-
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914
Δωσε γκαζι στο λαο
Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.
-
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914
Δωσε γκαζι στο λαο
Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.
-
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914
Δωσε γκαζι στο λαο
Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.
-
Καλά με τις δυναμομετρήσεις δε βγάζεις άκρη. Αυτή που παραθέτεις αναφέρει 264 άλογα στον τροχό(!) κάτι που θα σήμαινε +20 έως 30 επιπλέον στο στρόφαλο... που πάλι θα σήμαινε 285-295 πραγματικά άλογα και όχι 265 που ανακοινώνει η εταιρεία, δεδομένου ότι όλες οι επίσημες ιπποδυνάμεις αναφέρονται στο στρόφαλο.
Μέχρι εδώ καλά -ας πούμε. Έλα όμως που έρχονται οι 4τροχοί και μετράνε 237 άλογα στον τροχό τόσο για το Cupra R όσο και για το Scirocco R και τα πράγματα μπερδεύονται. Κι αν ήταν μόνο αυτό... Έλα που έρχεται παλι το (ελληνικό) EVO και μετράει 301(!) άλογα στο στρόφαλο του Scirocco R και τα πράγματα γίνονται κώλος.....Τι να πιστέψεις και τι όχι;
-
2 λένε τα ίδια και 1 άλλα...ποιον πιστεύεις ;
προφανώς τους 2.
-
Ειναι μεγαλο λαθος να συγκρινουμε ιπποδυναμεις απο διαφορετικα δυναμομετρα.
Το σωστο ειναι να συγκρινεις ιπποδυναμεις απο το ιδιο δυναμομετρο γιατι καθε δυναμομετρο εχει διαφορετικες αποκλισεις.Η συγκεκριμενη πηγη που ανεφερα εχει αρκετες δυναμομετρησεις για συγκριση
-
Το Cupra R δεν είναι μελλοντικό μοντέλο. Κυκλοφορεί ήδη...
-
Τιμη ξερουμε?
Γιατι στο Seat.gr δεν το εχει ακομα -
Το Scirocco R που μέτρησαν οι 4Τ και το Evo είναι ακριβώς το ίδιο (το υπ΄ αριθμόν ΙΟΟ-9220)
Τώρα για τα δυναμόμετρα ο φίλος έχει δίκιο , διαφορετικά δυναμόμετρα βγάζουν και άλλες τιμές!
Το Mustang βέβαια που μετρούν οι 4Τ είναι από τα πιο αυστηρά αν δεν κάνω λάθοςΘυμήθηκα μια ιστορία στο Drive το 1997 αν θυμάμαι καλά που είχαν για test μια Brabus C V8 των 6.0 ατμοσφαιρική με ονομαστική 408 ps , την βάζουν για δυναμομέτρηση και βλέπουν 280 κάτι στους τροχούς χωρίς να μπορούν να μετρήσουν απώλειες λόγω αυτόματου κιβωτίου! Άντε λέω εγώ καμιά 40άρια απώλειες στο περίπου δηλαδή 320-330 σούμα στον στρόφαλο , που πήγαν τα άλογα οεο
Εν τέλει απ΄ ότι θυμάμαι έγινε επικοινωνία με την αντ/πεια της Brabus και η απάντηση που πήραν ήταν : Το αυτοκίνητο χρήζει αποκλειστικά ΑΡΙΣΤΗΣ ποιότητας βενζίνης , το που είναι η αλήθεια και που το ψέμα τι να πώ αλλά αλλού θέλω να καταλήξω :Μόνο σε δυναμόμετρο πάγκου και με τις ανάλογες συνθήκες βλέπουμε τα πραγματικά νούμερα!
-
Aπο την ιδια πηγη:
147 GTA 229 (95RON)
Audi S3 265 (99RON)
TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
M3 E46 303 (98RON)
Mazda 3 MPS 247 (99RON)
Evo X 282 (98RON)
350Z 06 265 (98RON)
Leon Cupra 229 (98RON)
Leon Cupra R 264 (95RON)
Golf R32 227 (95RON)Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ειναι μεγαλο λαθος να συγκρινουμε ιπποδυναμεις απο διαφορετικα δυναμομετρα.
Το σωστο ειναι να συγκρινεις ιπποδυναμεις απο το ιδιο δυναμομετρο γιατι καθε δυναμομετρο εχει διαφορετικες αποκλισεις.Η συγκεκριμενη πηγη που ανεφερα εχει αρκετες δυναμομετρησεις για συγκριση
+οτι μπορεις να μαγειρέψεις τα νούμερα όσο θέλεις...
ειδικά η διορθωμένη ισχύς , είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποπλανήσεις...(αλλάζεις θερμοκρασία περιβάλλοντος , πίεση κλπ...) -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Aπο την ιδια πηγη:147 GTA 229 (95RON)
Audi S3 265 (99RON)
TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
M3 E46 303 (98RON)
Mazda 3 MPS 247 (99RON)
Evo X 282 (98RON)
350Z 06 265 (98RON)
Leon Cupra 229 (98RON)
Leon Cupra R 264 (95RON)
Golf R32 227 (95RON)Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει
+147GTA
και ξέρω τι σου λέω -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Aπο την ιδια πηγη:
147 GTA 229 (95RON)
Audi S3 265 (99RON)
TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
M3 E46 303 (98RON)
Mazda 3 MPS 247 (99RON)
Evo X 282 (98RON)
350Z 06 265 (98RON)
Leon Cupra 229 (98RON)
Leon Cupra R 264 (95RON)
Golf R32 227 (95RON)Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει
+147GTA
και ξέρω τι σου λέω
με 99ρον πόσα βγάζει ο μπούσο??
v6 147 kai v6 156 έχουν διαφορές??? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
με 99ρον πόσα βγάζει ο μπούσο??
v6 147 kai v6 156 έχουν διαφορές???Η διαφορά της 95 & 100ron βενζίνης μπορεί να δώσει +/-3% διαφορά στην ισχύ.
Άρα πρακτικά αν μιλάμε επί ίσοις όροις σε σχέση με το audi 3.2 που βλέπω, η 147GTA με 100στάρα έχει άνω των 235 ίππων.
Ο κινητήρας δεν έχει διαφορές από 147 & 156, είναι ακριβώς ίδιοι. Έχει όμως διαφορά με τον 3.2 V6 της GT 240ps, που έχει λιγότερο άγριο πρόγραμμα και μειωμένη σχέση συμπίεσης (στο 10:1 από το 10.5:1 των GTA) -
Βασικα το ΤΤ ειναι με DSG γι'αυτο βγαζει 210 σε αντιθεση με το R32 που βγαζει 227 , δηλαδη πανω κατω τα ιδια με την GTA.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Βασικα το ΤΤ ειναι με DSG γι'αυτο βγαζει 210 σε αντιθεση με το R32 που βγαζει 227 , δηλαδη πανω κατω τα ιδια με την GTA.Πάντως ο V6 του Busso είναι κινητήρας όνειρο, σκέψου μονάχα από πότε βαστάει και το γεγονός ότι θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, άσχετα αν και κάποιοι ισχυρίζονται πως όχι...
Οι νορματίβες των ρύπων μας έφαγαν -
Ναι μια χαρα κινητηρας πρεπει να ειναι.Αλλωστε δεν ηταν καθολου πιεσμενος αφου ειχε μολις 78 αλογα το λιτρο.Ειδικα ο ηχος ειναι απιστευτος.
Φανταζεσαι αυτον τον κινητηρα με 100 αλογα το λιτρο?Δηλαδη 320 αλογα?
Δυστηχως στην εποχη μας μονο η Honda και η BMW (κατι ψιλα και η Renault) βγαζει τετοιους κινητηρες -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ναι μια χαρα κινητηρας πρεπει να ειναι.Αλλωστε δεν ηταν καθολου πιεσμενος αφου ειχε μολις 78 αλογα το λιτρο.Ειδικα ο ηχος ειναι απιστευτος.
Φανταζεσαι αυτον τον κινητηρα με 100 αλογα το λιτρο?Δηλαδη 320 αλογα?
Δυστηχως στην εποχη μας μονο η Honda και η BMW (κατι ψιλα και η Renault) βγαζει τετοιους κινητηρεςσου απαντώ στο αντίστοιχο τόπικ γιατί εδώ είμαστε
-
οπου και να του απαντησεις ο tfsi μαμαει και δερνει
στων 4Τ στα 4κινητα παντως δινει 245 τροχο , στα δικινητα αληθεια δεν εχω δει και τωρα που αναρωτιεμαι εχει μεγαλο ενδιαφερον
-
237 τα εβγαλαν και τα δυο R οι 4τροχοι.
Seat Leon Cupra R