-
Σε δουλειά να βρισκόμαστε αλλά και ρεαλιστικό δίλημμα στην κατηγορία 40-50.000 ευρώ για roadster.
Καλύτερη επιλογή δείχνει να είναι η Ζ4 αλλά πέρα από αρκετά ακριβότερη συνεπάγεται υψηλότερα τέλη, ασφάλειες.
Σε επιδόσεις και τα 3 είναι πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο. -
Σε δουλειά να βρισκόμαστε αλλά και ρεαλιστικό δίλημμα στην κατηγορία 40-50.000 ευρώ για roadster.
Καλύτερη επιλογή δείχνει να είναι η Ζ4 αλλά πέρα από αρκετά ακριβότερη συνεπάγεται υψηλότερα τέλη, ασφάλειες.
Σε επιδόσεις και τα 3 είναι πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο. -
Σε δουλειά να βρισκόμαστε αλλά και ρεαλιστικό δίλημμα στην κατηγορία 40-50.000 ευρώ για roadster.
Καλύτερη επιλογή δείχνει να είναι η Ζ4 αλλά πέρα από αρκετά ακριβότερη συνεπάγεται υψηλότερα τέλη, ασφάλειες.
Σε επιδόσεις και τα 3 είναι πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο. -
Z4
-
Μπορεί κάποιος mod να προσθέσει ψηφοφορία διότι δεν ξέρω...
-
+1
μονο και μονο επειδη ειναι πισωκινητη βεβαια -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπορεί κάποιος mod να προσθέσει ψηφοφορία διότι δεν ξέρω...ακομα δεν εμαθες
-
TT μονο και μονο γιατι ειναι το πιο γρηγορο βεβαια
(και φυσικα ειναι και κατι που πρεπει να ειναι ολα τα roadster, ελαφρυ και με κουκουλα ) -
κατα σειρα
Z4
TT
γιουβαρλακι -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κατα σειραZ4
γιουβαρλακι
TTΤώρα μιλάς σωστά.
-
Την πισωκίνητη εξακύλινδρη μάλλον...
-
Βασικά, το ερώτημα είναι κατά πόσο αξίζει τα τόσα παραπάνω μπικικίνια η Ζ4. Μιλάμε για διαφορά που με τη Spider φτάνει και τα 10.000
-
μεταξυ Ζ4 και spider παντως μαλλον προτιμω στη spider
-
Όταν αγοράζεις τέτοια αυτοκίνητα, παίρνεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο και δεν το βλέπεις οικονομοτεχνικά. Εκτός αν δεν σου φτάνουν για αυτό που πραγματικά θέλεις, οπότε παίρνεις αυτό που τελικά μπορείς (ένα ΜΧ5 ).
-
σωστος ο νεος
-
@realzeus
αναλογα τι ειδους αγοραστης εισαι, δεν ειμαστε και σε κατηγορια supercar που ο,τι και να παρεις ειναι θεικο και πανω απο τις δυνατοτητες σουκαθε ενα απο τα παραπανω εχει και τα αρνητικα του, τα οποια για καποιους ειναι σοβαρα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@realzeus
αναλογα τι ειδους αγοραστης εισαι, δεν ειμαστε και σε κατηγορια supercar που ο,τι και να παρεις ειναι θεικο και πανω απο τις δυνατοτητες σουκαθε ενα απο τα παραπανω εχει και τα αρνητικα του, τα οποια για καποιους ειναι σοβαρα
Απαντούσα στο ερώτημα του Eddie αν αξίζει η διαφορά των 10 χιλιάδων. Και λέω ότι δεν μπορείς να το βλέπεις έτσι σε αυτοκίνητα-παιχνίδια σαν αυτά εδώ. Αν μιλούσαμε για μικρομεσαία αλλάζει το θέμα.
Ιταλάκια σε μένα αναφέρεσαι;
-
αν και ειμαι ιταλοφιλος σ αυτη την συγκριση νομιζω οτι η bmw υπερεχει.μονο και μονο που εχει πισω κινηση την κανει πιο απολαυστικη.αλλα το κοστος της ειναι στο θεο.απ την αλλη αν καποιον δεν τον ενδιαφερει και πολυ το γκαζι νομιζω οτι η αλφα ειναι η καλυτερη επιλογη.οχι οτι δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα ειναι πιο ''βολτισια''. το ττ για κανεναν λογο εκτος αν προκειται για το κουπε. το καμπριο απλα δεν..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@realzeus
αναλογα τι ειδους αγοραστης εισαι, δεν ειμαστε και σε κατηγορια supercar που ο,τι και να παρεις ειναι θεικο και πανω απο τις δυνατοτητες σουκαθε ενα απο τα παραπανω εχει και τα αρνητικα του, τα οποια για καποιους ειναι σοβαρα
μην το παιδευουμε πολυ το θεμα.
το αουντι ειναι το πιο ασχημο,η αλφα ειναι απλως ομορφη αλλα η μπεμπα ειναι γνησιο εργαλειο εστω και πανακριβο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ιταλάκια σε μένα αναφέρεσαι;
ψαρωσες νεος
Audi TT roadster 1,8 vs Alfa Spider 1,75 vs BMW Z4 s23