-
Όσοι είναι μέσα στην αγορά ας απαντήσουν... Μου φαίνεται ότι έχει νεκρώσει σε βαθμό αφασίας η αγορά μεταχειρισμένου. Πρέπει να κινείται (ή μάλλον να κάνει τον επιθανάτιο ρόγχο) σε επίπεδα -80%. Όποιον κι αν ρωτήσω λέει ότι δεν κουνιέται φύλλο.
Όσοι προσπάθησαν να πουλήσουν δεν βρήκαν κανένα ενδιαφέρον από αγοραστή ακόμη κι αν πρότειναν λογικότατη τιμή. Προσωπικά προσπάθησα να διώξω (άψογη) Zafira 1,6 και δεν φεύγει με τίποτε. Αλλά δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Το ιδιο ακούω από πολλές μεριές.
Αντίθετα οι μαντράδες (κατά βάση) και αντιπροσωπείες (δευτερευόντως) δεν ρίχνουν τιμή με τίποτε. -
Όσοι είναι μέσα στην αγορά ας απαντήσουν... Μου φαίνεται ότι έχει νεκρώσει σε βαθμό αφασίας η αγορά μεταχειρισμένου. Πρέπει να κινείται (ή μάλλον να κάνει τον επιθανάτιο ρόγχο) σε επίπεδα -80%. Όποιον κι αν ρωτήσω λέει ότι δεν κουνιέται φύλλο.
Όσοι προσπάθησαν να πουλήσουν δεν βρήκαν κανένα ενδιαφέρον από αγοραστή ακόμη κι αν πρότειναν λογικότατη τιμή. Προσωπικά προσπάθησα να διώξω (άψογη) Zafira 1,6 και δεν φεύγει με τίποτε. Αλλά δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Το ιδιο ακούω από πολλές μεριές.
Αντίθετα οι μαντράδες (κατά βάση) και αντιπροσωπείες (δευτερευόντως) δεν ρίχνουν τιμή με τίποτε. -
Όσοι είναι μέσα στην αγορά ας απαντήσουν... Μου φαίνεται ότι έχει νεκρώσει σε βαθμό αφασίας η αγορά μεταχειρισμένου. Πρέπει να κινείται (ή μάλλον να κάνει τον επιθανάτιο ρόγχο) σε επίπεδα -80%. Όποιον κι αν ρωτήσω λέει ότι δεν κουνιέται φύλλο.
Όσοι προσπάθησαν να πουλήσουν δεν βρήκαν κανένα ενδιαφέρον από αγοραστή ακόμη κι αν πρότειναν λογικότατη τιμή. Προσωπικά προσπάθησα να διώξω (άψογη) Zafira 1,6 και δεν φεύγει με τίποτε. Αλλά δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Το ιδιο ακούω από πολλές μεριές.
Αντίθετα οι μαντράδες (κατά βάση) και αντιπροσωπείες (δευτερευόντως) δεν ρίχνουν τιμή με τίποτε. -
Ειναι η καλυτερη εποχη να αγορασεις μεταχειρισμενο...Τα πραγματα ειναι δυσκολα για αυτον που θελει να πουλησει και ιδιως για τον ιδιωτη που συνηθως εχει να δωσει ενα καλο και προσεγμενο αυτοκινητο...Αυτο οφειλετε κυριως τσ ανεα μετρα-τελη που κανουν το κοσμο επιφυλακτικο.
Προσωπικα παρακολουθω ενα συγκεκριμενο μοντελο που το σκεφτομαι σοβαρα και υπαρχουν αυτοκινητα στο car.gr μηνες απουλητα και με την τιμη να εχει πεσει και 2 χιλιαρικα σε αυτο το χρονικο διαστημα...Ειπαμε ειναι καλη εποχη για αγορα και προφανως οχι για να το ξαναπουλησεις σε 2-3 χρονια..
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Όσοι είναι μέσα στην αγορά ας απαντήσουν... Μου φαίνεται ότι έχει νεκρώσει σε βαθμό αφασίας η αγορά μεταχειρισμένου. Πρέπει να κινείται (ή μάλλον να κάνει τον επιθανάτιο ρόγχο) σε επίπεδα -80%. Όποιον κι αν ρωτήσω λέει ότι δεν κουνιέται φύλλο.Αντίθετα οι μαντράδες (κατά βάση) και αντιπροσωπείες (δευτερευόντως) δεν ρίχνουν τιμή με τίποτε.
Διακρίνεις κάποια σχέση;;;;
Όποιος θέλει να πουλήσει τώρα, ρίχνει την τιμή, ακόμα και σε εξευτελιστικά επίπεδα (αναλόγως το μοντέλο πάντα). Αν δεν τη ρίξει, δεν θα πουλήσει.
-
Υπάρχουν όντως φοβερές ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα αν ψάξεις ή αν είσαι λίγο τυχερός (εγώ νομίζω ήμουν το 2ο).
Πάντως, υπάρχει θέμα στην αγορά και γιαυτό δεκάδες έμποροι τρέχουν να καταθέσουν τις πινακίδες γιατί το κόστος από τα τέλη είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ:
Καταθέτουν τις πινακίδες χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων
Οι έμποροι αδυνατούν να καταβάλουν τα υψηλά τέλη. Τα πολλά Ι.Χ. υψηλού κυβισμού που διαθέτουν εκτοξεύουν το ελάχιστο κόστος στα τέλη στα 20.000 ευρώ'Η' 21/12
Tου Γιώργου Aνδρή
andris@pegasus.grTα «πράσινα» Tέλη Kυκλοφορίας οδήγησαν χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, εμπόρους αλλά και εταιρείες leasing και ενοικιάσεων αυτοκινήτων να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, ώστε να γλιτώσουν τα χρήματα που έπρεπε να καταβάλουν.
Mάλιστα στις Διευθύνσεις Mεταφορών όπου μπορούν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας οι ενδιαφερόμενοι επικρατεί το αδιαχώρητο καθώς, όπως επισημαίνουν, οι υπάλληλοι, τη δεδομένη στιγμή μαζί με την «ακινησία» οχημάτων πρέπει να εξυπηρετηθούν και οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων που τα έχουν αποσύρει...
Πέραν όμως των ιδιοκτητών αυτοκινήτων οι οποίοι μεταβαίνουν στις Διευθύνσεις Mεταφορών για κατάθεση των πινακίδων, χιλιάδες έμποροι πάνε σε κούτες πλέον τις πινακίδες των αυτοκινήτων που έχουν στα καταστήματά τους, καθώς αδυνατούν να αποπληρώσουν το υψηλό κόστος των Tελών Kυκλοφορίας.
Σύμφωνα μάλιστα με όσα αναφέρει στην «H» έμπορος IX: «Δεν είναι δυνατόν σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση έχει πλήξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο μας να πρέπει να καταβάλουμε έως τέλος του έτους τα αυξημένα Tέλη Kυκλοφορίας των αυτοκινήτων που έχουμε στα καταστήματά μας.
Aν υποθέσουμε πως κάθε έμπορος έχει στην κατοχή του περίπου 50 αυτοκίνητα, τότε ο μέσος όρος των Tελών για το 2010 κυμαίνεται στα 12.500 ευρώ! Όμως, επειδή όλοι οι έμποροι έχουμε στην κατοχή μας και αρκετά IX υψηλού κυβισμού, το ελάχιστο κόστος στα Tέλη εκτοξεύεται στα τουλάχιστον 20.000 ευρώ!».
Eλληνική πρωτοτυπία
H χώρα μας για ακόμη μία φορά πρωτοτυπεί στο θέμα των Tελών Kυκλοφορίας, καθώς πέραν των «Πράσινων Tελών» τα οποία αυξάνουν, το ετήσιο κόστος από 25 έως και 300 ευρώ συνοδεύονται και από την ετήσια εισφορά που επιβαρύνει τους κατόχους οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. η οποία ξεκινά από τα 150 ευρώ και φθάνει έως και τα 650 ευρώ!Tο αποτέλεσμα των υπέρογκων αυξήσεων στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων θα είναι σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η πλήρης απαξίωση των οχημάτων με δίλιτρους κινητήρες και η αύξηση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων με απλήρωτα Tέλη!
Πάντως, στις υπόλοιπες χώρες της E.E. τα Πράσινα Tέλη Kυκλοφορίας σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι κάτοχοι IX, καθώς περιορίζονται σε αυξήσεις που δεν ξεπερνούν τα 100 ευρώ!
Aλλωστε στα υπόλοιπα κράτη-μέλη οι κάτοχοι νέων IX πληρώνουν τα Tέλη της επόμενης χρονιάς μόλις το όχημά τους ολοκληρώσει 12 μήνες κυκλοφορίας και όχι στο τέλος της κάθε χρονιάς. Eιδικότερα, αν ένα IX κυκλοφορήσει για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2009 ο ιδιοκτήτης του θα ξαναπληρώσει Tέλη Kυκλοφορίας το Δεκέμβριο του 2010! Mε αυτόν τον τρόπο διατηρείται και μια σταθερή πορεία στην αγορά αυτοκινήτου, ενώ αντίθετα στη χώρα μας στους τελευταίους μήνες του έτους παρατηρείται μεγάλη πτώση των πωλήσεων...
Διαμαρτυρία
Mια διαφορετική μηχανοκίνητη πορεία διαμαρτυρίας με εκκίνηση στο Kαλλιμάρμαρο διοργανώνει η «Σύμπραξη Πολιτών» την Tρίτη 22 Δεκεμβρίου στις 5 το απόγευμα με αφορμή τα αυξημένα Tέλη Kυκλοφορίας του 2010.< του Kυκλοφορίας Tέλη αυξημένα τα αφορμή με απόγευμα το 5 στις Δεκεμβρίου 22 Tρίτη την Πολιτών» «Σύμπραξη η διοργανώνει Kαλλιμάρμαρο στο εκκίνηση διαμαρτυρίας πορεία μηχανοκίνητη διαφορετική>Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, η μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων IX μέχρι μεσαίου κυβισμού 1.600 κ.εκ. εμπίπτει στην κατηγορία των χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων, που προκειμένου να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση η κυβέρνηση αποφάσισε τη χορήγηση εκτάκτου ετήσιου βοηθήματος, η ατεκμηρίωτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας, το μέγεθος των οποίων θυμίζει ληστρική επιδρομή, μας αναγκάζει να προσκαλέσουμε τους θιγόμενους πολίτες να εκφράσουν την αντίθεσή τους, προσερχόμενοι με το IX ή τη μοτό τους, στην πορεία διαμαρτυρίας.
Ελλάδα και Ε.Ε.
H χώρα μας για ακόμη μία φορά πρωτοτυπεί στο θέμα των Tελών Kυκλοφορίας, καθώς πέραν των «Πράσινων Tελών» τα οποία αυξάνουν, το ετήσιο κόστος από 25 έως και 300 ευρώ συνοδεύονται και από την ετήσια εισφορά που επιβαρύνει τους κατόχους οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. η οποία ξεκινά από τα 150 ευρώ και φθάνει έως και τα 650 ευρώ!Στις υπόλοιπες χώρες της E.E. τα Πράσινα Tέλη Kυκλοφορίας σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι κάτοχοι IX, καθώς περιορίζονται σε αυξήσεις που δεν ξεπερνούν τα 100 ευρώ!
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=23173144
-
Γνωστος μας μαντρας εφερε απο Γερμανια Jeep Grand Cherokee προπερσυ το καλοκαιρι με 73000χλμ με αρχικη τιμη 21000€ τωρα το δινει 13-14000€. Γενικα η πτωση της αγορας μεταχειρισμενου αυτοκινητου ειναι κυριως στα ανω των 1600 κ.εκ. Τα πιο μικρα πωλουνται, αργουν βεβαια να δωθουν αλλα καποια στιγμη θα πουληθουν και αυτα με μειωμενες τιμες απ'οτι στην αρχικη
-
Τον Φεβρουάριο που πήρα το Insignia, έδωσα το Megane CC που είχα στην αντιπροσωπεία σαν ανταλλαγή... Μου το υπολόγισαν στην τιμή 14.000 (προσπαθούσα 3 μήνες να το δώσω με καλύτερα λεφτά, αλλά τίποτα! ούτε τηλεφώνημα δεν 'έσκασε'!). Από τότε, βρίσκεται ακόμα στην μάντρα της σντιπροσωπείας! Στην αρχή προσπάθησε να το πουλήσει 15.500... τώρα το δίνει όσο το πήρε (14.000)... σε λίγο καιρό θα έχει και 'χασούρα'... εδώ σκέφτομαι σε κανα χρόνο...να του δόσω 5000 να το πάρω πίσω
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Τον Φεβρουάριο που πήρα το Insignia, έδωσα το Megane CC που είχα στην αντιπροσωπεία σαν ανταλλαγή..! Στην αρχή προσπάθησε να το πουλήσει 15.500... τώρα το δίνει όσο το πήρε (14.000)... σε λίγο καιρό θα έχει και 'χασούρα'... εδώ σκέφτομαι σε κανα χρόνο...να του δόσω 5000 να το πάρω πίσωExoυν ΗΔΗ χασούρα. Αυτό λέω. ¨Οτι η αγορά μτχ. πέθανε λόγω των άτυχων για να μη πω απόλυτα ανόητων κυβερνητικών χειρισμών (των πρωην κσι των νυν, για να εξηγούμαστε). Τόση πολλή απαξίωση βλάπτει γενικότερα την οικονομία.
Ο Α δεν αγοράζει καινούργιο γιατί δεν μπορεί να δώσει ανταλλαγή ή να σπρώξει στην αγορά το παλιό με κάποια σχετικά λογική τιμή (που να μην είναι -50% κάτω από ένα χρόνο πριν, αλλά έστω -30%)
Ο Β δεν συντηρεί το μτχ. γιατί έχει χάσει την αξία του. Το αφήνει να «σέρνεται» μολύνοντας το περιβάλλον. Ταυτόχρονα τα συνεργεία υφίστανται τις συνέπειες και απολύουν μηχανικούς, ηλεκτρολόγους ή κλείνουν…
Ο Γ παραδίδει πινακίδες του δεύτερου παλιού μτχ. γιατί δεν αντέχει τα τέλη κυκλοφορίας και εκεί που άξιζε 3000 ευρώ τώρα δεν του δίνουν ούτε 500…
Ακόμη και αυτοί που χαίρονται που θα αγοράσουν κοψοχρονιά, αν μετά προσπαθήσουν να το πωλήσουν, θα πάρουν το …τίποτε.
Αρα οι παρενέργειες είναι σωρευτικά αρνητικές γιατί έγιναν βίαια, απρογραμμάτιστα και σε βάρος αυτού που λέμε «εσωτερική αξία»ενός αγαθού. Όσο παράλογο ήταν που αγοράζαμε τη δεκαετία του ’90 τις λαμαρίνες χρυσάφι, τόσο τρελό είναι να έχουν χάσει τα μτχ. το 50% της αξίας τους σε μία χρονιά. Κανείς δεν κερδίζει…. -
Στην παραπάνω περίπτωση ήμουν τυχερός, (και ταυτόχρονα άτυχη η αντιπροσωπεία!).
Όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο ΔΕΝ είχαν ανακοινωθεί ακόμα οι μειώσεις του ΕΤΤ. Μία εβδομάδα μετά έγινε η ανακοίνωση, και ταυτόχρωνα υπήρξε και μία 'έκπτωση' της Renault για το συγκεκριμένο μοντέλο που έφτανε τις 3000 ευρώ! Όλα αυτά σε συνδιασμό... έβγαλαν εκτώς υπολογισμών τον έμπορο που του παρέδωσα το αυτοκίνητο! -
όταν τα έσοδα του κράτους για τα ΤΚ του 2010 θα είναι λιγότερα από του 2009, τότε αν το έχει καταλάβει, μπορεί και να κάνει κάτι, αλλά με τα στατιστικά που ΔΕΝ έχει ή δεν ξέρει να διαβάζει ίσως να μην κάνει και τίποτα ή να τα κάνει ακόμα χειρότερα αν αυτή την φορά στους ήδη υπάρχοντες φόρους προσθέσει και πράσινα τέλη, όπως μας είχε υποσχεθεί .....
φόρος κεκ
φόρος μεγάλου κεκ +1927
φόρος παλαιότητας
φόρος πράσινος CO2k.o.k !!!!!
και τότε για να πατάξει την μη πληρωμή ΤΚ, θα προσλάβει 10000000000 μπάτσους, τροχονόμους
**το κακό είναι ότι όσοι από εμάς θέλουμε να πάρουμε ένα παλιό φτηνό sport 2.000cc, θα περιμένουμε για ΠΟΛΛΑ χρόνια. Αλλά που πας ρε καραμήτρο και θες sport όχημα, εδώ καιγόμαστε.... ή καήκαμε μόνοι μας.
**Θα κλείσουν πολλοί έμποροι και οι τράπεζες θα τα πάρουν να τα βάλουν στο #@%@%#^# τους. Αλλά να δω και τα κέρδη των τραπεζών για το 2010 που δεν θα μπορούν τα κάνουν το @κόλπο@ με τα ελληνικά ομόλογα και την ΕΚΤ
-
Aν δεν απατώμαι, η μη πληρωμή ΤΚ συνεπάγεται τον διπλασιασμό τους και την αποστολή τους στην εφορία για να καταλογιστούν ως οφειλή προς το δημόσιο ταμείο. Μετά θα ισχύει ό,τι και με τη μη καταβολή πχ φόρου εισοδήματος, χωρίς να χρειάζονται τροχονόμοι.
Το ότι ζητάνε το σήμα ΤΚ οι τροχονόμοι δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια μορφή πίεσης στους κακοπληρωτές.Όσον αφορά τα άδικα τέλη, ΑΔΙΚΑ είναι εδώ και δεκαετίες, που οι κάτοχοι 1400ριών πλήρωναν όσο οι κάτοχοι 1800ριών turbo πολλαπλάσιας αξίας και έκλυσης ρύπων. Εξακολουθούν να είναι άδικα λοιπόν, δεν είναι νέο το φαινόμενο.
-
Δεν λέω ότι δεν θα πληρώνουν τα τέλη .... απλά θα παραδώσουν τις πινακίδες. Πάντως φέτος που έκαναν κάποια διασταύρωση, βρήκαν ότι κάπου 30.000 κόσμος δεν είχε πληρώσει τα ΤΚ
κλασικό παράδειγμα μείωσης μτχ +2000cc, βρήκα αυτό το V50 2.5T 4ετών 11/05.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/406980/
Με αρχική τιμή αγοράς κάπου στα 45.000+ €. Εδώ και μήνες το πουλάει 12.500€ και δεν το παίρνει κανένας !!!! -
Εγω παλι ειχα εντελως διαφορετικη εμπειρια.Εκανα παραγγελια για καινουργιο τουτου και εβαλα να πουλησω μονος μου το παλιο μου γιατι οι αντ/πειες θελαν να το παρουν τζαμπα.Το πουλησα με 9000 ευρω μεσα σε 15 μερες .Μαλιστα εχω μεινη χωρις αμαξι μεχρι να παραλαβω κατα τα μεσα φλεβαρη .Βλεπετε ειχα τρομαξη οτι θα εμενα με 2 αμαξια και θα πληρωνα τον κ@λο μου στην εφορια.
ΥΓ το αμαξι ηταν ενα corolla 1/2006 με λιγα χλμ και ατρακαριστο -
Σίγορυα υπάρχει πτώση αλλά πάντα θα γίνονται κάποια πάρε δώσε. Ίσως πιο πολλές ανταλλαγές από πωλήσεις, πάρε το παλιό μου δώσε μου το άλλο. Αυτό έκανε ο αδελφός μου που έβλεπε ότι το αυτοκίνητό του (διθέσιο δίλιτρο 12ετίας) δεν πουλιότανε εύκολα οπότε το έδωσε στον μαντρά λίγο πιο φτηνά και πήρε σε επίσης εξευτελιστική τιμή άλλο (πιο νέο και με άδεια ακόμα πιο νέα λόγω εισαγωγής από το εξωτερικό, τζιπ πιο πολλών κυβικών). Οπότε ο μαντράς απαλλάχτηκε από το μεγάλο που δεν θα έφευγε με τίποτα, σίγουρα έβγαλε και κάτι και έχει κάτι που ίσως διώξει πιο εύκολα... Δύσκολη εποχή για εμπόρους μεταχειρισμένων πάντως.
Τώρα για το αν ήταν σωστή η κίνηση του αδελφού μου το μέλλον θα δείξει.... δεν τον τρομάζουν τα τετραψήφια τέλη, σου λέει μια φορά το χρόνο είναι ας κάνουμε το κομμάτι μας κι ας χαρούμε τις ροπές. Ούτε η κατανάλωση τον φοβίζει γιατί κυκλοφορεί πολύ με μηχανή και το έχει κυρίως για εκδρομές. Αν όμως επιστρέψουν τίποτα τεκμήρια παλαιού τύπου θα πέσει κλάμα... Άδικο βέβαια γιατί έδωσε όσα λεφτά δίνουν άλλοι για κανένα Matiz...
(τουλάχιστον έχει χώρους και κοτσαδόρο και δυνατότητα έλξης μέχρι πάνω από 3 τόνους... αν θέλουμε να κάνουμε τίποτα μεταφορές στην οικογένεια βολευτήκαμε!) -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Aν δεν απατώμαι, η μη πληρωμή ΤΚ συνεπάγεται τον διπλασιασμό τους και την αποστολή τους στην εφορία για να καταλογιστούν ως οφειλή προς το δημόσιο ταμείο. Μετά θα ισχύει ό,τι και με τη μη καταβολή πχ φόρου εισοδήματος, χωρίς να χρειάζονται τροχονόμοι.Δεν ισχύει αυτό.
Δεν είναι σε θέση να διαπιστώσουν αν εσύ έχεις πουλήσει το αυτοκίνητο σου οπότε αγνοείς τα τέλη που θα σου έρθουν και δεν πληρώνεις τίποτα.
(το γράφει και πάνω στο χαρτί εξάλλου)Για αυτό τον λόγο κοιτάνε και οι τροχονόμοι να δούν αν έχεις κολλημένο το σήμα επάνω...
-
Το να εχεις κολλημενο το σήμα δε λέει κάτι. Συνηθως σου ζητούν και την απόδειξη. Αυτό γιατί πλέον τα τελευταία χρόνια το σήμα ειναι ίδιο ειτε για μηχανή είτε για οχημα οπότε πολλοί καυαθέτουν πινακίδες ή δεν πληρώνυν σήμα και βάζουν απλές πινακιδες και βαζουν το σήμα απο μηχανάκι με 18ευρώ.
Πωλούνται μεταχειρισμένα;;