Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Cupra R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Cupra R
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    36
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914

      Δωσε γκαζι στο λαο

      Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914

        Δωσε γκαζι στο λαο

        Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=914

          Δωσε γκαζι στο λαο

          Δεδομενου οτι το Scirocco R κανει 33700 , το Leon θα ειναι πιο φτηνο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lapin last edited by

            Καλά με τις δυναμομετρήσεις δε βγάζεις άκρη. Αυτή που παραθέτεις αναφέρει 264 άλογα στον τροχό(!) κάτι που θα σήμαινε +20 έως 30 επιπλέον στο στρόφαλο... που πάλι θα σήμαινε 285-295 πραγματικά άλογα και όχι 265 που ανακοινώνει η εταιρεία, δεδομένου ότι όλες οι επίσημες ιπποδυνάμεις αναφέρονται στο στρόφαλο.
            Μέχρι εδώ καλά -ας πούμε. Έλα όμως που έρχονται οι 4τροχοί και μετράνε 237 άλογα στον τροχό τόσο για το Cupra R όσο και για το Scirocco R και τα πράγματα μπερδεύονται. Κι αν ήταν μόνο αυτό... Έλα που έρχεται παλι το (ελληνικό) EVO και μετράει 301(!) άλογα στο στρόφαλο του Scirocco R και τα πράγματα γίνονται κώλος.....

            Τι να πιστέψεις και τι όχι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              2 λένε τα ίδια και 1 άλλα...ποιον πιστεύεις ;

              προφανώς τους 2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                Ειναι μεγαλο λαθος να συγκρινουμε ιπποδυναμεις απο διαφορετικα δυναμομετρα.
                Το σωστο ειναι να συγκρινεις ιπποδυναμεις απο το ιδιο δυναμομετρο γιατι καθε δυναμομετρο εχει διαφορετικες αποκλισεις.

                Η συγκεκριμενη πηγη που ανεφερα εχει αρκετες δυναμομετρησεις για συγκριση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Το Cupra R δεν είναι μελλοντικό μοντέλο. Κυκλοφορεί ήδη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Τιμη ξερουμε?
                    Γιατι στο Seat.gr δεν το εχει ακομα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      d1ff last edited by

                      Το Scirocco R που μέτρησαν οι 4Τ και το Evo είναι ακριβώς το ίδιο (το υπ΄ αριθμόν ΙΟΟ-9220)
                      Τώρα για τα δυναμόμετρα ο φίλος έχει δίκιο , διαφορετικά δυναμόμετρα βγάζουν και άλλες τιμές!
                      Το Mustang βέβαια που μετρούν οι 4Τ είναι από τα πιο αυστηρά αν δεν κάνω λάθος

                      Θυμήθηκα μια ιστορία στο Drive το 1997 αν θυμάμαι καλά που είχαν για test μια Brabus C V8 των 6.0 ατμοσφαιρική με ονομαστική 408 ps , την βάζουν για δυναμομέτρηση και βλέπουν 280 κάτι στους τροχούς χωρίς να μπορούν να μετρήσουν απώλειες λόγω αυτόματου κιβωτίου! Άντε λέω εγώ καμιά 40άρια απώλειες στο περίπου δηλαδή 320-330 σούμα στον στρόφαλο , που πήγαν τα άλογα οεο
                      Εν τέλει απ΄ ότι θυμάμαι έγινε επικοινωνία με την αντ/πεια της Brabus και η απάντηση που πήραν ήταν : Το αυτοκίνητο χρήζει αποκλειστικά ΑΡΙΣΤΗΣ ποιότητας βενζίνης , το που είναι η αλήθεια και που το ψέμα τι να πώ αλλά αλλού θέλω να καταλήξω :

                      Μόνο σε δυναμόμετρο πάγκου και με τις ανάλογες συνθήκες βλέπουμε τα πραγματικά νούμερα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Aπο την ιδια πηγη:

                        147 GTA 229 (95RON)
                        Audi S3 265 (99RON)
                        TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
                        M3 E46 303 (98RON)
                        Mazda 3 MPS 247 (99RON)
                        Evo X 282 (98RON)
                        350Z 06 265 (98RON)
                        Leon Cupra 229 (98RON)
                        Leon Cupra R 264 (95RON)
                        Golf R32 227 (95RON)

                        Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                          Ειναι μεγαλο λαθος να συγκρινουμε ιπποδυναμεις απο διαφορετικα δυναμομετρα.
                          Το σωστο ειναι να συγκρινεις ιπποδυναμεις απο το ιδιο δυναμομετρο γιατι καθε δυναμομετρο εχει διαφορετικες αποκλισεις.

