-
Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;
-
Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;
-
Έχω ένα subaru forester 2000 diesel. Να το ποτίζω shell v-power diesel ή είναι το ίδιο με τα κοινά πετρέλαια και συνεπώς πεταμένα λεφτά; Εσείς που είστε πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα τι λέτε;
-
Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
.Διαβασε παρακατω
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.html -
Καλησπέρα,
κι εγώ στο ίδιο δίλημμα είμαι, με επιπλέον περιοριστικό όρο την απαγόρευση χρήσης προσθέτων Bio-Diesel που περιέχουν όμως σε μεγάλο ποσοστό τα 'απλά' πετρέλαια.
Στην Shell της περιοχής μου πάντως βάζω μόνο Shell V-Power Diesel εδώ και 2500ΚΜ και ουδέν πρόβλημα προς το παρόν....για 6-8 cent παραπάνω κόστος δεν παίζουμε με την ποιότητα....
-
Δειτε λιγο απ' αυτο το ντοκυμανταιρ και μετα αποφασιστε αν τελικα h shell θελει το καλο μας
http://tvxs.gr/webtv/ντοκιμαντέρ/corporation-οι-επιχειρήσεις-στο-ντιβάνι -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,κι εγώ στο ίδιο δίλημμα είμαι, με επιπλέον περιοριστικό όρο την απαγόρευση χρήσης προσθέτων Bio-Diesel που περιέχουν όμως σε μεγάλο ποσοστό τα 'απλά' πετρέλαια.
Στην Shell της περιοχής μου πάντως βάζω μόνο Shell V-Power Diesel εδώ και 2500ΚΜ και ουδέν πρόβλημα προς το παρόν....για 6-8 cent παραπάνω κόστος δεν παίζουμε με την ποιότητα....
γιατι τι εχει το βιοντιζελ?
η vpower racing υπαρχει περιπτωση να περιεχει πραγματα που προερχονται απο φυτα? γιατι ειχα ακουσει κατι τετοιο
(δε μπορω να μιλησω επιστημονικα για αυτο το περιγραφω ετσι για αλκοολες μιλαω προφανως) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
....γιατι τι εχει το βιοντιζελ?.........
Καλημέρα,
Δεν ξέρω τι έχει αλλά η BMW δεν το επιτρέπει....το γράφει εξάλλου επάνω και στην τάπα καυσίμου...
-
Αν δεν κάνω λάθος η κοινοτική νομοθεσία ορίζει οτι το diesel πρέπει να περιέχει ένα μινιμουμ ποσοστό βιοdiesel (γύρω στο 5%). Αρα δέν νομίζω οτι υπάρχει πετρέλαιο που να μην περιέχει καθόλου βιοντίζελ στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος η κοινοτική νομοθεσία ορίζει οτι το diesel πρέπει να περιέχει ένα μινιμουμ ποσοστό βιοdiesel (γύρω στο 5%). Αρα δέν νομίζω οτι υπάρχει πετρέλαιο που να μην περιέχει καθόλου βιοντίζελ στην Ευρώπη.Ειναι 5% βιοντιζελ μεσα στο ντιζελ! ΚΑι σκεφτονται αν θυμαμαι καλα να το πανε στο 10%
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Δειτε λιγο απ' αυτο το ντοκυμανταιρ και μετα αποφασιστε αν τελικα h shell θελει το καλο μας
http://tvxs.gr/webtv/ντοκιμαντέρ/corporation-οι-επιχειρήσεις-στο-ντιβάνιΣυμφωνω και είμαι κατά των πολυεθνικών αλλά αν προσφέρει καλύτερη ποιότητα από άλλες εταιρείες θα την προτιμήσω. Το θέμα είναι προσφέρει ή όχι?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
.Διαβασε παρακατω
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.htmlΦίλε το να διαβάσω το site της shell δε μου λέει τίποτα. Ξέρω τι θα γράφει. Το θέμα είναι εσύ το θεωρείς καλύτερο από δική σου πείρα? Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?
-
Ο χρήστης panor31 έγραψε:
Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?Μπορείς να φτιάξεις βενζίνη ή ντίζελ από φυσικό αέριο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fischer-Tropsch -
Ο χρήστης panor31 έγραψε:
Το v power diesel η βασικη του διαφορα με τα αλλα πετρελαια ειναι οτι ειναι παραγωγο του φυσικου αεριου
Συνεπως προσφερει καθαροτερες καυσεις.κ εχει μεγαλητερο βαθμο κετανιων αρα μεγαλητερη αποδοτικοτητα,ποσο τις εκατο μεγαλυτερη λιγο δυσκολο να απαντηθει, παντως ειναι το καλητερο ντιζελ τις αγορας μακραν,
.Διαβασε παρακατω
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/diesel/v_power_diesel_general.htmlΦίλε το να διαβάσω το site της shell δε μου λέει τίποτα. Ξέρω τι θα γράφει. Το θέμα είναι εσύ το θεωρείς καλύτερο από δική σου πείρα? Τι εννοείς όταν λες ότι είναι παράγωγο φυσικού αερίου? Πως συνδυάζεται το φυσικό αέριο με το πετρέλαιο?
Επιδη τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω ενα ΤΟΥΟΤΑ YARIS D4D 1.4 Ως εκπαιδευτικο.Εχω να παρατηρησει τα εξης:
Oταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο δεν εβαζα τουλαχιστον για 3 μηνες τιποτα αλλα περα απο v power diesel.
Με το που χρησιμοποιησα νορμαλ diesel οσο κ αν ακουστει παραξενο (απο το πρωτο κιολας τεποζιτο) το μοτερ στο ρελαντι δουλευε με ενα αναπαισθητο κροταλισμα.Απο τοτε το μοτερ δεν ειχε ποτε το ιδιο στρωτο ρελαντι.ακομα κ οταν το ξαναγεμισα με v power, κατ εξακολουθηση την χρησιμοποιω το αμαξι δεν ανεκτησε το ιδιο ρελαντι ποτε ξανα.
Επιδη τυχαινει να εχουν κ αλλοι συναδερφοι μου το ιδιο αμαξι (δεν προσεχαν τα πετρελαια που εβαζαν) δοκιμασα να δω την συμπεριφορα τους στο ρελαντι κ η διαφορα ηταν πολυ αισθητη με ποιο εντονο κροταλισμα.Oταν χρησιμοποιω v power diesel κ ειδικα στα πρωινα ξεκινηματα το μιζαρισμα διαρκει κατι λιγοτερο μεχρι να τεθει σε λειτουργει το μοτερ,νιωθω αναμφιβολα το μοτερ να δουλευει ποιο στρωτα κ ξεκουραστα.
Οσο αφορα την καταναλωση δεν παρατηρησει καμια σαφη διαφορα αλλα το σιγουρο ειναι οτι δουλευει ποιο αποδοτηκα.Δεν εχω καμια προθεση να προπαγανδισω την καμπανια τις shell απλα καταθετω την εμπειρια μου για το συγκεκριμενο καυσιμο κ αυτα τα συμτωματα του κινητηρα εμενα προσωπικα ειχαν κατι να μου πουν, κ αυτα που διαπυστωσα ηταν μαλλον θετικα.
Δεν κανει παπαδες αλλα για μενα ειναι σιγουρα καλυτερο!
-
Τα τελευταια 14 χρονια οδηγω και DIESEL και εχω καποια εμπειρια απο πετρελαια.
Συνεχεια βαζω απλο diesel και βγαζω γυρω στα 600 χλμ με ενα τεποζιτο,οταν εβαλα
V POWER DIESEL,η αλλαγη στην συμπεριφορα-επιδοσεις ηταν ελαχιστες, της ταξης 2-3%
και δεν εβγαλα ουτε 400 χλμ.
shell v power diesel - μύθος ή πραγματικότητα;