-
Αν συνδέσω εξάτμιση και ντεπόζιτο με ένα σωληνάκι και μια μικρή τρόμπα, δεν θα έχω το ίδιο αποτέλεσμα;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αν συνδέσω εξάτμιση και ντεπόζιτο με ένα σωληνάκι και μια μικρή τρόμπα, δεν θα έχω το ίδιο αποτέλεσμα;Αυτό είναι το λεγόμενο big bang...
-
Τι σημαινει οταν στο ρελαντι η εξατμιση πεταει ακανονιστες ριπες αερα(σαν σκασιμο) και η μηχανη λειτουργει ελαφρως ασυγχρονιστη? Το κανει μονο οταν ειναι πληρως ζεστο, οπως αμα σταματησεις ρελαντι μετα απο αρκετη διαδρομη στην εθνικη....Οταν εχω κινηθει μεσα στην πολη και επισης ζεσταθει καλα(εχει αναψει και βεντιλατερ) το κανει πολυ λιγοτερο. Επισης παρατηρω οτι η εξατμιση ζεσταινεται παραπνω απο το κανονικο(ζεσταίνει το τουνελ στο εσωτερικο του αυτοκινητου). Ανανφερομαι στο skoda favorit με μονό ψεκασμο.
-
Πιθανότατα λάθος χρονισμός.
-
Γιατι το κανει οταν ζεσταθει καλα?
-
Μαμακισιο ειναι το αμαξι, και η εξατμιση νορμαλ η δικη του χωρις διαρροες.
Παιζει να ειναι θεμα χρονισμου? Θεμα ρυθμισης βαλβιδων? -
Στο δικό μου (Scirocco 160) όταν πατήσω τέρμα από χαμηλές στροφές γιατί κάνει σκασίματα πάνω στην αυτόματη αλλαγή ταχύτητας του DSG...πρόβλημα εξάτμισης;;;
Το κάνει από καινούριο.
-
το ιδιο κανει και σε μενα...αρχισαν ολα οταν εβαλα τον αγραφο εγκεφαλο με το προγραμμα...το κανει μονο οταν ζεσταθει η εξατμιση και μονο στις 1500 με 3000 στροφες οταν αφηνω το γκαζι πχ στις 3000 και το αφηνω να τσουλαει ή οταν κανω αλλαγη ταχυτητας μεσα σε αυτο το φασμα των στροφων...
υποψιαζομαι οβερλαπ εκκεντροφορων αλλα πριν βαλω τον αγραφο δεν εσκαγε με σκετα τα εκκεντρα και το 2ο που υποψιαζομαι ειναι πλουσιο μειγμα...
-
Ε να πω κι εγώ τον πόνο μου... μανίσιο και κάνει σκασίματα στο άφημα του γκαζιού στις χαμηλες στροφές και μερικές φορές στο ρελαντι. Επίσης ακανόνιστη ροή καυσαερίων όταν είναι κρύο. Εντελώς μαμά Ford Focus 1600 2003 με 150.000 χιλιόμετρα. Εξάτμιση ή πρόβλημα λόγω αρπαγμένων ωστηρίων;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σε ένα στοκ μοτέρ τα σκασίματα από άφτερ εξάτμιση είναι επιζήμιο? (απόδοση κλπ)
Για την τσέπη σου σίγουρα, ΑΕΡΓΟΣ ΙΣΧΥΣ!!.
Για τον καταλύτη, φθείρει της κυψέλες, εκτός εάν είναι αγωνιστικής μορφής.
ΑΦΤΕΡ εξατμίσεις δεν υπάρχουν. Κανένα εργοστάσιο στον κόσμο δεν
παράγει εξατμίσεις. Από όπου αγοράζουν οι χοντρέμποροι μου,
αγοράζουν και τα εργοστάσια. Το πρόβλημα είναι στον μάστορα,
που της τοποθετεί, εάν είναι σωστός η κόπανος.
Η εξάτμιση, είναι προϊόν μελέτης, και βοηθάει στην σωστή λειτουργία του
Κινητήρα, ΓΙΑΥΤΟ θέτω υπό σχετική αμφισβήτηση της
χειροποίητες – βελτιωτικές, εάν δεν είναι επώνυμες, και με σχετικές
προδιαγραφές. Σίγουρα υπάρχουν βιοτέχνες με γνώση. Θέλει ψάξιμο.
Antonis-team.Θελει ψαξιμο για ενα μαστορα που ξερει τις διαμετρους των εξατμησεων και κατασκευαζει αναλογα το τι προδιαγραφες αποδοσης εχει ο κινητηρας.Αυτο ειναι καπως γενικό αλλα επειδη εχω προσωπικη εμπειρία ακομα και ενα με δυο χιλιοστα λαθος διαμετρο -εσωτερικη κατα κανονα -μιας βελτιωτικης εξατμησης μπορει να εχει μειωση αποδοσης ,ροπης πανω απ'ολα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε να πω κι εγώ τον πόνο μου... μανίσιο και κάνει σκασίματα στο άφημα του γκαζιού στις χαμηλες στροφές και μερικές φορές στο ρελαντι. Επίσης ακανόνιστη ροή καυσαερίων όταν είναι κρύο. Εντελώς μαμά Ford Focus 1600 2003 με 150.000 χιλιόμετρα. Εξάτμιση ή πρόβλημα λόγω αρπαγμένων ωστηρίων;Μηπως ειναι καποιο θεματα με τις βαλβιδες που ειχες κανει εκεινο το κατεβασμα?
-
για το υπολοιπο 10% παιζει να ειναι πολλα...σκεφτομαι και για τον μεταβλητο χρονισμο που απο το προγραμμα στον αγραφο λειτουργει απο 1500στροφες μεχρι και 4500 και δινε αλλα χαρακτηριστικα στα εκκεντρα...
δε ξερω...δεν καιγομαι και πολυ.ισως ειναι και η εξατμιση ετσι...
-
Τι αλλαγές κάνει χωρίς δυναμόμετρο;
Κοιτάει (ο καλός βελτιωτής – προγραμματιστής) έξω από το παράθυρο και περιμένει να του έρθει η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος;Μια μέρα στο δυναμόμετρο χρειάζεται. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε δυναμόμετρο δεν πειράζεις τίποτε.
-
Στον φιλο με τα εκκεντρα θα ελεγα οτι ναι αυτα παιζουν ρολο στα σκασιματα αφου υπαρχει και αγραφος .Κατι συμβαινει στην μεταξυ τους ρυθμιση.
Οσον αφορα τους προγραμματισμούς ,οταν βαζουμε τυποποιημένο προγραμμα στην μοναδα διαχειρησής μας δεν θελουμε δυναμομετρο.Συνηθως ή μαλλον παντα προκειται για χωρις περαιτερω αλλαγες στην 'κεφαλή' του κινητήρα.
Απο κει και πέρα ισχυουν αυτα που εγραψε ο Αντωνης. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Στο δικό μου (Scirocco 160) όταν πατήσω τέρμα από χαμηλές στροφές γιατί κάνει σκασίματα πάνω στην αυτόματη αλλαγή ταχύτητας του DSG...πρόβλημα εξάτμισης;;;
Το κάνει από καινούριο.
80%
A.κι εμενα κανει κατι σκασιματακια (tfsi 265) , αν και επειδη ειναι σχετικα ησυχο πρεπει να το παρατηρησεις
δηλαδη αν εισαι ακινητος μεσα σε γκαραζ και δωσεις γκαζι θα το προσεξεις καλυτερα , αμα κινεισαι πρεπει να εισαι παρα πολυ παρατηρητικος
επειδη το εκανε απο την αρχη βεβαια δεν εδωσα σημασια
μια φορα οταν πατησα το γκαζι κατα λαθος (ακινητος σε γκαραζ ) τρομαξα μια γιαγια
ευτυχως που δε μου εμεινε στο τοποεπισης η μητερα της κοπελας μου μου ανεφερε μια μερα ανησυχη οτι το αυτοκινητο μου πρεπει να εχει προβλημα γιατι οταν το παταω κανει σκασιματα
σε tfsi με προγραμμα τα σκασιματα ειναι παρα πολυ εντονα το εχω παρατηρησει σε παρα πολλα
και του vell απο οτι θυμαμαι κατι κατι καλα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Στον φιλο με τα εκκεντρα θα ελεγα οτι ναι αυτα παιζουν ρολο στα σκασιματα αφου υπαρχει και αγραφος .Κατι συμβαινει στην μεταξυ τους ρυθμιση.
Οσον αφορα τους προγραμματισμούς ,οταν βαζουμε τυποποιημένο προγραμμα στην μοναδα διαχειρησής μας δεν θελουμε δυναμομετρο.Συνηθως ή μαλλον παντα προκειται για χωρις περαιτερω αλλαγες στην 'κεφαλή' του κινητήρα.
Απο κει και πέρα ισχυουν αυτα που εγραψε ο Αντωνης.και γω ετσι πιστευω το μονο περιεργο ειναι οτι πριν τον αγραφο με μονο τα εκκεντρα δεν ακουγοταν τιποτα...επισης πριν τον αγραφο με μονο τα εκκεντρα εβγαζα κανονικα καρτα καυσαεριων μολις εβαλα τον αγραφο με το προγραμμα τους υπερβαινω κατα παρα πολυ...
-
ο αγραφος οταν τον αγορασα δεν εχει προγραμμα μεσα,για αυτο λεγεται και αγραφος...προγραμματιστηκε για το αμαξι μου απο γνωστο προγραμματιστη στο δυναμομετρο του...αυτο που εχω καταλαβει για τους αγραφους ειναι οτι προοριζονται για full racing use only...με αποτελεσμα να μην τους ενδιαφερει τι ρυπους βγαζει και τετοια ή αν καιει πολυ βενζινη μεσα στην πολη.το μονο που τους νοιαζει ειναι να βγει οσο τον δυνατον περισσοτερη δυναμη χωρις βεβαια να προκαλεσει την καταστροφη του κινητηρα...
αυτο που ξερω για το δικο μου ειναι οτι εχει πολυ καυσιμο σε αυτες τις στροφες οταν το μετρισα με τον wideband και ισως για αυτο κανει τα σκασιματα...
τελος για τους ρυπους ξερω οτι πολλα αμαξια με εκκεντρα δεν βγαζουν καρτα λογο ρυπων ειδικα αν ειναι μεγαλη οι εκκεντροφοροι με πολυ οβερλαπ...
οσο για το προγραμμα στον αγραφο ειναι στα αμεσα σχεδια να το βελτιωσω και να το ψιρισω...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δεν συμπληρώνω, στα 65 χρόνια μου, 8 ώρες εργασίας την ημέρα, και την παρασκευή το απόγευμα για ψάρεμα!!!!!. Φετααααααα.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Φίλε Αντώνη είσαι (είστε;) μεγάλη μορφή! Γνώστης, απόλυτος, όχι αλάνθαστος αλλά έτοιμος να αποδεχθείς το λάθος σου με μεγάλη ευκολία, χιουμορίστας, πολιτικοποιημένος, διαδικτυωμένος και 65άρης! Εκρηκτικό μίγμα! Μακάρι στην ηλικία σου να διατηρούμε κι εμείς ανάλογο ενθουσιασμό για τη δουλειά μας και τη ζωή γενικότερα.
-
Επειδη εχω περασει απο αυτο το σταδιο των ημίμετρων ως δοκιμαστης απλα θεωρώ οτι το οφελως ειναι περισσοτερο ψυχολογικό.
Επίσης επι του θεματος οταν χρειαστηκα αγραφο τον εβαλα γιατι ηθελα περισσοτερο καυσιμο ως βασική αιτία.
Στο 90% των περιπτωσεων που ξερω, τα σκασίματα ωφείλονταν στην προπορεια της αναφλεξης.Υπερβολικες μοιρες .
Αντωνη ζηλευω αυτους που αγαπούν την δουλειά τους! -
απο μοιρες εχω και γω καμποσες...ειδικα σε εκεινο το σημειο που κανει τα σκασιματα
-
Σε κινητήρα που είναι σωστά ρυθμισμένος:
Αν ακούγονται μικρά σκασίματα στην επιτάχυνση σημαίνει ότι το μείγμα είναι πολύ φτωχό και δεν αναφλέγεται (αστοχία ανάφλεξης) στον κύλινδρο αλλά στην εξάτμιση.
Αν ακούγονται μικρά σκασίματα στην επιβράδυνση είναι λόγω πλούσιου μείγματος που καίγεται στην εξάτμιση (όταν δουλεύει το fuel-cutoff δεν ακούγεται τίποτε). Με την πεταλούδα του γκαζιού εντελώς κλειστή αρκεί ελάχιστο καύσιμο για να δημιουργήσει πλούσιο μείγμα και σκασίματα στην επιβράδυνση.
Τι σημαινουν τα σκασιματα?