Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Dual Pump Fluid I/II πού;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Honda Dual Pump Fluid I/II πού;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    10
    331
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gansan last edited by

      Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια

      Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gansan last edited by

        Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια

        Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gansan last edited by

          Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια

          Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Τί προδιαγραφές έχει το λάδι της Honda? Φαντάζομαι είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό: http://www.enerplus.com.my/spec/bp_energol_hlp.pdf

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gansan last edited by

              Αυτό είναι
              http://www.bernardiparts.com/Honda-Dual ... -9007.aspx

              Δε γνωρίζω ακριβής προδιαγραφές, δεν τις βρήκα κάπου. Απο όσο έχω διαβάσει όμως σε forums του εξωτερικού οτιδήποτε άλλο συμβατό έχουν δοκιμάσει δημιουργεί προβλήματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Το Energol HLP κάνει για υδροστατικά συστήματα μετάδοσης. Τα CVT της HONDA είναι επίσης υδροστατικά οπότε υποθέτω οτι το Dual Pump Fluid είναι παρόμοιο με το Energol HLP.

                Μόνο πρόβλημα είναι οτι υδροστατικά συστύματα έχουν κυρίως φορτωτές, εκσκαφείς κτλ. οπότε το Energol βγαίνει μόνο σε 20λιτρο δοχείο και σε βαρέλια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gansan last edited by

                  Το διαφορικό έχει ένα σύστημα με δύο αντλίες σε σειρά που η μία τροφοδοτεί την άλλη. Η μια παίρνει κίνηση από τους εμπρός τροχούς, η δεύτερη από τους πίσω. Όταν γυρνάνε με διαφορετική ταχύτητα ανεβαίνει πίεση ανάμεσα τους η οποία πάει σε ένα πιστονάκι και κάνει το δίσκο ανάμεσα σε μπρος και πίσω τροχούς να εμπλέξει στέλνοντας κίνηση πίσω. Δε ξέρω ακριβώς πως λειτουργεί το CVT και κατά πόσο χρησιμοποιείται το ίδιο λάδι

                  Επίσης δε ξέρω κατά πόσο μοιάζει με το λάδι στους φορτωτές και άλλων συστημάτων υψηλής πίεσης καθώς εκτελεί χρέη υδροστατικά και ταυτόχρονα λιπαντικού του διαφορικού. Διαφορετική ρευστότητα και ιδιότητες από το προκαθορισμένο έχουν αποτέλεσμα ο δίσκος να εμπλέκει όταν δεν χρειάζεται με αποτέλεσμα καταπόνηση και φθορά στο σύστημα

                  Θα προτιμούσα να βρώ το ίδιο ακριβώς που βάζει ο κατασκευαστής ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Χωρίς να μου πιάσει τον κώλο η τοπική αντιπροσωπεία...

                  Ευχαριστώ για τη βοήθεια

                  ΥΓ: Εντελώς τυχαία έχω βαρέλι από το λάδι που λες στην αυλή μου που περίσσεψε από μηχανήματα συγγενή μου. Δεν έχω τι να το κάνω και το καίω σιγά σιγά μαζί με το πετρέλαιο θέρμανσης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gansan last edited by

                    Το πήγε τελικά ο πατέρας μου στην τοπική αντιπροσωπεία (Μυτιλήνη - Κεσανλής) της Honda και άλλαξε το υγρό του διαφορικού αφου δε βρήκαμε αλλού

                    Τιμή του υγρού ανά λίτρο 5€ στο internet, μας το χρέωσε 18€ το λίτρο. Έπεισε το πατέρα μου να 'πλύνει' κιόλας το διαφορικό καταναλώνοντας ακόμα 1 λίτρο. Σύνολο ανοίχθηκαν τρία μπουκαλάκια = 54€

                    Του χρεώσε και δυο ώρες (!!) εργατικά για τη διαδικασία της αλλαγής (10-15 λεπτα υπόθεση είναι με 'πλύσιμο' μαζί)

                    Μας έβγαλε και κάρτα καυσαερίων με κόστος 10€ (normal)

                    Σύνολό 109€ (????)

                    Ο πατέρας μου μηχανικός του Ε.Ν. που διάβαζε την προηγούμενη το service manual του αυτοκινήτου του ζήτησε να εξηγήσει πώς βγήκε η τιμή. Απάντηση : 'Τόσο χρεώνουμε, αν σας αρέσει'

                    Πριν ένα μήνα είχα αλλάξει ιμάντα χρονισμού στο κοντινό συνεργείο και πλήρωσα λιγότερα χρήματα από την αλλαγή υγρού του διαφορικού που είναι διαδικασία ρουτίνας και γίνεται κάθε 20-30 χιλ. χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Οι αντιπροσωπείες έχουν πάγιο αριθμό ώρας για εργασίες. Αν ο μάστορας την κάνει σε λιγότερη ή περισσότερη, αυτό είναι αδιάφορο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gansan last edited by

                        Πρόκειται για εξίσου εύκολη διαδικασία με το να αλλάξεις το λάδι του κινητήρα... Δε ξέρω για τις αντιπροσωπείες αλλά συνεργείο δε μου το χρεώνουν κάν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Η αλλαγή της βαλβολίνης του διαφορικού αλλάζεται σε 10' μαξ (2 βίδες) και το κόστος ανά λίτρο κοστίζει ~20ε για μέτρια προς καλή βαλβ.

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr