιας με 70,000 χιλ. Υπάρχει καμιά βελτίωση/αναβάθμιση που να είναι αξιόπιστη για το συγκεκριμένο μοτέρ; Και όταν λέω αναβαθμιση δεν εννοώ καμιά καφρίλα τυπου 250PS
κ' 50kgm ροπή αλλά κατι που να κάνει το όχημα πιο ευχάριστο αλλά και θα του δώσει και την άνεση να προσπέρασει γρήγορα και αβίαστα ενα π.χ φορτηγό σε επαρχιακό δίκτυο.
Ακούω απόψειςΕυχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Καλημέρα σε όλους,
ανέβασα το thread αυτό μπας και βρώ καμιά ακρη με το θέμα αυτο. Το αυτοκίνητο είναι 2005 χρονιας με 70,000 χιλ. Υπάρχει καμιά βελτίωση/αναβάθμιση που να είναι αξιόπιστη για το συγκεκριμένο μοτέρ; Και όταν λέω αναβαθμιση δεν εννοώ καμιά καφρίλα τυπου 250PS
κ' 50kgm ροπή αλλά κατι που να κάνει το όχημα πιο ευχάριστο αλλά και θα του δώσει και την άνεση να προσπέρασει γρήγορα και αβίαστα ενα π.χ φορτηγό σε επαρχιακό δίκτυο.
Ακούω απόψειςΕυχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Δεν το λέω κοροϊδευτικά αλλά πολλοί οδηγοί αποφεύγουν την εξάντληση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου τους. Τα πολλά άλογα συνήθως βγαίνουν στις 4500-6500 στροφές κι όμως πολλοί φοβούνται να πάνε πάνω από 4500-5000 στροφές. Μερικές φορές αρκεί η χρήση όλου του εύρους των στροφών του κινητήρα για να πετύχεις σχεδόν δωρεάν αυτό που επιθυμείς. Αν όμως είτε το κάνεις ήδη και δεν σου φτάνει είτε δεν θέλεις να το κάνεις αυτό γιατί έτσι οδηγάς ή έτσι σου αρέσει μάλλον θα πρέπει να κινηθείς σε αλλαγή κινητήρα.
Τυχόν πρόγραμμα σε ατμοσφαιρικό και μόνο 1800 κυβικών θα σου δώσει ελάχιστο, άντε 5-10 άλογα και αν (και μάλλον και με φίλτρο). Αλλαγές σε εξάτμιση για να βοηθήσουν λίγο θα αλλάξουν το ύφος του αυτοκινήτου (θόρυβος). Τοποθέτηση κάποιου είδους υπερσυμπίεσης στον υπάρχοντα κινητήρα και θα κοστίσει αρκετά και θα σου περιπλέξει τη ζωή. Το πιο απλό, αποτελεσματικό και μακροπρόθεσμα πιο σωστό είναι να βάλεις μεγαλύτερο κινητήρα από αυτούς που φοράει εργοστασιακά το μοντέλο σου. Μοναδικό μείον τα αυξημένα τέλη και το τεκμήριο... -
Δυστηχώς στις υψηλές το συγκεκριμένο μοτερ χωλαίνει και είναι άσκοπο να το ανοίγω πάνω απο τις 5,000 σ.α.λ. Η αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα (απο μόνη της) δεν μου φαίνεται και τρομερή λύση...Από την άλλη διάβαζα για light turbo στο forum' υπάρχει κάτι απο αυτή την πλεύρα; Χαρακτηριστηκά διάβασα κατι για 30%+ στην ιπποδύναμη αλλά το σημαντικότερο όφελος είναι αυτό της ρόπης. Τι αντενδείξεις θα έχει μια τέτοια λύση;
-
Ένα τουρμπάρισμα σου προσφέρει αυτά που ζητάς (μάλλον με το παραπάνω...).
Το θέμα είναι αν θα διαλέξεις τουρμπάρισμα του δικού σου κινητήρα με βασικό πλεονέκτημα ότι μένει ο ίδιος που γνωρίζεις και παραμένεις νόμιμος και οικονομικός σε τεκμήρια και τέλη ή θα βρεις άλλον κινητήρα μτχ μεγαλύτερου κυβισμού πχ το δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 145 ίππους (το να πας στον πεντακύλινδρο με τα 230 άλογα το βλέπω να σου πέφτει πολύ).
Κάθε λύση έχει παράγοντες επιτυχίας ή αποτυχίας και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που καλείσαι να ζυγίσεις με τα γούστα σου.
Ο μάστορας που θα σου κάνει τη δουλειά είναι ο βασικός παράγοντας επιτυχίας ή αποτυχίας και για τις δύο περιπτώσεις. Καλό είναι να γνωρίζει το μοντέλο σου και τις ιδιαιτερότητές του. Αν για υπερσυμπίεση καλό είναι να το έχει ξανακάνει σε κινητήρα σαν τον δικό σου και να δοκιμάσεις το αποτέλεσμα. Αν για αλλαγή κινητήρα να σου βρει καλόν μτχ και να μπορεί να ταιριάξει τυχόν μικροδιαφορές με τάξη και ασφάλεια και χωρίς πατέντες...
Υπερσυμπίεση ίσον μεγαλύτερες ροπές. Μάλλον και κατανάλωση αλλά όχι πάντα, εξαρτάται από τις επιλογές του βελτιωτή και τη συμπεριφορά σου.
Όσο καλά ελεγμένη και τοποθετημένη να είναι η υπερσυμπίεση πάντα θα σημαίνει ιδιοκατασκευή εκτός εργοστασιακών προδιαγραφών με πρόγραμμα σέρβις και ίσως και κάποια ανταλλακτικά διαφορετικά από τα προβλεπόμενα. Αξιοπιστία αμφίβολη. Θα περνάει ΚΤΕΟ, θα παίρνει κάρτα καυσαερίων, τι θα πει η ασφαλιστική σε κάποια στραβή; Θα πρέπει να πηγαίνεις στον βελτιωτή για σέρβις γιατί στη Volvo θα λένε δεν ξέρω τι είναι αυτό και δεν το αγγίζω, ακόμα και για άσχετο τμήμα του αυτοκινήτου; Όταν το πουλήσεις τι θα πιάσεις;
Και στις δύο περιπτώσεις καλό είναι να σκεφτείς και αναβάθμιση των φρένων.
Μήπως όμως να αποφύγεις όλα τα πειράγματα και να πουλήσεις το δικό σου και να βρεις και να πάρεις άλλο με τον σωστό κινητήρα (σίγουρα σε συμφέρει έτσι όπως πέφτουν τα 'μεγάλου' κυβισμού). -
Nα έχεις υπόψιν ότι το να τουρμπίσεις το δικό σου μοτέρ δεν είναι ότι πιο εύκολο. Σε όποιον και να πας θα σου πει έχω φτιάξει εγώ πολλά, όλα είναι οκ, δυνατά, χωρίς προβλήματα κλπ, τα οποία δεν θα ισχύουν. Επίσης το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και πρέπει να γνωρίζει ο μάστορας τις αντοχές των εσωτερικών του κινητήρα, γιατί το μπαμ έρχεται πολύ ευκολότερα απ'οτι σε ένα από μαμά τουρμπάτο. Αν πάλι βρεις κάποιον που έχει φτιάξει ίδιο με το δικό σου και βρεις ιδιοκτήτη και συζητήσεις και νομίζεις ότι σε συμφέρει, δικό σου το μαχαίρι...
-
...οπως και σε καθε ατμοσφαιρικο, ολες οι λυσεις ειναι κοστοβορες και δεν θα σου αποδοσουν τοσο ωστε να δεις καποια τρομερη διαφορα, οποτε μην το σκεφτεσαι. Η χρηση τουρμπο εστω και light σε ενα μοτερ που δεν εχει φτιαχτει εξαρχης για να το υποστηριξει μαλλον θα σου δημιουργησει αρκετα προβληματα, οποτε κι αυτο αστο καλυτερα...
Γενικα αν ψαχνεις κατι παραπανω απο αποψη δυναμης αλλαξε αυτοκινητο. Γεγονος παντως ειναι οτι οσα αλογα κι αν εχει το αυτοκινητο μας, οσο δυνατο και γρηγορο κι αν ειναι, καποια στιγμη το συνηθιζουμε και θελουμε παραπανω.. -
Το κρατάς και προσπερνάς μόνο όπου σε παίρνει .... ή το πουλάς και παίρνεις Τ5, αν αντέχεις τα αυξημένα έξοδα. Να το τουρμπίσεις, δεν νομίζω ότι είναι η ενδεδειγμένη λύση ....
-
Οπότε το λογικό θα ήταν να περιμένω μέχρι να αγοράσω καινούργιο . . .δυστηχώς γιατί μεχρι να το αλλάξω θα μου πάρει καμια 3α χρονάκια. Ας ελπίσουμε ότι θα βγεί S40 με τα καινούργια μοτερ (2,0T) και ότι θα μου κάνει μια λογική τιμη η αντιπροσωπεία.
Αυτά για την ώρα ευχαριστώ όσους απαντήσαν -
Ή μπορείς να πάρεις κανένα μεταχειρισμένο σαν το δικό σου, αλλά με μεγαλύτερο μοτέρ...
-
να κάνει λογική τιμή η αντιπροσωπία δύσκολο .... έκει που πάνε τα μτχ. S40 και 2.0Τ μακάρι, αλλά κι αυτο χλωμό το βλέπω ..... Εγώ έχω αρχίσει να ζαχαρώνω το V60 T5, που θα έρθει από το τέλος του χρόνου.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ή μπορείς να πάρεις κανένα μεταχειρισμένο σαν το δικό σου, αλλά με μεγαλύτερο μοτέρ...+1, με το όποιο ρίσκο του μτχ
-
Ο χρήστης Drkill έγραψε:
Οπότε το λογικό θα ήταν να περιμένω μέχρι να αγοράσω καινούργιο . . .δυστηχώς γιατί μεχρι να το αλλάξω θα μου πάρει καμια 3α χρονάκια. Ας ελπίσουμε ότι θα βγεί S40 με τα καινούργια μοτερ (2,0T) και ότι θα μου κάνει μια λογική τιμη η αντιπροσωπεία.
Αυτά για την ώρα ευχαριστώ όσους απαντήσανhttp://www.ramtuning.gr/tuning.php?mark ... lo=S40-V40
-
μάλλον είναι για τον προηγούμενο κινητήρα που φόραγε το S/V 40. Θα μπορούσαμε να ψάξουμε για το moter της ford/mazda 1.8 με τους 125Hp, αν και νομίζω ότι η volvo έχει άλλη μάρκα εγκέφαλου, αν αυτό παίζει ρόλο.
@21 Quadra, ποια η γνώμη σου για τα προγράμματα, ειδικά σε ατμοσφαιρικά ? Θέλω να πω ότι αν ήταν τόσο απλό, γιατί να μην το είχε κάνει εξ αρχής η εταιρία, που έχει και περισσότερη τεχνογνωσία ? για λόγους marketing / positionig έχει 'μόνο' 125hp και με το πρόγραμμα μπορεί να πάρει δύναμη με ασφάλεια ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μάλλον είναι για τον προηγούμενο κινητήρα που φόραγε το S/V 40. Θα μπορούσαμε να ψάξουμε για το moter της ford/mazda 1.8 με τους 125Hp, αν και νομίζω ότι η volvo έχει άλλη μάρκα εγκέφαλου, αν αυτό παίζει ρόλο.@21 Quadra, ποια η γνώμη σου για τα προγράμματα, ειδικά σε ατμοσφαιρικά ? Θέλω να πω ότι αν ήταν τόσο απλό, γιατί να μην το είχε κάνει εξ αρχής η εταιρία, που έχει και περισσότερη τεχνογνωσία ? για λόγους marketing / positionig έχει 'μόνο' 125hp και με το πρόγραμμα μπορεί να πάρει δύναμη με ασφάλεια ?
Οι εταιρίες έχουν τελείως διαφορετικό σκεπτικό από τους καταναλωτές και τους Tuners, ο προγραμματισμός τους είναι πολύ συντηρητικός και φροντίζουν οι ρύποι να είναι εντός των αυστηρών ορίων ακόμα και μετά από πολλές δεκάδες χλμ, βουλωμένα φίλτρα αέρα, μισοξεφούσκωτα λάστιχα, φορτωμένα αμαξώματα, μπουζί με δεκάδες χλμ, ποιότητα καυσίμων, λάδια που έχουν γίνει πίσσα κλπ, δεν μπορούν να ξέρουν τον κάθε ιδιοκτήτη τι προσέχει στο αμάξι του και τι θέλει από από αυτό.
Στα σημερινά αυτοκίνητα το δύσκολο στο Tuning είναι οι χάρτες της ECU, τα μηχανικά μέρη των κινητήρων αντέχουν άνετα 20-30% αύξηση της δύναμης και της ροπής, η δυσκολία είναι στον προγραμματισμό, κάποια αυτοκίνητα έχουν ευκολότερες ECU για πείραγμα ( VW Group ) κάποια άλλα είναι πολύ δύσκολα έως αδύνατα ( Renault )
Oι περισσότεροι Τuners ανεβάζουν τον κόφτη και τους παλμούς των μπέκ και λένε ότι έφτιαξαν πρόγραμμα, οι σοβαρότεροι αλλάζουν σχεδόν όλους τους χάρτες, έχουν ιδιόκτητα δυναμόμετρα ( Rolling Dyno ) και τα αποτελέσματα είναι σαφώς καλύτερα, οι Tuners που συνεργάζονται με τα εργοστάσια και παρέχουν εργοστασιακή εγγύηση δουλεύουν σε συνεργασία με τα εργοστάσια και χρησιμοποιούν δυναμόμετρα πάγκου.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μήπως όμως να αποφύγεις όλα τα πειράγματα και να πουλήσεις το δικό σου και να βρεις και να πάρεις άλλο με τον σωστό κινητήρα (σίγουρα σε συμφέρει έτσι όπως πέφτουν τα 'μεγάλου' κυβισμού).Άστα αυτά τα καγκούρικα (ειδικά σε Volvo) και πάρτο απόφαση ότι θαύματα δε γίνονται. Δωρεάν δε γίνεται τίποτα σ΄ αυτή τη ζωή. Φρένα, αναρτήσεις, βάσεις μηχανής, ζαντολάστιχα και ποιος ξέρει τι άλλο θα χρειαστείς μετά. Δλδ τι νομίζεις; Ότι η volvo που χρησιμοποίησε τα συγκεκριμένα υποσυστήματα για το δικό σου κινητήρα, χαζή ήταν;
Κάνε αυτό που σου λέει ο onyx.
-
με ενα k&n φιλτο και μια καλη aftermarket εξατμιση απο χταποδι και πισω περνεις ανετα 5-10 hp
και εδω ειναι μια σελιδα που πολλοι λενε τα καλυτερα οσο αναφορα τα volvo
http://www.andysautosport.com/volvo/2005_9999_s40/
Αναβάθμιση Volvo s40 1.8 γίνετε;