Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    shell v power diesel - μύθος ή πραγματικότητα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. shell v power diesel - μύθος ή πραγματικότητα;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    6407
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panor31 last edited by

      Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panor31 last edited by

        Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panor31 last edited by

          Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tractioner last edited by

            Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
            Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
            .Διαβασε παρακατω
            http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              puntolord last edited by

              Καλησπέρα,

              κι εγώ στο ίδιο δίλημμα είμαι, με επιπλέον περιοριστικό όρο την απαγόρευση χρήσης προσθέτων Bio-Diesel που περιέχουν όμως σε μεγάλο ποσοστό τα 'απλά' πετρέλαια.

              Στην Shell της περιοχής μου πάντως βάζω μόνο Shell V-Power Diesel εδώ και 2500ΚΜ και ουδέν πρόβλημα προς το παρόν....για 6-8 cent παραπάνω κόστος δεν παίζουμε με την ποιότητα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                drosxo last edited by

                Δειτε λιγο απ' αυτο το ντοκυμανταιρ και μετα αποφασιστε αν τελικα h shell θελει το καλο μας
                http://tvxs.gr/webtv/ντοκιμαντέρ/corporation-οι-επιχειρήσεις-στο-ντιβάνι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                  Καλησπέρα,

                  κι εγώ στο ίδιο δίλημμα είμαι, με επιπλέον περιοριστικό όρο την απαγόρευση χρήσης προσθέτων Bio-Diesel που περιέχουν όμως σε μεγάλο ποσοστό τα 'απλά' πετρέλαια.

                  Στην Shell της περιοχής μου πάντως βάζω μόνο Shell V-Power Diesel εδώ και 2500ΚΜ και ουδέν πρόβλημα προς το παρόν....για 6-8 cent παραπάνω κόστος δεν παίζουμε με την ποιότητα....

                  γιατι τι εχει το βιοντιζελ?

                  η vpower racing υπαρχει περιπτωση να περιεχει πραγματα που προερχονται απο φυτα? γιατι ειχα ακουσει κατι τετοιο
                  (δε μπορω να μιλησω επιστημονικα για αυτο το περιγραφω ετσι για αλκοολες μιλαω προφανως)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    ....γιατι τι εχει το βιοντιζελ?

                    .........

                    Καλημέρα,

                    Δεν ξέρω τι έχει αλλά η BMW δεν το επιτρέπει....το γράφει εξάλλου επάνω και στην τάπα καυσίμου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Αν δεν κάνω λάθος η κοινοτική νομοθεσία ορίζει οτι το diesel πρέπει να περιέχει ένα μινιμουμ ποσοστό βιοdiesel (γύρω στο 5%). Αρα δέν νομίζω οτι υπάρχει πετρέλαιο που να μην περιέχει καθόλου βιοντίζελ στην Ευρώπη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Αν δεν κάνω λάθος η κοινοτική νομοθεσία ορίζει οτι το diesel πρέπει να περιέχει ένα μινιμουμ ποσοστό βιοdiesel (γύρω στο 5%). Αρα δέν νομίζω οτι υπάρχει πετρέλαιο που να μην περιέχει καθόλου βιοντίζελ στην Ευρώπη.

                        Ειναι 5% βιοντιζελ μεσα στο ντιζελ! ΚΑι σκεφτονται αν θυμαμαι καλα να το πανε στο 10%

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panor31 last edited by

                          Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                          Δειτε λιγο απ' αυτο το ντοκυμανταιρ και μετα αποφασιστε αν τελικα h shell θελει το καλο μας
                          http://tvxs.gr/webtv/ντοκιμαντέρ/corporation-οι-επιχειρήσεις-στο-ντιβάνι

                          Συμφωνω και είμαι κατά των πολυεθνικών αλλά αν προσφέρει καλύτερη ποιότητα από άλλες εταιρείες θα την προτιμήσω. Το θέμα είναι προσφέρει ή όχι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panor31 last edited by

                            Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                            Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
                            Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
                            .Διαβασε παρακατω
                            http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.html

                            Φίλε το να διαβάσω το site της shell δε μου λέει τίποτα. Ξέρω τι θα γράφει. Το θέμα είναι εσύ το θεωρείς καλύτερο από δική σου πείρα? Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης panor31 έγραψε:
                              Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?

                              Μπορείς να φτιάξεις βενζίνη ή ντίζελ από φυσικό αέριο:
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Fischer-Tropsch

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tractioner last edited by

                                Ο χρήστης panor31 έγραψε:

                                Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
                                Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
                                .Διαβασε παρακατω
                                http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.html

                                Φίλε το να διαβάσω το site της shell δε μου λέει τίποτα. Ξέρω τι θα γράφει. Το θέμα είναι εσύ το θεωρείς καλύτερο από δική σου πείρα? Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?

                                Επιδη τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω ενα ΤΟΥΟΤΑ YARIS D4D 1.4 Ως εκπαιδευτικο.Εχω να παρατηρησει τα εξης:
                                Oταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο δεν εβαζα τουλαχιστον για 3 μηνες τιποτα αλλα περα απο v power diesel.
                                Με το που χρησιμοποιησα νορμαλ diesel οσο κ αν ακουστει παραξενο (απο το πρωτο κιολας τεποζιτο) το μοτερ στο ρελαντι δουλευε με ενα αναπαισθητο κροταλισμα.

                                Απο τοτε το μοτερ δεν ειχε ποτε το ιδιο στρωτο ρελαντι.ακομα κ οταν το ξαναγεμισα με v power, κατ εξακολουθηση την χρησιμοποιω το αμαξι δεν ανεκτησε το ιδιο ρελαντι ποτε ξανα.
                                Επιδη τυχαινει να εχουν κ αλλοι συναδερφοι μου το ιδιο αμαξι (δεν προσεχαν τα πετρελαια που εβαζαν) δοκιμασα να δω την συμπεριφορα τους στο ρελαντι κ η διαφορα ηταν πολυ αισθητη με ποιο εντονο κροταλισμα.

                                Oταν χρησιμοποιω v power diesel κ ειδικα στα πρωινα ξεκινηματα το μιζαρισμα διαρκει κατι λιγοτερο μεχρι να τεθει σε λειτουργει το μοτερ,νιωθω αναμφιβολα το μοτερ να δουλευει ποιο στρωτα κ ξεκουραστα.
                                Οσο αφορα την καταναλωση δεν παρατηρησει καμια σαφη διαφορα αλλα το σιγουρο ειναι οτι δουλευει ποιο αποδοτηκα.

                                Δεν εχω καμια προθεση να προπαγανδισω την καμπανια τις shell απλα καταθετω την εμπειρια μου για το συγκεκριμενο καυσιμο κ αυτα τα συμτωματα του κινητηρα εμενα προσωπικα ειχαν κατι να μου πουν, κ αυτα που διαπυστωσα ηταν μαλλον θετικα.

                                Δεν κανει παπαδες αλλα για μενα ειναι σιγουρα καλυτερο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alfajimmy last edited by

                                  Τα τελευταια 14 χρονια οδηγω και DIESEL και εχω καποια εμπειρια απο πετρελαια.

                                  Συνεχεια βαζω απλο diesel και βγαζω γυρω στα 600 χλμ με ενα τεποζιτο,οταν εβαλα

                                  V POWER DIESEL,η αλλαγη στην συμπεριφορα-επιδοσεις ηταν ελαχιστες, της ταξης 2-3%

                                  και δεν εβγαλα ουτε 400 χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr