Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    eimai ma8hths mhxanologias k exw mia ergasia 8elw 1 plhrofor
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. eimai ma8hths mhxanologias k exw mia ergasia 8elw 1 plhrofor
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    8
    22
    150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannhs-mel-mhxan last edited by

      loipon h ergasia p exw einai na analusw akribos ti foraei panw ena autokinhto ths epiloghs mou...epele3a loipon to S2000...exw brei ta panta p mas zhtouse o ka8hghths mas ektos apo thn SXESH METADOSHS DIAFORIKOU tou...an kapios thn 3erei parakalw na mou thn pei....euxaristw...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannhs-mel-mhxan last edited by

        loipon h ergasia p exw einai na analusw akribos ti foraei panw ena autokinhto ths epiloghs mou...epele3a loipon to S2000...exw brei ta panta p mas zhtouse o ka8hghths mas ektos apo thn SXESH METADOSHS DIAFORIKOU tou...an kapios thn 3erei parakalw na mou thn pei....euxaristw...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannhs-mel-mhxan last edited by

          loipon h ergasia p exw einai na analusw akribos ti foraei panw ena autokinhto ths epiloghs mou...epele3a loipon to S2000...exw brei ta panta p mas zhtouse o ka8hghths mas ektos apo thn SXESH METADOSHS DIAFORIKOU tou...an kapios thn 3erei parakalw na mou thn pei....euxaristw...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης giannhs mel. mhxan έγραψε:
            loipon h ergasia p exw einai na analusw akribos ti foraei panw ena autokinhto ths epiloghs mou...epele3a loipon to S2000...exw brei ta panta p mas zhtouse o ka8hghths mas ektos apo thn SXESH METADOSHS DIAFORIKOU tou...an kapios thn 3erei parakalw na mou thn pei....euxaristw...

            τι μαθητής είσαι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannhs-mel-mhxan last edited by

              ma8hths se epal...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης giannhs mel. mhxan έγραψε:
                loipon h ergasia p exw einai na analusw akribos ti foraei panw ena autokinhto ths epiloghs mou...epele3a loipon to S2000...exw brei ta panta p mas zhtouse o ka8hghths mas ektos apo thn SXESH METADOSHS DIAFORIKOU tou...an kapios thn 3erei parakalw na mou thn pei....euxaristw...

                Καλως ηλθες στο φορουμ,πρεπει ομως να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Από 4Τ 1/2000:

                  Διαφορικό: 4,200:1 (1η-4η) / 3,316:1 (5η-6η)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannhs-mel-mhxan last edited by

                    ευχαριστώ καλώς σας βρήκα...α οκ δεν το ήξερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannhs-mel-mhxan last edited by

                      ευχαριστώ IKE...να σαι καλά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannhs-mel-mhxan last edited by

                        οπα οπα κατι π δν σκεφτηκα...1/2000 ειναι απλα αδυνατον...πως γινετε αυτο??δηλαδη ποσο μικρο 8α ειναι το ενα γραναζι σε σχεση με το αλλο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης giannhs mel. mhxan έγραψε:
                          οπα οπα κατι π δν σκεφτηκα...1/2000 ειναι απλα αδυνατον...πως γινετε αυτο??δηλαδη ποσο μικρο 8α ειναι το ενα γραναζι σε σχεση με το αλλο?

                          1/2000 είναι η ημερομηνία του τεύχους, όχι ο λόγος του γραναζιού!

                          Στο γράφει λίγο πιο κάτω!
                          Διαφορικό: 4,200:1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Αγαπητέ Γιάννη να είσαι λίγο πιο προσεκτικός, όπως έλεγε ένας καθηγητής μου (σεσημασμένος αστειέμπορας και συνταξιούχος τώρα 😞
                            **
                            'Τα λάθη των γιατρών θάβονται, τα λάθη των μηχανικών μένουν, γι'αυτό να είστε προσεκτικοί'**

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Από 4Τ 1/2000:

                              Διαφορικό: 4,200:1 (1η-4η) / 3,316:1 (5η-6η)

                              Γιατί 2 νούμερα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Δεν γνωρίζω σίγουρα, αλλά μάλλον η 5η και 6η είναι στον ίδιο άξονα του κιβωτίου και στην τελική σχέση συνυπολογίζεται το γρανάζωμα μεταξύ των αξόνων. Αν δεις αυτό:

                                http://www.honda.com/newsandviews/artic ... 0221001309

                                (πρέπει να είναι για τον 2.2lt) η τελική σχέση για 5η,6η από τους 4Τ πλησιάζει αυτήν της τελικής μετάδοσης με την εσωτερική μείωση του κιβωτίου (Primary Gear Reduction).

                                Η μόνη φωτογραφία από το κιβώτιο που είχα είναι αυτή:

                                και δείχνει να στηρίζει τα παραπάνω.

                                Δεν γνωρίζω σίγουρα όμως, όλα αυτά είναι εικασία δικιά μου, στην απάντησή μου πιο πάνω απλώς ανέφερα τι είχαν γράψει οι 4Τ στο τεστ. Αν κάποιος ξέρει ακριβώς τι συμβαίνει ας μας διαφωτίσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannhs-mel-mhxan last edited by

                                  ΟΧ ΣΟΡΡΥ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ Κ ΓΕΛΑΣΑΤΕ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    giannhs-mel-mhxan last edited by

                                    η σχεση μεταδοσης διαφορικου ενα αριθμο δεν πρεπει να εχει?????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης giannhs mel. mhxan έγραψε:
                                      οπα οπα κατι π δν σκεφτηκα...1/2000 ειναι απλα αδυνατον...πως γινετε αυτο??δηλαδη ποσο μικρο 8α ειναι το ενα γραναζι σε σχεση με το αλλο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannhs-mel-mhxan last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Από 4Τ 1/2000:

                                        Διαφορικό: 4,200:1 (1η-4η) / 3,316:1 (5η-6η)

                                        Γιατί 2 νούμερα?

                                        αν εχει μονο 2 νουμερα στην ουσια θα ειχε μονο 2 ταχυτητεσ...δν στεκει..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          driver_106 last edited by

                                          Η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι 4.1
                                          http://www.fantasycars.com/derek/cars/s2000.html

                                          Transmission

                                          Type 6-Speed Manual
                                          Final Drive 4.10:1
                                          1st Gear Ratio 3.12:1
                                          2nd Gear Ratio 2.05:1
                                          3rd Gear Ratio 1.48:1
                                          4th Gear Ratio 1.16:1
                                          5th Gear Ratio 0.97:1
                                          6th Gear Ratio 0.81:1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            (και) από εδώ:

                                            http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000

                                            Secondary gear reduction: 1.160

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr