-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μάλλον θα πρέπει να περιμένεις αυτό τελικά...
Κυκλοφορησε σαν κόνσεπτ καρ πρόσφατα αλλά είναι σχεδόν βεβαιο ότι θα βγει στην παραγωγή και με τα σήματα της σουμπαρού...Το έχω διαβάσει το σχετικό θεμα.
Πολύ καλό, αλλα για την ώρα ψάχνω μια λύση σχετικά άμεσα υλοποιήσιμη.Δεν νομίζω οτι μπορώ να μεριμένω 1+ χρόνο μέχρι να βγεί στην παραγωγή.
-
Μάλιστα...άρα τα EVO 9 & S μονόδρομος.
Εγώ θα έλεγα το 9άρι γιατί σε ταξίδι θα είναι πιο άνετο και θα μπορείς να βάλεις πχ τη γυναίκα σου ή τη κοπέλα σου να πάτε ένα 3μερο-5μερο κάπου. Με το S περιορίζεσαι αρκετά.
Άσε που το Evo είναι και ΑΡΚΕΤΑ πιο γρήγορο από το S
-
Ρε παιδιά επειδή βλέπω ότι οι προτάσεις καλύπτουν σχεδόν ότι κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά για πείτε μου τι εννοείτε σκληροπυρηνικό. Να κάνει θόρυβο, να έχει χούγια στο τρόπο που πατάει στο δρόμο, να είναι ακριβό στη συντήρηση και άρα για λίγους, να πιάνει τα 300 σε 2 δεύτερα, να κάνει μπάντες και σταματημένο,
να στρίβει πρώτα ο κώλος και μετά η μούρη ή απλά να είναι trendy ?? -
Αν θες να σου πω και εγω τη γνώμη μου για το clio rs. Το έχω 7 μήνες, έχω κάνει 10.000Km και συμφωνώ απόλυτα με τον spyros. Το αυτοκίνητο δεν κάνει τσικ (εκτός από ένα θόρυβο στην κλειδαριά της πίσω πόρτας που εξαφανίστηκε με λίγο γρασσάρισμα ).
Τώρα οδηγικά, απλά είναι το καλύτερα στημένο προσθιοκίνητο της αγοράς. Τέλεια ανάρτηση ,σφικτή και ενδοτική συγχρόνως, ακριβέστατο μπροστινό σύστημα, απίστευτα φρένα, μοτέρ που στροφάρει τρελλά και - πάνω απ΄όλα ΑΙΣΘΗΣΗ και ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ.
Και τα λέω όλα αυτά, έχοντας οδηγήσει leon fr , cupra κτλ, αλλά και type r ep3, το οποίο υπερέχει σε μοτέρ κιβώτιο αλλά υστερεί (συγκριτικά) σε ανάρτηση, ρυθμισιμότητα και φρένα.
Πάντως clio και honda είναι ειδικά αυτοκίνητα και πρέπει να ξέρεις τι θέλεις πριν τα αγοράσεις. Δεν έχουν ούτε το 'γκάζι παντού' των τούρμπο ούτε το αθόρυβο ταξίδι τους (αν και με το clio με το νέο σασμάν με μακρύτερη 5η 6η δεν μπορώ να πώ ότι προβληματίζομαι ιδιαίτερα σε ταχύτητες ταξιδιού μέχρι 170Km).
Ελπίζω να βοήθησα.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Ρε παιδιά επειδή βλέπω ότι οι προτάσεις καλύπτουν σχεδόν ότι κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά για πείτε μου τι εννοείτε σκληροπυρηνικό. Να κάνει θόρυβο, να έχει χούγια στο τρόπο που πατάει στο δρόμο, να είναι ακριβό στη συντήρηση και άρα για λίγους, να πιάνει τα 300 σε 2 δεύτερα, να κάνει μπάντες και σταματημένο,
να στρίβει πρώτα ο κώλος και μετά η μούρη ή απλά να είναι trendy ??να προσφέρει στον οδηγό:
- όσο το δυνατόν περισσότερη πληροφόρηση για τα πάντα.Αν μπορούσε να πλησιάζει στην αίσθηση του kart, ακόμα καλύτερα.
- να είναι 'παιχνιδιάρικο' στο δρόμο
Αν βάλεις αυτές τις 2 παραμέτρους μπροστά σου και βάλεις επιπλέον ότι:
-θέλει ως 2000cc
-ως 35-40k € (αν έχω καταλάβει καλά)τότε οι επιλογές περιορίζονται στα δάχτυλα του ενός χεριού.
