-
Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια
Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια
Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ήρθε η ώρα να αλλάξω το υγρό/λάδι του πίσω διαφορικού του HR-V καθώς έχει αρχίσει να κάνει θόρυβο και ακούγεται σαν να εμπλέκει η τετρακίνηση στις κλειστές στροφές. Το μόνο λάδι που από όσο διάβασα είναι συμβατό και δε δημιουργεί προβλήματα είναι το γνήσιο Dual Pump Fluid της Honda. Πάω λοιπόν σήμερα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Honda και μου λέει 16€ το λίτρο και ότι θέλει 4 λίτρα για να γεμίσει. Τιμή στο εξωτερικό για το ίδιο λάδι 5€ το λίτρο ενώ πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνει 4 λίτρα εκεί μέσα. 1,2 γράφουν autodata και service manual. Επειδή όμως απεχθάνομαι να με πιάνουν κότσο την έκανα από εκεί χωρίς τελικά να αλλάξω τα λάδια
Και ερωτώ λοιπόν: Γνωρίζετε κάποιο ελληνικό μαγαζί (eshop καλύτερα) που να μπορώ να βρω το συγκεκριμένο λαδί σε πιο λογική τιμή; Δεν με πειράζει αν είναι και από εξωτερικό αν στέλνει Ελλάδα σε normal τιμές..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Τί προδιαγραφές έχει το λάδι της Honda? Φαντάζομαι είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό: http://www.enerplus.com.my/spec/bp_energol_hlp.pdf
-
Αυτό είναι
http://www.bernardiparts.com/Honda-Dual ... -9007.aspxΔε γνωρίζω ακριβής προδιαγραφές, δεν τις βρήκα κάπου. Απο όσο έχω διαβάσει όμως σε forums του εξωτερικού οτιδήποτε άλλο συμβατό έχουν δοκιμάσει δημιουργεί προβλήματα
-
Το Energol HLP κάνει για υδροστατικά συστήματα μετάδοσης. Τα CVT της HONDA είναι επίσης υδροστατικά οπότε υποθέτω οτι το Dual Pump Fluid είναι παρόμοιο με το Energol HLP.
Μόνο πρόβλημα είναι οτι υδροστατικά συστύματα έχουν κυρίως φορτωτές, εκσκαφείς κτλ. οπότε το Energol βγαίνει μόνο σε 20λιτρο δοχείο και σε βαρέλια
-
Το διαφορικό έχει ένα σύστημα με δύο αντλίες σε σειρά που η μία τροφοδοτεί την άλλη. Η μια παίρνει κίνηση από τους εμπρός τροχούς, η δεύτερη από τους πίσω. Όταν γυρνάνε με διαφορετική ταχύτητα ανεβαίνει πίεση ανάμεσα τους η οποία πάει σε ένα πιστονάκι και κάνει το δίσκο ανάμεσα σε μπρος και πίσω τροχούς να εμπλέξει στέλνοντας κίνηση πίσω. Δε ξέρω ακριβώς πως λειτουργεί το CVT και κατά πόσο χρησιμοποιείται το ίδιο λάδι
Επίσης δε ξέρω κατά πόσο μοιάζει με το λάδι στους φορτωτές και άλλων συστημάτων υψηλής πίεσης καθώς εκτελεί χρέη υδροστατικά και ταυτόχρονα λιπαντικού του διαφορικού. Διαφορετική ρευστότητα και ιδιότητες από το προκαθορισμένο έχουν αποτέλεσμα ο δίσκος να εμπλέκει όταν δεν χρειάζεται με αποτέλεσμα καταπόνηση και φθορά στο σύστημα
Θα προτιμούσα να βρώ το ίδιο ακριβώς που βάζει ο κατασκευαστής ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Χωρίς να μου πιάσει τον κώλο η τοπική αντιπροσωπεία...
Ευχαριστώ για τη βοήθεια
ΥΓ: Εντελώς τυχαία έχω βαρέλι από το λάδι που λες στην αυλή μου που περίσσεψε από μηχανήματα συγγενή μου. Δεν έχω τι να το κάνω και το καίω σιγά σιγά μαζί με το πετρέλαιο θέρμανσης
-
Το πήγε τελικά ο πατέρας μου στην τοπική αντιπροσωπεία (Μυτιλήνη - Κεσανλής) της Honda και άλλαξε το υγρό του διαφορικού αφου δε βρήκαμε αλλού
Τιμή του υγρού ανά λίτρο 5€ στο internet, μας το χρέωσε 18€ το λίτρο. Έπεισε το πατέρα μου να 'πλύνει' κιόλας το διαφορικό καταναλώνοντας ακόμα 1 λίτρο. Σύνολο ανοίχθηκαν τρία μπουκαλάκια = 54€
Του χρεώσε και δυο ώρες (!!) εργατικά για τη διαδικασία της αλλαγής (10-15 λεπτα υπόθεση είναι με 'πλύσιμο' μαζί)
Μας έβγαλε και κάρτα καυσαερίων με κόστος 10€ (normal)
Σύνολό 109€ (????)
Ο πατέρας μου μηχανικός του Ε.Ν. που διάβαζε την προηγούμενη το service manual του αυτοκινήτου του ζήτησε να εξηγήσει πώς βγήκε η τιμή. Απάντηση : 'Τόσο χρεώνουμε, αν σας αρέσει'
Πριν ένα μήνα είχα αλλάξει ιμάντα χρονισμού στο κοντινό συνεργείο και πλήρωσα λιγότερα χρήματα από την αλλαγή υγρού του διαφορικού που είναι διαδικασία ρουτίνας και γίνεται κάθε 20-30 χιλ. χλμ
-
Οι αντιπροσωπείες έχουν πάγιο αριθμό ώρας για εργασίες. Αν ο μάστορας την κάνει σε λιγότερη ή περισσότερη, αυτό είναι αδιάφορο...
-
Πρόκειται για εξίσου εύκολη διαδικασία με το να αλλάξεις το λάδι του κινητήρα... Δε ξέρω για τις αντιπροσωπείες αλλά συνεργείο δε μου το χρεώνουν κάν
-
Η αλλαγή της βαλβολίνης του διαφορικού αλλάζεται σε 10' μαξ (2 βίδες) και το κόστος ανά λίτρο κοστίζει ~20ε για μέτρια προς καλή βαλβ.
Honda Dual Pump Fluid I/II πού;