-
Οπως βλεπετε και στην υπογραφη μου εχω τα τρια παρακατω αυτοκινητα.
ΜΧ-5 (1.8 RC HIGH) 19800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 18-20Κ
LEGACY (180 HP) 59800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 17-18Κ
VITARA WAGON 154000 χλμ - Πωλειται γυρω στα 4Κ
Οι ανωτερω τιμες ειναι απο αντιπροσωπειες σε περιπτωση ανταλλαγης, εκτος του βιταρα που καπου εκει πωλειται σε σχεση με αλλα που εχω δει.
Το θεμα ειναι, αν το τολμησω σε τι να παω? Η τετρακινηση ειναι απαραιτητη ελεω χομπι, εξισου απαραιτητο ομως ειναι και το fun factor καθως και η πολυχρηστικοτητα. Επουδενι λογο δεν θα ηθελα να χρεωθω πανω απο 5Κ ΕΑΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ.
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη... -
Οπως βλεπετε και στην υπογραφη μου εχω τα τρια παρακατω αυτοκινητα.
ΜΧ-5 (1.8 RC HIGH) 19800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 18-20Κ
LEGACY (180 HP) 59800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 17-18Κ
VITARA WAGON 154000 χλμ - Πωλειται γυρω στα 4Κ
Οι ανωτερω τιμες ειναι απο αντιπροσωπειες σε περιπτωση ανταλλαγης, εκτος του βιταρα που καπου εκει πωλειται σε σχεση με αλλα που εχω δει.
Το θεμα ειναι, αν το τολμησω σε τι να παω? Η τετρακινηση ειναι απαραιτητη ελεω χομπι, εξισου απαραιτητο ομως ειναι και το fun factor καθως και η πολυχρηστικοτητα. Επουδενι λογο δεν θα ηθελα να χρεωθω πανω απο 5Κ ΕΑΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ.
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη... -
Οπως βλεπετε και στην υπογραφη μου εχω τα τρια παρακατω αυτοκινητα.
ΜΧ-5 (1.8 RC HIGH) 19800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 18-20Κ
LEGACY (180 HP) 59800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 17-18Κ
VITARA WAGON 154000 χλμ - Πωλειται γυρω στα 4Κ
Οι ανωτερω τιμες ειναι απο αντιπροσωπειες σε περιπτωση ανταλλαγης, εκτος του βιταρα που καπου εκει πωλειται σε σχεση με αλλα που εχω δει.
Το θεμα ειναι, αν το τολμησω σε τι να παω? Η τετρακινηση ειναι απαραιτητη ελεω χομπι, εξισου απαραιτητο ομως ειναι και το fun factor καθως και η πολυχρηστικοτητα. Επουδενι λογο δεν θα ηθελα να χρεωθω πανω απο 5Κ ΕΑΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ.
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη... -
Στη θέση σου, μάλλον θα κρατούσα το ΜΧ 5 και με τα χρήματα που αξίζουν τα Legacy και Vitara θα έπαιρνα (χωρίς να χρεωθώ σχεδόν τίποτε) ένα Yeti 1.8 4x4...
-
Απλά πουλάς το Vitara και κρατάς τα άλλα δύο. Αν θέλεις να σου μείνει μόνο ένα αναγκαστικά πουλάς και το MX-5.
Δεν χρειάζεται να πουλήσεις το Legacy που μάλλον σε καλύπτει καλύτερα στις περισσότερες ανάγκες σου. -
Το λεγκασι εχει ενα θεμα με το ground clearance (ρυμουλκηση σκαφους σε βοτσαλα), αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να σκεφτω να το δωσω. Αυτο που με διαολιζει ελεω και οικονομικης κρισης ειναι μηπως παω σε κατι τελειως crossover...outback boxer diesel, scout tdi, X3 diesel κλπ. Βεβαια παει το fun factor και 'με το πλαι και οσο παει'!!! Παντα βεβαια υπαρχει και η λυση της 'φτερουγας'...!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Το λεγκασι εχει ενα θεμα με το ground clearance (ρυμουλκηση σκαφους σε βοτσαλα), αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να σκεφτω να το δωσω. Αυτο που με διαολιζει ελεω και οικονομικης κρισης ειναι μηπως παω σε κατι τελειως crossover...outback boxer diesel, scout tdi, X3 diesel κλπ. Βεβαια παει το fun factor και 'με το πλαι και οσο παει'!!! Παντα βεβαια υπαρχει και η λυση της 'φτερουγας'...!Σε αυτή την περίπτωση yeti TDI 170. Στα 32Κ€, 6Κ€ φθηνότερο από το αντίστοιχο tiguan.
To octavia scout βγαίνει μόνο με τον 140άρη. -
Audi A4 allroad quattro 2.0Τ με το Valvelift και τα 35 κιλά ροπής.
-
Ενας καλος συνδιασμος των τριων [οσο αυτο ειναι δυνατο) ισως ειναι η καινουργια bmw x1 με τετρακινηση που απο οτι διαβασα προαλειφεται για best seller.
-
ειναι ομως πολυ στενη μεσα και δεν μου φανηκαν και πολυ ποιοτικα τα πλαστικα της...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Audi A4 allroad quattro 2.0Τ με το Valvelift και τα 35 κιλά ροπής.50+ για το τρομερο allroad...
Κρατας το μιχι,και αλλαζεις τα αλλα δυο με ενα octavia scout...
Aν και οι τιμες που χεις για τα δυο πρωτα ειναι λιγο αισιοδοξες...X1 οπως Χ3 απογοητευση...
-
Αν δεν αποφασίσεις τι θα θυσιάσεις άμμεσα δεν θα αλλάξεις αμάξι!
Τρια για ένα στην ίδα αντιπροσωπεία δεν παίζει....
Άρα τα δυο από τα τρία πρέπει να τα δώσεις στην ελεύθερη αγορά... πράγμα δύσκολο ΙΜΟ.
το legacy νομίζω το έχεις 'παντρευτεί' και μόνο αντιρποσωπεία της Subaru θα το έπαιρνε πίσω.... ΙΜΟ αυτό τα δυσκολεύει όλα. -
Δεν πουλάμε 3 αυτοκίνητα για να πάρουμε 1 και δν υπάρχει αυτοκίνητο να συμβηβάζει miata & vitara οπότε μάλλον κοιτάς να ξεφορτοθείς το vitara που είναι παλιό και παίρνεις diesel suv ή crossover
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στη θέση σου, μάλλον θα κρατούσα το ΜΧ 5 και με τα χρήματα που αξίζουν τα Legacy και Vitara θα έπαιρνα (χωρίς να χρεωθώ σχεδόν τίποτε) ένα Yeti 1.8 4x4...Η ενα kuga 2.5T.Με λεφτα παραπανω βεβαια...
Παντος προσωπικα θα το κρατουσα το mx....Θα πηγαινα για kuga αμα ηθελα suv η αμα ηθελα καποιο sedan ενα audi a4.
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Οπως βλεπετε και στην υπογραφη μου εχω τα τρια παρακατω αυτοκινητα.
ΜΧ-5 (1.8 RC HIGH) 19800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 18-20Κ
LEGACY (180 HP) 59800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 17-18Κ
VITARA WAGON 154000 χλμ - Πωλειται γυρω στα 4Κ
Οι ανωτερω τιμες ειναι απο αντιπροσωπειες σε περιπτωση ανταλλαγης, εκτος του βιταρα που καπου εκει πωλειται σε σχεση με αλλα που εχω δει.
Το θεμα ειναι, αν το τολμησω σε τι να παω? Η τετρακινηση ειναι απαραιτητη ελεω χομπι, εξισου απαραιτητο ομως ειναι και το fun factor καθως και η πολυχρηστικοτητα. Επουδενι λογο δεν θα ηθελα να χρεωθω πανω απο 5Κ ΕΑΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ.
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη...Με κούφανες
Αν δεν αποφασίσεις τι θα θυσιάσεις άμμεσα δεν θα αλλάξεις αμάξι!
Τρια για ένα στην ίδα αντιπροσωπεία δεν παίζει....
Άρα τα δυο από τα τρία πρέπει να τα δώσεις στην ελεύθερη αγορά... πράγμα δύσκολο ΙΜΟ.
**το legacy νομίζω το έχεις 'παντρευτεί' και μόνο αντιρποσωπεία της Subaru θα το έπαιρνε πίσω.... **ΙΜΟ αυτό τα δυσκολεύει όλα.Επειδή το legacy το έχεις παντρευτεί, πούλησε το Vitara, δώσε το legacy στην αντιπροσωπεία της Subaru και πάρε ένα Forester.
-
Εγώ πραγματικά δεν έχω καταλάβει τι θέλεις να κάνεις!
Να αλλάξεις αυτοκίνητο? (μπα!)
Να μειώσεις τα έξοδα?
Να κάνεις παραχωρήσεις? (σε ποιον τομέα? ) -
Οτι και να πουλησεις,οτι και να αγορασεις,ενα να θυμασαι......ORIGINAL MADE IN JAPAN
-
3 αυτοκίνητα;;; αγρότης είσαι; συνταξιούχος; ή άνεργος;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
3 αυτοκίνητα;;; αγρότης είσαι; συνταξιούχος; ή άνεργος;;;Μόνο αυτές οι κατηγορίες έχουν 3 αυτοκίνητα;
Έλεος. -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
...
ΜΧ-5 (1.8 RC HIGH) 19800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 18-20Κ
LEGACY (180 HP) 59800 χλμ - Πωλειται γυρω στα 17-18Κ
VITARA WAGON 154000 χλμ - Πωλειται γυρω στα 4Κ
...Θα πούλαγα το Vitara μόνο και θα κοιταζα ένα Jimny (αν δεν είχα πρόβλημα χωρων) αλλιώς θα έδινα και το Legacy για το αντίστοιχο Outback (υπέροχη πρόταση) ή το αντίστοιχο Volvo συνδυάζοντας οικογενειακό και 4κίνηση.
Το MX5 είναι η διασκέδαση και αν δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι (οικονομικοί κυρίως) δεν βρίσκω το λόγο να φύγει εκτός αν είναι να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο 'παιχνίδι'.
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ. ΜΕΤΑ ΤΙ ΟΜΩΣ?