                          Η συγκεκριμενη πηγη που ανεφερα εχει αρκετες δυναμομετρησεις για συγκριση

                          +οτι μπορεις να μαγειρέψεις τα νούμερα όσο θέλεις...
                          ειδικά η διορθωμένη ισχύς , είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποπλανήσεις...(αλλάζεις θερμοκρασία περιβάλλοντος , πίεση κλπ...)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                            Aπο την ιδια πηγη:

                            147 GTA 229 (95RON)
                            Audi S3 265 (99RON)
                            TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
                            M3 E46 303 (98RON)
                            Mazda 3 MPS 247 (99RON)
                            Evo X 282 (98RON)
                            350Z 06 265 (98RON)
                            Leon Cupra 229 (98RON)
                            Leon Cupra R 264 (95RON)
                            Golf R32 227 (95RON)

                            Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει

                            +147GTA
                            και ξέρω τι σου λέω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                              Aπο την ιδια πηγη:

                              147 GTA 229 (95RON)
                              Audi S3 265 (99RON)
                              TT 3.2 S-tronic 210 (95RON)
                              M3 E46 303 (98RON)
                              Mazda 3 MPS 247 (99RON)
                              Evo X 282 (98RON)
                              350Z 06 265 (98RON)
                              Leon Cupra 229 (98RON)
                              Leon Cupra R 264 (95RON)
                              Golf R32 227 (95RON)

                              Με λιγα λογια ο 2.0 TFSI στην ρυθμιση για S3/R μαμαει και δερνει

                              +147GTA

                              και ξέρω τι σου λέω

                              με 99ρον πόσα βγάζει ο μπούσο??
                              v6 147 kai v6 156 έχουν διαφορές???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                με 99ρον πόσα βγάζει ο μπούσο??
                                v6 147 kai v6 156 έχουν διαφορές???

                                Η διαφορά της 95 & 100ron βενζίνης μπορεί να δώσει +/-3% διαφορά στην ισχύ.
                                Άρα πρακτικά αν μιλάμε επί ίσοις όροις σε σχέση με το audi 3.2 που βλέπω, η 147GTA με 100στάρα έχει άνω των 235 ίππων.
                                Ο κινητήρας δεν έχει διαφορές από 147 & 156, είναι ακριβώς ίδιοι. Έχει όμως διαφορά με τον 3.2 V6 της GT 240ps, που έχει λιγότερο άγριο πρόγραμμα και μειωμένη σχέση συμπίεσης (στο 10:1 από το 10.5:1 των GTA)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Βασικα το ΤΤ ειναι με DSG γι'αυτο βγαζει 210 σε αντιθεση με το R32 που βγαζει 227 , δηλαδη πανω κατω τα ιδια με την GTA.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                    Βασικα το ΤΤ ειναι με DSG γι'αυτο βγαζει 210 σε αντιθεση με το R32 που βγαζει 227 , δηλαδη πανω κατω τα ιδια με την GTA.

                                    Πάντως ο V6 του Busso είναι κινητήρας όνειρο, σκέψου μονάχα από πότε βαστάει και το γεγονός ότι θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, άσχετα αν και κάποιοι ισχυρίζονται πως όχι...
                                    Οι νορματίβες των ρύπων μας έφαγαν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ναι μια χαρα κινητηρας πρεπει να ειναι.Αλλωστε δεν ηταν καθολου πιεσμενος αφου ειχε μολις 78 αλογα το λιτρο.Ειδικα ο ηχος ειναι απιστευτος.
                                      Φανταζεσαι αυτον τον κινητηρα με 100 αλογα το λιτρο?Δηλαδη 320 αλογα?
                                      Δυστηχως στην εποχη μας μονο η Honda και η BMW (κατι ψιλα και η Renault) βγαζει τετοιους κινητηρες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                        Ναι μια χαρα κινητηρας πρεπει να ειναι.Αλλωστε δεν ηταν καθολου πιεσμενος αφου ειχε μολις 78 αλογα το λιτρο.Ειδικα ο ηχος ειναι απιστευτος.
                                        Φανταζεσαι αυτον τον κινητηρα με 100 αλογα το λιτρο?Δηλαδη 320 αλογα?
                                        Δυστηχως στην εποχη μας μονο η Honda και η BMW (κατι ψιλα και η Renault) βγαζει τετοιους κινητηρες

                                        σου απαντώ στο αντίστοιχο τόπικ γιατί εδώ είμαστε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          οπου και να του απαντησεις ο tfsi μαμαει και δερνει

                                          στων 4Τ στα 4κινητα παντως δινει 245 τροχο , στα δικινητα αληθεια δεν εχω δει και τωρα που αναρωτιεμαι εχει μεγαλο ενδιαφερον

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            237 τα εβγαλαν και τα δυο R οι 4τροχοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr