-
Οδικά έργα: Στρατηγικός επενδυτής με ποσοστό 79% μπαίνει στο project του Αυτοκινητόδρομου της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Χρηματιστήριο», ο Ιωάννης Μαρούλης, ιδιοκτήτης της ΑΕΓΕΚ καθώς και της κατασκευαστικής εταιρείας Ιόνιος.Διαβαζοντας το ρεπορταζ αναφερονται λεπτομερειες για χρονοδιαγραμμα(2-3 χρονια)εγκαταστασεις προδιαγραφες ενταξη σε αναπτυξιακο νομο και πολλα αλλα.Αντε καλοριζικη.
-
Οδικά έργα: Στρατηγικός επενδυτής με ποσοστό 79% μπαίνει στο project του Αυτοκινητόδρομου της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Χρηματιστήριο», ο Ιωάννης Μαρούλης, ιδιοκτήτης της ΑΕΓΕΚ καθώς και της κατασκευαστικής εταιρείας Ιόνιος.Διαβαζοντας το ρεπορταζ αναφερονται λεπτομερειες για χρονοδιαγραμμα(2-3 χρονια)εγκαταστασεις προδιαγραφες ενταξη σε αναπτυξιακο νομο και πολλα αλλα.Αντε καλοριζικη.
-
Οδικά έργα: Στρατηγικός επενδυτής με ποσοστό 79% μπαίνει στο project του Αυτοκινητόδρομου της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Χρηματιστήριο», ο Ιωάννης Μαρούλης, ιδιοκτήτης της ΑΕΓΕΚ καθώς και της κατασκευαστικής εταιρείας Ιόνιος.Διαβαζοντας το ρεπορταζ αναφερονται λεπτομερειες για χρονοδιαγραμμα(2-3 χρονια)εγκαταστασεις προδιαγραφες ενταξη σε αναπτυξιακο νομο και πολλα αλλα.Αντε καλοριζικη.
-
ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩ παω Πατραααααααααααα
-
Η ευκολοπιστια για πραγματα που αφορουν τον ελλαδικο χωρο θα πρεπει να ειναι για τα νεοελληνοπουλα ....βιαστηκο- πουρε !
κατσε μην σου φωναζω ¨ dimos ελαααα........
-
-
Εγω πάντως ξέρω οτι κάτι γίνεται,
τώρα αν θα προχωρήσει δεν εξαρτάται μόνο απο την ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΑΕ γιατι είναι πολλλλλλεεεεεςςςςς οι τρικλοποδιές..........................απο παντού............. -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
είναι πολλλλλλεεεεεςςςςς οι τρικλοποδιές..........................απο παντού.............That's the way we do business here in Greece!
-
Ο χρήστης varni έγραψε:
Οδικά έργα: Στρατηγικός επενδυτής με ποσοστό 79% μπαίνει στο project του Αυτοκινητόδρομου της Πάτρας, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Χρηματιστήριο», ο Ιωάννης Μαρούλης, ιδιοκτήτης της ΑΕΓΕΚ καθώς και της κατασκευαστικής εταιρείας Ιόνιος.Διαβαζοντας το ρεπορταζ αναφερονται λεπτομερειες για χρονοδιαγραμμα(2-3 χρονια)εγκαταστασεις προδιαγραφες ενταξη σε αναπτυξιακο νομο και πολλα αλλα.Αντε καλοριζικη.εγκαινια?? στις δημοτικες εκλογες ισως?
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=race-other-news-article&article_id=17404&race_id=0
-
Ένα κομματάκι από άρθρο του Dieter Rencken στο autosport.com, έτσι για να γελάσουμε με τους ηλίθιους τους Ισπανούς που ασχολούνται με πίστες:
*In fact, so variable and weather-dependent are schedules that no guarantees exist cars will take to the track at all, yet a reported 120,000 fans paid an average of around £40 to pass through the gates of the Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo over the three days! True, some were Fernando Alonso fans absolutely determined to get their first sightings of Spain's national hero bedecked in real red, but Michael Schumacher, Pedro de la Rosa, Rubens Barrichello all had followers in the stands - and, in any event, who cares whom they cheer as long as appetite for action is sated.
In the Valencia paddock evidence abounded of sponsor guests and VIPs milling about, while a straw poll of languages spoken amongst the audience indicated fans had travelled from Italy, Portugal, France, Germany and the UK – plus, of course from across Spain – to experience the first runnings of the 2010 cars. When a motor racing tour operator recently flighted teaser adverts for trips to the Barcelona tests on his website, he was immediately inundated with enquiries and has a full-house for every day of the tests. 'We ran the ads to see what the response would be, and within two days had a couple of hundred enquiries,' says Kevin May of Select Motor Racing,'‘and filled up very quickly.'*
Για όσους δεν έχουν κομπιουτεράκι πρόχειρο μιλάμε για τζίρο 6 εκ. ευρω μόνο από τα εισιτήρια. Αν βάλεις ενοίκια χώρων στην πίστα, τζίρο σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ταξί κλπ και φυσικά διαφήμιση της πόλης, σε πιάνει μια ζαλάδα. Αλλά τι μας νοιάζουν εμάς αυτά..
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ένα κομματάκι από άρθρο του Dieter Rencken στο autosport.com, έτσι για να γελάσουμε με τους ηλίθιους τους Ισπανούς που ασχολούνται με πίστες:*In fact, so variable and weather-dependent are schedules that no guarantees exist cars will take to the track at all, yet a reported 120,000 fans paid an average of around £40 to pass through the gates of the Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo over the three days! True, some were Fernando Alonso fans absolutely determined to get their first sightings of Spain's national hero bedecked in real red, but Michael Schumacher, Pedro de la Rosa, Rubens Barrichello all had followers in the stands - and, in any event, who cares whom they cheer as long as appetite for action is sated.
In the Valencia paddock evidence abounded of sponsor guests and VIPs milling about, while a straw poll of languages spoken amongst the audience indicated fans had travelled from Italy, Portugal, France, Germany and the UK – plus, of course from across Spain – to experience the first runnings of the 2010 cars. When a motor racing tour operator recently flighted teaser adverts for trips to the Barcelona tests on his website, he was immediately inundated with enquiries and has a full-house for every day of the tests. 'We ran the ads to see what the response would be, and within two days had a couple of hundred enquiries,' says Kevin May of Select Motor Racing,'‘and filled up very quickly.'*
Για όσους δεν έχουν κομπιουτεράκι πρόχειρο μιλάμε για τζίρο 6 εκ. ευρω μόνο από τα εισιτήρια. Αν βάλεις ενοίκια χώρων στην πίστα, τζίρο σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ταξί κλπ και φυσικά διαφήμιση της πόλης, σε πιάνει μια ζαλάδα. Αλλά τι μας νοιάζουν εμάς αυτά..
Καταρχάς ο υπολογισμός της αξίας μιας επένδυσης με αυτόν τον τρόπο είναι... μπακάλικος. Και από την άλλη, η Ισπανία έχει φοβερή υποδομή, βιομηχανίες και οδηγούς σε WRC, MotoGP, SB, F1, GP2 Παντού.
-
Εγω δεν ειπα τιποτα για την επενδυση, ειπα απλα ποσα εβγαλαν οι ηλιθιοι σε τρεις ημερες. Καλο ειναι να γραφονται αυτα γιατι οι περισσοτεροι νομιζουν οτι μια πιστα βγαζει λεφτα απο τους αγωνες, ειδικα σε αυτους της F1 και αρχιζουν τις αναλυσεις για την καθε Πατρα.
Ααα και να τα ριχνουμε ολα στην τρομερη υποδομη, τη βιομηχανια και κουλτουρα των αλλων ειναι πολυ βολικο. Το μονο προβλημα ειναι οτι οι ταπεινοι Πορτογαλοι με το Αλγκαρβε αποδεικνυουν ποσο λαθος ειναι αυτο το αλλοθι.
ΛΕΣ????????