-
Έχοντας διαβάσει όλο το thread και μην έχοντας τοποθετηθεί ως τώρα θέλοντας να συγκεντρώσω όσο πιο πολλές πληροφορίες γίνεται για το είδος του αυτοκινήτου που ενδιαφέρει τον dimgster, ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό. Ένα μοντέλο που έχει ήδη αναφερθεί αλλά πέρασε στο ντούκου αν και καλύπτει όλα τα κριτήρια. Είναι ταχύτατο (250 άλογα), 2000 κυβικά, σκληροπυρηνικό στο στήσιμο και στρίψιμο (από τα πρώτα τεστ τουλάχιστον αυτό φαίνεται), με EPS που κλείνει εντελώς, χώρους για τέσσερις, ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (το τονίζω γιατί είναι σημαντικό) και με εκτιμόμενη τιμή στα 34-35 χιλιάρικα. Renault Megane RS Cup! Ειλικρινά δεν βρίσκω καλύτερη επιλογή από αυτή βάσει των όσων θέλει ο φίλος μας.
Υπάρχει φυσικά και το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Evo 9 που είναι αλλού! Όμως αλλού είναι τα έξοδα του επίσης ενώ είναι και μεταχείρα και σίγουρα σκισμένο από τον προηγούμενο ( ).
-
συμφωνω απολυτα με το ανωτερω ποστ του REALZEUS,ηθελα και εγω να το αναφερω αλλα παρασυρθηκα με το clio,μακραν το καλυτερο μπροστοκινητο το Megane.
-
Καλό το RS…αλλά ο άνθρωπος είχε ή έχει ακόμα Golf GTI. Με ένα προγραμματάκι πάει στα 230 του RS…δε χρειάζεται να το πουλήσει.
Τα EVO & S είναι πιο hardcore.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλό το RS…αλλά ο άνθρωπος είχε ή έχει ακόμα Golf GTI. Με ένα προγραμματάκι πάει στα 230 του RS…δε χρειάζεται να το πουλήσει.Τα EVO & S είναι πιο hardcore.
Μα, αν κατάλαβα καλά δεν είναι τα άλογα το ζητούμενο. Αυτό που τον έχει δυσαρεστήσει είναι η αποστειρωμένη αίσθηση του VW και το esp
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλό το RS…αλλά ο άνθρωπος είχε ή έχει ακόμα Golf GTI. Με ένα προγραμματάκι πάει στα 230 του RS…δε χρειάζεται να το πουλήσει.Τα EVO & S είναι πιο hardcore.
τα άλογα τα βρίσκει , την αίσθηση και την απόλαυση δεν βρίσκει...
-
Για να είμαι ειλικρινής δε διάβασα 7 σελίδες...οπότε αν ψάχνει για αίσθηση, όντως το GTI VI είναι κάπως αποκομμένο. Το 5άρι ήταν καλύτερο σε αυτό το τομέα νομίζω.
-
Αυτο που εγω δεν εχω καταλαβει ακομα μετα απο 12 σελιδες ειναι οτι ενω ο φιλος ψαχνει hardcore στημενο αυτοκινητο, δεν μας εχει αναφερει ΑΥΤΟΣ ποσο hardcore ειναι στο οδηγικο του στυλ, γιατι απο hardcore και καλα αυτοκινητα εχει πηξει ο τοπος...και απο κουλομαριες επισης!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Αυτο που εγω δεν εχω καταλαβει ακομα μετα απο 12 σελιδες ειναι οτι ενω ο φιλος ψαχνει hardcore στημενο αυτοκινητο, δεν μας εχει αναφερει ΑΥΤΟΣ ποσο hardcore ειναι στο οδηγικο του στυλ, γιατι απο hardcore και καλα αυτοκινητα εχει πηξει ο τοπος...και απο κουλομαριες επισης!τι θες να σου πω;
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Αυτο που εγω δεν εχω καταλαβει ακομα μετα απο 12 σελιδες ειναι οτι ενω ο φιλος ψαχνει hardcore στημενο αυτοκινητο, δεν μας εχει αναφερει ΑΥΤΟΣ ποσο hardcore ειναι στο οδηγικο του στυλ, γιατι απο hardcore και καλα αυτοκινητα εχει πηξει ο τοπος...και απο κουλομαριες επισης!
τι θες να σου πω;
είμαι τρελός χεράς , και το πάω συνέχεια τάπα να πούμε...
-
Δεν ηθελα να φανω ειρωνικος στο σχολιο μου, καθως φαινεσαι αρκετα γνωστης, απλα εχεις ηδη ενα πολυ καλα στημενο all around αμαξι που καλυπτει το 90% των οδηγων με ανησυχιες, και σκεφτεσαι να προβεις σε αγορα πιο ιδιαιτερου αυτοκινητου κανοντας πολλες παραχωρησεις στο βωμο του hardcore feeling.
Σε καταλαβαινω απολυτα απο μια αποψη καθως εγω εχω τρια αυτοκινητα προσπαθωντας να καλυψω τις οδηγικες μου ανησυχιες-αναγκες: subaru legacy sportwagon (180+ bhp), για ταξιδια - σοβαρη σπορτιφ οδηγηση, mx5 για αλητειες και vitara για χομποκαταστασεις. Σκεφτηκα καποτε να τολμησω για φτερουγα αλλα θα εκανα παλι παραχωρησεις σε πολλους τομεις και δεν θεωρω οτι οδηγικα θα αισθανομουν καλυμενος γιατι ουτε τοσο hardcore τελικα ειμαι ουτε θελω να γινω. Εγω προτεινω δαγκωτο mx5 rc με μπλοκε για δευτερο! -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Δεν ηθελα να φανω ειρωνικος στο σχολιο μου, καθως φαινεσαι αρκετα γνωστης, απλα εχεις ηδη ενα πολυ καλα στημενο all around αμαξι που καλυπτει το 90% των οδηγων με ανησυχιες, και σκεφτεσαι να προβεις σε αγορα πιο ιδιαιτερου αυτοκινητου κανοντας πολλες παραχωρησεις στο βωμο του hardcore feeling.Έτσι ακριβώς ειναι τα πράγματα.
Σε καταλαβαινω απολυτα απο μια αποψη καθως εγω εχω τρια αυτοκινητα προσπαθωντας να καλυψω τις οδηγικες μου ανησυχιες-αναγκες: subaru legacy sportwagon (180+ bhp), για ταξιδια - σοβαρη σπορτιφ οδηγηση, mx5 για αλητειες και vitara για χομποκαταστασεις.
Βασικά:
δεν έχω οικογένεια
καθημερινες χρησιμοποιώ μηχανάκι
κάνω ελάχιστες 'περιττές' βόλτες
και δεν έχω δικό μου χώρο στάθμευσηςοπότε ειναι υπερβολή για εμένα να έχω πάνω απο ένα αμάξι
Εγω προτεινω δαγκωτο mx5 rc με μπλοκε για δευτερο!
Έχει απορριφθεί.
Δεν θέλω mk3, και με τα ίδια λεφτά βρίσκεις ελαφρώς μεταχειρισμένο S. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
...και δεν έχω δικό μου χώρο στάθμευσηςΑυτό είναι θέμα πάντως για τόσο ακριβά αυτοκίνητα. Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ είναι θέμα. Και το S και το EVO θέλουν προστασία και φύλαξη γενικώς. Δεν είναι αυτοκίνητα που τα παρατάς όπου βρεις. Ειδικά το S επειδή έχει υφασμάτινη οροφή θέλει προστασία.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αυτο που εγω δεν εχω καταλαβει ακομα μετα απο 12 σελιδες ειναι οτι ενω ο φιλος ψαχνει hardcore στημενο αυτοκινητο, δεν μας εχει αναφερει ΑΥΤΟΣ ποσο hardcore ειναι στο οδηγικο του στυλ, γιατι απο hardcore και καλα αυτοκινητα εχει πηξει ο τοπος...και απο κουλομαριες επισης!
τι θες να σου πω;
είμαι τρελός χεράς , και το πάω συνέχεια τάπα να πούμε...
Να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου στην ενδιαφέρουσα κουβεντα!
Καταρχάς, να συμφωνήσω με δύο φίλους προλαλήσαντες. Θεωρώ ότι το επερχόμενο νέο Megane RS καλύπτει και με το παραπάνω τις αναφερθείσες προϋποθέσεις. Για τους δικούς μου λόγους όμως δεν θα έπαιρνα γαλλικό και έτσι δεν το προτείνω.
1η πρόταση:
To ξέρω ότι φαίνεται παντελώς 'άσχετη' πρόταση αλλά θα στην τεκμηριώσω (Πέρα από το ότι είμαι ένας ευχαριστημένος ιδιοκτήτης !!)
Υποθέτω ότι αγοράζοντας το 6 που έχεις, είχες αρκετά ψηλά στις προτεραιότητες σου τον 'all around' χαρακτήρα και για αυτό προχώρησες στην αγορά. Απλά σε στράβωσε το esp και η αντιπροσώπευση (για το δεύτερο δε νομίζω ότι σε γενικές γραμμές μιλάμε για 'κακή' κεντρική αντιπροσώπευση. Υποθέτω ότι πέτυχες κακούς αντιπροσώπους. Αλλά αφού σκέφτεσαι για το χ μεταχειρισμένο αυτό σημαίνει ότι είσαι εκτός εγγύησης στα περισσότερα και επομένως βρίσκοντας ένα καλό μη εξουσιοδοτημένο η μόνη επαφή που θα έχεις με την όποια αντιπροσωπεία μπορεί να είναι ΜΟΝΟ η αγορά των ανταλλακτικών). Μην κρίνεις τα μηχανήματα από την αντιπροσωπεία. Αν πηγαίναμε έτσι μόνο Bentley θα έπρεπε να αγοράζαμε!
Το esp του 5 απενεργοποιείται πλήρως με μία προϋπόθεση. Μπορείς να τοποθετείς, να γλιστράς να κάνεις ότι θέλεις. Αρκεί όταν τα κάνεις αυτά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να ΜΗΝ πατήσεις φρένο. Δηλαδή μπορείς να κινείσαι ΕΤΣΙ όλη την ημέρα! Ταυτόχρονα κρατάς το 'χαλαρό' για την εθνική και τον all around χαρακτήρα. Επίσης κρατάς και την δυνατότητα (που δεν την έχεις στην ατμόσφαιρα) να ανέβεις από 50+ (χαλαρά) έως 150+ (πιεσμένα και με αλλαγή τουρμπίνας + μείωση αξιοπιστίας φυσικά) άλογα, ουτως ώστε να μη σε περνούν σα σταματημένο τα σύγχρονα τούρμπο. Θα φανεί σα χαζό να κάνεις αλλαγή από 6 σε 5 αλλά ίσως και να έχει νόημα με βάση τα ζητούμενα σου. Ίσως μάλιστα να βρεις και πολλά με λίγα χλμ που να ενδιαφέρονται για 'σκάντζα' με το δικό σου.Είναι γνωστό ότι είμαι οπαδός (σχεδόν φανατικός! ) της ατμόσφαιρας αλλά δυστυχώς τα σύγχρονα θεόβαρα αυτοκίνητα (και η μεγάλη κοιλιά μου ! ) απαιτούν τη ροπή των τούρμπο και τα πολλά άλογα που μπορούν να δώσουν από σχετικά λίγα κυβικά. Ειδικά μέχρι τα 2000 κυβικά για μένα είναι μονόδρομος το τούρμπο. Η ατμόσφαιρα παραμένει φυσικά 'μερακλίδικη' αλλά αφενός όσα άλογα αγοράζεις με αυτά πορεύεσαι συνήθως (το βγάλσιμο παραπάνω αλόγων από ατμόσφαιρα είναι ακριβό σπορ, ως γνωστόν. Πολύ ακριβότερο τουλάχιστον από το τούρμπο και δυστυχώς τα άλογα τα 'συνηθίζουμε' γρήγορα... ) και αφετέρου δεν θα ήθελα να αγοράσω δεύτερο χέρι τέτοιους κινητήρες (S2000, Type R, Clio ). Αν θα το έκανα θα ήθελα να τον 'μεγάλωνα' εγώ τον κινητήρα. (Πέρα από όλα αυτά και πέρα από στροφιλίκια ελοχεύει ο 'κίνδυνος' με ένα ατμοσφαιρικό να σε περνάνε αεροπορία στην εθνική κάτι ιμπιθα τσούπρα κλπ To ξέρω ακούγεται 'παιδικό' αλλά η εθνική όπως θα ξέρεις φαντάζομαι δεν είναι στροφιλίκι. Θέλει ροπή μπόλικη και άλογα. Δεν θέλει 'γραμμικότητα' ... )
2η πρόταση:
M3 E46 CSΜπορείς να βρεις τέτοιες με 35+- χιλιάρικα. 'φοβάσαι' τα κυβικά αλλά υπάρχουν τρόποι πιστεύω αντιμετώπισης αυτών των κινδύνων. Π.χ. 'μοίρασμα' της άδειας σε σένα και σε κάποιο δικό σου συγγενικό πρόσωπο. Αλλά πέρα από αυτό, όπως θα είδες (+150 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας, 'ειδικός φόρος' λέει) ακόμη και τα δίλιτρα υπάρχει περίπτωση να τα 'γονατίσει'. Σίγουρα τα 3.2 λίτρα θα τα γονατίσει περισσότερο από τα 2 λίτρα αλλά και πάλι μπορεί να μην αλλάξουν και πολλά για 4-5 χρόνια για όσο θα έχεις το αυτοκίνητο χοντρικά.
Επιμένω σε αυτό το όχημα, γιατί από όσα έχεις γράψει σου έρχεται 'κουτί' (χώρους, πολύστροφη ατμόσφαιρα, στήσιμο κλπ) . Σίγουρα αυξημένα τέλη, κατανάλωση και ασφάλεια αλλά και πάλι και ένα τούρμπο δίλιτρο ρουφάει πάααρα πολλά όταν πιεστεί (σαν τρίλιτρο ατμοσφαιρικό!) . Η συντήρηση είναι ένα θέμα (στις αντιπροσωπείες BMW μόλις δουν ότι σκας μύτη με ///Μ αρχίζουν και λύνουν τις ζώνες...) φυσικά αλλά και πάλι έχει τόσο πολύ κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο αυτό που μπορείς να βρεις αξιόλογο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και απλά να παίρνεις τα ανταλλακτικά.
Δεν ξέρω την οικογενειακή σου κατάσταση/μελλοντικά πλάνα, αλλά καμιά φορά μας 'πλακώνουν' υποχρεώσεις και τελικά περνά η ζωή και δεν κάνουμε αυτά που θέλαμε. Οπότε ας τα κάνουμε όσο μπορούμε και ας βάλουμε το χέρι λίγο πιο βαθιά στη τσέπη. Άλλωστε μιλάμε για την 'ευχαρίστηση' μας!
Αυτά τα ολίγα. Είχα και μερικές άλλες σκέψεις αλλά μάλλον ήταν άτοπες .
Υ.Γ. : S2000, Type R, Clio μεταχειρισμένα ΔΕΝ θα αγόραζα ποτέ. Δεν είμαι φίλος του μεταχειρισμένουν αλλά και πάλι είναι τόσο 'ειδικά' αυτοκίνητα που είναι πολύ δύσκολο (φαντάζομαι) να βρεις κάποιο καλομεταχειρισμένο με 'γνήσια' χλμ.Το Εβο ΙΧ θα το έπαιρνα στη θέση σου μόνο αν το έβρισκα μαμά αλλά τέτοια πιθανότητα δεν πρέπει να υπάρχει σε αυτό το γαλαξία. Επίσης όταν οδηγούσα δεν θα κοιτούσα ΠΟΤΕ το ταμπλό και τα συμπαρομαρτούντα ...
Υ.Γ. 2 : για να μη ξοδεύεσαι πάντως, επειδή έχει πέσει πολύ κράξιμο στα ξένα φορουμ για το μη απενεργοποιούμενο esp του 6 που έχεις, μπορείς να κάνεις λίγο υπομονή και σίγουρα κάποιος βελτιωτικός οίκος θα το βγάλει ως απενεργοποιούμενο είτε πακέτο με πρόγραμμα είτε μόνο του. Απλά είναι φρέσκο ακόμη και θέλει λίγο χρόνο να το 'μελετήσουν'. Με vag-com που ανάφερε κάποιος φίλος ΔΕΝ μπορείς να φτασεις σε ABS/ESP και λοιπά. Δεν πηγαίνει τόσο 'βαθιά'. Θα μπορούσε να πάει δηλαδή αλλά προφανώς δεν θέλησε η εταιρία που το βγάζει καθώς είναι αμερικάνικη και 'φύλαξε τον πισινό της' ....
Υ.Γ. 3 : τώρα που είδα και το θέμα του πάρκινγ, νομίζω ότι GTI και Μ3 'μπορούν' να παρκάρουν έξω πολύ πιο άνετα από Εβο και S2000. Δεν το τεκμηριώνω γιατί δεν έχω στοιχεία αλλά μια τέτοια εικόνα έχω!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...και δεν έχω δικό μου χώρο στάθμευσης
Αυτό είναι θέμα πάντως για τόσο ακριβά αυτοκίνητα. Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ είναι θέμα. Και το S και το EVO θέλουν προστασία και φύλαξη γενικώς. Δεν είναι αυτοκίνητα που τα παρατάς όπου βρεις. Ειδικά το S επειδή έχει υφασμάτινη οροφή θέλει προστασία.
Νικο νοικιάζω γκαράζ και το βάζω μέσα.
Και το golf δεν το αφήνω στο δρόμο.Απλά δεύτερο αμάξι σημαίνει και ανάλογος χώρος στάθμευσης οπότε δεν το συνζητάω σαν ενδεχόμενο.
-
Ολοκαίνουριο Civic FN2 Type-R.-
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου